Szombati album a Mecsekből
Orfű, Pécsvárad és a Lapis... képek a szezonzáró szombatjáról
2015-10-18
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737448336
Napi oldal:
166586
Jelenleg:
1928
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
438. • 2011-09-11 13:51:24
Nagyon gáz volt helyenként a rendezés .
Amikor több mint 30 percig nem jött versenyző akkor a rendezőket kérdezve a válasz : nincs pályarádió .
Jó , hogy ez nemzetközi futam . A sok néző meg kénytelen volt várni mint a birkák ( Én is ide tartoztam ).
A rendőrökről meg csak annyit , hogy a legnagyobb problémája az volt az egyiknek , hogy " a kék égőt szedje ki a robogó helyzetjelzőjéből ".
Jellemző , hogy ahol kellenének ott nincsenek soha ( lehet félnek , hogy kell dolgozni ) , ahol meg nem kellenek ott megtalálhatók és feleslegesen okoskodnak .
Ennyit tudnak !
437. • 2011-09-11 13:40:41
A 4. szakasz után majdnem mindenki elhúzott onnan, nem hiszem, hogy estére is olyan sokan lettek volna ott. Egyébként én nem láttam renitenseket, egyszerűen valahol 3-4 sorba álltak egymás mögött, nem fértek el, nem volt hely.
436. • 2011-09-11 13:38:58
De azért is panaszkodtak, hogy túl gyorsak a pályák. Azon csak lassítóval lehet lassítani...
435. • 2011-09-11 13:33:55
Én csak azt nem értem, hogy (a szombati utolsó esti gyors etappá nyilvánításával kapcsolatban) hogy miért nem lehetett rendet tenni a "renitens" nézők között délután 4-től este fél 10-ig? Az hogy lehet, hogy időnként egy sz...ros RTE, vagy sprinten is olyan rendezőgárda tud lenni, hogy a nézők moccanni sem tudnak az út mellett anélkül, hogy rendre ne utasítsák őket ( nem mintha ez lenne a nézők álma). Hogy lehet, hogy pont egí IRC futamon nem voltak szigorú rendezők? Biztos, meg lehetett volna oldani, hogy ne szaladgáljon a jónép az autók között estig. Csak ,ugye kényelmesebb volt már délután meghozni a döntést, hogy : etap és kész. Szánalmas! Hogy "sok volt a néző" , mondta a pályabíró a célnál, amikor lóhalálába robogtunk át a 2. gyorsról az utolsóra, hogy lássuk a villanyfényes, féktácsaizzós szakaszt. ??? Miért, mire számítottak? Hogy IRC futamon nem lesznek nézők?? Idióták! Ebből is látszik, hogy fingjuk csincs az egészről. Nem kell ide nekünk IRC, nem érdemeljük meg, majd átmegyünk jövőre a Barumra! Meg ez a lassítóőrület ebben az országban! A külföldiek csak lestek, hogy gumik kerülgetése a verseny egy része. Nevetségesek vagyunk!
434. • 2011-09-11 13:31:57
Na ki nyeri a versenyt?? Jan nagyon bekezdett az uccsó körben... Én, mily véletlen neki szorítok...



