Subákok meg szeretnék védeni
mármint a bajnoki címüket...
2008-04-01
interjú • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732032053
Napi oldal:
15975
Jelenleg:
1169
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Suba Egonék az N/3 kategória idei címvédői. Nem lesz egyszerű évük, de fel vannak készülve - még külföldre is kacsingatnak.

- Hogy álltok az idei készülődéssel?
- Az autót teljesen felújítottuk, új motort kapott. Úgy néz ki, hogy én kezdek vezetni Egerben, aztán az eredménytől függően meglátjuk, hogy alakul a többi verseny. Valószínűleg Ákos is vezetni fog, neki is váltottunk licenszet. Szóval majd meglátjuk, mi a cél. Azon túl persze, hogy védjük meg a bajnoki címünket. Szerencsére mondjuk a szponzorainktól nincs ilyenfajta elvárás, úgyhogy még az is benne van a pakliban, hogy 2006-hoz hasonlóan, felváltva fogunk vezetni.

- Amikor felváltva vezettek, külön kapjátok a pontokat is - hogy lesz így címvédés?
- Ilyenkor két különböző versenyzőként értékelnek minket. Ez 2006-ban így is volt, azt hiszem, az Ákos volt az ötödik, én meg a hatodik az év végén. Szeretnénk címet védeni, de tényleg nincs elvárás szerencsére. Tekintettel ara, hogy az Ákos munkahelye nem engedi meg, hogy minden versenyen ott legyen, ezért van benne a pakliban, hogy esetleg én fogok végigmenni. De ha Ákos ideje engedi, természetesen jön ő is, és vezet.

- A motoron kívül mihez nyúltatok a kocsiban a tél folyamán?
- Teljesen szét volt szedve az autónak kompletten az eleje. Ez azt jelenti, hogy az A oszlop előtt minden ki lett cserélve. Sajnos a futómű már szanaszéjjel állt, azt már nem lehetett rendbe hozni, így azt is ki kellett cserélni. És a motor, amit már említettem, mert egy éven át jól szolgált minket, de most Baracskai Zsolti teljesen felújította.

- Elég sokan lesztek a kategóriátokban, talán már fel is mérted, kikkel kell majd küzdenetek. Mire számítasz: könnyű vagy nehéz évetek lesz?
- Biztos, hogy nagyon munkás lesz, már tavaly sem volt egyszerű. A Hondák állítólag 230 lóerő körül vannak, a mi autónk a legjobb állapotában 186 lóerős. A mi autónk valamivel jobb a szűkebb pályákon, de a Honda a tempós egyenesekben 200 fölött tud menni, és mi még sosem mentünk 200-at ezzel a Clio-val, mert 170 körüli a végsebessége. Úgyhogy biztos nagyon nehéz lesz, de ha úgy alakul az egri verseny, hogy a bajnoki címet védjük meg, akkor biztos nagyon sok munka lesz. Ha jól láttam, akkor a tavalyi másodosztályos bajnok szintén itt indul, a korábbi N/3-as bajnok, Ábrahám Zoliék is itt lesznek idén, Papp Levinek is nagyon jó autója lesz - és ezek mind Hondák, úgyhogy lesz bajunk velük. De tavaly is fel tudtuk venni a kesztyűt, remélem ez az idén is így lesz.

- De az nem kérdés, hogy minden futamon rajthoz álltok, ugye?
- Nem, nem kérdés, minden futamon indulni szeretnénk, sőt! Attól függ, hogy mennyire engedi majd a munkahelyünk, de tervben van néhány IRC futam is, de erről még csak félve merek mondani bármit is. A szponzoraink hála Istennek támogatják ezt a dolgot, de minden az időnktől függ.

- Melyik versenyek merültek fel lehetőségként?
- Kedvünk mindegyikhez lenne, de majd az itthoni versenynaptártól is függ. Amit kinéztünk, az a Barum Rally, a San Remo és a belga vagy a svájci futam. Még igazából nem is néztem meg, melyik fér bele a magyar futamok mellé. Az első verseny, és annak eredményei után azért majd többet tudunk majd, jobban tudunk tervezni idén.

 

Ez a hír most jelenik meg 2501. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k