RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Tényleg kétszáz autó a váci futamon
Szombati képek
2013-09-22
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710798241
Napi oldal:
243557
Jelenleg:
5635
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1169. • 2012-03-01 09:46:57
Ja és még 1 mondat:
Köszi Gyurma,hogy van még ilyen ember aki kicsit tud a Túrások fejével gondolkozni.
Akinek van gyereke tudja milyen az ha elveszik a játékát vagy összetörik!!! :-)
1168. • 2012-03-01 09:43:29
Kedves Barátaim!!!
Ti Ralitúrások.
Mivel többen rám szóltak mi folyik itt nem bírtam szó nélkül hagyni.Úgy érzem ebben a Magyar Autósportban jelenleg mi azaz a túrások vagyunk egy igazán "összetartó család." Sajnos azt látom ez sokaknak szúrja a szemét.Van pár ember és nem bírom ki név nélkül pl.Gyurma aki valóban úgy gondolkozik,hogy ez működjön.Sajnos a "felsőbb szervek" folyamatosan félre informálnak minket.Hetenként változnak a megígérési tényezők.Lesz gépkönyvünk nem lesz :-) . Nekem az a véleményem ami az rte.hu-n és más honlapokon megjelennek rte közleményként az a biztos!!!!
Szeretnék megnyugtatni mindenkit,hogy aki valamilyen pozícióba az rte kötelékébe "dolgozik",mert ugye mi nem ebből akarunk megélni :-) azon van,hogy TI versenyzők a lehető legjobb megoldással tudjatok versenyezni a 2012-es évben is.
Köszönöm,hogy elolvastátok és figyelitek a hivatalos közleményeket.
HAJRÁ RALI TÚRÁSOK!!!!!!!!
üdv:Buna Zoltán rte versenyigazgató
1167. • 2012-03-01 09:42:40
Ahogy én tudom tegnap született egy kompromisszum, így azok az autók, aminek eddig volt már MNASZ gépkönyve, plusz azok, amelyek forgalmijában szerepel a sport célú átalakítás, azok az autók nem kerülnek nehéz helyzetbe.

Nyilván lesz majd illetékes, aki ezt pontosan elmondja, meg azt is, hogy a többieknek mi a teendője.
1166. • 2012-03-01 09:40:38
Szia Roni!

Valóban félreérthető voltam, pontosítok:

Semmi bajom a sportrendszámmal! Erős a gyanúm, hogy lesz hátulütője, nekem nagyon nem tetszik, hogy ha kiváltom, akkor már sosem lehet rendes rendszáma később a versenyautómnak, ha a normál rendszámot jobbnak tartanám valamiért (nem visszaalakításra gondolok, hanem normál rendszámos versenyautóra). Várjuk meg mi leswz a vége, összességében nagyon remélem, hogy pozitív lesz.

Az én hozzászólásom az F-csoport, és az RTE H-csoport eltúlzott beállítására vonatkozik. Szerintem ha egy autó megfelel a közúti közlekedés szabályainak, akkor nagy baj nincs. Ha ez ki van kötve, akkor sem az ATB, sem az MNASZ nem lehet felelős.
Persze bonyolódik a helyzet, ha a műszaki vizsga intézménye megszűnik, és kizárólag az ATB látja az autókat, de meggyőződésem, hogy még ez sem indokolja az F csoport megszüntetését, elég lett volna kicsit jobban körülírni a lehetőségeket.

Alapvető bajom a P-csopottal, hogy nem lehet egy rendes homologizációt ennyi pénzért elvégezni, és ez a pénz is rengeteg egy olcsó F-csoportos autó szempontjából.

A másik bajom az időzítés, várni kellett volna egy szezont, és úgy bevezetni a rendszert, hogy mellette még van a régi is. Az, hogy kijelentjük év elején, amikor már félkész néhány autó, hogy bocs, te már nem kaphatsz új gépkönyvet, csak P-csoportosat, de várnod kell, mert még nem találtuk ki, hogy az mi lesz. Ilyet nem lehet! Ez a fő bajom.

