h i r d e t é s
Összes oldal:
732032053
Napi oldal:
15975
Jelenleg:
1169
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Suba Egonék az N/3 kategória idei címvédői. Nem lesz egyszerű évük, de fel vannak készülve - még külföldre is kacsingatnak.
- Hogy álltok az idei készülődéssel? - Az autót teljesen felújítottuk, új motort kapott. Úgy néz ki, hogy én kezdek vezetni Egerben, aztán az eredménytől függően meglátjuk, hogy alakul a többi verseny. Valószínűleg Ákos is vezetni fog, neki is váltottunk licenszet. Szóval majd meglátjuk, mi a cél. Azon túl persze, hogy védjük meg a bajnoki címünket. Szerencsére mondjuk a szponzorainktól nincs ilyenfajta elvárás, úgyhogy még az is benne van a pakliban, hogy 2006-hoz hasonlóan, felváltva fogunk vezetni.
- Amikor felváltva vezettek, külön kapjátok a pontokat is - hogy lesz így címvédés? - Ilyenkor két különböző versenyzőként értékelnek minket. Ez 2006-ban így is volt, azt hiszem, az Ákos volt az ötödik, én meg a hatodik az év végén. Szeretnénk címet védeni, de tényleg nincs elvárás szerencsére. Tekintettel ara, hogy az Ákos munkahelye nem engedi meg, hogy minden versenyen ott legyen, ezért van benne a pakliban, hogy esetleg én fogok végigmenni. De ha Ákos ideje engedi, természetesen jön ő is, és vezet.
- A motoron kívül mihez nyúltatok a kocsiban a tél folyamán? - Teljesen szét volt szedve az autónak kompletten az eleje. Ez azt jelenti, hogy az A oszlop előtt minden ki lett cserélve. Sajnos a futómű már szanaszéjjel állt, azt már nem lehetett rendbe hozni, így azt is ki kellett cserélni. És a motor, amit már említettem, mert egy éven át jól szolgált minket, de most Baracskai Zsolti teljesen felújította.
- Elég sokan lesztek a kategóriátokban, talán már fel is mérted, kikkel kell majd küzdenetek. Mire számítasz: könnyű vagy nehéz évetek lesz? - Biztos, hogy nagyon munkás lesz, már tavaly sem volt egyszerű. A Hondák állítólag 230 lóerő körül vannak, a mi autónk a legjobb állapotában 186 lóerős. A mi autónk valamivel jobb a szűkebb pályákon, de a Honda a tempós egyenesekben 200 fölött tud menni, és mi még sosem mentünk 200-at ezzel a Clio-val, mert 170 körüli a végsebessége. Úgyhogy biztos nagyon nehéz lesz, de ha úgy alakul az egri verseny, hogy a bajnoki címet védjük meg, akkor biztos nagyon sok munka lesz. Ha jól láttam, akkor a tavalyi másodosztályos bajnok szintén itt indul, a korábbi N/3-as bajnok, Ábrahám Zoliék is itt lesznek idén, Papp Levinek is nagyon jó autója lesz - és ezek mind Hondák, úgyhogy lesz bajunk velük. De tavaly is fel tudtuk venni a kesztyűt, remélem ez az idén is így lesz.
- De az nem kérdés, hogy minden futamon rajthoz álltok, ugye? - Nem, nem kérdés, minden futamon indulni szeretnénk, sőt! Attól függ, hogy mennyire engedi majd a munkahelyünk, de tervben van néhány IRC futam is, de erről még csak félve merek mondani bármit is. A szponzoraink hála Istennek támogatják ezt a dolgot, de minden az időnktől függ.
- Melyik versenyek merültek fel lehetőségként? - Kedvünk mindegyikhez lenne, de majd az itthoni versenynaptártól is függ. Amit kinéztünk, az a Barum Rally, a San Remo és a belga vagy a svájci futam. Még igazából nem is néztem meg, melyik fér bele a magyar futamok mellé. Az első verseny, és annak eredményei után azért majd többet tudunk majd, jobban tudunk tervezni idén.
Ez a hír most jelenik meg 2501. alkalommal
|