Igen tényleg nagyon jó volt!
A vége felé sajnos lemerült az elem a mikrofonban, és elég fontos részt nem lehetett rendesen hallani hátul. Milyen elem kell bele? Viszek !!!
Kedves Tanár Úr! A tüték hosszát mi határozza meg, van erre valami bevált standard szokás? (mint az 5-7 fok os dõlésnél) ill. a tölcsér vége kiképzésbeli különbség mit változtat?
Csak pár szóban ha lehetne....
Elbeszélünk egymás mellett gyurma. Messze nem érdekelnek az anyagiak, Te feszegeted a kérdés ezen részét. Különben sem tartoznának rám. Csupán azt nem értem, látatlanban hogyan minõsítheted valamely résztvevõnek az esetleges feljegyzéseit, fotóit ne megfelelõnek? Ez nem "nemtettszés" ez csak egy kérdés. Hagyjuk, magyarázd, ahogy akarod......
Év válaszoltam kedvesen a kérdésedre, hogy igen, tervezzük, hogy azok számára is elérhetõvé tesszük az anyagot, akik hozzád hasonlóan nem jutnak el személyesen.
Másik felvetésre mondtam el, hogy én személy szerint nem örülnék, ha megosztásra kerülne tõlünk független felvétel. Ez totálisan pénzfüggetlen, azt hiszem, hogy ez ügyben nem kell magyarázkodnunk, mindenki erõn felül dolgozik ezért a sorozatért, és a leggyakoribb kérdés még most is az, hogy: "Nektek ebben mi a buli?"
Leginkább az, hogy még évek múltán is emlegetik a korábbi hasonló elõadásokat, illetve van néhány ember, akiket ezeknek az elõadásoknak köszönhetünk.
Nagyon sajnálom, ha elment a "maradék kedved is", kicsit nekem is elmegy, amikor ilyen hozzászólásokat olvasok, de ez a fórumos élet már csak ilyen, mindegy mit csinálsz, valaki tuti kifejezi nemtetszését... Belefér.
Igen! Nekem is itt ment el a maradék kedvem az egésztõl. Mindössze azt kérdeztem, hol találhatok majd az elõadásokról valami leírást, képet stb.? Erre azonnal jött a válasz, hogy nem szeretnék, ha "nem megfelelõ minõségû vágatlan anyagok válnának elérhetõvé". Na jó akkor hagyjuk....
Azért hihetetlen egy népség ez a magyar. Az egyik örül, hogy lesz egy jó kezdeményezés, de elmondja az aggályait. A másik szintén örül, hogy lesz egy ilyen és gyorsan letorkolja az elsõt. Igazából mindenki jót szeretne, de eközben összevesznek.
Az elõadás közben nehogy összeverekedjetek...
Ui: Csak véletlenül olvastam el a topikot és vissza kellett néznem a cikkre, hogy hol is vagyok, mert az elõadás, mint téma már elég korán elsikkadt.
Kedves Phil!
Irásodban utaltál arra, hogy lehet akadályokba ötközne a részvétel az elõadáson. Ha ez az utazás vagy az evvel járó költségek lennének, akkor ebben tudok segíteni. Kb 15-16 körül indulok Fehérvárrol. Ha gondolod velem tarthatsz!
Gondold végig,s írj bátran ha élsz a lehetõséggel!
Bár tisztában vagyok vele, hogy nehéz dolgot kérek, de próbáljuk meg ennek a kezdeményezésnek, és ezen keresztül ennek a topicnak a tisztaságát megõrizni valamelyest.
A kezdeményezés célja ismeretterjesztés, nem oktatás. Az elõadás-sorozat távolról sem profit-orientált, sõt, kifejezetten egy olyan befektetés a szervezõk, és például az "osztályfõnök" részérõl, aminél fel sem merül az ellenérték fogalma. Tehát nem akarunk sem bevételt generálni, sem új ügyfeleket szerezni, egyszerûen szeretnénk, ha mindenki aki részt vesz, jól érezné magát, és ragadna rá valami.
Én magam is eleget vitatkoztam már ezen a fórumon, elég volt. Próbálunk ellenpéldát mutatni, hátha lehet pozitív, és konkrét dolgokkal is tenni az autósportért, nem csak kritikával.