Mi volt ez a csalós sztori már megint? Erről le maradtam....
433. • 2011-09-11 13:20:39
Eurosporton néztem a tegnapi összefoglalót,tisztára én szégyeltem magam,nagyon gáz volt!Nem szólt másról mint kétsávos autópálya,meg lassító lassító hátán!SZÉGYEN!!!!!!Tisztelet a kivételnek!Az IRC pilóták nyilatkozatát meg rosz volt halgatni,de igazuk volt teljes mértékben!!Valaki most tanulta a lassítót bevenni,mert nincsennek hozzászokva,bár az idejükben nem látszik,gyorsan alkalmazkodtak!!!Kár Turánért ő talán bekerülhetett volna az első 5-be!!Nem gondoltam volna hogy a többi magyar ennyire le van maradva az elejétől!Gyorsonként 15-20 mp az igen sok!Ez van legalább tudjuk hol a helyünk!!!
432. • 2011-09-11 13:15:05
Mi volt pontosan az a verekedős story? Mert pletykák voltak mindenféléről.
431. • 2011-09-11 13:13:04
Teljesen mindegy kinek áll a zászló kinek van esélye megnyerni a bajnokságot. ASI csalt!!! már megint notoriusan, ezt el kell fogadni. Azonnali licenc bevonást és legalább 1 év eltiltást érdemelne. A vb-n sem szórakoznak senkivel akit csaláson érnek azonnali hatállyal szankcionálják, lehet az Loeb, vagy Hirvonen vagy bárki.
430. • 2011-09-11 13:07:07
Szted ki miatt tettek be 20 méterenként lassítót? Külföldiek meg lesnek mik ezek a gumik a pályán.... vicc.hu

ez pár éve lett elb...a, amikor még 11 wrc harcolt az volt a tuti. remélem nem lesz jövőre itt irc csak lejáratjuk magunkat, amikor örfüi gyorson verekedtek az aszfalton 2 kocsi közt ott lettem kész... "magyarország én így szeretlek"
429. • 2011-09-11 13:03:01
Asinak áll a zászló közel van a győzelemhez és a bajnoki címhez!Majd utánna fog következni a fekete leves mikor mikoris hivatalosan is bejelentik a 16-18 hónapos eltiltást!Ez vicc!Jövőre mi lesz itt?
428. • 2011-09-11 12:58:49
ASI-t miért nem zárták ki már pénteken, miért engedték elrajtolni? Miért kell majd csak hétfőtől megbüntetni? -hogy megint ő legyen a bajnok? Szánalmas az egész MNASZ! Miért félnek az MNASZ-be ASItól? Ki a f...z az az ASI ő az atyaúristen?
427. • 2011-09-11 12:53:10
Itt a videóm a 4. gyors végéről, a cél előtti utolsó egyenes! (külső mikrofonnal) Tiltásig :) Link helyeslek
426. • 2011-09-11 12:41:19
Na, bekőtt a Joci állásfoglalása az árakkal kapcsolatosan.
Szervízpark: Sió Grill nevű lakomázó. Furcsáltam, hogy a Skoda Team miért a LukOil kúton falatozik, miután én is ott kötöttem ki: 4 szelet kenyér, 3 kovászos uborka, 3 darab (nem egész!) csülök. Mikrózva, persze. Bruttó 7880,- Magar Forint. Most komolyan. Aki egy kicsit is ismer, nem vagyok s***rágó, de ennyit skandináv VB futamon nem kérnek el SEMMIÉRT sem. Finneknél egy virsli-szerű griller szósszal, kenyérrel 2-3 EUR. A Braum árait meg Joci lentebb ismertette... mérges
425. • 2011-09-11 12:12:39
Sibera. Igazad van, tényleg azt mondtad amit írtál. Na mindegy. Jan még nyerhetne, és akkor ez öröm ez boldottág lesz. Pár hete még tele reményekkel, a nagy fanok álmodoztak arról is, hogy a helyi király meglepit okozhat az irc elejének is, mivel ott él, lakik a gyorshoz közel. Hát ez nem jött össze. Bírom mikor teóriákat gyártanak, meg fantazmagóriálnak, és elhiszik azt amit egyesek állítanak, hogy nagyon erős a mi bajnokságunk. Aha. Persze. Még a elejéből nem indult pilótákat nem is említvén, sem tudunk kiemelkedőt elérni csak akkor ha kieseik valaki előlünk. Nevetséges az állandóan az oldalakon szereplő, folyamatosan tesztelő kisebb kategóriában induló páros is, aki itt is megkapja a sok percet, de mindenhol nyilatkozik h tesztel meg most ilyen jó a kocsi meg olyan jó. Vetítés ez felénk nézők felé, és a sponzorok felé is. Kell a sok kilométer, kell az autózás, de ahhoz az kell, hogy valaki versenyezni szeressen, és ne más miatt induljon.
424. • 2011-09-11 11:57:14
Joci

Ez olyan mint amikor valaki vesz egy Matizt ,aztán meg szidja,hogy gyenge meg kicsi.

