h i r d e t é s
Összes oldal:
737617054
Napi oldal:
160607
Jelenleg:
3578
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Leitgéb Judit és Gálik Kata nevét olvashatjuk a pécsi futam nevezési listájában, az elõfutók között, egy Suzuki Ignissel egy sorban.
Van szerencsém mindkét fiatal, igen csinos hölgyet ismerni.
Elõbb a pilótaként szereplõ Leitgéb Juditot kérdezem, akinek a családjában több generációs sportbírók találhatóak:
Abszolút autósport körökben forogsz, és talán pont emiatt: nem félt a környezeted ettõl az új 'szereptõl'?
Elsõsorban a közvetlen környezetem bíztatott, hogy próbáljam ki magam a bal oldalon is. Természetesen féltenek, de sokan segítenek felkészülni erre a megmérettetésre és talán nem vagyok reménytelen eset. :)
Akadnak olyanok is, akik kevésbé derûlátóak a közös szereplésünket illetõen Egyenlõre az a célunk, hogy hiba nélkül teljesítsük a versenyt és tapasztalatokat szerezzünk, gyorsulni ráérünk késõbb is.
Milyen sofõrnek tartod Magad az utcai forgalomban?
Szeretek sportosan, lendületesen vezetni, de nem megyek bele felelõtlen manõverekbe. Az elmúlt 5 évben meglehetõsen sokat ültem a volán mögött, bár véleményem szerint az utcai tapasztalatok kevesek ahhoz, hogy autóversenyzõnek mondhassam magam.
Hogy találtad meg Katát? Nem lenne jobb, ha egy öblös férfihang 'utasítana' rendre?
ööö, most tényleg elmeséljük???
Csak amennyit 18as karika nélkül is lehet...
A tavalyi év folyamán ismerkedtünk meg közös ismerõsök révén és a kezdetleges unszimpátia után mégis barátnõk lettünk. Többek közt a kialakult barátság és bizalom miatt döntöttünk így.
Láttam Jani és Kata belsõ felvételét és nagyon tetszik, ahogy navigál. Számomra sokkal megnyugtatóbb egy nõi hangot hallani. Ezen kívül vannak a sajátos nõi kifejezések az autóban és persze nem titkolt célunk a média figyelmének felkeltése.
Volt már teszt?
Hagyományosnak mondott tesztre valószínûleg nem lesz lehetõségünk, ennek fõleg anyagi korlátai vannak. Mentünk pár kilométert az autóval, de csak közúton, így verseny körülmények között még nem volt alkalmunk kipróbálni, de kaptunk jó pár tanácsot, hogy hogyan használjuk az autót. Az elsõ benyomásom az volt, hogy kezelhetõ az autó, de hétvégén egyenlõre csak ismerkedünk majd vele.
Mik a céljaid? Mivel lennél elégedett?
Nem szeretnék elkapkodni semmit, a Mecsek Rally "végeredménye" döntõ lesz a továbbiakat tekintve. Örülnénk, ha jövõre több versenyen vehetnénk részt egy hasonló kaliberû autóval.
Kata! Nagyon sokat fotóztunk együtt rallyversenyeket...
Igazából én is tudom, h sokkal jobban eltelik a nap versenyautóban ülve... Régi vágy volt a navigálás, vagy csak 'belesodort az élet'?
Tulajdonképpen életem elsõ rally versenyén tudtam, hogy szeretnék navigálni. Meglehetõsen elérhetetlennek tûnt ez az álom, hiszen jogosítványom sem volt, végül erõs nyomásra elvégeztem a tanfolyamot és lám, beérett a munkánk gyümölcse. Idén tavasszal a Párom teljesítette ezt a vágyamat, most pedig teljesül a másik: a Mecsek Rallyn való részvétel.
Megbízol Juditban?
Tökéletesen
És Õ megbízik Benned?
Úgy tûnik igen, hevesen bólogat mellettem.
A pályabejárás során is megmutatkozott már a tökéletes összhang, annak ellenére, hogy az elsõ közös versenyünk.
Már csak tûzállóban láthatunk a versenyeken, vagy azért néha lekerül Rólad? (és felveszed helyette a sokkal lengébb fotósmellényt...)
Nem szeretném feladni a fotózást, nagyon sokat jelent nekem. Ennek ellenére úgy érzem, hogy ha sikerülne többet autóban ülni, akkor nem hagynám ki a lehetõséget. Jelenleg nagyobb kihívást jelent a J1-ben megállni a helyem.
Kik azok, akik nélkül 'csak' néznétek a mostani pécsi versenyt?
Elsõsorban szeretnénk kiemelni az RPM Racing-et, akik "Bocikát" és a részvételt biztosították nekünk. Továbbá külön köszönettel tartozunk a pécsi Intim Shop-nak, Pethõ Tyutyunak, a csapatruházatért a polotransz.hu-nak, a versenyruházatért a racing-shop.hu-nak és kiemelkedõ segítségéért Judit Édesapjának, Leitgéb Jánosnak, továbbá a teljesség igénye nélkül Csurja Janinak, Kulcsár Daninak, Szabó Zsoltinak, Nacsa Gábornak, Baracskai Zsoltnak, Boczka Rolandnak és minden kedves Barátunknak!
A lányok bemutatkozó anyaga:
Sok sikert kívánunk!
Ez a hír most jelenik meg 8222. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|