Több, mint 110-en Parasznyán!
Rekordgyanús nevezési létszám a GOBALDARU Rallye Sprinten!
2016-05-25
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
738186313
Napi oldal:
16649
Jelenleg:
1113
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Suborits Péter
996
2.
Fónagy Kristóf
960
3. Kasza Kristóf
959
4. Gönczi Dániel
873
5. Végh Krisz
818
6. Kozsuk Péter
805
7. Osztás Ábel
800
8. Bíró-Ambrus Roland
780
9. Balogh Richárd
737
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
402. • 2015-03-11 18:43:47

Leállnál velem úgy focizni, pókerezni, sakkozni stb., hogy én nem ismerem az aktuális játék szabályait?
401. • 2015-03-11 17:06:58
Ok, kezdjük a végén... :)

Lehet, hogy meglepõdsz, de így megy. Kijelölök egy idõpontot, mondjuk a teszt megjelenését követõ második hónap vége, és addig lehet elvégezni a tesztet, és levizsgázni önállóan. Ha nem csinálja meg a mókus, akkor HR, és papírmunka... Érdekes módon ezt eddig csak 1x kellett eljátszanunk azóta mindenki kész van idõben mint a kisangyal! :)

Ahogyan az MNASZ oldalán fent van, azt azért még félszemmel se látnám webinarnak, de mint mindenben itt is eltérhet a véleményünk.

Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy az idõpocsékolást milyen érvekkel védenéd meg a webinarral szemben, de tényleg nem vitatkozni járok ide, úgyhogy tényleg maradjunk annyiban, hogy egyelõre minimumvizsga nekünk nem kell...
400. • 2015-03-11 14:25:23
Gala!
Kezdjük a végén.
Próbáltad már azt mondani egy hivatalos munkahelyi továbbképzésre/vizsgára, hogy hagyjuk, majd "mindenki kényelmesen a saját idõbeosztása szerint..."?

Fel kellene "lõni" az MNASz oldalra az anyagot.
Jó ötlet, de már megvalósult.
/ február 26-án megjelent az RVSz. és az SRVSz. 2015-ös verzioja, pont az említett oldalon/

Volna még pár érvem, de -megfogalmazásod szerint- az egésznek a lényege csak: "idõ és pénzlehúzás". Akkor inkább hagyjuk.

Maradjunk annál az információnál, hogy -jelen állás szerint- nem kell a sprinteseknek vizsgázni.
Háte öröm, bódottág /by Matiz papa/
399. • 2015-03-11 13:20:18
ortodox,

Nyilván valósak az általad említett hiányosságok, de talán nem ebben az idõ és pénzlehúzós formában kellene megoldani.

Nem lett volna vicces egy nappal korábban elutazni a versenyre a webinarok korában... Miért nem lehet az oktatási anyagot fellõni a MNASZ oldalára, ahol ha átlapoztad ott melegében ki tudod tölteni a tesztlapot, rögtön megkapod az eredményt, aztán kalap-kabát...

Most meg férõhely (!) híjján nem lehet bejutni a pesti idõpontokra. Az MNASZ-nek is jó lenne, mert nem kellene összetrombitálni az embereket, biztosítani az oktatókat/felügyelõket, meg nem kellene bíbelõdni a teszt javításával... Mindenki kényelmesen a saját idõbeosztása szerint elvégezné a "kurzust"... Egyszer kell csak megcsinálni, utána frissítgetve önjáró!

(mi a cégnél már csak így oktatunk, pedig hidd el több dolgozónk van, mint MNASZ versenyzõ :D )
398. • 2015-03-11 11:38:07
Gala!
Örülök, hogy örülsz, de ettõl még sprintversenyzõk jelentõs hányadánál tapasztalható szabályismeret hiánya, még továbbra is probléma marad. :(
397. • 2015-03-11 10:59:32
Utánajártam a Sprintes minimumvizsga-kérdésnek. Meglepõen segítõkészek voltak az MNASZ-nél (ebben a hónapban már nem elõször) és Kassai András elmondta hogy NEM kell minimumvizsgáznia a sprinteseknek!

