Technikai Szabadegyetem 2.elõadás
Osztályfõnök: Havassy Péter
2010-11-04
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737360026
Napi oldal:
78276
Jelenleg:
1386
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Technikai Szabadegyetem
oldalanként | növekvõ
összesen: 57 hozzászólás • 3 oldal
37. • 2010-09-30 22:19:40
jahm, az idézet meg csak azért van az elõzõnél mert különben mindig kiléptetett az oldal sírok
szóval az elõadást köszönjük, ott leszünk legközelebb is!
35. • 2010-09-30 22:16:57
Igen tényleg nagyon jó volt! kacsintok
A vége felé sajnos lemerült az elem a mikrofonban, és elég fontos részt nem lehetett rendesen hallani hátul. Milyen elem kell bele? Viszek !!! helyeslek
Kedves Tanár Úr! A tüték hosszát mi határozza meg, van erre valami bevált standard szokás? (mint az 5-7 fok os dõlésnél) ill. a tölcsér vége kiképzésbeli különbség mit változtat?
Csak pár szóban ha lehetne....

34. • 2010-09-30 21:51:35
Nagyon jó volt az elsõ felvonás, alig fértünk el az elõadóban (következõ remélhetõleg nagyobban lesz)!
33. • 2010-09-30 19:06:00
Elbeszélünk egymás mellett gyurma. Messze nem érdekelnek az anyagiak, Te feszegeted a kérdés ezen részét. Különben sem tartoznának rám. Csupán azt nem értem, látatlanban hogyan minõsítheted valamely résztvevõnek az esetleges feljegyzéseit, fotóit ne megfelelõnek? Ez nem "nemtettszés" ez csak egy kérdés. Hagyjuk, magyarázd, ahogy akarod......
32. • 2010-09-29 15:51:48
Nem, Hillmann, nem így történt.

Év válaszoltam kedvesen a kérdésedre, hogy igen, tervezzük, hogy azok számára is elérhetõvé tesszük az anyagot, akik hozzád hasonlóan nem jutnak el személyesen.

Másik felvetésre mondtam el, hogy én személy szerint nem örülnék, ha megosztásra kerülne tõlünk független felvétel. Ez totálisan pénzfüggetlen, azt hiszem, hogy ez ügyben nem kell magyarázkodnunk, mindenki erõn felül dolgozik ezért a sorozatért, és a leggyakoribb kérdés még most is az, hogy: "Nektek ebben mi a buli?"
Leginkább az, hogy még évek múltán is emlegetik a korábbi hasonló elõadásokat, illetve van néhány ember, akiket ezeknek az elõadásoknak köszönhetünk.

Nagyon sajnálom, ha elment a "maradék kedved is", kicsit nekem is elmegy, amikor ilyen hozzászólásokat olvasok, de ez a fórumos élet már csak ilyen, mindegy mit csinálsz, valaki tuti kifejezi nemtetszését... Belefér.

31. • 2010-09-29 12:43:16
Igen! Nekem is itt ment el a maradék kedvem az egésztõl. Mindössze azt kérdeztem, hol találhatok majd az elõadásokról valami leírást, képet stb.? Erre azonnal jött a válasz, hogy nem szeretnék, ha "nem megfelelõ minõségû vágatlan anyagok válnának elérhetõvé". megdöbbent Na jó akkor hagyjuk.... nemértem
30. • 2010-09-29 12:27:26
Azért hihetetlen egy népség ez a magyar. Az egyik örül, hogy lesz egy jó kezdeményezés, de elmondja az aggályait. A másik szintén örül, hogy lesz egy ilyen és gyorsan letorkolja az elsõt. Igazából mindenki jót szeretne, de eközben összevesznek.
mosolygok
Az elõadás közben nehogy összeverekedjetek...
forgatom a szemem
Ui: Csak véletlenül olvastam el a topikot és vissza kellett néznem a cikkre, hogy hol is vagyok, mert az elõadás, mint téma már elég korán elsikkadt.

További szép napot, sziasztok...
29. • 2010-09-28 20:04:52
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
28. • 2010-09-28 09:26:47
Kedves Phil!
Irásodban utaltál arra, hogy lehet akadályokba ötközne a részvétel az elõadáson. Ha ez az utazás vagy az evvel járó költségek lennének, akkor ebben tudok segíteni. Kb 15-16 körül indulok Fehérvárrol. Ha gondolod velem tarthatsz!
Gondold végig,s írj bátran ha élsz a lehetõséggel!
27. • 2010-09-27 00:31:44
Kedves Hozzászólók!

Bár tisztában vagyok vele, hogy nehéz dolgot kérek, de próbáljuk meg ennek a kezdeményezésnek, és ezen keresztül ennek a topicnak a tisztaságát megõrizni valamelyest.

A kezdeményezés célja ismeretterjesztés, nem oktatás. Az elõadás-sorozat távolról sem profit-orientált, sõt, kifejezetten egy olyan befektetés a szervezõk, és például az "osztályfõnök" részérõl, aminél fel sem merül az ellenérték fogalma. Tehát nem akarunk sem bevételt generálni, sem új ügyfeleket szerezni, egyszerûen szeretnénk, ha mindenki aki részt vesz, jól érezné magát, és ragadna rá valami.

