Szombathely előtt mondták
interjúk a verseny előtt
2008-06-05
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732044735
Napi oldal:
28657
Jelenleg:
1647
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Szombathely a nyakunkon. A nagyok a tréningen is túl vannak, a Rallye2 mezőnye még csak gumiban, futóműben és lélekben készül. Megkérdeztük a miskolci élmezőnyöket: hogy is állnak?

Rallye2

Szommer István (abszolút 1., A/7 1., Honda Civic Type-R): "Hál'Istennek, Miskolcon minden jól ment. Szegények vagyunk, mint a templom egere, úgyhogy nem is tudtunk új gumikat venni. Így előszedtük a régi-régi versenygumikat, amiket még az autóval együtt kaptunk. Ezek 2001-es gyártású Yokohamák, de mit ad Isten, sokkal jobban fogtak, mint az eddigi gumijaink. Meg is döbbentünk. Egyébként is jól működött minden, és jól sikerült a verseny. Szombathelyen eddig csak egyszer voltam. Két éve a családomat elcsábítottam a környékre kirándulni Kőszegre, és amíg ők tudtak pihenni, én kicsit belenéztem a versenybe. Akkor voltam életemben először ezen a versenyen, és itt is csak egyetlen gyorsaságit láttam. Úgyhogy mondhatjuk, hogy az égvilágon semmit nem tudok a szombathelyi pályákról. De az autóra feltesszük a murvagumikat, az erősebb kartervédőt, és megyünk."

Kondor Lajos: (abszolút 2., N/2 1., Peugeot 106): "Elég nehezen indult, már meséltem ezt a tréler-mizériát. De maga a verseny i nehezen ment. Túlfújtuk a gumikat, kemény volt a futómű, és elég félősen mentem. Aztán tanácsot kértünk a többiektől, puha gumikkal és puhább gátlókkal mentünk, és azt mondhatom, hogy már a nagy kiesések előtt voltak egészen jó eredményeink. De nagyon jó hangulatú verseny volt, a végén még sikerült is egy abszolút időt menni. Szombathelyre most megint viccesen állunk. Nincsen trélerünk, nincsen autó, ami lehúzná a trélert. Elvileg, ha most sikerül Robi autójára vonóhorgot tenni, és le is tudjuk vizsgáztatni a héten, akkor még meg is oldhatjuk. De nincsenek gumijaink, és most tudtam meg, hogy a nevezési díjunk sem érkezett be. Viszont van szállásunk...:) De elvileg a kocsi is készen áll: alatta van a murva-futómű. De szeretem a kihívásokat.:"

Szecsődi Norbert: (abszolút 3., A/6 1., Opel Corsa GSI): "A miskolci futam a várakozásainkon felül sikerült, de ehhez közrejátszott, hogy a többiek kiestek - de ez egy technikai sport, benne van. Nagyjából azt érzem, hogy az autó is kezd összeállni. A murvás versenyt nagyon várjuk, és azért is kellene nagyon jó helyen célba érnünk, mert elég jól állunk a kategóriában. A murvával valahogy mindig úgy vagyok, hogy kicsit félek tőle, de az első rajt után mindig jobban tetszik. A motort erősítenünk kellett kicsit Miskolc után, és a futóművet is felújítottuk. Egy baj van csak, hogy nem tudtunk új gumikat venni, de bízunk a jó minőségű pályákban. Úgyhogy készülünk nagyon, és cél a dobogó."

György Tamás: (A/5 1., Suzuki Swift): "Miskolc nagyon jól sikerült, aminek annál is inkább örültünk, mert már két éve nem ültünk autóban, és elég nehézkesen ment. Nehezen jöttünk bele: az első két-három gyors arról szólt, hogy megszokjuk az autót. A kocsival szerencsére semmi gond nem volt, le is kopogom: négy-öt éve teljesen jól üzemel. Most annyi volt, hogy eltaláltunk egy villanyoszlopot, de azt sikerült rendbe raknunk. Szombathely előtt azt gondolom, a sebesség megszokásával már nem lesz gond, de murván még régebben nem mentem. De egyébként veszprémi vagyok, a murván nőttem fel. Szeretem, csak az autónak nem tesz túl jót. Most még készülődésben vagyunk, de remélem, a versenyre mindennel elkészülünk."

