Érdekes lesz hogy a meccsnek vége 16 órakkor,elindul az 5-10 ezer néző ki haza ki a rallyra,lesz olyan dugó a környéken a versenyautóknak ki kell parkolniuk egy gyors szervíz és rajt 17 óra után!! Nehogy csúszással induljon a nap,hiába csak egy pár km a rajt!!
Számomra - nézőként - egyáltalán nem apróság az, hogy 3(!) nap alatt, legjobb esetben is mindössze csupán kétszer láthatom világosban versenykörülmények között a versenyautókat.
Na ja, még kétszer-háromszor vak sötétben meg két órán keresztül a Diósgyőr meccsen.
Örülök Kánónak, még a meccs sem egy rossz ötlet (már ha nem lesz valami előre nem tervezett baj belőle...), örülök ha lesz verseny, leszenk R5-ök meg WRC-k, csak látni alig láthatom őket :(
Minek kellenek a szombati esti gyorsok is,sötétbe nem ér semmit nézői szempontból,csak megvakulunk a reflektortól!!Szerintem ha lehetne választani,hogy foci meccs,vagy nappali gyorsok,inkább az utóbbi!!!Múlt évbe is egy kalap s*** volt este,az utcsó kör meg etap!!Csak reménykedek hogy vasárnap nem kezdenek kora reggel!!
Mondjatok jobb időbeosztást!
Pénteken délelőtt vannak az átvételek, szombaton 1/2 11-re pedig már a P.F.-ben kell állni az autóknak. Így nem marad más időpont a prológra, mint a péntek délután.
Miért kell minden apróságon nyammogni?
A szombat délelőtt tökéletes lett volna erre az alkalomra. Péntek este pedig sötétben járhatták volna be a szombati esti szakaszokat.
A fotósok panaszkodnak, a nézők panaszkodnak, van akinek jó egyáltalán az esti prológ?
Arról nem is beszélve, hogy mivel most még csak április lesz (azaz egy hónappal a szokásos időpont előtt lesz a verseny), még annyit se láthatunk majd világosban, mint eddig :(
Szia!
Köszi szépen a tippeket hasznosak , mint mindig.
Már voltam szinte mindegyik gyorson , de ugye lehet 2-300 méterrel arrébb még"érdekesebb " (bár kinek mi az? ) rész van
amiről jó tudni.
Mivel messziről érkezem szeretem előre betájolni a "cél állomásokat" ebben segítettél is, még egyszer köszi!!
Amit linkeltem lejjebb, az Ózd után van, a sátai szerpentin előtt, része lesz a pályának, ha ebbe az irányba jönnek elég látványos hely, még1x csak ajánlani tudom! :)
2011-es Ózd rally volt az utolsó, amikor ebbe az irányba jöttek, látványban nem volt hiány, linken a képek.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.173957712662959.45294.100001461944360&type=1&l=2b2e0f49f9
A Miskolchoz közel eső gyorsokon: A bükkszentin klasszikus pont a "boksás" kanyar, ez Bükkszentkereszten, a falu szélén van, sok néző szokott ott táborozni, büfé mindig van, általában látványos, pont László-->Kereszt irányban, ettől fentebb pedig van egy nyújtott J4 (aminek a külső ívére ne álljatok, mert az út szintje alatt van a partoldal). Ugyanezen a pályán van a "katlan", az lentebb van Bükkszentlászló felé. A Lillafüred-Mályinka igazi bükki pálya lenne, de a rendezői szigor ugye... A vasárnapi Lyukó-Parasznyán érdekes lehet a pálinkafőzdés, lassítós kanyar, vagy attól függően, hogy mennyire lesz lent a rajt, a bánya bejárata előtti (buszmegállós) rész is hangulatos. Ezeknek a gyorsoknak az előnye a jó "logisztika", közel esnek a városhoz, ahol sok szálláslehetőség van ugye.
