Szerepcsere
Igor átvette a kormányzást Szilveszterre! :)
2013-12-24
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737387597
Napi oldal:
105847
Jelenleg:
1970
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
257. • 2011-12-20 21:31:11
na szoval arra akartam kilyukadni , hogy már auto se lesz amivel versenyezni lehessen, olcsó meg egyáltalán nincs!homolog olcsó kocsi?dácsa logan:)meg a kupás lignit és utánna már jön a horror fenntartási költség

a kupás igniseket nagyon nem szabadot volna igy hagyni szélnek ereszteni

dehát a szövetségnek ugyan mit számít 10n2 es próbálkozó ha van helyettük 2-3 tuti bérletes evós kolega:)akit nem hoz zavarba egy kis párszázezres nevezési tétel...
nekem az 50 is sok , és mielõtt szétfikázna mindenki vagyunk igy ezzel páran:)

ja és inkább küldjétek az Iván szót a 1799 es számra:)
ö még életben tartotta eddig a rally szellemét!
256. • 2011-12-20 20:59:28
Az a baj ,hogy elcsúsztak a lehetõségek.
És nincsenek lépcsõk.A Ladázást nem irom lépcsõnek a jóval félmilió feletti motorépitgetések már rég nem lehetnek kezdõk alternativái:)
kezdhetsz suzukival (gti vagy kupás) mire talpraállitod , mert ugye van köztük pár ami már futkosott egy két idényt, lehet a "kedved" is elmegy:)ha elkezded megépíteni az mégtöbbe kerül , és nem kevés munka:)brutálisan kitartónak kell lenni, fõleg ha apropénzbõl csinálod.Azt is tudnod kell , hogy már ott hátrányba indulsz a tehetõsebb ellenfelekkel szemben mikor beneveztél:)Óriási különbség van egy uj versenygumi és egy százéves kopott s*** között.arrol ne is beszéljünk , hogy milyenek a különbségek futómûben még pici kategóriákba vastag bilstein katona és egy gyári felkeményitett között rugo stb .ég és föld,.
Következõ lépcsõ ami igen nagy ugrás árban egy honda vti , de mivel ezek is sztritrészes alapok voltak , minden borsos hozzá.
és innen elfogyott az alternativa..
a typer r n3 as horibilis összeg az uj cliok szintén
annyiba kerül egy váltó hozzájuk mint egy két olcsobb régebbi n es kiskocsi:)de hogy képbe legyetek egy ás gti suzi válto is horror összeg a maga félmiliós tételével.ezeket reviziózgatod meg stb és máris pörögnek a dollárjelek:)pedig nem csillogó evókról beszéltem:)
A kezdõk nem szivesen kezdenek már kis gyenge kocsin mint mi.
Nem menõ egy kupás lélekvesztõbe tanulgatni,ma az dukál ha egybõl komoly erõs autót adnak a segged alá:)
Azt sem tudom milyen ,sosem ültem olyanban:)
na jó talán az Oriol féle gti erõs volt a maga kategoriájában:)

és itt vége is mert innentõl mehetsz evoval nemolcso ladával nemolcso bmwvel nemolcso r2 r3 stb
255. • 2011-12-20 20:51:02
Viszont azzal ti nagy tévedésben vagytok hogy az általatok kritizált versenyzõk mástól veszik el a lehetöséget,ha ugy döntenek hogy nem költenek a rallyera akkor még kevesebb induló lesz és nem valószinü hogy 10-20 látványos ,gyors pilótáért fognak versenyt rendezni,mert lássuk be a versenyzõk pénzén rendezi a rendezõ a versenyeket és nem a nézõkböl (ez tény még ha rosszul is esik a nézõknek).Nem azt kérem hogy szeressétek az álltalatok unalmasnak vélt versenyzõket de ne bántsátok õket,sokan nagyonsok pénzt ölnek ebbe a sportba.
254. • 2011-12-20 20:04:46
Így van, soha nem fog kiderülni mit tudok, mert csóró vagyok, sõt fogalmam sincs arról sem mit tudnék, nem vagyok egy sztrítfájter. Magam fajta embereknek ez jutott, a nézés, és az ebbõl maradó szép múlt.
vissza is sírom, mert az R1-be nem mehetett akkor mindenféle sztár...le kellett gyõznöd 20-30 kategóriatársod R2-ben hogy felkerülhess.
Fogják itt a wrc-re meg anyám tyúkjára, hogy nincs nézõ...nagy lófuttyöt!
1-2 emberért már nem mennek ki a nézõk. Pécsen érdekes voltak......vajon miért.
Pár éve a Szilveszter rally is akkora parádé volt, ring külsõ, 649% os emelkedõ utáni balos...mindenki csúszkált, tempósan...aztán belsõ ívre gumi került.
persze a lényeg, akinek nem tetszik nem megy...ez megy mostanság. Mondják az okosok, a magyarok birkák, semmiért nem reklamálnak, csak sodródnak az árral...ez igaz a rallyra is..nagy többség nem szol semmit...csak emelik kalapjukat.....
Elhiszitek, ha visszahoznák a régi szabályokat, feljutás, R2-ben ccm limit, 2-3 év után ismét lenne nézõ? Mint régen a R1 után jönne az R2.....lenne R1-ben 50-60 autó, meg kb. 100 az R2-ben...de élmény lenne ismét az R1, mert nem azt látnánk...."baze ezek nagyrészét egy sprinten agyonvernék"