Én magam is eleget vitatkoztam már ezen a fórumon, elég volt. Próbálunk ellenpéldát mutatni, hátha lehet pozitív, és konkrét dolgokkal is tenni az autósportért, nem csak kritikával.

Mindenféle célzásnak, és találgatásnak szeretném elejét venni, ha sikerül is összeállítani egy "színvonalas anyagot", annak esetleges vételára - ha lesz - biztosan nem fogja meghaladni a bekerülési költségét.

Ennek ellenére nem rajongok a privát felvételek készítésének ötletéért, mert nem szeretném, ha nem megfelelõ minõségû, és vágatlan anyagok válnának elérhetõvé.

Kérlek titeket, hogy tartsátok tiszteletben a kezdeményezés szellemiségét, és tegyétek félre a rosszindulatú megjegyzéseket, és vitákat.
Próbáljunk meg kivételesen a jó oldalát nézni ennek a dolognak!

Köszönöm,

Nattán Gyuri
26. • 2010-09-26 22:59:08
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
25. • 2010-09-26 21:48:02
Volt már nálam olyan ember (versenyzõ) aki hozott egy tengelyt (vezérmû) csak tengelyt, hogy szereljem be. Közöltem vele, hogy vonalba kell furatni a csapágyházat. Visszakérdezett az meg mi. Na én ezért sem bánom, ha valaki egy kis ismeretet szerez ebben a témakörben és nem nekem kell magyarázkodnom, hogy a tengely mellé van még egy kis mellékes munka és persze költség. A szervizben (versenyeken) dolgozó kollégák tudnának mesélni eleget a versenyzõi hozzáállásról. Sajnos én is ahhoz a generációhoz tartozom akik a versenyeken saját maguk szögelték az autót a haverokkal. De ez az idõ már elmult, mert most mindenki Loebnek született legalább is hozzáállásilag, szerelésügyileg.
24. • 2010-09-26 20:53:09
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
23. • 2010-09-26 19:42:51
Phil!
De "sajnos" van tapasztalatom az ügyfél - mester kapcsolatokról, azonban ha megtekinted - ha már említést tettem róla - Szuromi mester weboldalát, akkor ott láthatod, hogy nem egy autó (nem tákolmányok) például csak a mester vezérmûtengelyét használják. Akkor a mester milyen garanciát, várható vagy elvárható teljesítménynövekedést garantájon, amikor a motor "belét" és a hengerfej hatékonyságát nem ismeri. Ebben a szemléletben szerintem összekevered az autószerviz - ügyfél kapcsolatot, ahol az elvégzett szolgáltatás és a beépített alkatrész garanciája egyértelmû megjegyzem ott sem mindig. Egyébként volt már egy tuning DVD próbálkozás, de az sajnos elbukott. Én személy szerint nem sajnálom senkitõl az ismeretanyag megismerését és elsajátítását amennyiben csak magának és nem másnak okoz kárt.
22. • 2010-09-26 19:05:14
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
21. • 2010-09-26 17:06:36
Phil sporttárs!
Úgy látszik pályázol az oldalon (duen) a nem kívánatos titulus megszerzésére.
A versenyzõk nem kérhetik és nem is kérik számon a mesterek munkáját - mivel az autó versenyképessége erõsen pénzfúggõ. Ergó azt kapod amiért fizettél. Nézzed meg, hogy a sok versenyautó közûl melyik, mennyi autó az, melynek motorja egy mester munkájának gyümölcse. Sokan maguk (versenyzõ vagy haverjai) "barkácsolják" a hengerfejet mindenféle szakértelem nélkül, valahol "baltásítatják" a fõtengelyt, lekönnyíttetik a lendkereket és valamelyik mester vezérmûtengelyét teszik fel. 300 fölötti tengelyt (vezérmûtengely) vásárolnak és alkalmaznak utcai váltó használata mellett, holott ezzel a megoldással éppen ellenkezõ hatást váltják ki. Aki az alapvetõ dolgokkal sincs tisztában annak ez úgy is olyan mint, ha Mao Ce-tung tartana elõadást a Kínai gazdaságról. A tuningról beszélni, elmélkedni kehet, a megvalósítás az már macerásabb, Szuromi mester sem kézzel farigcsálja már a hengerfejet és szemmel veri az áramlási folyamatokat. Gépek kellenek igen drága gépek. Egyszóval jó, hogy elméleti síkon "vágod" az anyagot (tuning) ha megvalósítani nem tudod (gépek hiánya). A nõrõl is lekerûl elõbb-utóbb a ruha.
20. • 2010-09-26 15:27:16
nem is szeretném folytatni, csak megfogalmaztam egy véleményt rólad, ennyi....
de szerintem ezzel nem vagyok egyedül!
ennyi, pont!
19. • 2010-09-26 12:58:05
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
18. • 2010-09-26 11:51:32
Phil!

Olvasgatva itt a hozzászólásaidat, te eléggé egy megkeseredett ember lehetsz az állandó negatív kommnetekkel, már ne is haragudj!
"...és az a valószínûbb, hogy nem lehetek ott." - na ez lehet jobb lesz így
Technikai Szabadegyetem
oldalanként | növekvõ
összesen: 57 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k