|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Szerencsére a Hungarian Virtual Dirt Rally 2.0 Championship 2020-at nem érinti a Covid-19 második hulláma, így a tervezett időpontban, közel 400 versenyző részvételével megrendezésre kerülhetett ez a virtuális tömegrendezvény, a bajnokság hetedik fordulója, a TOTAL Virtuális Vértes Rally. A versenyt ezúttal is megelőzte egy tesztfutam, ami ismét megfelelő iránymutatást és ráhangolódási lehetőséget adott a pilótáknak az ausztrál murvás pályákra. Volt, aki más balszerencséjéből okult, de sokan csak saját kárukon tanulták meg, hogy ezúttal lehet, hogy a „kevesebb, néha több” taktika lesz a kifizetődő. Gyanítható volt, hogy a bajnoki futam sem lesz egyszerű, hiszen a teszt után a shakedown pályája igazi roncstemetővé változott. A tesztverseny után egy nagyon szimpatikus összefogásnak is tanúi lehettünk. Egy bajnoki címért harcban álló versenyzőtárs technikájában egy olyan alkatrész ment tönkre, amit a versenyig lehetetlen lett volna pótolni, de a segítség gyorsan megérkezett, ráadásul egy olyan vetélytárstól, akinek szintén a bajnoki cím van célkeresztben. A TOTAL Vértes Rally szakaszairól egyenként is elmondható, hogy a feketeöves kategóriába tartoznak, de a versenykiírás szerinti összeállításban lett igazán hardcore a dolog. Ezen a futamon a legapróbb hiba is büntetett, minimum egy defekttel, de voltak olyan pályarészek, ahol a hatalmas eséshez sem kellett nagy figyelmetlenség. A szervizparkban a szokásos nyüzsgés, sürgés-forgás fogadhatta a látogatót, a TOTAL jóvoltából most még színesebb forgataggá változott a rendezvény helyszíne. Voltak csapatok, akik új dekorral jelentek meg és megfigyelhettük, hogy a mezőny nagy része átnyergelt az új MKII-es Ford Fiesta R5-re. A szervizpark most is jókedvű versenyzőktől volt hangos, egyik sátorban Karel Gott és Kis Grofó zenéje szólt felváltva, a TOTAL motorhome-ja és a duenShop sátra közötti területen pedig egy DJ pulton forogtak a bakelitek, a sorozat két állandó szereplője, Nigel Stately és Tigran Vardanjan tekergette a potmétereket mindenki nagy örömére. Kasza Kristóf, Suborits Péter, Bartók Vince, Molnár Alex, Szőcs Attila, Tóth Patrik. A futam előtt Ők hatan voltak versenyben a 2020-as bajnoki címért. A szervizparki zug bukmékereknél erre a hat névre fogadtak a legtöbben. Az első sokk akkor érte a mezőnyt, amikor megérkezett a hír, hogy Bartók Vince a 10. gyorsasági szakaszon defektek miatt kiállt. A pálya mellett, egy TOTAL molinó előtt megpihenve várta meg, míg a segítség megérkezik, sajnos a defektekkel a bajnoki álmok is semmivé váltak. Vince kiesése után az élmezőny pulzusszáma érezhetően megemelkedett, mert akár már ezen a versenyen eldőlhetett volna a bajnokság. Suborits az első szakasztól kezdve teljesen más dimenzióban autótózott és a győzelmet magabiztosan be is húzta. A bajnokesélyes hatos fogatból Tóth Patrik és Szőcs Attila talált egymásra és a 8.szakaszig kiélezett csatát láthattunk kettejük között, mindketten VW Polo R5-tel próbáltak meg célba érni, bár a tempójuk alapján a győzelemre nem volt reális esélyük... Végül Szőcs a 8. szakaszon, Tóth pedig a 11. gyorsaságin dobta el magától végleg a bajnoki reményeket.
Ezúttal Molnár Alex sem hozta ki magából a maximumot, sokat hibázott, így Ő is már csak a bajnoki dobogó 3. fokáért szállhat versenybe a szezonzárón. Kasza Kristóf nagyon a végére hagyta a verseny második felét, biztonsági fokozatban, egyes sajtóértesülések szerint vezetés közben Tellér Puffolát ropogtatva vitte célba a Polo R5-öt a 2. helyre. A PowerStaget is Suborits nyerte meg, így a maximális pontszámot zsebelte be a TOTAL Vértes Rally-n, ezzel pedig igazán érdekessé tette az utolsó, Nyírségben rendezendő futamot. A harmadik helyen Varga Zsombor végzett, egyben megnyerve a billentyűzettel játszó kategóriát. A verseny lebonyolítása TOTAL-isan olajozottan ment, minden célbaérő elégedetten és mosolyogva nyilatkozott a 12. szakasz után.
A Hungarian Virtual Dirt Rally 2.0 Championship utolsó bajnoki versenye négy hét múlva kerül megrendezésre. A zárófutamon, a Nyíregyháza Rally-n forrósodnak fel a processzorok és remegnek meg a forcefeedback-ek. Az állás szoros, vastagon benne van a pakliban, hogy csak a PowerStage-n dől majd el minden…
1. Suborits Péter 52:47.463
2. Kasza Kristóf +1:10.980
3. Varga Zsombor +1:14.246
4. Biró-Ambrus Roland +1:37.525
5. Szekeres Szabolcs +1:42.462
>> További eredmények és versenyzői nyilatkozatok <<
A Hungarian Virtual Dirt Rally 2.0 Championship 2020 partnerei: DuEn RALLY oldala, duenShop.hu, Rallylive.hu, TOTAL, FRT Filmnyomó, YAMAHA Karsai, TELLÉR Kft., Vedditt.com Ez a hír most jelenik meg 1587. alkalommal
2020.10.23-26.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.08.23-24.
részletes infóink 2024.08.22-25.
részletes infóink 2024.08.24-25.
részletes infóink 2024.09.06-08.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |