h i r d e t é s
Összes oldal:
711830538
Napi oldal:
230134
Jelenleg:
4445
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
418 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
392 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
374 |
4. |
Tóth Richárd |
|
342 |
5. |
Gönczi Dániel |
|
339 |
6. |
Gách Bence |
|
336 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
318 |
8. |
Petrovszki Máté |
|
318 |
9. |
Kozsuk Péter |
|
304 |
1. |
Thierry Neuville |
|
145 |
2. |
Ott Tanak |
|
137 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
117 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
101 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
65 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Abszolút hatodik helyen fejezte be idei első hazai futamát a Botka Rally Team legénysége Szombathelyen. A pilóta nem volt elégedett az autóval és végleg eldöntötte: ezzel a kocsival már nem kíván többet versenyezni. Ez is az egyik oka, hogy nem neveztek a Székesfehérvár Rallye-ra.
Botka Dávid a születésnapos csapatfőnökével, Szenner Zsolttal teljesítette a Magyar Országos Rallye Bajnokság 2017-es első murva futamát. Ahogy a pilóta korábban is mondta: a Citroennel nem kíván több ERC futamon elindulni, de szerinte ORB futam teljesítésére -ahol kevesebb versenykilométert kell megtenni két szerviz lehetőség között – alkalmas az autó. Ez így is volt, csak az utolsó gyorsaságin jelentkezett egy apró technikai hiba, ami végül az ötödik helyezésbe került.
Az első murvás verseny volt idén itthon és a hazai rally-k történetében először debütált az EB-n és a VB-n már régóta bevált kvalifikáció, aminek az időeredménye alapján döntik el az első napi rajtsorrendet a pilóták. „Jó időt mentünk a kvalifikáción. Nem volt hosszú szakasz, de pont arra jó volt, hogy belerázódjunk” – emlékszik vissza a pilóta. „Igazából tetszett a verseny, szeretem ezeket a pályákat. Azt sejteni lehetett, hogy ezeken a hosszú egyenes gyorsaságikon nem sok esélyünk lesz a kocsival, de azért én titkon bíztam benne.”
Nem volt hiba, mégis végig az ötödik-hatodik helyen autóztak a fekete kocsival. „Nem tudtunk gyorsabban menni. Minden kipróbáltam. Mentünk más gumival, hátha, de sajnos nem sikerült.” – mondta Dávid. - „Nem értettük az autót. A hosszú váltóval mentünk. A röviddel csak 176km/h a végsebessége, de a verseny után átnézve a log file-okat, megdöbbentünk, hogy nem mentünk többet 184-el… Igaz, hogy menne 200-at is ezzel az áttétellel, de nem tudtuk elérni, az autó nem tudta leforogni. Pedig voltak véget nem érő egyenesek. De még ez is rövid volt neki.”
A futam után a csapat minden energiájával arra koncentrált, hogy megfelelő autót találjon, amivel folytatni tudja a szereplést az ERC-n. „Kocsit kell cserélnünk és Lengyelországban újra be akarunk csatlakozni az ERC körforgásába!” – vázolta röviden a pilóta a terveket.
Közben itthonról figyelték az Acropolis Rallye eseményeit és a következő ORB futam rajtja is a napokban lesz. De Dávid egyértelműen fogalmaz: „Nem akarok itthon menni, az biztos! Nem változott semmi. Ugyanolyan a hangulat. Ezért nem is indulunk Székesfehérváron. Veszprémben szeretnék majd menni, azokat a pályákat nagyon szeretem, ott mindig elindulunk! Ha nem is lesz addigra új autónk, akkor majd bérelek egyet.”
Ez a hír most jelenik meg 2631. alkalommal
Országos Rallye Bajnokság 2017
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|