TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Széllel szemben...
tükör az MNASZ elé...
2009-09-24
interjú • RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701696663
Napi oldal:
52945
Jelenleg:
3068
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Licenszes versenyzők, MNASZ tagok, tisztségviselők nyilatkozataiból ollóztunk, kommentár nélkül:

2009.09.24.
Cselényi Balázs - duen.hu
"Nem foglalkozik senki egy megfelelő jövőkép kialakításával, hanem mindenki Önös érdekeit helyezi előtérbe…És hát a fegyelmik elindítása és a büntetések mértéke is érdekes.
Egy versenyző, vagy szakosztályvezető ellen Internetes megnyilvánulásuk miatt indul eljárás, ám ha ugyanezt egy RSB vagy egy Média Bizottság tag teszi, azt teljesen normálisnak vesszük. Igen az is lehetne, de akkor le kellene ülni és egymás szemébe is elmondani a problémákat…Van rendező akit, megbüntetünk, mert nem enged be pár "piros telefonon" jelentkező vendéget, és van rendező aki a kauciót sem fizeti be szokás alapján, van olyan akinek pedig a tisztségviselők kijelölésekor nem kell betartani az Intéző Bizottság határozatait és az MNASZ szabályait."

2009.09.23.
Herczig Norbert - duen.hu
"Ez nonszensz dolog, hogy komoly emberek felelősségtudattal nem tudnak egy megfelelő döntést hozni, hanem arra várunk, hogy kiadunk egy hírt és megnézzük, hogy ki mit lép rá, melyik csapat hogy reagál és majd aszerint, majd az intézőbizottság meghozza ezt végleges döntésbe. Ezt egyszerűen nem tudom elfogadni!"

2009.09.23
Turán Frigyes - duen.hu
"Azt gondolom, hogy, ha a WRC-k a mezőny végén fognak menni, annak nincs értelme, a támogatóknak sem tudnánk úgy megfelelni. Hogy tudunk-e Super 2000-sel menni, az egy jó kérdés! Ugyanaz a nagyságrend, mint a WRC, vagy talán egy kicsit még drágább is. Ha lesz rá lehetőség, akkor megpróbálunk menni külföldön minél több versenyt akár az IRC-ben, akár más bajnokságban." "Ez hátráltat minket a tárgyalásokban is. Egy évre előre kéne látnunk, az lenne a jó, ha adott év márciusában már tudnánk, hogy a következő szezonba milyen szabályok között versenyezhetünk. Milyen versenyek lesznek, hány murva, hány aszfalt. Nehéz szituáció ez, Magyarországon nagyságrendileg 30-40 versenyző és csapat alól húzzák ki a talajt, ha valóban kitiltják a WRC és A8-as autókat, hiszen akiknek saját tulajdonú autói vannak, azok elég nehéz helyzetbe kerülnek. Ők most csak áron alul tudják eladni az autóikat, és az a rengeteg pénz, amit beleinvesztáltak, annak nagy része veszteségként fog jelentkezni."

2009.09.23.
Spitzmüller Csaba - itiner.hu
"Felháborítónak tartom, hogy a versenyzők iszonyatos pénzt és energiát fektetnek a versenyzésbe, a másik oldalon meg nincsenek szabályok. Azokat nem egyértelműen alkalmazzák, és nem mindenkire egyformán. De ebbe ne is menjünk bele, hiszen mindenki tudja, hogy miről beszélek."

2009.09.22
Büki Ernő - raliblog
"Etikait kérek mindenki ellen! Legyen ott a büfés, a portás, a kéményseprő, na meg a Nattán is! …Csak páran gondoljuk úgy, hogy körbe vagyunk véve rossz bohócokkal, vagy másoknak is feltűnik? Itt nem csak röhögni lehet ám! Lehet még tapsolni, hurrázni, egyetérteni, de, ha mindez utasításra történik, akkor enyhén szólva is kínos. "

2009.09.22.
Tábori József - rallyfanatic.hu
"Itt kell megemlítenem a Felügyelő Testület munkásságát is. Úgy mondanám, hogy nem túl versenyzőbarát testület. Rugalmatlanok, szabály barbárok. Vagy kizárnak vagy nem tesznek semmit. Nincs középút. A különböző bizottságok döntései pedig óvodás szintűek. Valaki nagyon találóan írta valamelyik fórumon: ...el is tiltottam, meg nem is ..., mint a mesében. Ezeknek a bizottságoknak a létét is megkérdőjelezem, nem a döntéseiket. Egy agyrém. Pártállami játékszabályok szerint játszunk milliárdos eszközöket felvonultató gazdasági társaságokkal. Némelyeknél megállt az idő…És most úgy látszik a kapitány és a másodtisztek nincsenek a helyzet magaslatán."

2009.09.20.
Korda Erik - rallyheart.hu
Az forrásban szereplő oldal szerkesztője nem járult hozzá az interjúrészlet ezen oldalon való megjelenítéséhez...

2009.09.17
Benik Balázs - rallyheart.hu
Az forrásban szereplő oldal szerkesztője nem járult hozzá az interjúrészlet ezen oldalon való megjelenítéséhez...

2009.09.17.
Matics Misi - itiner.hu
"Nagyon gondolkozom rajta, hogy jövőre ne is Magyarországon menjünk. Itt csak elveszik a pénzt, és nem kapunk érte olyan versenyeket, amit a magyar bajnokság megérdemelne."

2009.09.15
Tagai Tamás - rallyheart.hu
Az forrásban szereplő oldal szerkesztője nem járult hozzá az interjúrészlet ezen oldalon való megjelenítéséhez...

2009.09.14.
Budai Béla - rallyheart.hu
Az forrásban szereplő oldal szerkesztője nem járult hozzá az interjúrészlet ezen oldalon való megjelenítéséhez...

2009.09.09.

Dr. Tóth István - rallyracing
"A Szövetség Elnökének magatartását a szövetség tagjaira veszélyesnek találom, jogi értelemben több esetben törvénysértőnek… Nem vagyok báb és nem vagyok vak, nem vagyok hajlandó fél információk alapján a tagság ellen szavazni, és nem vagyok hajlandó táptalajt adni az Elnökségünket - sok esetben jogosan és egyre nagyobb számban- támadó megnyilvánulásoknak. Mindazonáltal szégyentelinek találom tevékenységünk eredményeképpen a versenyzői létszám csökkenését, az egyenlő elbírálás hiányát, és azt, hogy gazdag szövetségünk vagyona az indokolatlan kifizetések és a kellő Elnöki erély hiányában az enyészet útjára lép."

2009.08.13.
Nattán György - duen.hu
"Szeretnék gratulálni ehhez a jól átgondolt 2010-es bajnoki rendszerhez!
Nagy szerencse, hogy volt pár ember még a Szövetségben, aki az utolsó pillanatban ki tudta rugdosni belőletek, bár így is pofátlanul késő van ekkora változásokhoz. Persze aki nyitott szemmel jár, az nem lepődik meg ezeken, de így leírva még szarabbul néz ki, akármennyire várható volt… Nincs WRC. Persze ez nem igaz, hiszen ott mehet mindenki a mezőny végén akinek épp van felesleges pénze erre. Biztos jó sokan lesznek. Nézők meg kevesen. Aki azt hiszi, hogy ettől élvezhetőbb, izgalmasabb versenyek lesznek, vagy hogy így több pénz jut a nem-WRC-vel versenyzőknek, az konkrétan elmebeteg… Talán ha egy-két tisztségviselő nem tolná ki talicskán a versenyzők pénzét a Szövetségből, akkor maradhatna pénz a teljes nyílt bajnokság bejelentésére. Persze ahhoz saját pénze ellen kéne döntenie 1-2 embernek az RSB-ben, meg az IB-ben: megértem, hogy ez nem megy. Talán le kellene őket cserélni, nem?!…Mi újság a beharangozott óriási média megjelenésekkel, a médiafelelőssel, az MNASZ szóvivővel? …Túl sok időnket raboltátok már el, lassan kereshetnétek valami más játékot, amivel kevesebbet ártotok!"