Ami magát a P-csoport tervezetet illeti, lehet, hogy az általad említett két úr sokat dolgozott vele, erre mondom én, hogy elég baj, mert nem jól csinálják. Ha gondolod szívesen átküldöm az észrevételeket, amiket pl Cselényi Balázs küldött be ezzel kapcsolatosan, szerintem kifejezetten konstruktív.

Ez itt pedig az RTE fóruma, az ő szempontjukból pedig egyszerű zsarolás a történet, ezt is lehetett volna úgy intézni, hogy érdekeltek legyenek, ne pedig kénytelenek. Világos, hogy az MNASz kíván lenni az, aki ilyen engedélyeket kiad, ez rendben is van, csak nem kellene visszaélni a helyzettel, főleg akkor nem, amikor a rally, a közös ügyünk elég nagy bajban van, és szerintem nem fér bele most egy MNASZ-RTE háború...
1165. • 2012-03-01 09:39:39
Szerintem a versenyzők szempontjából ennyi a lényeg...
1164. • 2012-03-01 09:36:16
Halihó Emberek!

Én azt mondom, próbáljuk meg visszaterelni a beszélgetés menetét a személyeskedstől a konkrét szabályok megvitatásához. Most szerintem fontosabb az hogy ki mire készüljön annál, mint hogy egymást köpködjük!

Szerintem azt aki heteken belül vinné az autót gépkönyvezésre jobban érdekli hogy az autónak milyen szabályoknak és követelményeknek kellene megfelelni, mint az hogy az MNASZ és az RTE körül milyen személyi harcok vannak...

Egy hivatalos közlemény valóban jól esne!! bizonytalan
1163. • 2012-03-01 09:29:57
Senki 07!

Nem személyekről kellene vitatkozni, és itt jön a képbe a szakmaiság hanem a szabálytervezetről.
Mellesleg a Csepela Tamás. és Kasza Péter csak azzal, hogy a sportrendszám témát végigvitte, már tett a sportért, ezen kívül szakmailag is letettek az asztalra már valamit az elmúlt pár évtizedben az autósportban.
1162. • 2012-03-01 09:24:45
Nagyon egyszerű lenne a dolog:

-van Mnasz
-és van Rte

Legyen a kettő totálisan független egymástól, senki nem kavarna be, nem köpködne a másikra. Aki Mnasz égisze alatt akar versenyezni azt a szabályt tartja be és fogadja el, Mnasz gépkönyv stb., aki pedig túrában szeretne menni az a túrás szabályoknak megfelelően viselkedik, Rte gépkönyv, stb. Ne függjön az Rte az Mnasztől!
Csak hát ez 2012ben Magyarország!!!!!!!!!!!!
Ez ennyire megvalósíthatatlan???
Megint van akkora sz*rkavarás hogy az hihetetlen....
1161. • 2012-03-01 09:07:25
"Nem szakemberhez méltó és főleg nem etikus bármiről kijelenteni, hogy A-Z-ig pocsék" pedig ha belegondolsz, hogy a felsorolt három név bármilyen döntéshozó pozícióba kerülhet egy MNASZ-ben akkor sok jóra ne számítsunk!
1160. • 2012-03-01 08:47:44
Kedves Gyurma!

