h i r d e t é s
Összes oldal:
737618895
Napi oldal:
162448
Jelenleg:
4170
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
PDtech Mikulás Rallye 2010 Csehország, Slusovice
Előzmények
Ausztria még egyszer nem jött össze ez évben. Hetekkel voltunk lemaradva időben és gondolatban. Csehországra nem is gondoltunk. Így az őszi osztrák ralik nélkül viszont egész más volt a helyzet, novemberben már biztos volt, hogy megyünk a cseh Mikuláson, a Zlin közelében lévő Slusovicében.
Ifj. Béres Józsit kértem meg, hogy nézzen utána a ralinak. Az ő segítségével együtt is minden az utolsó pillanatban kerekedett ki, hiszen a verseny előtt csak pár nappal jelent meg a kiírás. Persze közben megjelent az időjárás jelentés is, már csak 7 nap volt hátra, országos téli gumi hiány, szöges, nem szöges, használni lehet, nem lehet, és hasonló kérdések halmaza. Végül az utolsó pillanatig kavartunk, hogy minden meglegyen.
Slusovice
Egy 4 és egy 7km-es gyors várt ránk, mindkettőn kétszer kellett menni. Nem túl sok, de egy napon gépátvétel, tréning, verseny úgy, hogy aznap érkezünk, soknak tűnt. Az egyik a 7km-es, egy lóversenypálya körüli 4 körös őrület, a másik, a Trnava-Kasava pedig egy tipikus cseh Zlin környéki pálya. Kresta állítólag ebben a faluban lakik :)
Nálunk is lakott a szomszédban egy híres ember...
Mikulás ajándékok sora
Az első ajándék a Mikulástól a csodálatos hóesés volt. :)
Ez megalapozta a jó hangulatot. Az egész úgy indult, hogy kimegyünk négy komolyabb utcai téli gumival, újjal, és kész. Persze mi lett ebből? Új intermediate, új puha slick, keskeny szöges két fajta és az említett utcai, ami szerencsére nem lett beszögelve. Ugyanis a végrehajtási amit a kezünkbe nyomtak, elrendezte a dolgot. A Trnava-n nem lehet szögessel menni. Kicsit ekkor kezdtem izgulni. Akkor mivel? Nagyon tempós az eleje és a közepe, a vége lejtős, technikás, kifejezetten cikis. És ugyan van hó bőven, de az előttünk rajtoló 60db autó utcai télijétől, pillanatok alatt jeges a nyomvonal.. Aztán nyeltem egyet és gondoltam mindegy, amennyire tudjuk megvágjuk a széleset. Egyébként egy darabot kivettek ebből a gyorsból, de az egy másik Miku ajándék ügy.
Második ajándék (sípálya, fekete)
Én olyan vagyok mint "Kovács" úr a VW reklámban, aki 30 év után lecserélte a bogárhátúját egy 3-as Golfra. Már 6 éve megvan a BMW kombim és nem is szeretnék tőle megválni, mert szeretem. Majd most, amikor eddig soha nem tréningeztem vele egy métert sem.. Ilyen szituban még nem voltam! Láncunk nem volt és a fent említett szakasz olyan meredek volt, hogy fölfelé még nem is volt gond, főleg hogy egy helyi G Mercis mindenkit felhúzott, de aztán mikor boldogan átbukkantunk a dombtetőn, az erdőben levezető úttól elakadt a lélegzetünk annyira durván lejtett mint egy sípálya! Lecsúsztunk az 1,8 tonnás szánkóval kb. 100 métert, hol az elejét, hol a hátulját akasztva bele az erdő szélén található dolgokba, mint pl. fagyott föld, tuskók ágak stb. Hosszú. Végül Szabi is s…re esett :).
Nem rajtam múlt, hogy ezt a kalandot megúszta az autóm..
Köszönjük Mikulás! Ezt a részt kivették a gyorsból.
