Szilveszteri pezsgőbontás előtt
Interjú Feredi Andrással
2011-11-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701135699
Napi oldal:
160939
Jelenleg:
1829
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
137. • 2010-12-30 18:58:56
oriens-elektronkft@t-online.hu
elöreis köszi
136. • 2010-12-30 18:43:40
Nyilasróka kaphatnék képet ha van a 96 os autóról?
135. • 2010-12-30 18:38:45
Omega3000 kérhetek egy mail címet, amire küldhetem?:) Első versenyhez képest szerintem nagyon szépet jöttetek:) Csak így tovább!!!
134. • 2010-12-30 18:18:36
Etelka!

Akkor még vannak jóérzésű rallykedvelő emberek :)

Viszont a többieknek sajnos igaza van nagyjából mindenben. Tény ami tény, és kintről is láttuk, hogy néhol katasztrofálisak voltak a körülmények, van ahol nem is vártunk senkitől semmit, örülhettünk ha nem kellett feltolni az autókat (mert ilyen is volt)...
Ám volt jó példa rá, hogy igaza van a többieknek. Sőt, pl a benzinkútnál elment 180 autó, 180 autóból 150 odak.ta a padkának. 150ből 150 úgy akart elfordulni, hogy odaesett, eltekerte, és várta a csodát. Sajnos a versenyzők 80%-a (nem csak itt, mindenhol!), így versenyzik, pedig ez így elég tré...
Aztán volt kb 30 versenyző, aki tudja hogyan kell vezetni, ők előre befordították az autót. Nekik elfordult, nem tolta az elejét, nem padkáztak se elejével se hátuljával, és sztem azon az 1 kanyaron 1-2 másodpercet vertek az összes többi versenyzőre...nem mellesleg a nézőknek mocskosul tetszett!
Persze alapvetően igaz, hogy csúsztatva nem a leggyorsabb, meg sokan vigyáznak is az autóra, "megértem" ("zsebpénzből" csinálom én is amit csinálok)...de mindig ott az a DE...igenis vannak helyzetek, amikor oda kell nyúlni a kézifékhez, és befordítani. Ilyen szempontból pl egyenesen sz.r a magyar rally (rally1től az amatőrig mind), a pilóták közül 1-2 kivétellel egyik sem tudja hogy működik...és ez gáz :(
Na mind1, jól elkanyarodtam a szilveszter rallytól :), és végül is most még annyira nem is panaszkodhatunk, mert a most látott versenyek után és a körülményekhez képest, tényleg nem volt rossz verseny. Még a micsuk is szépen mentek az elején (már amelyik persze), ez meg aztán tényleg ritka.

Úgy gondolom viszont, hogy aki micsuval versenyzik szezonok óta, de valójában nincs pénze rá, ezért spórolja, el kéne gondolkodni meddig is ér a takarója. Ha nincs rá, akkor miért akarja? Én sem ülök subaruban, mert nem tudnám fizetni...
Vagy az autóval kapcsolatos igényeket kéne alább adni (pl kisebb kategóriás, vagy pár évvel idősebb), vagy az osztályban kéne visszább vándorolni (rally1ből 2.be, 2ből RTE.be, stb stb)...

Bár ezt kevésbé érzem problémának, egyszerűen igaz amit a többiek mondanak, túl sok ott a tehetségtelen ember...

Változtatni nem tudunk, örüljünk együtt annak ami még maradt :)

üdv
133. • 2010-12-30 18:14:24
Pl a Barátomék a 3. körre, a m l kút utáni valamilyen kerítéses kanyarba álltak, és azt mondták hogy nagyon jó volt az a kör, de az első kettő kuka volt nézhetőség szempontjából. De az elgondolkodtató, hogy nagyon kevés embernek tetszett a verseny. Legyen ez is és a miku is újra az amatőröké, és ne a pénzről szóljon már minden, hanem tényleg a bulitól. Lehessen szavazni, hogy ki ment a leg látványosabban a kategóriákban, és az első 3 ilyet díjazni is lehetne. Ezt mondjuk egy sms el is lehetne összehozni, és ez pénz is lenne a rendezőnek. Ha a sok marha szavaz a megasz.arra, vagy a ziksz faktorra, szvsz erre is szavaznának. Csak ugye utána kellene járni. Hozzáteszem, a barumon már ez működik. Csak egy javallat, mert hamarosan senki nem fog a pálya mellett állni, ha így megy tovább.
132. • 2010-12-30 17:59:35
Szerintem is egyszerű a képlet: Van aki tehetséges, érzi a vasat a feneke alatt, van benne józan bátorság és úgy érzi, a rallyversenyen indul, akkor próbál kicsit gyorsabban menni az úton, mintha hétvégiautózna. És van akinek annyi köze van az autóversenyzéshez, mint egy épp munkába autózó hivatalnoknak...viszont, van lé, ott virít alatta a micu lancer. Nos ezek vannak egyre többen. Ezt látom én, az egyszerű nézö a pálya széléről, aki 1980 óta látogatja a versenyeket és manapság egyre több versenyről megyek rossz szájízzel haza. Talán be kéne vezetni valamiféle szabályt, mint a videojátékokban, hogy pl. az első kör végén az utolsó 5-10-akárhány versenyző kiesett. Ezt persze magam sem gondolhatom komolyan, de így talán mindenki megpróbálna kicsit igyekezni, "versenyezni", vagy rádöbbenne, hogy csak a pénze miatt nem odavaló. ...és még arról, hogy a kanyarban lapjával , csúszva, de eredménytelenül, vagy látványtalanul, de helyezésorientáltan autózni: hát nem tudom, de elnézve pl. a VB.-t, ott valamiért a kanyarokban is "odatevősen", bevállalósan mennek, a fene tudja, talán nem olvassák a Duen fórumokat...
131. • 2010-12-30 17:52:44
Helló,Peti vagyok(14). Az előfutó omega navigátora. Első igazi versenyünk volt,eddig csak FRT-re jártunk. Ezúton köszönjük a szurkolást, hóból való kitolásokat. Örülök ha valakinek tetszett az autózásunk. Ha van képetek küldjetek léci.
130. • 2010-12-30 17:30:52
Hajóka!
Nagyon szuperek a képek gratulálok hozzá!
129. • 2010-12-30 17:21:39
Tibike!