Előre bocsájtva, hogy K.Zs.-vel kapcsolatos felvetéseddel egyetértek, a sportrendszám bevezetésével, P-csoport esetében újra lehetőség mutatkozik versenyautó összeépítésére legálisan! Ez a lehetőség költségcsökkenést is eredményez szerintem ez nem kérdés.
Sajnálatos, hogy még nem jelent meg a P-csoport szabálya! Sajnos nem látom, hogy mi és ki gátolja, de éppen ezért itt a lehetőség, mond el, írd le a kifogásaidat a P-csoporttal kapcsolatban. Mostanság hallani hogy a Rally-ban 1867-et írunk, akkor tessék leülni pár hozzá értő embernek, és itt a hangsúly a hozzáértőn van, szerintem egy nap alatt elkészül a kiadható változat. A sportrendszám ügyében baromi sokat dolgozott Kasza Péter és Csepela Tamás , a rendszám kérdéshez és a szabályok megalkotásához nem sok köze van K.Zs. koordinációs főmuftinak. Azonban ha tényleg bevezetik a sportrendszámot, akkor ez mindenkinek haszon, mai szóhasználattal élve fehéríti az autóépítés lehetőségeit.
A "P" csoport szabályai már több éve léteznek, tavaly módosítva lett általatok nem eltörölve, most újra módosítva lett, ha jók az értesüléseim kezelhetőbb változat készült.
Nem szakemberhez méltó és főleg nem etikus bármiről kijelenteni, hogy A-Z-ig pocsék. Ez egy polihisztor rossz emlékű elnökségi tagot juttat az eszembe és erre senkinek sincs szüksége, főleg nem a Rally-nak.
Én nem kételkedem abban, hogy neked szívügyed a Rally utánpótlása az RTE, Rally 2. Írd le tételesen mi szerinted a hiba, mi a javaslatod és máris előrébb jut a történet, természetesen ha van a másik oldalon fogadó készség.

Végezetül, a fenti írásom nem ellened és nem bizonyos személyek védelmében irtódott, hanem a Rally védelmében.

Még csak annyit, ha tényleg igaz, hogy az RTE a Rally 2. "előszobája", hogy az RTE-ből lehet feljutni a Rally 2-be, akkor a szabályoknak is közelíteni kellene egymáshoz, tisztelt K.Zs.

Mind két oldalhoz szólva, tényleg ki kellene egyezni, mert szép lassan elfogy a levegő és a meghatározó szakágból, megtűrt szakág leszünk.

Üdv Herczeg Áron "Roni"
1159. • 2012-03-01 08:41:20
KZSOLT

Miért szeretnél te mindenbe beleavatkozni? Ez az RTE az MNASZ nélkül működött a legjobban.
Először az Ivántól , majd a rendezőktől most nmeg a versenyzőktől szeditek be a pénzt, hogy eltartsátok az MNASZ-t. Nem kellen beleavatkozni abba amihez semmi közötök
1158. • 2012-03-01 08:33:59
Én a március 17.-i RTE gépkönyvezésre úgy készülök, hogy onnan érvényes gépkönyvvel jöhetek el, amit az Eger Rallye gépátvételén elfogadnak majd. Persze jó lenne tudni, hogy mennyi pénzt vigyek magammal. Az eddigi hozzászólásokat elnézve azt javaslom az RTE vezetőségének, hogy mihamarabb adjanak ki egy hivatalos közleményt, amelyben tisztázzák a helyzetet, mert most már azokban is kétségek ébredtek, akikben ilyesminek eddig nyoma sem volt.
1157. • 2012-03-01 08:17:59
Az a baj ,hogy túrába ez nem csak a H csoportra épített autókat érinti.
Mi lesz a kiskategóriás A1 A2 A3 N1 N2 N3 as autókkal amik túrára lettek építve és nem rendelkeztek -(rendelkeznek) Mnasz (magyar rendszám) os gépkönyvekkel?

szépen lefelezitek a mezőnyöket és a végén tényleg minden bajnokságba 30an indulnak...
tulajdonképpen az én olvasatomban , ha az autó nem magyar rendszámos (P-s) akkor idén semmilyen gépkönyv nincs rá?
vagy ha magyar rendszámos de eddig túra gépkönyvvel rendelkezett és gépkönyvet szeretne , mindenképpen legalább r2 gépkönyveztetni kell?
1156. • 2012-03-01 08:16:20
Gyurma!