de mindegy, erre nem is reagáljatok, mert már elkanyarodtam a témától..inkább bekussolok.
253. • 2011-12-20 18:44:25
A foci stadionok lelátóin sem csak csupa Fabregas meg Messi ûl és szurkol. Viszont a játékosok értük játszanak még akkor is ha a lelátórol nem mindég dícsérik õket. Aki a pélyán van és mindegy milyen pályán legyen az foci, vagy rally pálya annak vállalni kell annak ódiumát is. Ha valaki meg mentálisan rosszul viseli a szurkolók kritikáit az rosszul viseli a vereséget is. Az nem válasz, hogy gyere mutasd meg Te, hogyan csinálnád, és a szurkoló csak azért nem fog eldugulni mert õ esetleg a pályán nem tudná megmutatni a tudományát. Amióta világ a világ mindíg voltak versenyzõk és mindég voltak szurkolók. Amelyik versenyzõ a szurkolói kritika miatt meghátrál az mentálisan nincs a feladatra felkészülve. Az itt kialakult nézeteltérés egyik generálója egy elég erõs minden bevezetõ nélküli minõségjelzõ alkalémazása volt (senkiházi). A fent leirtak érvényesek a sportesemények rendezõire is szerintem.
252. • 2011-12-20 18:34:39
Ezek közhelyek Balázs. Mi lenne akkor, ha mindenki akinek nem tetszik a mostani rendszer, nekilátna és versenyezne. El kell fogadni, hogy akinek van pénze, bátorsága, és arca versenyezni, azt kritika is érheti. Más sportokban ezek az emberek lemorzsolódnak, a rallyban pedig ficánkolnak.Mármint a kritizáltak. Lehet ebbõl élnek, jól keresnek, de vezetni nem tudnak. A színházban sem lesz mindenki színész, akinek nem tetszik egy-egy ripacs szereplése. Ha valaki éveken keresztül nem ér el semmit sem, vagy ugyanazon futottak még kategóriában áll helyt, mondjuk a kategória sokadik helyén, az költse inkább tehetséges fiatalokra a pénzt, akik tudnának csodát okozni. Szerintem.
251. • 2011-12-20 17:56:59
Tán mert az én rallyes pályafutásom is ugy kezdödött,hogy ugyanigy kritizáltam mint ti és kaptam egy alkalmat hogy megmutassam.Elsõre olyat égtem mint még soha,és rájöttem hogy a pálya széléröl dumálni a legkönnyebb azóta én is kussolok sõt most én csititalak titeket.
Amugy az álltalatok kritizált emberek rengeteget költenek erre a sportra .El is ihatnák vagy a családjuk se bánná ha rájuk költenék.
250. • 2011-12-20 17:39:48
Balázs. Te pont nem tartozol a megemlített alibis versenyzõk közé. Nem tudom hogy miért pont Te írsz? Nincs önbizalmad? Hidd el, nem rád irányult a minõsítés.