Szuper, egy gonddal kevesebb! :)
396. • 2015-03-06 10:24:16
A lényegen nem változtat:D

Március van és nincs hivatalos MARB versenynaptár,amit akárhonnan is közelítek meg....derék.... neszóljszám
395. • 2015-03-05 20:50:53
hu0olb!
Jaj, nehogy már ezen vitázzunk!
Te "alapvetõ információ"-nak hívod, én versenykiírásnak. ;)

Komolyan, ha kiemeled belõle a színes utalásokat/magyarázatokat, egy szabványos kiírást kapsz.

Lásd:
FIA Regionális Rallye Bajnokságok Szabályai.
II. Függelék Standard dokumentumok
1. Versenykiírások.
RVSz. 68-71 oldal. kacsintok
394. • 2015-03-05 19:15:12
Van egy AMTOSZ is aki adogatja ki a közleményeit...várni kell,hogy mi merre hány méter...megy a matek, meg a kereszt...csak nem a Marshall...

Én nem így látom. Adamovits jó régen kirakott hivatalos versenykiírást úgy,hogy még alapszabály tervezet sem volt!

Markóé nem versenykiírás,hanem alapvetõ információk. Olvasd el figyelmesen vagy csak egyszerûen nézd meg a második oldalt és kész. Szerintem most Markó nem barát,pedig a tesztversenye szinte már hagyomány...nem értem miért kell csipkelõdni,idõt húzni. Vagyis ami jó azt miért kell tönkretenni,vagy megpróbálni tönkretenni. Itt elsõsorban a versenyzõkre gondolok,mint ahogy mondtad is õk szívják meg a legjobban és én,pedig én nem vagyok versenyzõ,csak egy hobbista...
393. • 2015-03-05 16:40:27
hu0olb!

Lehet, hogy van sejtésed, nekem sajnos egyáltalán nincs.
Csak annyit látok, hogy a Markó és az Adamovics megpróbálja teljesíteni azt, amit beígértek. Vagyis, a megbeszélt idõpontban az elvárások szerinti standard formátumban megjelentették a kiírást, és készek a versenyt megrendezni.
A tisztázatlan kérdések, a pontatlan megfogalmazások, a tologatott határidõk, a "másik" oldalon generálódtak.

Az a baj, hogy a következményeket ismét(!) a versenyzõk és a rendezõk fogják megszenvedni.
392. • 2015-03-05 15:47:35
Amúgy olyan kíváncsi lennék,hogy miért nem dobják már ki az MARB versenynaptár tervezetet...

Bár van sejtésem,hogy miért nem,de ilyen év még nem volt,hogy márciusban még csak tippelgetünk...és az orfûi versenyre sincs hivatalos versenykiírás:D Alapvetõ információk...legjobb...
391. • 2015-03-05 11:00:35
Vannak kérdõjeles dolgok..... neszóljszám
Tegyük fel navigálni szeretnék a parasznyi versenyen.
Mivel spórolós típus vagyok "elõnevezek", amit márc.9-ig meg kell tennem. A vizsgát viszont csak 03.20-ra igérik. Vagyis kénytelen vagyok hiányos/szabálytalan elõnevezést feladni. Igaz, - érvényes vizsga esetén- -a gépátvételen bepótolhatom 10.e Forintért.
Vagyis, ha takarékos vagyok, akkor nem vagyok az.
Vagy valami ilyesmi.......
390. • 2015-03-05 10:36:17
Nem tudom,hogy mi történik itt,de megint egyet kell,hogy értsek Veled helyeslek

Az MARB-s kiíárasban olvasható,hogy az elsõ verseny alkalmával lehet kiváltani huf ellenében az MARB-is igazolványt. De gondolom lesz rá lehetõség más futamok alkalmával. Ebbe az MARB-A meg MARB-N-es igazolványba ne menjünk bele,mert az zseniális:D
389. • 2015-03-05 10:09:10
Szó se róla, nem egyértelmû.....

Az MNASz oldalon található vizsga idõpontokat és helyszíneket a Rallye szakág megjelöléssel látták el, tehát valószínû az ORB, R2, és a Historic versenyzõire gondoltak.
Bizonyára erre utal a " ha legalább 12 fõ..." megjegyzés is, hiszen akár Pécsen, akár Miskolcon, ettõl több új MARB-os versenyzõre lehet számítani.