Nem szeretném ha itt is elkezdődne az "acsarkodás". Ezért figyelmen kívül hagyom a személyemre tett kritikádat.
Sok dolgot érzelmi alapon közelítesz meg. Pedig itt a szabályok mentén kéne haladni. Max. arról lehet vitázni, hogy jók e vagy nem.....

Ezt írtad:
"A szabályok eddig is jók voltak, elég lett volna finomítani. Egyszerűen be kellett volna tartani. Most indokolatlanul megdrágul, és bonyolódik majd a helyzet a Túrásoknak, és ennek nem más az oka, mint az, hogy néhány ember pénzt szeretne beszedni egy olyan bajnokságból, amihez semmi köze."
Igazad van!!
Ugyanis az eddigi szabályokat ha az eddigi felelős személyek betartatták volna, most sok kérdés nem merült volna fel.
Azt gondolom, hogy az Iván és a Zsolti is hosszú évek óta próbálja jól működtetni az RTE-t.
Viszont nem értem, hogy a felkínált lehetőségekkel miért nem akarnak élni....

A régi utat senki nem szüntette meg!!
Nyílt párhuzamosan egy új lehetőség de sajnos erről a versenyzők nem sokat tudnak. És ez sem emeli a költségeket!!!

Az RTE-ben rajthoz álló autókra is az MNASZ által meghatározott technikai szabályok vonatkoznak.
És ezt ideje lenne mindenkinek megértenie. Mert ezt jogszabályok rögzítik...

Változatlanul a személyes kommunikációban, tájékoztatásban hiszek!

Tehát akit, akiket érdekel milyen változások vannak és ezeknek kire milyen hatása van, szervezzen egy összejövetelt a versenyzőknek és ott vitassuk/vitassák meg a helyzetet!

1155. • 2012-03-01 07:55:59
Gyurmának igaza van, idejön ez a kzsolt és összevissza kavar mindent nem is kicsit! Figyelembe kellene venni a Rte honlapon megjelenő információkat!

Ki mondta hogy nem lesz rte gépkönyv idén kiállítva?
(2 időpont is meg van adva)
Ki mondta hogy el kell menni mnasz gépkönyvezésre túrás autóknak?
(sehol nincs infó róla)
Ki mondta hogy kötelező lesz a sportrendszám minden autóra?
Ki mondta hogy a rendőr a túrás gépkönyvet nem fogadja el igazoltatásnál?

Ne kavarjatok már !!!
1154. • 2012-03-01 07:34:17
Kedves Katona Zsolt!

Azért az már tényleg vérlázító, amit művelsz.

Ismerem a hozzáállásodat, és tudom azt is, hogy alapvetően egy helyes irányba próbáltál indulni. A probléma az, hogy mérhetetlen hozzá nem értésed miatt teljesen tévúton jársz, és az külön ijesztő, hogy gyakorlatilag te irányítod ezt a vonalat. Megdöbbentő, hogy egy olyan ember mint te, aki gyakorlatilag sehova nem tartozik az autósportban (nem vagy tisztségviselő ((ezt a koordinációs bohóckodást remélem te sem gondolod annak)), nem vagy versenyző, nem vagy csapatvezető, és ami legfontosabb sem képesítésed, sem képességed nincs átlátni ezt a problémakört), te vagy a megmondóember.

Kevés valós, és sajnos sok rosszul feltételezett probléma miatt csináltál egy akkora vihart a biliben, amit most több száz ember szív majd meg.
Ne legyél álszent, az, hogy az F csoportos rallye2-es, és a H csoportot RTE autók "életveszélyesek" ez a TE paranoiád, és elég komoly tévedés.

Az ATB-nek és az MNASZnek van felelőssége, de koránt sem akkora, mint állítod.

Jól jellemzi a mai magyar állapotokat, hogy egy hozzá nem értő embercsoport hisztijéből mekkora vihart lehet ma itt csinálni.

A szabályok eddig is jók voltak, elég lett volna finomítani. Egyszerűen be kellett volna tartani. Most indokolatlanul megdrágul, és bonyolódik majd a helyzet a Túrásoknak, és ennek nem más az oka, mint az, hogy néhány ember pénzt szeretne beszedni egy olyan bajnokságból, amihez semmi köze.