Köszi Zsolti, örülök hogy vannak akik úgy látják a dolgot mint én, és el is merik mondani.
249. • 2011-12-20 17:24:03
Kedves rallysjociCZ és Sibera !
Nektek a pálya szélérõl könnyü pofázni kritizálni,kiváncsi lennék rátok már egy versenyautóban,hogy ti mennyire vagytok bevállalós tökös gyerekek mert itt a fórumon nagyon annak tüntök,a versenyre nemcsak nézni lehet menni hanem nevezni is lehet...Ja annak vannak anyagi vonzatai, a legtöbb nézõt 1-2000 ft os belépõ is elriaszt de a versenyzõtöl elvárja minden kanyarban a milliós károkat?Nekünk versenyzöknek oriási pénzekbe kerül egy egy verseny még ugy is ha nem törjük az autókat !Ha minden nézõ ugy gondolkozna mint ti akkor még a maradék versenyzõnek is elmenne a kedve a versenyzéstõl.A régi szép idõk elmultak ma már semmi sincs ingyen még annak is örülni kell,hogy ennyien áldoznak erre a sportra.Lehet nevezni és megmutatni milyen f***a gyerekek vagytok!
248. • 2011-12-20 16:51:15
Amit le írtál az valóban így volt.Abban az idõben semmi nem volt messze nekünk.Rallye 2,utcai gumi,1300 A csoport a max,N csoport max 1600.Volt 120-150 induló.Ha eredményt akart valaki elérni nagyon bátornak kellett lenni,azok is voltak a fiuk.Nagyon szép emlékeim vannak arról az idõszakról.Meg kéne talán kérdezni Csizi bácsit az akkori RSB vezetõt hogy hogyan csinálták,lehet hogy lenne egy két jó ötlete.Mi még most eljárunk versenyekre igaz egy Miskolc Rallye most messze van.Úgy látom én is hogy a mérhetetlen alkohol fogyasztás végett nem kívánatos a nézõ és lássuk be ebben van valami,amúgy is veszélyes sport a nézõkre is hát még ha gondoskodunk is róla hogy hatványozottan így legyen.
247. • 2011-12-20 09:22:21
Tévedés. Igazad van abban is hogy nem a rendezésért videókért kapsz pénzt, de kapsz és ez a lényeg. egyezzünk ki egy x be. Nem azon van a hangsúly h keres valaki rajta, hanem azon, hogy aki áldo z rá, az nem kap érte semmit sem, max 400 kocsiból 15 normálisan autózó pilótát. Mivel a gyorsasági megfordítása nagyban megzavarná a pilótákat, így lehet h a 400 nevezõbõl 100 menne látványosan, ezért többen mennénk ki, és nem lenne vita. De lehet ez már késõ.
246. • 2011-12-20 09:19:22
Moniati. Eszem ágában sem volt Téged megbántani, mivel nem ismerlek csak látásból. Nem, nem rátok videósokra fotósokra gondoltam az alkoholosan integetõk résznél. Tudod mire rágtam be egyébként? Arr ahogy az andris reagált, és le senkiházizott pár nézõt, akitõl régebben remegett a videó felvételért. Na és azon, hogy , és ezt már többször több ember is szóvá tette, nagyon nem jó a ring külsõ, és uncsi már ebben az irányban. Meg lehetne fordítani, háta akadna látványosság. Tudom tudom, 45 fokos lejtõ meg ilyenek. Bakker aki ezt leírta nem gondolkodik?? Szóval kifogások vannak. De nagyon sokan úgy érzik, hogy andris nagyon arra megy rá, hogy egy csöpp látvány se maradjon a nézõknek, maximum csak 30 kilométer per óra sebességgel. Szóval ez itt a felháborító, és még az, hogy a nézõt felesleges rosszá minõsítették. Na ezért is van itt a rally ahol, na meg persze a sok magát versenyzõnek valló emberke miatt. Azt hiszem ezt a témát kivesétük, teljesen fölöslegesen, mert úgysem változik semmi sem.
245. • 2011-12-19 22:07:10
Kedves joczy!
Tévedésben vagy, én nem adom el a videókat, ugyanis ez a munkám, és ha kicsit is ismernél, tudnád, a Füredinek dolgozom, fényképeket meg a rally oldalunkra készítek, nem eladásra, tehát a fényképek abszolút nonprofit alapon megy.
Igen, egy módon pénzem van a felvételekbõl, mint a buszsofõrnek a buszvezetésbõl, ugyanis mindenkinek van munkája...
Képzeld el azt is, mi sem délben megyünk ki a pályára, hanem hajnalban, van úgy, hogy a nézõk elõtt.
Remélem a piásan integetõt nem ránk értetted, mert ha igen, el kell áruljam, én nem ismerek egy olyan videóst sem, akinek ez a MUNKÁJA, aki piásan állt volna valaha a pálya szélén.
A nézõkkel igazad van, sajnos egyre rosszabb tényezõ az, hogy egyre több a részeg, balhés nézõ és egyre kevesebb a normális rally-t szeretõ. Talán rájuk érti mindenki, hogy nem kívánt tényezõ, nem pedig arra aki normálisan is tud viselkedni...
Sibera-nek igaza van, egyre rosszabb a rally, de pont azért, amit õ írt le, mert féltik az autókat és mindenki ûrtechnológiával akar menni. Ha a régi emberek mennének a régi kocsikkal, lehet mind1 lenne, hogy 5 vagy 25 lassító van a pályán, mert a régiek MENTEK, a maiak meg, tisztelet a kivételnek, csak mennek...
244. • 2011-12-19 22:00:11
Azért egy félreértést tessék elkerülni.
A tempós áttologatós egyeneseket (vagy kisebb kanyarokat), szívesen megnéznénk a 139 lassítófelvétel heyett.
köszi::) nem bántásból
csak erre lenne igény
mert azt már megtanultuk egy alap pályán melyik 5 kanyar és 10 lassító lesz a videókon.
243. • 2011-12-19 20:14:35
Most komolyan a rendezõk nem jogosan mondják, hogy "nem kívánt tényezõ" az általad felvázolt fiatal, alkoholproblémákkal küzdõ nézõkre?