Kádár Attila: (N/3 1., Seat Ibiza Cupra): "A miskolci verseny megint nagyon tanulságos volt számunkra: sokat tanultunk arról, hogy hogyan kell beosztani magunkat, a kocsit, hogy végig tudjunk menni. Ez most sikerül is, mondjuk nem sokon múlott, mert a kánói gyorson megviccelt minket az eső, és majdnem árok lett a vége. Nagyon sajnáljuk, hogy a kategóriatársak nem tudtak célba érni a technikai problémáik miatt. De ugyanez igaz a szombathelyi versenyre, ahol N/3-ban egyedüli nevezőként indulunk. Ha jól tudom, ők eleve aszfaltra és Kelet-Magyarországra terveztek, ezért nem jönnek. Mi viszont elindulunk, mert szeretnénk kipróbálni saját magunkat is, és hogy a kocsi mit bír ilyen körülmények között, lévén nekünk ez az év a tapasztalatszerzésről szól. A murvát szeretjük egyébként, de ezt a kocsit még sosem próbáltuk ki ilyen talajon. Új gumikat szereztünk, és alapvetően az aszfaltos futóművel indulunk, csak magasabbra állítjuk. Reményeink szerint ez megfelel majd - a teszten majd kipróbáljuk."

Schweizer Dániel: (F/2 1., BMW M3): "A miskolci verseny jól ment, semmi gond nem volt a kocsival, még a körülmények is ideálisak voltak. Csak az ellenfeleink hamar kiestek, így aztán annyira nem volt nehéz dolgunk. Jobb lett volna, ha vannak kategóriatársak… A szombathelyi verseny érdekes lesz, mert régen mentem murván - Zolival például még nem is mentünk együtt murván. A rossz minőségűt nem is szeretem, de erről azt mondják, ilyen szempontból teljesen jók a pályák. Most leszünk is a kategóriában, úgyhogy kíváncsi vagyok. A kocsit egyébként kicsit átalakítottuk természetesen, és úgy tűnik, csütörtökön ki is próbáljuk majd."

Kiss Róbert: (F/1 1., Lada VFTS): "Szombathelyen nem indulunk, mert a tavalyi tapasztalatok után úgy döntöttünk: murván nem megyünk az első osztály után. Semmi értelme szétcsúszott, szétkapart, kigödrösödött pályákon mennünk. Amit a tréningen felírunk adott esetben, ahhoz már semmi köze nem lesz a pályának, mire odaérünk. Sőt, továbbmegyek: a veszprémi versenyt is kihagyjuk, mert ott ez még jobban igaz lesz. Aszfalton nem olyan rossz a helyzet, ezért a miskolci verseny jól sikerült. Alapvetően a murvával nincs bajom, szeretem. De lényeg a lényeg: Komlón jövünk újra."

ORB

Turán Frici: (abszolút 1., Peugeot 307 WRC): "Erre a versenyre is ugyanúgy készültünk, mint az össze többire. Megpróbáltuk a lehetőségeket és az időt maximálisan kihasználni az össze pályán. A négy pályabejárás elegendő volt, egyetlen dologgal volt bajom, ezzel a hatvan km/h-s sebességkorlátozással. Nagyon nehéz ráfordulni egy hat-hétszáz méteres egyenesre, és tartani ezt a sebességet. Egyszer be is mértek hatvannal, de hogy lesz-e még gyorshajtásunk, azt nem tudom. Tudom, hogy erről nem a Markó Tibiék tehetnek, mert az erdészet ragaszkodott ehhez, de szerintem egy 80-as tempó éppúgy megfelelt volna. A versenyen majd az első gyors egy picit lelkileg biztos másmilyen lesz, hiszen most rajtolok életemben először 1-es rajtszámmal… Ez nagyon megtisztelő, és nagyon jó érzés. A pályák alapvetően nagyon tetszenek, de nagyon észnél kell majd lennünk, hisz mi takarítjuk majd a pályát, és például egy rosszul felmért féktáv nagyon sokba kerülhet. Ma megvolt a tesztünk is, és azt kell mondjam, hogy az autó fenomenális! 100 kilométert mentünk, nagyon sok beállítást ki tudtunk próbálni, és a Peugeot 307 ismét hiba nélkül működött. Tagai Tomi is rengeteget tudott segíteni, nagyon jól tudunk együtt dolgozni."

