Tanak WRC-vel lesz Ott Walesben
3 év múlva a leggyorsabb szeretne lenni...
2011-11-03
interjú • M-Sport, Neomatsek
h i r d e t é s
Összes oldal:
745682631
Napi oldal:
97696
Jelenleg:
820
Regisztrált:
1
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
50. • 2010-05-30 18:56:27
" mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe."


Kifejtenéd? Nem értem
49. • 2010-05-30 18:19:41
Szerintem ez a vita arról szól, hogy hogyan lehetne egyszer tényleg a legmegfelelőbb embert eljuttatni a VB-re, akinek még akár esélye is lenne és akkor végre mi magyarok is megmutathatnánk, úgy istenigazából...

Philnek ott tök igaza van, hogy például én sem tudok most Fricinek drukkolni, mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe.

1. Nekünk sajnos nincs autógyárunk, irígykedhetünk a csehekre, akiknek szívügye volt hogy honfitárs is üljön az autóban. (vagy a RedBull tehetségkutató programja Ausztriában - Aignerrel)
2. A szövetség alkalmatlan, hogy ebből a kérdésből kihozzon valamit.
3. A legtehetségesebb magyar + ütőképes autó + legalább 3 teljes szezon és akkor még nem biztos a siker.

Hát kezdetnek így ennyi, bár nekem például nem fáj, hogyha nincs magyar a Vb-n, egyébként is szimpibb az IRC sorozat.
48. • 2010-05-30 17:50:29
Teljes mértékben egyetértek veled, és írásoddal. Nem kell "táborhoz" tartozónak lenni ahhoz, hogy szurkoljunk egy srácnak aki közülünk való, rásadásúl még magyar is. Az autó kérdésében is teljesen egyetértek veled, sokan még annak is örülnének, ha egy kupás Swiftbe beűlhetnének, nem hogy egy Peugeot WRC - be.
Phil!
Nincs üldözési mániám, csak nyitott szemmel járok és olvasok, no meg persze fehér ember nem felejt. Nem vagyok fizetett cenzor sem csak nem bírom a rosszindulatú, rosszmájú embereket. Egyébként a sántítós foci példámra, ha tudod értelmezni saját írásodat, amit egy másik fórumon eszközöltél, átvitt értelemben ugyanarról írtál amiről én csak másként fogalmaztad meg - "a ralyongóknak ugyan olyan szép lehetne az élete, mint a foci szurkolóknak, ha ők is úgy állnának hozzá, mint a drukkerek. Ha ma, egy magyar drukker kimegy a meccsre, eszébe nem jut, hogy BL döntő színvonalát várja el. Ha elég alacsonyra teszi a mércét, még kellemesen is csalódhat a látványban. Lebegjen minden ralyongó szeme előtt ez a példa a jövőben, és nem fog csalódni" - akkor most tényleg olyan rossz volt a példám?
Az Asi szurkolók ellentevékenységét más versenyzőkkel kapcsolatban, pedig akinek emlékében él még a kis Érdi első ez évi VB-s szereplése és a hozzá kapcsolódó fórum és abban íródottak amit megszálltak a "fanok" akiktől szegény Tibi mindent kapott csak jó nem.
Hála az égnek vége van a Portugál rallynak talán ez a fórum is elcsendesedik egy rövid időre, míg Frici újra nem indul, lesz megint téma és listás szavazás bőven.
47. • 2010-05-30 16:28:10
Kedves hozzászólók beszólók és leszólók! Próbálom röviden summázni. Azt hiszem bármelyikünk maga alá piszkítana örömében, ha ilyen ...... versenyen, ilyen ..... autóval, ilyen.....csapattal, rajthoz állhatna.(a .....jelzőket megírtátok a korábbi hsz.-ekben/ Ugy hogy kérném tisztelettel: talán nézzük azt, hogy egy honfitársunk eljutott egy ilyen szintű rendezvényre.
46. • 2010-05-30 02:00:13
Most jöttem meg grillezésből. Erre mit látok: veszekedtek. Ajjajaj.
Tessék Fricinek szurkolni, honfitársunk. Az autó olyan, amilyen, a verseny eléggé nehéz, de bevállalta. Menjen végig, tényleg nem megy rossz időket, és sokkal nagyobb nevek is szoktak superrallizni.
A bulgár futam talán jobb lesz, nem annyira gáz a pálya.

