RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Folytatódik a Technikai Szabadegyetem!
Október 30. csütörtök 19:00 - Dr. Hanula Barna tart előadást
2014-10-23
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710368849
Napi oldal:
119110
Jelenleg:
2690
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Technikai Szabadegyetem
oldalanként | növekvő
összesen: 57 hozzászólás • 3 oldal
37. • 2010-09-30 22:19:40
jahm, az idézet meg csak azért van az előzőnél mert különben mindig kiléptetett az oldal sírok
szóval az előadást köszönjük, ott leszünk legközelebb is!
35. • 2010-09-30 22:16:57
Igen tényleg nagyon jó volt! kacsintok
A vége felé sajnos lemerült az elem a mikrofonban, és elég fontos részt nem lehetett rendesen hallani hátul. Milyen elem kell bele? Viszek !!! helyeslek
Kedves Tanár Úr! A tüték hosszát mi határozza meg, van erre valami bevált standard szokás? (mint az 5-7 fok os dőlésnél) ill. a tölcsér vége kiképzésbeli különbség mit változtat?
Csak pár szóban ha lehetne....

34. • 2010-09-30 21:51:35
Nagyon jó volt az első felvonás, alig fértünk el az előadóban (következő remélhetőleg nagyobban lesz)!
33. • 2010-09-30 19:06:00
Elbeszélünk egymás mellett gyurma. Messze nem érdekelnek az anyagiak, Te feszegeted a kérdés ezen részét. Különben sem tartoznának rám. Csupán azt nem értem, látatlanban hogyan minősítheted valamely résztvevőnek az esetleges feljegyzéseit, fotóit ne megfelelőnek? Ez nem "nemtettszés" ez csak egy kérdés. Hagyjuk, magyarázd, ahogy akarod......
32. • 2010-09-29 15:51:48
Nem, Hillmann, nem így történt.

Év válaszoltam kedvesen a kérdésedre, hogy igen, tervezzük, hogy azok számára is elérhetővé tesszük az anyagot, akik hozzád hasonlóan nem jutnak el személyesen.

Másik felvetésre mondtam el, hogy én személy szerint nem örülnék, ha megosztásra kerülne tőlünk független felvétel. Ez totálisan pénzfüggetlen, azt hiszem, hogy ez ügyben nem kell magyarázkodnunk, mindenki erőn felül dolgozik ezért a sorozatért, és a leggyakoribb kérdés még most is az, hogy: "Nektek ebben mi a buli?"
Leginkább az, hogy még évek múltán is emlegetik a korábbi hasonló előadásokat, illetve van néhány ember, akiket ezeknek az előadásoknak köszönhetünk.

Nagyon sajnálom, ha elment a "maradék kedved is", kicsit nekem is elmegy, amikor ilyen hozzászólásokat olvasok, de ez a fórumos élet már csak ilyen, mindegy mit csinálsz, valaki tuti kifejezi nemtetszését... Belefér.

31. • 2010-09-29 12:43:16
Igen! Nekem is itt ment el a maradék kedvem az egésztől. Mindössze azt kérdeztem, hol találhatok majd az előadásokról valami leírást, képet stb.? Erre azonnal jött a válasz, hogy nem szeretnék, ha "nem megfelelő minőségű vágatlan anyagok válnának elérhetővé". megdöbbent Na jó akkor hagyjuk.... nemértem
30. • 2010-09-29 12:27:26
Azért hihetetlen egy népség ez a magyar. Az egyik örül, hogy lesz egy jó kezdeményezés, de elmondja az aggályait. A másik szintén örül, hogy lesz egy ilyen és gyorsan letorkolja az elsőt. Igazából mindenki jót szeretne, de eközben összevesznek.
mosolygok
Az előadás közben nehogy összeverekedjetek...
forgatom a szemem
Ui: Csak véletlenül olvastam el a topikot és vissza kellett néznem a cikkre, hogy hol is vagyok, mert az előadás, mint téma már elég korán elsikkadt.

További szép napot, sziasztok...
29. • 2010-09-28 20:04:52
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
28. • 2010-09-28 09:26:47
Kedves Phil!
Irásodban utaltál arra, hogy lehet akadályokba ötközne a részvétel az előadáson. Ha ez az utazás vagy az evvel járó költségek lennének, akkor ebben tudok segíteni. Kb 15-16 körül indulok Fehérvárrol. Ha gondolod velem tarthatsz!
Gondold végig,s írj bátran ha élsz a lehetőséggel!
27. • 2010-09-27 00:31:44
Kedves Hozzászólók!

Bár tisztában vagyok vele, hogy nehéz dolgot kérek, de próbáljuk meg ennek a kezdeményezésnek, és ezen keresztül ennek a topicnak a tisztaságát megőrizni valamelyest.

A kezdeményezés célja ismeretterjesztés, nem oktatás. Az előadás-sorozat távolról sem profit-orientált, sőt, kifejezetten egy olyan befektetés a szervezők, és például az "osztályfőnök" részéről, aminél fel sem merül az ellenérték fogalma. Tehát nem akarunk sem bevételt generálni, sem új ügyfeleket szerezni, egyszerűen szeretnénk, ha mindenki aki részt vesz, jól érezné magát, és ragadna rá valami.