Asi: (abszolút 3., N/4 1., Mitsubishi Lancer Evo IX.): "A tréning jól sikerült, ha jól tudom, még gyorshajtásunk sem volt. Négy pálya teljesen a tavalyi, csak a dozmati van megfordítva. Három az új pálya, de a kismákfai szakasz nem teljesen ismeretlen, mert anno volt már többször is, ez talán lazább, mint a többi. A tizenhat kilométeres körgyorssal egyelőre nem tudom elképzelni, hogy a rendezők hogy birkóznak majd meg, de majd meglátjuk. Reméljük, hogy nem lesz probléma az utolérésekkel, és az egymás porában autózással. Összességében úgy tűnik, hogy kocsi-kímélők a pályák. A legjobb az lenne, ha esne előtte az eső, és akkor talán nem lenne olyan nagy a por, de a verseny alatt ne essen, mert akkor egyrészt szárazon írtuk fel, másrészt ez az agyagos talaj nagyon csúszna. Az autóval már teszteltünk egyet, az alapbeállítások megvannak, de lesz még egy hosszabb a verseny előtt, amikor csak a gátlókkal és a hajtással foglalkozunk majd."

Vizin László: (abszolút 4., Subaru Impreza S8 WRC): "A szombathelyi egy igazán különleges rali az össze murvás közül. Szinte aszfalt minőségűek az utak, nagyon hosszú egyenesek vannak, és derékszögű kanyarok a fák között. A legfontosabb éppen ezért itt a helyes féktáv megtalálása lesz, hogy az ember egyáltalán be tudjon fordulni egy kanyarba - mi is erre helyeztük a hangsúlyt a felkészülés alatt. Az új gyorsok közül van, amit talán nem is kellett volna erőltetni, mert nincs benne más, mint 400 egyenes és derékszög. De lesz még egy izgalmas dolog, ez a körgyors murván. De maga a gyors vonalvezetése nagyon jó, csak a porral lesz baj, ha olyan az időjárás, mert nem fog tudni elszállni. Az autót még kipróbáljuk a verseny előtt a teszten, de egyébként teljesen fel vagyunk készülve a hétvégére."

Hideg Krisztián: (abszolút 5., A/8 1., Mitsubishi Lancer Evo VI.): "Csak egy napot tudtunk tréningezni, úgyhogy nehéz és poros volt a pályabejárás, de leginkább kevés. Van, ahol tudtunk négyet menni, de olyan is, amin egyet vagy kettőt. Ez kizárt, hogy elég legyen, de azt mondták a rendezők, hogy nincs más lehetőség. Nem irigylem a kis Érdit abban a porban, amiben utánam fog menni, mert az első körben még csak annyit fogunk csinálni, hogy leellenőrizzük a felírt itinert. Alapvetően imádom a murvát, 2004-ben még kategóriát is nyertem itt. Azóta nem nagyon sikerülnek a murvák, úgyhogy most már nagyon szeretnék jót menni."