Egyszer menj fel egy havas éjszakán a Bükkbe, ott igaz hogy nem "versenyzőket" láthatsz, nincs nagy sátor, nincsenek hostes lányok, nincs csilli villi, csak egyszerű emberek akik a családi kocsival konyhapénzből mennek olyan tempót, hogy a mostani szilveszter rally mezőnyének nagy része megirigyelné.
A 3 kör alatt láttunk min.350-400 autót, kb. 40-re mondanám, hogy volt elképzelése arról, hogy mit is szeretne.
Az egész verseny egy büntetés volt, ja és nem csak a nagy hideg miatt...
128. • 2010-12-30 17:04:47
Mi először jártunk Szilveszter Rally-n öcsémmel és nekünk nagyon tetszett, lehet szerencsés helyet fogtunk ki mert látvány is volt, eksön is volt, jó volt na!!!
Köszönjük az élményt, videót már feltöltöttem kis oldalamra!!!
Rally-ban Gazdag Boldog Új Évet minden rallykedvelő embernek!!!
Üdv. mosolygok
127. • 2010-12-30 16:42:05
Yeti!

Teljesen igazad van.....csak a két végletre mutattam rá.....Aki rajzol szépen és kersztben megcsinálja a kanyart az biztos hogy király.....csak itt előttem az volt hogy valaki jobban becsüli azt hogy beesik mint eredménnyel célba ér még ha siralmas.Amúgy ASI meg Kazár meg turán meg a többieket tisztelem versenyzés szinten,de egy biztos,ők nem aggódnak ha elvisznek egy lassitót, gátlástalanul átmennek rajta,meg sem fordul a fejükben hogy mennyibe fog kerülni ez....
Én nem vagyok egy nagy pilóta mentem pár tódodrit suzukival(voltam abszolut első),15 éves korom óta az autóversenyzés tölti ki az életem,nincs egy forintom se,eladtam egy autómat hogy tudjak indulni ezen a versenyen egy EVO-val,mgeleptem magamat igy 30 évesen,kiszoptuk mert nem ilyen körülményekre számitottunk(szerintem senki).Magunkhoz képest is siralmasan mentünk az elején de a végére azért mentünk már az abszolutban is jókat(12).Kivülről siralmasnak tünhetett az biztos,de kiváncsi lennék ki kockáztatna több millió forintot egy ilyen versenyen ahol tükör jég(aki nem ment rajta az a felét nem is látta)az út.Gondolom nem csak mi vagyunk igy anyagilag....Mehettem volna ingyen egy Suzukival azzal lehet bátrabb lettem volna de ezt választottuk....Én tudom hogy siralmas amit a Rally I.-ben csinál a középmezőny de tényleg nem kevés pénz forog ott kocán,és szinte biztos vagyok ha a középmezőnyben is annyi lóvé lenne mint elől akkor ők is bátrabbak lennének.(erre én is most jöttem rá).....
126. • 2010-12-30 16:30:40
gabiS4Avant! Február 5 szombat. Mi már nagyon régen járunk ki. Itt döbbenünk rá, hogy lehet egy százas skodával is látványosan menni, vagy látványosabban mint egy micuval. Janner kimarad, svéd kimarad, de a stopa az örök, ha az egészség engedi..
Bettyke.
Sajnos azoknak az időknek vége, hidd el, sokan sajnálják ezt, és azt is, hogy az anyagi helyzet megváltozott sok embernél. Az egy nagyon jó verseny volt a hévízgyörki. Onnan mosolygó szájjal, sztorizva mentünk haza.
125. • 2010-12-30 15:55:02
Kedves Etelka!
Szerintem meg kevered a szezont a fazonnal...
Nekem a hajam kihullik tőle, mikor egy lapon emelgetik azokat akik ész nélkül esnek kelnek, megforognak minden kanyarban, állandóan vissza kell rakni őket a pályára....azokkal akik szépen autóznak! A kettő köszönőviszonyban sincs egymással!
Előbbihez csak elég hülyének kell lenni, sokszor még pénzt sem igényel a dolog, de tehetséget a legkevésbé sem. Nyilván nem olyan unalmas, mint a 20al gurulgató se nem gyors se nem látványos sereghajtók, ettől még nem gondolom, hogy elismerésre méltó lenne, sőt sajnálatos, hogy valaki őket tekinti a rally fenegyerekinek...
A mi rendezvényeinken is sokszor szomorúan konstatálóm, hogy a legjobban annak örülnek, aki berongyol a pályára, rááll a gázra, megforog, pörög alátekert kormánnyal, gumitfüstöl...aztán a népek meg csorgatják a nyálukat, meg verik a brét...ez a szégyen, de igen nagy. :(
Nem számít, hogy egy kanyart sem tudnak bevenni, ők a nagy emberek...