Örüljünk, hogy valaki vállalja az anyagi kockázatot és normális versenyt rendez...
242. • 2011-12-19 19:53:42
Edelenyberes. Ne vedd magadra. Nem az ilyen normális emberekre céloztam, és ezt most komolyan mondom, vagyis írom. Hanem azokra, akik a mikun már reggel 8 kor technikai ko vereséget szenvedtek az alkoholtól, és még hideg sem volt, üvöltöttek 10 ig, majd eldõltek mint a rohadt nád. Nem földrajzi helyhez kötöm mint mások, hanem csak azt szerettem volna kifejezni, hogy nagyon felhígult a nõzõsereg, és nem 1000 százalékban a rally szeretet miatt mennek ki a fiatalok, hanem a pia a buli miatt nagyrészt. Tény hogy kevesebb a nézõ? Tény, mert mindenhol ezt olvasod. Tény hogy ki lett több rendezõ álltal is hogy a nézõ nem kívánt tényezõ a versenyen??Ki lett jelentve. na itt a baj. Azt hiszem hogy mi és csapatunk már akkor járt füredis rallykra, mikor még itt sokan nem is tudták mi a rally. Akkor kibaszott más volt a helyzet. Nem volt ennyi lassító, és gumizás. Nézzétek meg, hogy akkor egy-egy ilyen versenyen mennyi lassító volt, és most ugyanazon rendezés alatt mennyi van. Szépen kiforrta magát a bevált helyek, és szépen megölte a látványt, egyetemben a verseny gumikkal.Ez van. El kell fogadni ezt, és más sport után nézni, majd pedig évvégén megnézni akár az andris videóját is, amiben az év bukásai és szép fordulásai benne vannak.
241. • 2011-12-19 18:51:28
Korom miatt elég sok ifjú ralifant ismerek (ahogy én is még fiatal vagyok), de ezt momentán még egyiküktõl sem hallottam...
240. • 2011-12-19 18:50:20
Joci!
A Szilveszter Rali témába nem szeretnék belefolyni, de ezt a hozzászólásodat kissé bántónak érzem.
A pálya melletti alkoholizálás pedig úgy látom nem korhoz (és a rally.hu fórumozók véleményével ellentétben lakóhelyhez sem) köthetõ jelenség.

Talán azért isznak, hogy jobbnak tûnjön a verseny, vagy csak szimplán csalódottságukban? vigyorgok helyeslek
Az utolsó költõi kérdésemet kéretik nem komolyan venni.
239. • 2011-12-19 17:08:54
Nem Joci! tudod mit mondanak az ifjak? Megnéznek egy régi videót, és az a véleményük, az autókban se futómû, se normális motor, se normális gumi nem volt, egy rossz libakergetõn jobb autók vannak... Ezt látják!!! Az eszükbe sem jut, azokkal az N-es, picit A-s autókkal üvegen mentek, és a nézõnek halálfélelme volt akár egy csibegyári kanyarban is mikor már a 10. autó csattant az oszlopnak, meg a 15. dõlt fel... "akkor megtehették" mindenki a saját határain ment, az volt a RALLY!
Most meg már a zsiguliba is szekós váltót raknak, meg ûrtechnikát, aztán a gyorson meg gurulnak, nehogy baja legyen mert drága volt...
Most is megtehetnék, hogy határon rallyzzanak, csak az embernek van 3 millája akkor 3 millás autóval megy, ahelyett hogy menne 1.5-el és lenne rá 1.5 ha összecsukja...de nem.....jobb az egyenesben kilõni, a csóró meg hiába teszi oda magát a kanyarban, úgy kilõnek az egyenesben, nem tudja velük felvenni a kesztyût.
Most ez megy, és akik nemrég csöppentek bele, nekik ez a rally!
238. • 2011-12-19 15:04:06
Még annyit, hogy azt vettem észre, hogy a régi nagy rallíyfanok tûntek el, és helyükre léptek a fiatalok, akik már az igazi nagybetûs rallyt nem láthatták, így ez van ezt szeretik. Nem bántom õket, de nagy részüknek a buli az, ha jól beisznak, és egy- egy pilóta visszaint a kocsiból. Lehet ezt is csodálni, biztos.
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k