h i r d e t é s
Összes oldal:
732057411
Napi oldal:
41333
Jelenleg:
1561
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Szabó Gergő régóta szerette volna, ha itthon is van ilyen jellegű rendezvény...
- Mikor kitaláltad vagy kitaláltátok ezt a rali-ünnepet, gondoltad volna, hogy ennyire lelkesek lesznek a srácok, akik versenyeznek majd? - Ez az ötlet elég régóta érlelődött bennem. Tulajdonképpen ez volt az első év, amikor a Castrol, mint versenyzőt nem tudott támogatni. Az első dolog az volt, hogy beszéltem velük, mint esetleges főtámogatóval, hogy egy rendezvény érdekelné-e őket. Elmondtam, hogy mire gondoltam, és nagyon tetszett nekik is az ötlet, aztán állt mellém a Krupp Zoli, aki nagyon sokat, szinte a teljes szervezést átvállalta, én ehhez egyedül kevés lettem volna. Később csatlakozott a Becze Zoli, és így csináltuk hárman az egészet. De visszatérve a kérdésre: bíztam benne, mert hasonló rendezvény a ralisok között, hogy egyforma feltételekkel és autókkal versenyezhetnek, ilyen formában még nem volt itthon. Remélem, hogy hagyománnyá tud válni és meg tudjuk csinálni az elkövetkezendő években is. Nagyon örülök, hogy a többiek is mindenki boldogan jön és vállalja. Azt mondják, hogy egy játék lesz, de én úgy érzem, hogy egy picit presztízs is lesz maguk között. Úgyhogy én is nagyon várom már a versenyt.
- Azt nem bánod, hogy te magad nem versenyzel most? - Gondolkodtam ezen is, mert én is szeretnék ilyenen indulni. Többször álltam rajthoz Romániában, szóval láttam több ilyen versenyt, amik nagyon hasznosak voltak a szervezői oldalról. De úgy érzem, nem lett volna etikus a többiekkel szemben, hogy én jelöltem ki a pályát, a nyomvonalat, tehát jogtalan előnyhöz jutottam volna. De nagyon szívesen indultan volna, csak így érzem korrektnek.
- Az autókat ti készítitek fel… - Igen.
- …bevetésre készen állnak? - Tegnap összeprogramoztuk őket, a motorteljesítményük egyformára lett beállítva, úgyhogy egyformát gyorsulnak az autók. Próbáltuk úgy kisúlyozni a kocsikat, hogy amelyik könnyebb, abban mondjuk két pótkerék lesz, lényeg, hogy minden kocsi azonos súlyú lesz. És egyforma, Dunlop gumikon fogunk gurulni, már ezt is elárulhatjuk. A differenciálművek és a futóművek beállítása is egyforma, és egyik versenyző sem piszkálhat bele.
- Milyen beállításokat alkalmaztok a kocsikon? - Mivel murvakerekeken mennek, mert a pálya 70 százaléka murva, ezért murvabeállításokat használtunk, azokat, amiket mi egyébként is használunk. A legjobban a Veszprém Rallye adataihoz tudnám hasonlítani, hiszen leginkább erre hasonlít a pálya vonalvezetésben és minőségben egyaránt. Ez nem egy klasszikus kis prológ szlalom lesz, lesznek benne nagyon gyors részek, van például két kanyar is, ahol ötödik telin, tehát olyan 150 körüli tempót lehet menni a pályán. Egyest szinte sehol nem kell kapcsolni…
- Szenyó kérdés volna, ha megkérdezném, mit saccolsz: ki lesz a legjobb magyar és ki a legjobb külföldi? - :) Ez nehéz dolog, mert ilyen még nem volt. Az biztos, hogy aki ült már ilyen autóban, annak egy kicsi előnye azért van. De azt gondolom, hogy profi pilótákról beszélünk, és nem kellenek évek, versenyek, hogy egy ilyen autót megszokjanak. Akiben már többezer versenykilométer van, annak szerintem elég, ha megy két kört, és érezni fogják a fiúk az autókat.
- Tehát kikerülöd a kérdést, jól hallom…:) - :) :) :) Nem szeretnék ilyen jóslatokba bocsátkozni. Egy azonban biztos: szerintem nagyon kicsi különbségek lesznek. Estem például én is ki ilyen versenyen: elég volt, hogy egyet félreváltottam. Úgyhogy nem tudom, tényleg nem tudom. De ezért is várom ennyire ezt a versenyt. A külföldiek közül sem tudnék mit mondani. Miettinen-nel együtt versenyzem a román bajnokságban, ő nagyon gyors. Kopecky-t és a Pech-et nem nagyon kell bemutatni, ők voltak már itt többször. Grzyb egy szuper-2000-es autóval járt itt Egerben, de mi Barum Rallye-n találkoztunk tavaly, együtt versenyeztünk, amikor még szuper-1600-ossal ment. Róla legyen elég az, hogy agyonvert minket… Ő az, aki a Castrol jóvoltából van itt, ők nagyon szerették volna, ha egy lengyel versenyző is itt van.
- Minden egyes futamra beülhetnek nézők a jobb oldalra? - Igen. Lesznek overáljaink, és biztosítunk nekik is felszerelést természetesen, de nyilván, akinek van, az készüljön, nyugodtan hozza el. És a driftesek mellé is be lehet persze ülni, azokat a helyeket is ki fogjuk sorsolni.
Ez a hír most jelenik meg 4678. alkalommal
|