Borsi Gergő: (abszolút 6., Subaru Impreza WRC): "Nagyon-nagyon kellemes tréningen vagyunk túl, rengeteget autóztunk. Négyeket lehetett menni, de elég nagy kört kellett tennünk. A pályák viszont igazi szombathelyi szakaszok, nagyon jó minőségűek, de amit most észrevettünk, hogy ha lehet, most egy picit még gyorsabbak, mint eddig voltak. Rengeteg olyan rész lesz, ahol igencsak hatodik, sikítósban kell majd haladni. De ez nem baj: én szeretem ezeket a lobogós pályákat. Gondolkodtunk, hogy milyen idő lenne a legjobb, és beszélgettem Magyar Mikivel, aki ugye helyi menő csávó, és ő mondta, hogy ha esik az eső, akkor elég sok helyen agyagos lesz a pálya. Ez kicsit megnehezítené a versenyzést, ennek ellenére örülnék, ha kicsit nedvesebb lenne az idő. De a pályák nagyon jó minőségűek - ahogy ezt Szombathelyen már megszokhattuk. Az új pályákon is csak négyet lehetett menni, de azt gondolom, a magyarmezőnyre ráfér a vérfrissítés. Kellenek az új pályák, mert azok a pályák, ahol már zsigerből mennek a versenyzők, nem csak a navigátor szerepét csökkentik, hanem az egész versenyét. Csak az a kérdés, hogy harmincszor vagy negyvenszer ment rajta már valaki. Míg, ha új pályák vannak, az új fényt is hoz az egészbe. Újra van adrenalin. Az autóval egyébként minden rendben: Korda Erik barátom csinált egy nyílt napot, ahol tesztelték az autót, és szerencsére kijött néhány olyan probléma, ami a versenyen nagyobb bajt okozhatott volna. De rendbetették, és most teljesen üzemkészen várja a bevetést - csakúgy, mint mi."

Janzer Gyuri: (A/7 1., Renault Clio R3): "Az első napi pályák már nagyjából ismertek voltak, a másnapiakkal viszont elég vegyesek az érzéseink. Főleg az egyik: a kigyorsítós, hosszú egyeneses az nagyon erőpályának tűnik, és az nem fekszik nagyon az autó végsebességének. Valószínűleg az lesz a taktikánk, hogy az első napon, az ismertebb pályákon sietünk majd, hogy a másodikon esetleg előnnyel mehessünk. A körgyorsot nem nagyon látjuk még át, hogy hogyan is lesz majd a rajtoltatás, de azt gondolom, ha mondjuk esik majd, nem lesz akkora gond. Száraz időben nagyon megáll ott a por, de ezt leszámítva, a vonalvezetésében van valami, az tetszett. Amitől kicsit félek, hogy a pályák minősége a tréning után még romlik is. De délutánra már lent leszünk a teszten, mert a futómű és a sper újításai miatt, muszáj kipróbálnunk a verseny előtt."

Juhász Csaba: (A/6 1., Honda Civic VTI): "A felkészítés eléggé kapkodós lett, hisz a fiúk még most is gyakorlatoznak az autón. Én nem nagyon tudok benne részt venni, mert éppen azt várjuk, hogy mikor születik meg a kisfiam, mert a feleségem már célba ért. Ha ma este nem megy magától, holnap mindenképp megindítják - úgyhogy sűrű a program. A pályabejárás is így telt, hogy azon izgultam, mikor kell mennünk, mert szülés van. A körgyors megvalósítására kíváncsi vagyok, de a pályák nagyon tetszenek. Egyetlen dolog aggaszt: hogy nehogy úgy járjunk, mint tavaly Nyírádon. Akkor a pálya a tréning alatt nagyon jó minőségű volt, de mire versenyeznünk kellett a 70-es, 80-as rajtszámunkkal rajta, nagyon elromlott. Most látszik, hogy próbálták javítani, feltölteni, de nem tudom, mennyit használ ez majd. Nekünk hátul ez mindig gondot okoz, de majd meglátjuk. Ha mondjuk esne, az nekünk sokat könnyítene szerintem, mert szeretünk csúszós, vizes úton menni."

Kakuszi Csaba: (szuper1600 1., Renault Clio S1600): "A miskolci verseny nagyon szoros volt, és nagyon élveztünk. Meg lehetünk elégedve magunkkal, mert fegyelmezetten végig tudtunk menni. Végülis a tapasztalat győzött, és nem feltétlenül a gyorsaság, mert mindannyian hibáztunk, de nekünk sikerült kevesebbet, mint a többieknek. Összességében élveztük a miskolci futamot, és nagyon jó volt ekkora csatában nyerni. Szombathely előtt lesz egy tesztünk, ahová jönnek a mérnökeink és segítenek beállítani az autót. Az alapbeállításaink ugyanazok, mint tavaly Szombathelyen, viszont kaptunk új fejlesztésű gátlókat az autóhoz, és azokat fogjuk kipróbálni. Ha beválnak, azokkal megyünk majd, ha nem, hagyjuk a régieket. De én például jobban szeretek murván menni, mint aszfalton. Kicsit talán, mert lazábban lehet rajta menni, nem kell annyira szigorúan pontosan autózni, és jók az ugratók, meg a por, meg minden. Ezek igazi rali-fílinget adnak a versenynek."