Én magam is eleget vitatkoztam már ezen a fórumon, elég volt. Próbálunk ellenpéldát mutatni, hátha lehet pozitív, és konkrét dolgokkal is tenni az autósportért, nem csak kritikával.

Mindenféle célzásnak, és találgatásnak szeretném elejét venni, ha sikerül is összeállítani egy "színvonalas anyagot", annak esetleges vételára - ha lesz - biztosan nem fogja meghaladni a bekerülési költségét.

Ennek ellenére nem rajongok a privát felvételek készítésének ötletéért, mert nem szeretném, ha nem megfelelő minőségű, és vágatlan anyagok válnának elérhetővé.

Kérlek titeket, hogy tartsátok tiszteletben a kezdeményezés szellemiségét, és tegyétek félre a rosszindulatú megjegyzéseket, és vitákat.
Próbáljunk meg kivételesen a jó oldalát nézni ennek a dolognak!

Köszönöm,

Nattán Gyuri
26. • 2010-09-26 22:59:08
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
25. • 2010-09-26 21:48:02
Volt már nálam olyan ember (versenyző) aki hozott egy tengelyt (vezérmű) csak tengelyt, hogy szereljem be. Közöltem vele, hogy vonalba kell furatni a csapágyházat. Visszakérdezett az meg mi. Na én ezért sem bánom, ha valaki egy kis ismeretet szerez ebben a témakörben és nem nekem kell magyarázkodnom, hogy a tengely mellé van még egy kis mellékes munka és persze költség. A szervizben (versenyeken) dolgozó kollégák tudnának mesélni eleget a versenyzői hozzáállásról. Sajnos én is ahhoz a generációhoz tartozom akik a versenyeken saját maguk szögelték az autót a haverokkal. De ez az idő már elmult, mert most mindenki Loebnek született legalább is hozzáállásilag, szerelésügyileg.
24. • 2010-09-26 20:53:09
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
23. • 2010-09-26 19:42:51
Phil!
De "sajnos" van tapasztalatom az ügyfél - mester kapcsolatokról, azonban ha megtekinted - ha már említést tettem róla - Szuromi mester weboldalát, akkor ott láthatod, hogy nem egy autó (nem tákolmányok) például csak a mester vezérműtengelyét használják. Akkor a mester milyen garanciát, várható vagy elvárható teljesítménynövekedést garantájon, amikor a motor "belét" és a hengerfej hatékonyságát nem ismeri. Ebben a szemléletben szerintem összekevered az autószerviz - ügyfél kapcsolatot, ahol az elvégzett szolgáltatás és a beépített alkatrész garanciája egyértelmű megjegyzem ott sem mindig. Egyébként volt már egy tuning DVD próbálkozás, de az sajnos elbukott. Én személy szerint nem sajnálom senkitől az ismeretanyag megismerését és elsajátítását amennyiben csak magának és nem másnak okoz kárt.
22. • 2010-09-26 19:05:14
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
21. • 2010-09-26 17:06:36
Phil sporttárs!
Úgy látszik pályázol az oldalon (duen) a nem kívánatos titulus megszerzésére.
A versenyzők nem kérhetik és nem is kérik számon a mesterek munkáját - mivel az autó versenyképessége erősen pénzfúggő. Ergó azt kapod amiért fizettél. Nézzed meg, hogy a sok versenyautó közűl melyik, mennyi autó az, melynek motorja egy mester munkájának gyümölcse. Sokan maguk (versenyző vagy haverjai) "barkácsolják" a hengerfejet mindenféle szakértelem nélkül, valahol "baltásítatják" a főtengelyt, lekönnyíttetik a lendkereket és valamelyik mester vezérműtengelyét teszik fel. 300 fölötti tengelyt (vezérműtengely) vásárolnak és alkalmaznak utcai váltó használata mellett, holott ezzel a megoldással éppen ellenkező hatást váltják ki. Aki az alapvető dolgokkal sincs tisztában annak ez úgy is olyan mint, ha Mao Ce-tung tartana előadást a Kínai gazdaságról. A tuningról beszélni, elmélkedni kehet, a megvalósítás az már macerásabb, Szuromi mester sem kézzel farigcsálja már a hengerfejet és szemmel veri az áramlási folyamatokat. Gépek kellenek igen drága gépek. Egyszóval jó, hogy elméleti síkon "vágod" az anyagot (tuning) ha megvalósítani nem tudod (gépek hiánya). A nőről is lekerűl előbb-utóbb a ruha.
20. • 2010-09-26 15:27:16
nem is szeretném folytatni, csak megfogalmaztam egy véleményt rólad, ennyi....
de szerintem ezzel nem vagyok egyedül!
ennyi, pont!
19. • 2010-09-26 12:58:05
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
18. • 2010-09-26 11:51:32
Phil!

Olvasgatva itt a hozzászólásaidat, te eléggé egy megkeseredett ember lehetsz az állandó negatív kommnetekkel, már ne is haragudj!
"...és az a valószínűbb, hogy nem lehetek ott." - na ez lehet jobb lesz így
Technikai Szabadegyetem
oldalanként | növekvő
összesen: 57 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k