Tréning gondok
A szánkózás eredménye az volt, hogy ezt a pályát egyszer sem edzettük le, mert a következő emelkedőnek már neki sem kezdtünk. Jött egy piros Mitsu, én stoppoltam, Orsák, jó fej volt, vitt minket az EVO-jával egyet a falutól, (szto padeszát horizóón) :) én meg közben Szabinak elsuttogtam a maradék kanyart, már amit láttam, mert közben vigyáztam, hogy le ne tépjem a Mitsu kapaszkodóját!
Aztán visszaértünk és végül egy levezető gumivágás után úgy estünk be egy órakor a rajtba mint az extrémek a helikopterről a szűz hóba. A lóversenypályát vágtuk, egyet mentünk rajta! :) És köszi Orsák! Egyébként ő nyerte a futamot!
Zlin és Barumká
Tudtuk eddig is, hogy ez náluk nemzeti sport, de hogy ez miben is nyilvánul meg? Ok, egy Barumon egyértelmű, mert ott a fél ország a pálya szélén, szóval látszik. De itt, ezen a "kis" ralin? Hát itt is, itt volt a fél Barum a pálya széléről. A versenyen egyébként körülbelül hetvenen indultak, színvonalas volt a mezőny!
Végleges rajtlista: http://rally-base.com/2010/pdtech-mikulas-rally-slusovice/start-list/authorized-to-start/
Magyárszka poszádká
Adorján Szabolcs navigált, Szabival már mentünk együtt a Nyírségen, az autót Bodnár Attila hozta a kisfiával Botonddal, nekik Csuri asszisztált, a koordinátori teendőket ismét Krózser Menya intézte, és Pintér Gábor barátunk is elkísért minket. Nagyon jó hangulat volt! A hó feldobott minket!
"Good driver"
Én ennyi dicséretet talán életemben nem kaptam egy ralin! Fő a szerénység, de ezek a nézők oda voltak a Ladáért, integettek, behajoltak a pályára, lógtak a pálya kerítésén! Aztán a szervizben alig fértem a kocsihoz, utastér-motortér tele emberrel. Mindenki gratulált hátba veregetett!
This car was the best! - mondták!
És bármerre kocsiztunk mindenki mosolygott, integetett. Csehországban úgy tűnt a lányoktól több mosolyt kaptunk, vagy a megoldás az lehet, hogy egyszerűen több, sőt, rengeteg szép lány volt kint a ralin, hiába a mínuszok, melegen de csinosan!
Ladával a havon…
Nekem ezek a dolgok, újak-régiek.. Élmény! A gumi fogott, a sperr dolgozott, az autó keresztben ordít harmadikban 7000-en, a lóversenypálya szervizútján, egy véget nem érő Bal 2-ben, a belső kerék néha fönn a járdán, a hátulja az úton, elképesztő jó!
Az egyik kedvenc kanyaromban egy nyárfa közeledett balról, a másikban egy nyírfa jobbról! Fapofa! Szabi jól mondta, nekem így csak arra kellett figyelnem, hogy a lehető legmesszebbről tökéletesen ússzak rá mindegyik fordulóra. Lassúkéz. A tempós kanyaroknál, sőt a legtöbb helyen ezzel nem volt gond, de a nagyon jegeseken párszor megforogtam, vagy eltolta az orrát. Nem érdekelt az idő különösebben, de a sok hiba és csúszkálás miatt azért nagyon lassú sem szerettem volna lenni!
Pohár
Nem néztük az időket és miután még a viadal előtt a különböző papírokon, mindig más-más kategóriában tűntünk föl, nem tudtuk végül hová soroltak. Jól csinálták mert nyertük a kategóriánkat! H3-as. Az Abszolútban 20. helyen végeztünk! Remélem nem csak S100-asokat előztem meg! Kaptunk cseh ralis pohárakat!
(fordítása: kupák, azoknak esetleg aki még nem kapott :)
Ereklye, hóban, Csehországban!
Markovics György
Miskolc, 2010. december 12.
Ez a hír most jelenik meg 7863. alkalommal
|