2009.07.16.
Hideg Krisztián - duen.hu
"Mi mindenben követjük az FIA-t, legalábbis abban, ami a hatalmasoknak megfelel, az Ő érdekeiket szolgálja. Az mellett meg simán elmennek, hogy az FIA javasolja, a versenyzőnkénti 204 Euro nevezési díjat, ami ugye 408 Euro egy párosnak és ez még háromszáz forinttal számolva sincs több, mint 120 ezer Ft. Ami tetszik és érdeke a vezetésnek, azt átveszik, amiről meg úgy gondolják, hogy ez nekik nem érdekük, azt elfelejtik. Ez abszolút elfogadhatatlan! Esetleg az MNASZ egy másik gazdasági rendszerhez tartozik, ahol egy Euro több mint négyszáz forint? Gazdasági válság ide, vagy oda, én úgy gondolom, hogy négyszáz alatt is lehet még Euro-t venni." "Legyen ez a továbbiakban azoknak a gondja, akik továbbra is rabigába szeretnék hajtani a fejüket versenyzés helyett. Az itteni viszonyok miatt teljes erőből külföldi versenyzésben gondolkodunk."

2009.07.15
Kocsis György - duen.hu
"Ismered a mondást ugye? A fejétől bűzlik a láb!? Amíg a szövetségben nem lesz rend, nem lesz szakértelem, addig ne várjuk el ezt sem a rendezőktől, sem a versenyzőktől. A saját szabályaikat nem tartják be!" " Ez a vezetés olyan, mint a fába szorult féreg?, se előre, se hátra, se jobbra, se balra, csak topognak egy helyben. A hatalmi harcok elveszik az időt, és az energiát a tényleges munkától. Ahogy látom, a szövetségben, mindenki úgy jár WC-re is, hogy viszi magával a székét, nehogy valaki beleüljön míg visszaér." "Ennek a szövetségnek van egy elnöke, akit úgy hívnak, hogy Ferjáncz Attila. Én ezen a néven nőttem fel, őt bámultam gyerekként a pályák széléről, nekem a mai napig ő a nagybetűs VERSENYZŐ. Nevét a mai napig ismerik és elismerik külföldön is. Nem értem, hogy miért adja a nevét ahhoz, amit ma Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek nevezünk, de nem az! Ez nem szövetség, legalábbis nem a szó klasszikus értelmében."

2009.03.28.
Bútor Róbert - rallyracing
"Ha nem történik rendcsinálás az MNASZ háza táján, és jövőre össze is állnak a terveim, amiben biztos vagyok, akkor a jelenlegi helyzet nagyon nagy visszatartó erő lehet, abban, hogy itthon versenyezzek. Ami itt van az vicces! Vicces és szégyenletes!"

2009.03.17.
Varga C. Zoltán - rallyracing
"A faluban nem jönnek már ki versenyt nézni az emberek, mert annyira unalmas - és ezt magára veheti az összes nagypénzű, rosszkezű versenyző is. És itt megkérdőjelezhetnénk azt is, hogy ki és milyen jogon kap Magyarországon licenszet… Az egészet alulról fel kéne építeni újra." "Ezeknek is oka van, mégpedig a fejétől bűzlik - szokták mondani. Azok a döntések, amiket hoznak, mind-mind arra utalnak, hogy ők az istenek, és mindenki más meg menjen, amerre akar."

Ez a hír most jelenik meg 6769. alkalommal
címkék: MNASZ, RallyRacing
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k