|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Cyprus Rally 2015. A három magyar párosból a legfiatalabb a Ranga Péter - Czakó Janek egység. Sajnos a vége előtt nem sokkal elhagyták a kereküket, de addig nagyon jól autóztak. A pilótával, Ranga Péterrel beszélgetünk: Ez volt a második ERC szereplésetek az idén. Milyen elképzelésekkel vágtatok neki idén? Tavaly ugye már szerepeltünk ezen a versenyen, sajnos nem sok gyorsaságin tudtunk a versenyautóval végigmenni, hiszen mindkét nap hengerfejes lett az autónk.
De azért már volt elképzelésünk a pályákról, sokkal nagyobb tapasztalattal indultunk neki, mint az azori futamnak.
Ez már a shakedownon látszódott. Éreztük, hogy sokkal többet tudunk magunkból kihozni és sokkal közelebb járunk a saját maximumunkhoz, mint ahogy a portugál szigeten autóztunk.
Jól álltunk a magyarokhoz képest és Duduéktól sem voltunk annyira elmaradva.
Nagy por volt, ez kicsit hátráltatott bennünket, de gondolom ez másnak is hasonló gondot jelentett. A második szakaszon, a hosszú aszfaltos gyorsaságin majdnem leestünk az útról, mert nem figyeltem Janekra kellőképpen. Megijedtünk, belassítottunk és emiatt be is spájzoltunk. De például azon a szakaszon, ahol tavaly kiestünk, ott jó időket tudtunk egész nap autózni.
Másnap is hasonló elánnal próbáltunk versenyezni. Volt szerencsém kint lenni, láttam, ahogy mentetek. Kifejezetten bátran autóztatok.
Köszönjük szépen! Mindig úgy próbálunk versenyezni, hogy ne ész nélkül versenyezzünk, hanem tudatosan építjük fel a tempónkat. Azért azt be kell látnunk, hogy a rutinunk a többi indulóhoz képest kevés, ezért is nagy falat egy ERC futam. De éppen ez benne a kihívás és ezért is erőltetjük ezeket a versenyeket. Sokkal többet lehet fejlődni ezeken az ismeretlen pályákon, mint az itthoni, jól ismert pályákon.
Szép helyeken autózhatunk, komoly mezőnyben. Nagyon tetszik ez nekünk.
Biztos vagyok benne, hogy jó érzés lehet ezek között a pilóták között autózni, ezekkel a pilótákkal bandázni a beírókban. Meg van ennek a külön miliője…
Ez a jó szó rá! Ez a miliő fogott meg bennünket!
Egyáltalán nem akarom ledegradálni a magyar versenyeket, hiszen rendezés terén jobban állunk egy két kinti futamhoz képest. Ha van rá lehetőség, akkor át kell élni ennek az európa-bajnoki sorozatnak a hangulatát. Felspannolja az embert!
Janekkel egy fiatal, értelmes párost alkottok, akivel bármikor tudott beszélni a EUROSPORT kommentátora, vagy a beíróban álló Rally Radio munkatársa.
Szerencsére mind a ketten el tudjuk mondani az élményeinket, ha nem is perfektül, de azért megértetjük magunkat mindenhol. Már az is nagy élmény volt, hogy minden STOP-ban megkérdezte élőben a rádió munkatársa, hogy hogyan éreztük magunkat a gyorsasági szakaszon. Ez is része annak a miliőnek, amitől igazán érdekes és kihívás ez az egész.
Szeretnénk megköszönni a Topp-Cars segítségét. Most is mindenben partnerek voltak, nagyon jó autóval versenyezhettünk megint. Ahogy mi is, úgy ők is nagyon sajnálták, hogy nem tudtunk végig érni az eltört tőcsavarok okozta kieső kerék miatt.
Lesz még idén ERC szereplésetek?
Szerintem már idén nem. Most épp a Mecsek Rallye-t tervezgetjük. Egy autóval biztosan indulunk, dolgozunk rajta, hogy esetleg két autónk is elindulhasson. Az év végi ’kötelezők’ biztosan lesznek, a Mikulás és a Szilveszter Rallye-n tervezzük a korábbi évekhez hasonlóan az indulást.
A jövő év még teljesen képlékeny. Remélem, hogy év elején át tudjuk beszélni a partnereinkkel, hogy mik az elvárások és mik a lehetőségek. De alapvetően ez lenne az irány, minél tobb ERC szereplés.
Ez a hír most jelenik meg 2296. alkalommal
2015.09.25-27.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.11.01-05.
részletes infóink 2024.11.02-03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |