TME 2009 - IV.Suzuki Hirt Kupa
IV. Suzuki Hirt Kupasorozat
2009-02-01
információ • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
732069455
Napi oldal:
53377
Jelenleg:
1660
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat


hivatalos honlap


bajnokság alapkiírása

technikai szabályok

versenynaptár

regisztrációs lista
(2009.február 1-ig beérkezett regisztráltak listája)


Egyesületünk közel tíz éves múltra és 68 megrendezett versenyre visszatekintve idén  IV. Suzuki Hirt Kupasorozat néven indítja útjára bajnokságát. 2000-től rendezünk versenyeket, és 2005-ben a Rally Sprint Bajnokság keretei között rendeztük meg első olyan mérvű versenyünket, mely azóta is nagy népszerűségnek örvend - külön köszönet ezért Markó Tíbornak.  Támogatóink évről-évre bizalmat szavaznak sorozatainknak, látva a töretlen fejlődést, és a kialakult nehéz gazdasági helyzetben sem sajnálják a versenyzőinkre szánt pénzt, segítséget. 2006-ban már sorozatunk fődíja személyautó volt, ami 2007-ben megismétlődött, és a 2008-as szezon végén már több mint 1.000.000.-ft értékű díjakat "vihettek haza" versenyzőink, egész éves teljesítményük elismerése képpen.

Év végi díjátadónkon (melyre közel 200 résztvevő volt kíváncsi) gazdára talált egy Suzuki Katana típusú vadonatúj robogó, valamint egy 6x3-as és egy 3x3-as új aluvázas sátor is, köszönhetően támogatóinknak, és versenyzőinknek, hiszen nélkülük ez a sorozat nem jöhetett volna létre.

Ez a viszony "fémjelzi" sorozatunkat már évek óta, nálunk mindig mindenben a versenyző érdekeit tartjuk szem előtt, mellőzve a "sztárallűröket", barátként, sporttársként tisztelve mindannyiukat. Ennek az elhivatottságnak a szem előtt tartásával (és az anyagiakat nem kímélve) sorozatunk alkalmazott először az "amatőr szekcióban" - már 2006-tól - FIA licence-el rendelkező RESCUE-t, illetve profi mentőcsapatot, akik nélkül a mai napig nem rendezünk versenyt, hiszen a versenyzőink biztonsága nekünk mindig az első helyen szerepel.

Ezért rendezünk versenyt már évek óta például a Hőgyész-Gyönk szakaszon, ahol a közel száz induló páros két napban, mindkét nap gyorsokat teljesítve, három lezárt településen keresztül, több mint 50.000.-métert teljesítve próbálhatja ki tudását, az idei évben két alkalommal is, ezen az igen technikás pályán. Ezért vezettük be évek óta, hogy minden versenyző párosunkat vendégül látjuk minden versenyen egy-egy ebéddel, ezért tartjuk fenn a versenyzői ligánkat - hogy minden sportbarátunk érvényesíteni tudja érdekeit, kéréseit, és az meghallgattatásra találjon, valamint, hogy megőrizzük a ránk jellemző családias hangulatot, ami versenyzőink visszajelzése szerint alapja versenyhétvégéinknek. Minden rendezvényünkre barátként érkeznek a versenyzők, és egy-egy verseny után igényes díjátadóval, hangosítással, dobogóval megtisztelve térnek haza, várva a következő versenyt.  Ezek persze mind-mind költséges "mutatványok" de hisszük, hogy a hosszú távú együttműködés alapja egymás megbecsülése, és hogy a rally nem csak a pénzről szól.

Az idei évben is számos újdonsággal igyekszünk szolgálni: fődíjaink terén is igen nagy meglepetésre készülünk - ami hamarosan nyilvános lesz - továbbra is minden regisztráltunk vendégünk egy-egy ebédre, továbbra is közel azonos szinten tartjuk nevezési díjainkat. Fődíjaink odaítélésében egyedülálló "módszert" alkalmazunk: minden versenyző csak a saját kategória társaival kell megküzdjön, így a Trabantnak ugyanolyan esélye van a milliós díjakra mint a Subarunak.  Új pályákkal is "készülünk", Dombóvár ad otthont egy futamunknak, hiszen azok az igazi városi versenyek (ha mégoly költségesek is), feledhetetlen hangulatot nyújtanak versenyzőinknek. Meglepetésként még egy városi futam lesz, hamarosan közzétesszük ezt is oldalunkon. (www.tamasimotorsport.hu) További újításként októberben az RTE keretei között rendezett versenyünkön elindulhat néhány TME regisztrált is, kipróbálva két olyan szakaszt, ami még így egymás után sehol nem szerepelt versenynaptárban - köszönet a lehetőségért Mészáros Ivánnak. Érdekes kezdeményezésként útjára indítottuk a TME - RBR sorozatot is, ahol on-line keretek között versenyezhetnek azok a fiatalok (és persze idősebbek is) akik egyenlőre még csak otthon a számítógép előtt ülve ismerkednek a rallyval. Itt a pályák, időpontok közel azonosak a "valós" TME sorozattal, és a versenyzők díjazása terén sem lehet majd panasz.

Mindezek fényében 2009-ben is várjuk azokat a versenyzőket, akik baráti hangulatban, biztonságos keretek között, igen értékes fődíjakért és megbecsülésért akarnak versenyezni, kategóriájában a legolcsóbb keretek között, igazi technikás közúti és hangulatos városi pályákon.

Köszönjük a bizalmat támogatóinknak, és annak a sok versenyzőnek akik nem ritkán közel százas induló létszámmal megtisztelték sorozatunkat.

Találkozunk 2009.03.21.-én Hőgyész-Gyönkön, két napban, több mint 50 km gyorson!

Üdvözlettel: TME team

Ez a hír most jelenik meg 3183. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k