Phil: alibisínauto111 majd ír, említettem a hiánylatodat vigyorgok
45. • 2010-05-30 01:16:56
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
44. • 2010-05-29 23:54:12
Érdekes dolog nyelvezetedben a tábor megfogalmazása.
Továbbá érdekes dolognak tartom, emlékezve régi fórumbeli hozzászólásaidra, hogy Te illetve ti Asi fanok, vagytok egyedűl azok, akik szemében Asin kívűl minden más versenyző szálka. Igazából nem lehet a magyar mentalításhoz hasonlítani még ha rossz is, akkor ha azt nézzük, hogy egy válogatott focimeccsen a Ferencváros és az Újpest szurkolói együtt szurkolnak a válogatottért. Összefoglalva ez nem az, ez egy aljas, kíméletlen lejáratást eszközlő beírogatás.
Amikor a Turán Fabia WRC - vel ment az volt a rossz technika, most pedig a Peugeot. Inkább tipikus ha sapka van rajta.............
43. • 2010-05-29 23:19:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
42. • 2010-05-29 22:52:25
na tessék:)

szerintem mindenhol történnek bakik, nincs kivétel
még időterv betartás? meg téglák az út közepén?
és a motoros szemben a VB-n?

láss WRC Portugália Seb.
41. • 2010-05-29 22:39:56
Nem is az a lényeg , hogy kedvelem,nem kedvelem... Szerintem az is közre játszik az eredményben , hogy nem ijed meg kicsit keresztben autózni. Ha megnézitek az arénás videót elég szépen csúszkál, itt is láttam képen , hogy ahol másik szép lassan ésszel elfordul tövön, Ő keresztben csúszva oldja meg, pl. 20-22 Km-en sok időt hagyhat bent. Na de ez persze nem perceket jelent kacsintok
40. • 2010-05-29 22:28:53
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
39. • 2010-05-29 22:10:13
Turánt nem kell összehasonlítani pl egy Janikával, aki itthon többszörös bajnok. Turánnak egyelőre egyetlen egy bajnoki címe sincs. Adódott egy ilyen lehetőség, élt vele. Megkövezni nem lehet, és ha azt mondtad cinikusan hogy "hát igen...merjünk kicsik lenni" akkor én azt mondom hogy tipikus magyar mentalitás. Nem azt nézzük hogy van egy magyar versenyző akiért lehet szorítani egy vb futamon, hanem azt nézzük hogy mi a francnak ment ki.
38. • 2010-05-29 21:49:45
Na most szépenvagyunk. Akkor most örülsz az ingyen reklámnak vagy nem, kötözködésnek veszed az én listámat vagy sem? Nagyotmondó "elvtársad" a "rally lelkiismerete" említette a görbe tükröt, az írásom gondolatmenete erre korlátozódik és nem a weboldalad látogatottságára. Látod, látod milyen érzés az amikor az emberrel foglalkoznak, persze természetesen úgy ahogy ezt Te tetted, teszed kostolgatva. A hszm - ről és rólam írod, hogy én vagyok rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ennek ellenére a Fricivel kapcsolatos fórumokon (Duen EVO III- időközben rörölve lett) éppen a Te és hasonszőrű cimboráid általi hozzászólások miatt vont titeket kérdőre Duen és nektek ugyan ezeket a szavakat címezte rosszindulatú, kötekedő és irigy. Ha utáljátok a Turán Fricit és nem szurkoltok neki akkor lépjetek tovább, van számos hasznos fórum ahol okosabbak lehettek még magatoknál is.
37. • 2010-05-29 21:44:33
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
36. • 2010-05-29 21:12:26
Mivel magyar versenyzőről beszélünk, komoly eredményről nem is álmodhatunk. Úgyhogy marad a tisztes helytállás, illetve a bíztató részeredmények.

