h i r d e t é s
Összes oldal:
732057587
Napi oldal:
41509
Jelenleg:
1610
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A Suba testvérek utaznak. Külföldi rendezésű versenyen még sosem mentek, de most beneveztek és rajthoz állnak a Barum Rally-n, augusztus végén.
- Annyi ország és annyi futam van a környéken: miért pont a Barum mellett döntöttetek? - Két oka van. Az egyik, hogy ez egy IRC futam, és ez kellően rangos, hogy a szponzoraink felé el tudjuk adni, hogy kihagyunk két autógyilkos magyar bajnoki futamot, de helyette megyünk egy IRC-t, ami tulajdonképpen kilométerben majdnem annyi, mint két hazai verseny. A másik, hogy a TESA Tape Kft. mellett a második főtámogatónk, a MAPO-BAU Kft.-INHEMIWA, nemzetközi érdekeltségekkel rendelkezik, ezért most nagyobb részt vállalt a Barum Rally-s szereplésünkből.
- Hogy álltok a felkészüléssel? - Mondhatom, hogy teljesen készen vagyunk. Az autót maximálisan felkészítettük, és minden tartalék-alkatrészünk megvan újonnan Franciaországból a Renault Motorsporttól. Szerintem ilyen jó állapotban még nem volt az autó sosem, mint most. Úgyhogy megpróbálunk legalább akkora, ha nem nagyobb hangsúlyt fektetni a felkészülésre, a versenyre, és az eredményre is, mint itthon. Annyi kellene még, hogy autózzunk néhány kilométert, hogy szokjuk verseny előtt, bár kint lesz egy shakedown, amin tervezünk többet menni.
- Van olyan fejlesztés vagy változtatás az autón, amit kifejezetten a Barum Rally kedvéért került a kocsiba? - Nagyon nincs, mert egy N-es autóról beszélünk, nagy változtatási lehetőségeink nincsenek, de talán annyi hogy új bölcsőt és hidat kapott az autó, ami ugye a komplett futómű felfüggesztését jelenti, és minden egyéb is le lett cserélve benne: a lengéscsillapítóktól kezdve a csavarokon át a teljes fékrendszerig. Olyan, mintha ha egy egészen új autóval állnánk rajthoz.
- Ez lesz az első külföldi futamotok: lehet taktikája az embernek egy olyan versenyen, amiről szinte semmit nem tud? - Nem, nem nagyon. Mi a magyar versenyeken is mindig azt autózzuk, ami az itinerben le van írva. Ha ezt taktikának lehet nevezni, akkor kint egészen biztos, hogy kicsit óvatosabbra írjuk majd fel a pályákat. Tehát, amelyik kanyar itthon 34, az kint tuti nem lesz több, mint 3.
- Van tétje ennek a futamnak? - Abszolút. Ha jól sikerült, akkor lehetőséget kapunk a svájci IRC futamra is kimenni. És attól függően, hogy ezek hogy mennek, szeretnénk jövőre nemzetközi versenyeken szerepelni, mert nagyobb kihívást jelent majd az ismeretlen pályákon menni, és most inkább erre vágyunk. De ez első sorban a támogatóinktól függ!
- Mi számít majd jó eredménynek: a célbaérés vagy az első három hely valamelyike? - Az első hármat félve mondanám ki, mert sejtem, hogy nagyon jó pilóták lesznek kint N/3-ban, főleg helyiek. Szerintem tisztes helytállás lesz az első ötbe bekerülni.
- Itthon még végigcsináljátok az évet? - Természetesen, a magyar aszfaltos futamokon mindenképpen megyünk, a svájci IRC futamtól függően még Nyirádon is.
A fiúk köszönik támogatóinknak: TESA Tape Kft., MAPO-BAU Kft., BÉER Kft., Renault-Autócentrum Szabó Kft.-ÉRD, Lavina Szerviz Kft - Mobil 1, AutóExpressz Gyorsszerviz, S-AUTÓ Kft., Renault Nyéki Balassagyarmat, SUBA FOTÓ.
Ez a hír most jelenik meg 5138. alkalommal
|