Lehet tartani a markodat az RTE felé, sok szempontból jogosan is, de nem hiszem, hogy ennek van itt az ideje.

Ez viszont, amit itt csinálsz, az tényleg minden határon túl megy, legalább ne állítsd már úgy be, hogy Mészáros Iván vagy Pénzes Zsolt követel tartalom nélküli szolgáltatásért pénzt.

Ezt az egészet meg lehetett volna oldani többféleképpen úgy is, hogy mindenki elégedett legyen a végén. Ehhez kellett volna valaki, aki képben van, sajnos nem volt.

A P-csoport szabályai, amit rá akarsz most kényszeríteni a már meglévő autókra, még el sem készült! A tervezet olyan hibás, hogy szégyellje magát, aki összetákolta!

Minden célt, amit megjelöltél el lehetett volna érni nyugiban is. Egyszerűen ÉSSZERŰEN végig kellett volna gondolni, MEGALKOTNI az alternatív megoldást, és UTÁNA megszüntetni a régi utat.
Ezzel szemben most pofán van verve mindenki, és senki nem tudja, hogy mi lesz. Kötelező egy olyan szabály ma, ami még meg sem született!

Március van, pár hét múlva verseny, és jogkövető módon nem tud majd versenyezni sok ember, megint KÉNYTELEN lesz a mutyira.

Nem tudom mi történt a tegnapi megbeszélésen, de félek, hogy hirtelen nem világosodtál meg...

Nem gondolod, hogy jobb lenne inkább csöndben maradnod?!

1153. • 2012-03-01 06:31:29
kzsolt!

Az a legfőbb baj ezzel,hogy ez egy relatív kispénzből végezhető bajnokság volt,itt nem az van mint a nagy s*** mnasz-nél ,hogy minden szir-s***ért fáradjon a kasszához!Ez változik meg ezzel,és a nagyrésznek nem tettszik.Már a gépkönyv résznél megemelkedtek az mnasz belépésével a költségek.Engem a körítés további része nem érdekel.Ha itt valaki államot játszik,azok Ti vagytok!
1152. • 2012-03-01 00:08:55
Nekem az lenne a kérdésem hogyha van egy Túrára megépített autóm a szabályoknak megfelelően, akkor most átkell "építeni", illetve pótolni a hiányosságokat az rally2 kiirásnak megfelelöen? nemértem
1151. • 2012-02-29 23:51:20
És egy kérdés!!

Ha az MNASZ ATB -az érvényes jogszabályban rögzítve- 1x kiad egy gépkönyvet melyet elfogadnak vizsgán, akkor miért kell azt az RTE vezetésének "felülírni" a versenyzők zsebére???

Kissé úgy tűnik, mintha valaki "államot játszana az államban" más zsebére, nem???
1150. • 2012-02-29 23:43:55
Teljesen bele tudom képzelni magam a kis költségvetésbe! Már csak azért is mert a "költségvetés hiánya" miatt fejeztem be a versenyzést.
Viszont ÓRIÁSI TÉVEDÉS, hogy valamiért 2x kéne fizetni!!
Viszont ha igen, az nem az MNASZ sara.

Az elmúlt napokban 4 olyan versenyzővel beszéltem aki nem a zuhanyhíradóra volt kíváncsi.
Mindannyian el tudták fogadni és hasznosnak találták a "változásokat". Mindezt úgy, hogy csak tényekről beszélgettünk.................

Csak ismételni tudom magam!!
Szervezzen meg valaki egy összejövetelt és kellő tájékoztatásban részesül mindenki.

Meggyőződésem, hogy csak személyes kommunikáción keresztül lehet átadni az információkat érthető módon!
Minden egyéb csak kérdéseket vet fel és találgatásokra ad lehetőséget, ami elviszi a fókuszt a lényegről!!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k