h i r d e t é s
Összes oldal:
745032819
Napi oldal:
23075
Jelenleg:
786
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Leitgéb Judit és Gálik Kata nevét olvashatjuk a pécsi futam nevezési listájában, az előfutók között, egy Suzuki Ignissel egy sorban.
Van szerencsém mindkét fiatal, igen csinos hölgyet ismerni.
Előbb a pilótaként szereplő Leitgéb Juditot kérdezem, akinek a családjában több generációs sportbírók találhatóak:
Abszolút autósport körökben forogsz, és talán pont emiatt: nem félt a környezeted ettől az új 'szereptől'?
Elsősorban a közvetlen környezetem bíztatott, hogy próbáljam ki magam a bal oldalon is. Természetesen féltenek, de sokan segítenek felkészülni erre a megmérettetésre és talán nem vagyok reménytelen eset. :)
Akadnak olyanok is, akik kevésbé derűlátóak a közös szereplésünket illetően Egyenlőre az a célunk, hogy hiba nélkül teljesítsük a versenyt és tapasztalatokat szerezzünk, gyorsulni ráérünk később is.
Milyen sofőrnek tartod Magad az utcai forgalomban?
Szeretek sportosan, lendületesen vezetni, de nem megyek bele felelőtlen manőverekbe. Az elmúlt 5 évben meglehetősen sokat ültem a volán mögött, bár véleményem szerint az utcai tapasztalatok kevesek ahhoz, hogy autóversenyzőnek mondhassam magam.
Hogy találtad meg Katát? Nem lenne jobb, ha egy öblös férfihang 'utasítana' rendre?
ööö, most tényleg elmeséljük???
Csak amennyit 18as karika nélkül is lehet...
A tavalyi év folyamán ismerkedtünk meg közös ismerősök révén és a kezdetleges unszimpátia után mégis barátnők lettünk. Többek közt a kialakult barátság és bizalom miatt döntöttünk így.
Láttam Jani és Kata belső felvételét és nagyon tetszik, ahogy navigál. Számomra sokkal megnyugtatóbb egy női hangot hallani. Ezen kívül vannak a sajátos női kifejezések az autóban és persze nem titkolt célunk a média figyelmének felkeltése.
Volt már teszt?
Hagyományosnak mondott tesztre valószínűleg nem lesz lehetőségünk, ennek főleg anyagi korlátai vannak. Mentünk pár kilométert az autóval, de csak közúton, így verseny körülmények között még nem volt alkalmunk kipróbálni, de kaptunk jó pár tanácsot, hogy hogyan használjuk az autót. Az első benyomásom az volt, hogy kezelhető az autó, de hétvégén egyenlőre csak ismerkedünk majd vele.
Mik a céljaid? Mivel lennél elégedett?
Nem szeretnék elkapkodni semmit, a Mecsek Rally "végeredménye" döntő lesz a továbbiakat tekintve. Örülnénk, ha jövőre több versenyen vehetnénk részt egy hasonló kaliberű autóval.
Kata! Nagyon sokat fotóztunk együtt rallyversenyeket...
Igazából én is tudom, h sokkal jobban eltelik a nap versenyautóban ülve... Régi vágy volt a navigálás, vagy csak 'belesodort az élet'?
Tulajdonképpen életem első rally versenyén tudtam, hogy szeretnék navigálni. Meglehetősen elérhetetlennek tűnt ez az álom, hiszen jogosítványom sem volt, végül erős nyomásra elvégeztem a tanfolyamot és lám, beérett a munkánk gyümölcse. Idén tavasszal a Párom teljesítette ezt a vágyamat, most pedig teljesül a másik: a Mecsek Rallyn való részvétel.
Megbízol Juditban?
Tökéletesen
És Ő megbízik Benned?
Úgy tűnik igen, hevesen bólogat mellettem.
A pályabejárás során is megmutatkozott már a tökéletes összhang, annak ellenére, hogy az első közös versenyünk.
Már csak tűzállóban láthatunk a versenyeken, vagy azért néha lekerül Rólad? (és felveszed helyette a sokkal lengébb fotósmellényt...)
Nem szeretném feladni a fotózást, nagyon sokat jelent nekem. Ennek ellenére úgy érzem, hogy ha sikerülne többet autóban ülni, akkor nem hagynám ki a lehetőséget. Jelenleg nagyobb kihívást jelent a J1-ben megállni a helyem.
Kik azok, akik nélkül 'csak' néznétek a mostani pécsi versenyt?
Elsősorban szeretnénk kiemelni az RPM Racing-et, akik "Bocikát" és a részvételt biztosították nekünk. Továbbá külön köszönettel tartozunk a pécsi Intim Shop-nak, Pethő Tyutyunak, a csapatruházatért a polotransz.hu-nak, a versenyruházatért a racing-shop.hu-nak és kiemelkedő segítségéért Judit Édesapjának, Leitgéb Jánosnak, továbbá a teljesség igénye nélkül Csurja Janinak, Kulcsár Daninak, Szabó Zsoltinak, Nacsa Gábornak, Baracskai Zsoltnak, Boczka Rolandnak és minden kedves Barátunknak!
A lányok bemutatkozó anyaga:
Sok sikert kívánunk!
Ez a hír most jelenik meg 8243. alkalommal
Magyar Rallye Bajnokság 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|