h i r d e t é s
Összes oldal:
732032067
Napi oldal:
15989
Jelenleg:
1176
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Szommer István nem nagyon változtat tavalyhoz képest: ugyanaz az autó, ugyanazok a szponzorok lesznek. Puskádiék első osztályba lépésével talán csak az ellenfelek lesznek újak.
- Janiék távozása változtat valamit az idei éveteken? - Ők már tavaly is mondták, hogy ezt tervezik. Alapvetően ez nem változtat semmin, a cél most is a bajnoki cím megszerzése. Tavaly is ez volt, csak nem jött össze - elég nyögvenyelősre sikerült a 2007-es év. Emiatt kicsit rossz szájízzel fejeztük be a tavalyi évet, de bízunk benne, hogy az idei jobban megy majd. - Minden marad, ahogy volt? Autó..? - Marad, és komoly fejlesztéseket nem is végeztünk rajta. Lehetne ugyan, de az csomó pénzbe kerülne. Így amit muszáj volt, amik feltétlenül kellettek, azokat megcsináltuk, hogy megfelelő műszaki állapotban legyen idén is az autó. Mondjuk túl sok mindent nem kellett rajta csinálni, mert erre egész évben, folyamatosan, nagyon odafigyeltünk.
- Most teljesen versenykész állapotban van, vagy dolgoztok még rajta? - Nagyjából igen, de egy-két apróságot meg akarok még csinálni az első verseny előtt.
- Az idei naptárt nézegetve van olyan verseny, amire már nagyon fáj a fogad? - Igazából várom már mindegyiket. Nagyjából ugyanazok a versenyek lesznek, mint tavaly. Kivéve mindjárt az elsőt, az Eger Rallye-t, nekünk ez nem volt tavaly. Bár már versenyeztem Eger környékén, mikor kezdtem, még junior koromban.
- Változtat valamit szerinted a versenyzéseteken, hogy végig az első osztállyal haladtok? - Nekünk jó ez. Eleinte zavart, mikor együtt mentünk velük, mert nagyon összepiszkították előttünk a pályát, de hozzá kellett szoknunk. Ott megyünk, ahol kell, olyan feltételekkel, amikkel kell. Talán még jobb is így, mert így több néző előtt versenyezhetünk.
- Te eddig nem tervezted, hogy feljebb lépsz? Miért maradtál idén a Rallye2-ben? - Egyrészt a pénz miatt, másrészt, mert én szeretek itt versenyezni. Nem érzem annyival nagyobb kihívásnak, ha első osztályban mennénk. Sőt, azt kell, hogy mondjam, hogy itt a Rallye2-ben még a fejlődő ifjúság van, akik rettentő bátran autóznak, nagyon gyorsak, és sok esetben még nehezebb a dolgunk, mint ha első osztályban mennénk. Ott olyanok vannak, akik a tapasztalataiknak megfelelően autóznak. Itt ezek a fiatalok minden áron győzni akarnak, és meg akarják mutatni, hogy ők a legjobb pilóták a világon, és ennek megfelelően nagyon gyorsak, már a határon autóznak. Jó, néha el is esnek, ez benne van a pakliban, de a tempójuk miatt nekünk is gyorsan kell mennünk.
- Az időket azért összehasonlítod te is? - Igen, szoktam, de ezzel egy a baj, hogy időben nagyon nagy a különbség. Másfél óra alatt annyit változhat a pálya minősége, meg a körülmények, hogy néha nincs nagyon értelme összehasonlítani. De mindezzel együtt azt gondolom, egészen jól állunk az első osztályhoz képest.
Ez a hír most jelenik meg 2487. alkalommal
|