Mi a f.aszt vártunk?

Norbi még szervizsátorban is egy szinten van az elejével.
423. • 2011-09-11 10:43:03
Azért az nem semmi, hogy a rallyinfo lehozza az Árpádtetői gyorsot 7 perc alatt, még az IRC honlap eredménylistáján 11 perec kell nekik :D
És furcsa mód a magyar oldalon Bútor az első az itthoniak közül, a másikon ASI - na most akkor mi is van :D
422. • 2011-09-11 10:32:00
Joci! az hogy Asi jelenleg nálunk a leggyorsabb, az vitathatatlan! Nem is erről írtam, hanem a sok tréningről, hogy kell neki.
Első körben azt gondoltam közelebb lesznek a Magyarok, amit Turán tudott tartani, de a második körre gondoltam hogy sokat fognak gyorsulni a TOP pilóták.
Csak azért örülök, hogy végre kiderülhetett, hiába a hazai pálya, hiába nagyon jó Asi, és hiába lobogósak a pályák, N-el nem lehet verni s2000-et, Ahogy megbukott az etanolos sztori is, mert Asi anélkül is veri a Magyar S2000-et.
421. • 2011-09-11 10:12:49
Száraz tények. Tudod gogy csípázlek Sibera, de ezek tények sajnos, vagy nem sajnos. ASi a legjobb Magyar. Lehet szerencse, lehet tudás, de inkább az utóbbi. Az összes s2000 es kocsi mögötte volt, kivétel a Fiesta. De a Fieste elbukott. Tehát Asi veri pécsen a hazai pilótákat. Asi előtt vannak az IRC él pilótái. Őket nem veri el. Akkor miért veri el a hazai s2000 es pilótákat és márkatársait??? Mert gyorsabb. Azt ne mondjátok már, hogy egy irc technikai felügyelete mellet is tud csalni. Mellesleg, azt sajnálom a legjobban, hogy janinak nem jó a kocsija. Mert Ő az egyetlen ember, aki Asi ellen a versenyt fel tudja venni a hazai bajnokságban. Norbi barátunk technikai gond miatt kiáll. Megsúgom, sokan ezt tették volna. Nincs egy szinten a hasonló kocsit hajtó pilótákkal. max arcban..
Siber. Ha esetleg költöznél Csehbe, szólj, én is megyek. Csak az tudja hogy miért, aki már volt kint, de itthon él, és nem 20 percig tartózkodott ott.:-)
A rendezők felkészülését meg sejthettük, mitől lettek volna erre a versenyre okosabbak, felkészültebbek?? Nem egy profi gárda dolgozik sajna. Ezért ugattam már réges régen, hogy kellene kitaníttatni pár embert, akik felelősséget vállalnak, de profik ebben a témában, és ők rendeznek minden versenyt, és nagyon jól meg vannak fizetve. Ja. Hogy akkor sok műmájer kiesne a húsos fazékból? Lehet, de jobb lenne a rendezés.
420. • 2011-09-11 09:47:51
Persze hogy háttal ülök.
Ne csak olvasd, értsd is az írást. Olyan emberek nyilatkoznak, meg irkálnak a fórumba baromságokat, akik még tán külföldön versenyt sem láttak, de dobogóra Magyart vártak. Rosszindulatú vagyok...nem.. csak REALISTA !
419. • 2011-09-11 09:16:43
Rallyrádió:
-az út védelmére kell nehogy károsodjon az aszfalt...no comment de mégis Frici ill a pilóták védelme nem érdekes,inkább vágnák le a kanyart nem....

Ja amikor Willks kiesett a rádiós beszolt rádión,hogy idézem:
-Mit kell csinálnom ill elkérnem ha kiesett a pilóta???
Nah ez a komoly.......
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k