h i r d e t é s
Összes oldal:
732057595
Napi oldal:
41517
Jelenleg:
1617
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A hétvégén véget ér a Rali-Túra Bajnokság, lévén már kiderült, hogy az utolsó, tervezett futam nem kerül megrendezésre. Néhány dobogó legfelső foka már foglalt, de jó pár bajnoki cím sorsa itt fog eldőlni - ahogy a korábbi években is. Braun Krisztiánnal, a III. Roland-Autó Szendrő Rali rendezőjével beszélgettünk egy kicsit a hétvégi futamról.
- Hány nevezés érkezett? - Majdnem 120, úgyhogy többen leszünk, mint tavaly. (beérkezett nevezések - a szerk.)
- Mennyiben változtak a pályák? - A viszlói, tehát a második szakasz egy kilométerrel lett hosszabb, és szerintem egy izgalmas részt sikerült hozzátoldani. A stop állomás után 300 méterre már kezdődik is majd a szervizpark, úgyhogy ideális lesz azoknak, akik esetleg sérült járművel érkeznek le a szakaszról. A szervizpark most is Hidvégardó településen lesz, amit ezúton is köszönünk a falu lakosságának, hogy befogadják az autósportot arra a hétvégére. A faluban egyébként mindent megtalálnak a csapatok, amire szükségük lehet: közértet, bisztrót, mobilvécét. Jövőre tervezünk a pályákon újítani, akár három szakaszt is három körben, de ez még kidolgozás alatt van. Ez természetesen attól is függ, hogy milyen szájízzel távoznak majd a versenyzők.
- Tavalyhoz képest változott a pályák minősége? - A meszesi gyorssal eddig sem volt gond, tehát ez továbbra is jó minőségű. Helyenként ugyan dobál, de nem kátyús. A viszlói szakasz közepén volt egy 800-1000 méteres rész, ami meglehetősen töredezett volt, ezt kikátyúztattuk, úgyhogy már ez sem lukas. Dobál, de nincs legalább kátyú, és nincs defektveszély. Ralipályának mindkettő tökéletes.
- Tavaly az év versenye volt ez a futam… - Igen, idén is igyekszünk a maximumot kihozni belőle, mind a lebonyolítás gyorsaságát, a hamar hazamenetelt tekintve. A két szakaszt szerintem alapvetően szeretik a versenyzők, sokan dicsérik. Szendrő városának is nagyon hálásak vagyunk, hogy évek óta befogad minket, és szeretnénk idén is minél előrébb végezni az értékelésben.
- Milyen fontos tudnivalók vannak még a versennyel kapcsolatban? - A verseny ideje alatt az etapszakaszon nincsen nyitva tartó benzinkút, egyedül Szendrő városában. Hidvégardó és Szendrő között tehát nem tudnak majd tankolni. De ha valaki nagyon megszorul, esetleg át lehet szaladni Szlovákiába, hiszen Hidvégardó tulajdonképpen a szlovák határon fekszik. A szervizesek felé lenne még egy közlendőm. Hidvégardón kérem, hogy figyeljenek, hogy kapukijárókat, szűkebb utakat ne álljanak el, és tartsák be a helyszínen dolgozó biztonsági dolgozók utasításait. Elég nagy a szervizpark, bőven elférünk majd. Valamint a szervizpark egyirányú Bódvalenke felől, ahogy az eddigi években is. A szervizkártyákat a beállásnál elvesszük, így kétszeri beállásra nem lesz lehetőség. Éppen ezért, aki szeretne még egy szervizkártyát vásárolni, az megteheti majd az adminisztratív átvételen, 500 forintért. Remélem, hogy nagyon jó hétvégénk lesz, bár az időjárás még kétséges. Mindenesetre balesetmentes és jó versenyt kívánok!
Ez a hír most jelenik meg 4027. alkalommal
|