Dibusz László: (A/5 1., Skoda Felicia): "Nem neveztünk erre a versenyre, mert nem készült el a motorunk. A cseheknél volt egy kis probléma, amit nagyon sajnálok, mert a murvát kifejezetten szeretem. Egyelőre a következő verseny sem biztos, most épp azon dolgozunk, hogy Veszprémben már indulni tudjunk."

Rimár Tamás: (N/3 1., Honda Civic Type-R): "Voltunk tesztelni, Markovics Gyuri ismét a segítségünkre sietett, hisz' a Grámán Rallye Team-nek ehhez a futóműhöz nem volt semmilyen beállítása, de most úgy érzem, sikerült jól beállítani mindent - le is kopogom. Talán még sosem volt ilyen jó futómű egyik autóm alatt sem. De őszinte leszek: én nem nagyon kedvelem ezeket a pályákat, mert szerintem túl kevés itt a feladat. Sok az egyenes, és csak derékszögű kanyarok vannak - ez inkább erőverseny lesz. Pedig alapvetően szeretem a murvás versenyeket, ezt a környéket meg igazán. De nem tudom, hogy milyen eredményre számíthatok, mindenesetre szeretnék a dobogó közelében lenni. A körgyorstól kicsit félek, hiszen ez majd főleg a szerencsén múlik majd. Főleg, hogy megnéztem a rajtlistát, és olyanok után indulok, akiket korábban ugyanígy a Szombathely Rallye-n egy-másfél percet adtam gyorsasági szakaszonként. Ettől tartok picit, de rosszul is esik, hogy mindig úgy kell kikönyörögnünk a megfelelő rajthelyet."

Biró Péter: (N/2 1., Suzuki Ignis): "Nekem ez a verseny teljesen új, Szombathelyen még sosem mentem, murván is csak egyszer, Veszprémben. Kicsit tartok is éppen ezért tőle, de remélem nem lesz gond. A murván csak Ladával mentem eddig, és az eléggé másmilyen vezetést igényel, úgyhogy nem is tudom, hogy most melyiket szeretem jobban: az aszfaltot vagy a murvát. Megpróbáltuk jól felírni, és műszakilag is felkészültünk."

Keszler Mátyás: (H/10 1., Audi Coupe S2): "Szerintem jól sikerült a tréning, bár ez a körverseny nem lesz egyszerű, hogy egyszerre hét-nyolc autó is a pályán lehet. De egy új kihívás lesz. Az új pályák egyébként tetszenek, bár a hét különböző gyorsasági kicsit soknak tűnik, de meg kell birkózni vele. Nekem a Szombathely mindig is tetszett, szerintem jó meccseket fogunk vívni Titivel és Nottival. Szerintem az eső a laktanya kivételével minden pályának jót tenne, a körversenynek meg kifejezetten. Az autón még éppen turbócserében vagyunk, remélem rendben leszünk, mire indulnunk kell."

Németh László: (H/9 1, Lada 2107.): "Elég rövidre sikerült a tréning, mert csak szombaton tudtunk ott lenni. Minden pályán kétszer tudtunk menni. Az első napiakkal nincs baj, mert azok ismerősek voltak tavalyról, csak a dozmati lett megfordítva. A második napi pályák teljesen újak számunkra, azokban bízunk benne, hogy elég lesz a kettő. Az egyik, a nagyon egyhangú egyenes, derékszög, egyenes-derékszög, az annyira nem jött be. És a körgyorstól én is tartok kicsit. Remélem, most sikerül is célba érnünk, mert eddig kétszer indultunk Szombathely Rallye-n, és egyszer sikerült befejeznünk. Eddig a szombathelyi futamokon aszfaltmagasságban mentünk, és nagyon leért a kocsi alja, most emeltünk rajta. Remélem, minden rendben lesz."


 

Ez a hír most jelenik meg 5793. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k