Hibát megtalálni nem nehéz, mert sz egész egy nagy hiba. Média, rallys média, hagyjuk már, külföldi oldalakról ollózott cikkek, mnasz, nevetséges, trendezés kettes, versenyzők ...... nézők alig, de nem is kellenek, hiszen ők a zsükséges rosszak, és ugye a szponzorokat sem érdekli mennyien látják a hirdetésüket. De ez igy van jól, mig van inygen kocsi, ingyen hotel repi cuccok, addik mindent ki kell hazsnálni, csak a rally halt meg teljesen
De legalább tanulnának külföldtől, ről, de nem... mert nem életük a rally, hanem a megélhetésüket jelenti
Magyarázkodom :D
Durva, a mai napig nem érted a mondatot, légyszi mutasd meg valakinek, aki legalább hármas volt nyelvtanból. A Te hozzászólásod volt a nagy magyarázkodás! (de legalább megértettem hogy tudtok már több éve egymás mellett "elbeszélni" a nagy semmikről, az mnasz fórumon)
DuEn, az a baj, már a poént sem akarjátok megérteni (fészbúkozás a rajtban) (talán direkt) vagy már annyira kötött a kezetek, akármin nem is nevethettek.
biztos ez is előrébb viszi a sportot, hogy mindig, mindenben megtaláljátok a hibát... vagy azt, amit annak véltek.
vagy majd a végén kiderül, h csak rossz poén (sibera)
Jó napot Mindenkinek!
Érdekes:
Kérdés Turánhoz:
"Te vagy a legautentikusabb, aki meg tudja mondani, hogy mi a különbség egy Super2000-es és egy R5-ös autó között"
Sajnálatos módon semmit nem tudtam meg a különbségekről.
Tényleg csak saját magában kereste a bajt.
Lehet ez a baj???
(jó, tudom csak "sunnyogva" kötözködöm)
Talán többeket érdekelne a nevezési lista végén indulók véleménye ill. élménye a versenyről.
Igaz, nem 1-5 rajtszámmal indulnak és nincs reklámértéke. Csak versenyeznek!!!
Üdv: Dömök Zoltán-Neon
"...Vasárnap egyértelműen a rövid áttételnek volt köszönhető, hogy nem tudtunk se Oroszlányban, sem Csákberényben az első három helyért harcolni. Kőhányáson jókat mentünk..."
Csak a pontosság kedvéért jegyzem meg, hogy Csákberény
és Kőhányás az ugyan az a gyors! Az egyik az eleje, a másik a vége.
Egyébként pedig változni látszik a világ! -a pilóták magukban (is) keresik a hibát (Kazár, Frici).
Nem olyan magvas mondanivalójú az írásod, hogy hússzor is elolvassam. Elsőre is megértettem, hogy nem fogalmaztál pontosan és utólag csak magyarázkodsz.
Jah' nem hogy savanyú a szőlő, hanem ehetetlen, ugyanis mifelénk csak szeptemberre érik meg.
Bemásolom Én is, légyszi olvasd el legalább hússzor!
"a mezőny eleje a 3.gyorsra tudta meg, hogy Menya abszolutakat megy"
3. gyorsra.. vágod?
Nem a harmadik gyors rajtjánál.... vagy most mindenáron bele kell kötni az írásba? esetleg savanyú a szőlő? Nyugodtan olvasd vissza miket írtam verseny előtt, és a verseny után... cáfold meg, hogy nem lett igazam!
Szerinted van itt olyan ember aki nem tudná, megy a telefonálgatás? Szerinted írtam volna, ha tudom simán belefért az időbe Menya eredményének közlése? Szerinted az első gyors céljában mindenki Menya eredményét várta? Második gyors után bizonyosodott be, számolni kell vele!
Sibera!
Senki sem mondta, hogy a versenyzők, a gyors rajtjában a visszaszámolásakor szoktak telefonálni. Azt próbáltam jelezni, hogy egy valamire való csapatnál, folyamatosan közlik a versenyzővel az eredményeket.
Különben Te írtad tegnap délelőtt:
"a mezőny eleje a 3.gyorsra tudta meg, hogy Menya abszolutakat megy"
Ki a f@szom írta a gy3 rajtjában tudták meg?
Azt írtam a gy.3 előtt tudták meg.
De Te gondolom beöltözve a gy2 rajtjában a telefonod lesnéd, ki hív, és levennéd a sisakodat is!
Haggyadmámagad!
Az etapon netezni, vagy a 3.gy. rajtjában csodálkozni az 1gy. eredményén????
Persze......
Nem tűnt még föl, hogy mikor a gyors céljában a demo-táblára felkerül az eredmény, következő másodpercekben már több ember buzgón telefonál?
(különösen, ha a 11 rajtszámú versenyző megy -zsinórban- abszolut időket)
Sibera jól mondja, Menya 11-nek rajtolt, kétperces indítással, mert murván két percre rajtolnak. Rajt előtti beíróban már nem a korábbi eredményeket böngészi senki, max a 2. gyors után etapon nézik vissza, mi volt az elsőn.
Szia!
Rajt GY1 10:27
Rajt GY2 11:05
A mezőny nagyrésze 7perc alatt átért az első 11.5km-es gyorson. Tehát ha a navigátor pár perccel a GY2 előtt megnézte az aktuális eredményeket akkor kb. az első 25 induló eredményét láthatta. Menya 11-es rajtszámmal indult.
Tök mind1 minek nevezik, u.abba a kategóriába készült, előre megfontoltan, kiszámítva, hogy egyenrangú ellenfelek lehessenek, és azok is. Ahogy a DS3-ból, meg a Miniből(igaz ők s2000-nek hívják), úgy a Fordból is csináltak ilyet.
Megtartva a jóval erősebb motorhoz tervezett hajtást, strapabíróbb lett. de semmi féle okos hajtás nincs.
R5 is hasonló teljesítménnyel rendelkezik, de jóval olcsóbb alkatrészekből, ezért is nagyobb 2mm-el a szűkítője, hogy fel tudja venni a versenyt a S2000-el, akárcsak a NÁLUNK még mindig új technikákat verő micuk.