Mindenféle célzásnak, és találgatásnak szeretném elejét venni, ha sikerül is összeállítani egy "színvonalas anyagot", annak esetleges vételára - ha lesz - biztosan nem fogja meghaladni a bekerülési költségét.
Ennek ellenére nem rajongok a privát felvételek készítésének ötletéért, mert nem szeretném, ha nem megfelelõ minõségû, és vágatlan anyagok válnának elérhetõvé.
Kérlek titeket, hogy tartsátok tiszteletben a kezdeményezés szellemiségét, és tegyétek félre a rosszindulatú megjegyzéseket, és vitákat.
Próbáljunk meg kivételesen a jó oldalát nézni ennek a dolognak!
Volt már nálam olyan ember (versenyzõ) aki hozott egy tengelyt (vezérmû) csak tengelyt, hogy szereljem be. Közöltem vele, hogy vonalba kell furatni a csapágyházat. Visszakérdezett az meg mi. Na én ezért sem bánom, ha valaki egy kis ismeretet szerez ebben a témakörben és nem nekem kell magyarázkodnom, hogy a tengely mellé van még egy kis mellékes munka és persze költség. A szervizben (versenyeken) dolgozó kollégák tudnának mesélni eleget a versenyzõi hozzáállásról. Sajnos én is ahhoz a generációhoz tartozom akik a versenyeken saját maguk szögelték az autót a haverokkal. De ez az idõ már elmult, mert most mindenki Loebnek született legalább is hozzáállásilag, szerelésügyileg.
Phil!
De "sajnos" van tapasztalatom az ügyfél - mester kapcsolatokról, azonban ha megtekinted - ha már említést tettem róla - Szuromi mester weboldalát, akkor ott láthatod, hogy nem egy autó (nem tákolmányok) például csak a mester vezérmûtengelyét használják. Akkor a mester milyen garanciát, várható vagy elvárható teljesítménynövekedést garantájon, amikor a motor "belét" és a hengerfej hatékonyságát nem ismeri. Ebben a szemléletben szerintem összekevered az autószerviz - ügyfél kapcsolatot, ahol az elvégzett szolgáltatás és a beépített alkatrész garanciája egyértelmû megjegyzem ott sem mindig. Egyébként volt már egy tuning DVD próbálkozás, de az sajnos elbukott. Én személy szerint nem sajnálom senkitõl az ismeretanyag megismerését és elsajátítását amennyiben csak magának és nem másnak okoz kárt.
Phil sporttárs!
Úgy látszik pályázol az oldalon (duen) a nem kívánatos titulus megszerzésére.
A versenyzõk nem kérhetik és nem is kérik számon a mesterek munkáját - mivel az autó versenyképessége erõsen pénzfúggõ. Ergó azt kapod amiért fizettél. Nézzed meg, hogy a sok versenyautó közûl melyik, mennyi autó az, melynek motorja egy mester munkájának gyümölcse. Sokan maguk (versenyzõ vagy haverjai) "barkácsolják" a hengerfejet mindenféle szakértelem nélkül, valahol "baltásítatják" a fõtengelyt, lekönnyíttetik a lendkereket és valamelyik mester vezérmûtengelyét teszik fel. 300 fölötti tengelyt (vezérmûtengely) vásárolnak és alkalmaznak utcai váltó használata mellett, holott ezzel a megoldással éppen ellenkezõ hatást váltják ki. Aki az alapvetõ dolgokkal sincs tisztában annak ez úgy is olyan mint, ha Mao Ce-tung tartana elõadást a Kínai gazdaságról. A tuningról beszélni, elmélkedni kehet, a megvalósítás az már macerásabb, Szuromi mester sem kézzel farigcsálja már a hengerfejet és szemmel veri az áramlási folyamatokat. Gépek kellenek igen drága gépek. Egyszóval jó, hogy elméleti síkon "vágod" az anyagot (tuning) ha megvalósítani nem tudod (gépek hiánya). A nõrõl is lekerûl elõbb-utóbb a ruha.
Olvasgatva itt a hozzászólásaidat, te eléggé egy megkeseredett ember lehetsz az állandó negatív kommnetekkel, már ne is haragudj!
"...és az a valószínûbb, hogy nem lehetek ott." - na ez lehet jobb lesz így