h i r d e t é s
Összes oldal:
732043717
Napi oldal:
27639
Jelenleg:
986
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Szentiványi Szabolcs a rali sok lépcsőjén állt és ült már. Most egy hosszabb kihagyás után leginkább ülni fog, és a jobb oldalon. Erről mesélt.
- Hogy is indult? - Sportbíróként kezdtem, még nagyon ifjonc koromban, a múlt évezredben…:) Aztán 1992-ben egy Salgó Rallye-n megláttam Janika Celicá-ját, ahogy egyesbe tette és elindult a négy kerék előre… Akkor döntöttük el, hogy versenyezni fogunk. Egy volt osztálytársam, katonatársam, jó barátom, Katona Péter volt, akivel csináltunk egy N-es Trabit, ahol navigálással kezdtem. 1993-ban kezdtük, majd Péter kiszállt, és átvettem a versenyautót. Akkor ismerkedtem Kovács Adriennel, aki navigátorom és a párom lett, majd vele versenyeztünk, de már vezettem, egészen 2002-ig, amikor a Wald4tel-en indultunk. De közben voltak navigátori kiruccanásaim is. A H csoportban, Trabival mentünk, innen az ismeretség kedvenc médiasztárunkkal, Kőváry Barnával. Ott alakult ki egy nagyon jó csapat a kettőnk brigádjából, ez azóta is megvan. Nagyon jó barátok is vagyunk. Amikor Barna beülhetett egy Vauxhall Astrába, egy igazi A-s autóban, akkor a Salgó Rallye-n én ültem mellette, és nekem kellett vezényelni neki, visszafogni kicsit. És ez a pikantériája most a dolognak: hogy neki navigáltam utoljára az életben…
- Még mielőtt belemegyünk, hogy most megint neki fogsz, ne ugorjuk át a tényt, hogy versenyzői összekötőnek is kiruccantál… - Azon a Wald4tel-en abbahagytam a versenyzést, pénzügyi és egyéb dolgok miatt, nem mellesleg, hogy megszületett Blanka lányunk. A régi szervizcsapat is indult rali-túrában, Gál Öcsi és Czene Maci, először nekik voltam szervizes, csapatvezető, hús-sütögető, mindenes. Ilyen szinten maradtam a ralinál, de az első osztály elmaradt. Versenyt nézni nagyon nem szeretek. Teltek az évek, amikor tavaly év elején jött egy felkérés az RSB részéről, hogy megüresedett Büki Ernő helye, az ORB összekötői helye, és oda engem szívesen látnának. Szerintem a múlt év rendesen lezajlott. Idén az RSB újra felkért, mondván az egyetértés meg volt köztük ehhez. Nagyon jólesett, mert tulajdonképpen ezt magamnak harcoltam ki, de nagyon-nagyon sok segítséget kaptam ehhez.
- Ez lesz, vagy lenne a második éved? - Most nagyon úgy tűnik, hogy lenne… Már tavaly megkeresett Barna, hogy úgy néz ki, összeáll neki egy autó, és navigátor kellene neki. És olyat szeretne, akit régóta ismer, féken tudja tartani őt, meg ilyenek. Akkor abban maradtunk, hogy mivel a Ricsivel már megállapodott, hogy a tavalyi évet ő fogja végignavigálni, és idén újratárgyaljuk a dolgot. Idén tehát felkeresett újra, hogy Ricsivel elváltak, és új navigátor kell neki. Volt még egy hölgy jelölt az idei évre, de a régi kapcsolatunk és a versenyzői múltunk miatt döntött így a csapat, hogy én leszek az új, és nem mellesleg nagyon örülnek, hogy olyan ül majd az autóban, aki tudja is, hogy mit csinál.
- Azért vállaltad el, mert a lelked mélyén azért mégiscsak navigátor vagy? - Nem azért hagytam abba, mert elegem lett, hanem a család és a pénz miatt. De versenyző vagyok. És nem is abbahagytam, csak megszakítottam… :) A mai napig azt mondom, hogy ha összejönnének a dolgok, beülnék, és mennék. Ezt a rali összekötős dolgot is csak azért vállaltam el, hogy ott legyek, beszélgethessek, ne távolodjak el.
- Jó régen ültetek egy versenyautóban Barnussal. Össze kell megint szoknotok? - Tulajdonképpen nagyon sokat rágódtam a dolgon, mert autóban is vagy 6 éve ültem utoljára, navigálni pedig már vagy tizenéve. De átbeszéltük, és tudjuk, mire számítsunk. Az autó is új lesz, neki azt is szokni kell… Igen, össze kell szoknunk. Mindenki, mindenkihez. :)
- Hogy álltok az egri készülődéssel? - Jól. Takács Attiláék komolyan készítik az autót, igaz, hogy úgy néz ki, csak futópercre leszünk kész vele. De meglesz, bár a nagy teszt elmarad. Nem is baj, mert a lényeg, hogy egy rendesen felépített, nyugodtan összerakott autóval tudunk rajthoz állni.
- Van olyan mérce, aminek meg akarsz felelni idén? - Igen. Ne hibázzak.
Ez a hír most jelenik meg 5541. alkalommal
|