Vegyük már ettől külön azt, aki bár nem ér el időben jó eredményeket, ám mesteri módon rajzol le pontosan 1 ívből 1 kanyart keresztben, rakja egyikből át a másikba...csúszik határon a megfelelő gáz és kormány mozdulat eltalálásával...
Igen, ez az amihez tehetség kell, és ez az ami hiányzik a rallyból.
Legyen még több Jana :), (meg Koncz Robi -t minden versenyre vigyorgok)

További kellemest
124. • 2010-12-30 15:31:17
Tudom hogy hogy működnek a dolgok!De ha az ember tehetséges,azzal nem megy semmire!Ha nincs apuci mögötted a millióival vagy nincsen ismerettséged,kár elindulnod szponzort keresni,mert úgyis csak kiröhögnek!Amúgy annyit az egészről,hogy az ASI vagy a Turán vagy még volt egy pár aki tudott menni a körülményekhez képest normális tempót!Volt aki a jégmentes úton a mol kútnál jött vagy 20-szal és még ráhúzta a kézit,még jó hogy jött az egyenes,mert ott nagyon ment neki!
123. • 2010-12-30 15:12:25
Helóka!

Mikulás Rally, B.A.Z. Rally és most a Tóváros Szilveszter Rally. Ezek a versenyek igazi megmérettetések voltak sokak számára.
Íme ezekről a versenyekről a képek! Íme ezekről a versenyekről a képek!

Boldog Új Évet Kívánok!
122. • 2010-12-30 14:37:10
Joci,

mikor lesz? Ewrc-n fent van? Én ugyan megyek jövhéten Jännerre, meg vettem már repjegyet Svédbe .... de ha jó a Stopa, miért is ne? Van repkedő 130RS meg kukára tört Alfa164 is? :)
121. • 2010-12-30 14:35:31
Szerintem egyszerű a képlet, akkoriban töredékéből lehetett versenyezni és tizede ekkora összeget kockáztatott mindenki,ráadásul a vezetési stilus is más volt mindenki úgy ment(lapjával).De ma már ha eredményt akarsz elérni kevés hogy racsnizol és körzőzöl minden kanyarban akkor elvernek mint buzi a f***át(lehet igy is :D...).Csak össze kell hasonlitani egy 2000-s és egy 2010s RTE versenyt....(és ez még mindig jobb mint a Rally I.).Szerintem annyi a dolog hogy el kell dönteni,kinek mi a rally,hogy minden kanyarban széttapsolnak meg kitolnak,meg visszaboritanak,vagy hogy az eredménylistán te vagy legfelül.És ez senki szemére nem róható fel se ha lassan megy mert célba akar érni a 15milliós EVO-val(persze lehet mondani hogy akkor minek neki ilyen autó,de lehet ő szivesebben ül egy ilyenben ha megteheti mit egy 500ezer forintos gyilkos autüóban)és persze az is lehet hogy van egy megfelelő LADÁd és tényleg les***od az eredményt meg az autó épségét és akkor érzed jól magad ha minen kanyarban megforogsz meg ki kell szedni.A nézőknek persze tudjuk mi a jó..........És ez javulni nem fog sajna csakrosszabodi,de ez mindenhol igy van a világon aVB-n is.....Egyre kevesebb a néző a profi versenyeken....járni kell amatőrre de a legtöbb abból is profi lessz.....
120. • 2010-12-30 14:19:09
Hát ezzel mi is így vagyunk!
Köszönjük!
Mi is idegeskedünk mikor a pálya mellől nézzük egyre szörnyűbb a helyzet sajnos!95 tol járunk versenyt nézni akkoriban jó élményekkel tértünk haza manapság meg idegeskedve jó lenne megint olyan lenne ez a verseny mint a régi szép időkben!!

119. • 2010-12-30 14:15:24
Ha lenne még pár ilyen elvetemült, mint Ti, akkor sok néző visszajönne a pálya mellé...
118. • 2010-12-30 14:02:26
Hát így is lehet
http://video.racing.hu/utolso_2010
Szilveszter Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 417 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
2024.06.27-30.

részletes infóink

2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k