A Miskolctól távolabb eső gyorsokhoz: a Kánó-Ragály klasszikus pálya sok látványos résszel, két nagy dobbantóval, ill. a gyors végén egy jól belátható, domboldalon heverészős visszafordítós résszel. (Szép környék kiránduláshoz is.) A Sajómercse-Sátán a "tökszög" népszerű és általában látványos hely. A hunlfs által linkelt kanyar önmagáért beszél, de hirtelen nem tudom fejből, hogy az része lesz-e a gyorsnak.
Ezek jutottak eszembe hirtelen, de szerintem mindegyik gyorsról találsz videókat is tube-on. Remélem tudtam segíteni. (Ha pedig már tisztában voltál ezekkel az infokkal, akkor bocsánat, hogy az idődet raboltam. )
Kánó-Imola-Ragály szakasz tiszta kátyú,fakitermelés zajlik,vagy 10 cm sár áll az úton helyenként,elég érdekes az biztos!!Már a múlthéten Tábori féle Sárga Ignis,meg egy sötétített Mitsu páályát járt oda-vissza vagy 10-szer!!!Bár még az önkormányzatnál nem nagyon tudnak róla hogy rally lesz!!
Szia!
Már semmi sem a régi....
Viszont örülök , nagyon , hogy már egy hónappal a rajt előtt van támpont a pélyákat illetően , és nem kell találgatni , hogy hova is foglaljak szállást(innét több mint 300 km messziről nem egyszerű!! :( )
Szia accord! - és bárki aki tudja-
Kérdezném, hogy Bútor hol esett el?
Kb. két ilyen balos szalagkorlátos van a gyorson ahol 120-szal "kell" elfordulni. A katlanhoz közelebbi vagy távolabbi balos volt ez?
(a közelebbit arra értem amit egyből egy jobbos követ a bal oldalon két kocsis kiállóval)
Köszi előre is!
Egyébként érdekes téma ez a teljes lezárás. Ez ugye azt jelenti, hogy 0 néző mehet be a gyorsra. Viszont nem jelenti azt, hogy x helyett 5x rendező, pályabírót helyeznek el. Na most ez pl egy ilyen gyorson, mint a mályinkai, nemhogy baleset, de életveszélyes is. Mert azért bőven volt olyan része a szakasznak, amin pl egy WRC-t csak feltettek 6.-ba, és utaztak 180-200al. Most ha ott mondjuk valaki elszáll, és akkorát esik (6. teliről beszélünk továbbra is...), hogy a versenyzők nem tudnak kiszállni a kocsiból, és keresztben áll a versenyautó az úton, akkor ott ki fog majd integetni az utánuk jövőnek? Megmondom: senki. És 180al egyszercsak kijön egy kanyarból, és szépen telibe fogja verni a másik autót, és a benne ülő versenyzőket. Nézők vannak minden 50 méteren. Rendező viszont nincs.
Ja és ha már a rendezőknél, sportbíróknál tartunk. Én Bükkszentkereszten voltam a faluban, meg lejjebb 2-3 kanyarral a cél felé. Ezen az 5-600 méteren rengeteg ember volt, sportbíróval viszont 1 darabbal találkoztam, Ő is a dupla balos végén volt, ott, ahova az első balostól éjszaka a verseny közben le se engedték sétálni az embereket. Rajta kívül csak polgárőrök, sárga mellényes illetékesek voltak (akik hagy ne mondjam milyen hangnemben beszéltek megint az emberrel...az egyik kopasz el is rontotta a napomat azzal, hogy úgy szólt hozzám, mintha a kutyájával beszélne). Senki akitől meg lehetne kérdezni, hogy miért áll a verseny, mikor jön a mezőny, vagy ilyesmi.
Eddig az volt a tapasztalatom, hogy rengeteg a fehér mellényes. Egerben pl egy kanyarba kettőt is állítottak Terpesen. Most meg odaküldtek 1000 emberre 1 fickót. Kopasz, kigyúrt főnökből viszont volt vagy 30.