Továbbra is tartom azt, hogy magyar versenyző esetében nem jelent semmit a Super Rally. Egy Loeb simán mehet a Super Rally után minden mindegy alapon, mert neki kell az az 1-2 pont is, illetve ha összetöri a kocsit, akkor annyi dolga van hogy kiszálljon belőle, következő versenyen meg beüljön egy vadi újba. Viszont egy privát versenyzőnél, bérautó esetén azért röpködnek az euró jelek az ember szeme előtt egy 6.-os részen.


Autó kérdés: Szegény ember vízzel főz. Erre ezt tudom mondani. Amikor Turi Tomi vezette a versenyt az Eger Rally 1. napján, akkor szerintem senki sem mondta Tominak hogy hagyd már a p.csába ezt a vén sz.r technikát. Az ember azzal megy, ami van, amire van pénze. Szerintem ha valaki versenyezne, és meglenne a lehetősége arra, hogy a vb-n, vb-s pályákon versenyezzen, akkor az minden további nélkül elfogadná. Teljesen felesleges jönni itt az olyan dumákkal, hogy ha nekem lenne egy csomó pénzem akkor Turi Tomit versenyeztetném, meg hogy ha meg is lenne a pénzem egy vb-re, akkor se mennék ki mert mit gondolnának a magyar versenyzőkről...Akinek meglenne a lehetősége hogy menjen, az menne is.
35. • 2010-05-29 20:51:50
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
34. • 2010-05-29 20:28:14
Egy magyar versenyzőnél a super rally semmit nem jelent. Ha összetöri a kocsit, akkor arra rámehet a szezonja.

A kocsit meg úgy értsd, hogy nemhiába mondta Grönholm hogy elegem van ebből a kocsiból. Meg arra is illene emlékezni hogy ezzel a kocsival egy épkézláb rally-t nem tudtak menni Marcus-ék. Finn Rally kivételével, de ott csak azért nyert ez a kocsi, mert egy finn vezette. És azt se felejtsük el, hogy ez egy 4-5 éves fejlesztés. Nem mondható éppen fiatalnak.


Ha nem lett volna super rally, meg technikai gondok, akkor a szakaszonkénti 1:00-1:10-ek simán jöhettek volna. Az nem gondolom hogy rossz lenne egy ilyen öreg és világ életében versenyképtelen kocsival. Amikor Janika és Benik mentek vb-n, akkor mindketten 1-2 éves technikákkal mentek. És véleményem szerint akkoriban még nem is volt ekkora különbség a gyári élcsapatok autói és a privátoknak eladott kocsik között.
33. • 2010-05-29 20:25:15
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
32. • 2010-05-29 20:18:06
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
31. • 2010-05-29 20:00:12
Azért az az itt-ott az igencsak olyan szakaszokat jelent, ahol gondjuk volt. Ugye itt beszélünk a 9. és 10. gyorsról. Utána szervíz, és mióta kijöttek a szervízből, egy 14. 13. és egy 16. helyet mutattak fel. UGYAN AZOKON A SZAKASZOKON AMIKEN AZ ELSŐ KÖRBEN MENTEK. Ne mondja nekem senki, hogy egy versenyző az egyik gyorson 2:57-et, majd 1:50-et javít.


Ez nem görbe tükör, hanem vak ablak. Tudod általában az emberek úgy szoktak véleményt alkotni, hogy először tájékozódnak, aztán beszélnek. Ha ez fordítva történik, akkor nagyon ritkán szokott igazság kisülni belőle. Nagyot akartál fingani, de besz.rtál....
WRC - azaz a Rally VB.
oldalanként | növekvő
összesen: 770 hozzászólás • 39 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
303101 02 030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 18 19
2024.12.27-31.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2024.12.30.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k