(na persze ez csak az én gondolatmenetem, semmi sem biztos)
388. • 2015-03-05 09:08:20
A fõoldalon közzétették a szabályismereti vizsgák idõpontját. Kell ez a sprinteseknek is? Egyértelmû jelét ugyan nem láttam a 2015-ös szabályokban (csak a katyvaszt), de a hírben "rallye licenszel rendelkezõk"-rõl írnak, és a Miskolc MARB-os versenykiírásban is említik a szabályismereti vizsgát, és gyanús az egyik helyszín és idõpont is...

Akkor most merre, hány méter? :)
387. • 2015-03-03 20:58:08
Mester!
Nem akartalak tévútra vezetni. Az általam használt "néhány perc" csupán barokkos túlzása volt annak a 8-10 másodpercre tehetõ idõintervallumnak, amit a víz alatt eltöltöttem.

Bizonyára csalódást okozok, de a röff-röffel valóban az Állatfarm c. regényre utaltam. Sajnos az általad említett másik Orwell-mûvet nem olvastam. (de megígérem, pótolni fogom)

Sajnos a családfa tekintetében sincs jó hírem:
Szégyenszemre nem tudok az õseim között egyetlen gyöngyhalászt sem fölmutatni. (itt nálunk a Bükk-hegység tövében, valahogy ez nem számít túlzottan divatos idõtöltésnek)

Üdv: Hillman
.
385. • 2015-03-03 19:40:12

Kedves Zsolt!

Ugyan láttam, és értelmeztem is a kajánul röhögõ szmájlit, azért személyesen is szeretnélek biztosítani arról, hogy tõlem Te nem fogsz kapni olyan tanácsot, amely bármilyen rossz szándékról is tanúskodhatna.
Ugyanakkor szeretnék gratulálni ahhoz a teljesítményedhez, hogy az esélyeid csökkenését, az említet próba során csak "néhány perc" (!) után észlelted. megdöbbent
Szerintem kutakodj a családfád után, minimum egy(!) gyöngyhalászt találni fogsz az õseid között. vigyorgok

Link

A röfögéssel, futással, víz alatti léttel kapcsolatban:
Éles eszû gondolkodásodat ismerve, szvsz tudod Te, hogy mire gondoltam, de ha mégsem, akkor pontosítok.
Orwellnek valóban van egy "Állatfarm" címû regénye, ami sok-sok okot adhat a filozófiai gondolatokra, de a beszélgetésünk témája miatt, én inkább az író "1984" címû regényére gondoltam.

Link

Szóval, ha ebben a regényben vizionált "felügyelõ állam" elõl el akarunk menekülni, akkor hasznunkra lehet a futástudomány. Bár, ha visszakérdeztél volna, hogy a szélrózsa melyik irányába kezdj el futni, nehéz helyzetbe hoztál volna... Viszont, ha megtanulod a víz alatti létet, a halak között nyugodt öregkorra lelhetsz vigyorgok , elkerülve az Orwelli világ számomra (számunkra?) elfogadhatatlan körülményeit.

Gyöngyhalászi képességeidet figyelembe véve, lehet, hogy mégis érdemes lenne gyakorolnod a víz alatti lélegzést?
Nem gondolod?
kacsintok vigyorgok

384. • 2015-03-03 16:40:25
Januárban elég sokat halottuk a Sporttanácsot szídni.

Lehet õk nem akarják valamiért jóváhagyni?

Kohári Z, Ujházi B és Varga I akkor most mi is a helyzet?
383. • 2015-03-03 16:37:58
Hamar munka ritkán jó!

Hát õk nem sietnek, lehet ugyanabban a dossziéban van, ahol a díjkiosztó elszámolása.

Közeleg a közgyûlés, vissza kell hívni ezt a komoly szakmai stábot. És Büki-Markót a MARB élére :)
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
282930 31 010203
040506 07080910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
25 26 27 28 29 3001
2024.11.07-09.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.21-24.

részletes infóink

2024.11.22-24.

részletes infóink

2024.12.06-08.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k