Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Túl a dobogón
A rajt ceremónia kellő hangulatot adott mindenkinek
2014-06-14
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
722901983
Napi oldal:
1262
Jelenleg:
2186
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
18. • 2014-06-11 15:28:28

Nem volt könnyű megtalálnom (ezek szerint másoknak sem):

Térképek:

http://www.larocosport.com/infos

17. • 2014-06-11 12:03:14
http://pirirc.hu/index.php/hirek/verseny-infok/item/1123-szekesfehervar-rallye-2014-nevezesek-program
16. • 2014-06-09 14:41:55
Köszi,de Én egy hiányos útvonallapon és nevezési listán kívül még semmit nem láttam a hivatalos honlapon,most is csak ezek vannak fennt.hol találom meg akkor a térképeket a pályákról? köszi az infot
15. • 2014-06-09 14:07:12
fent van minden már
14. • 2014-06-09 10:08:07
A pályákról már nem kerül fel semmi infó????
Vagy műsorfüzet időterv?????
13. • 2014-06-06 16:49:34
Valamiért a Link nem lett jó ( : kimaradt a https után)
Reméljük most már jó:
Benik 2001 namééégegyszer
12. • 2014-06-06 16:42:48
Sziasztok!
Akik a Csernye- Timárpusztai elág gyorsra tervezett menni, azoknak egy kis segítség. Vegyük alapnak a 2001-es gyorsaságit: Benik 2001

Faterommal beszéltem az imént és az aszfaltrajzokból azt mondta, hogy az első lassító a 2001eshez képest kb. ugyan ott van, a második viszont nem lesz benne. A nagy lejtő utáni lassító bent marad, de az azután következő viszont megint nem lesz benne. Az "almás" kanyar ( 2:00) valamint a "szárítós" kanyar ki van gumizva.( 2:15) az azután történtekről többet egyenlőre nem tudok, engem csak ez érdekelt. :)
11. • 2014-06-06 14:35:45
Kisfaludon merre lesz az új gyors?

Közvetlen Kisfalud felett a régi motocross pálya irányában?
vagy a régi lőtér és pákozd között?? nemértem
10. • 2014-06-05 12:56:51
Én úgy gondolom ez az RRC és R5 fogja újra feldobni a magyar rallye-t is....mint több más bajnokságot. Egy elérhető kategória az elejében menők számára, elég csak megnézni Európa szerte mennyi van belőle, de mégis egy jó pilóta azért oda tud csipegetni egy R4-el S2000-rel is nekik. Szerintem a Kazár, Turán, Trencsényi trióhoz hamarosan csatlakoznak még nevek.

Apropó! Pár napja néztem az egyik külföldi versenyautó hirdető portált. Botkáék árulják a 207 S2000-ret és Mitsubishit is. Tud valaki arról valamit hogy miért? Tán ott is R5 a terv?
9. • 2014-06-05 11:44:46
DuEn ugye csak viccelsz?
Kubica... ez a janneres összehasonlítás olyan, mintha Hercziget Puskádival hasonlítanád össze.

Legyen igazatok, ezek szerint Fehérváron simán nyer Kazár. Hát lássuk.
8. • 2014-06-05 10:05:42
Sikerült egy érdekes részére rátapintanod a dolgoknak ami egy ideje nyitott kérdésként lebeg a levegőben. Az én meglátásom az, hogy ill. én az FIA korábbi gyökér döntéseiben látom a dolog kulcsát ill. azon döntések finomításában. Valamikor nagyon okos emberek kitalálták, hogy újkori WRC ne közlekedjen regionális bajnokságokban (mint tudjuk máshol ezt is sikeresen ki tudják játszani) ezen döntésüket próbálták tompítani az RRC-k vagyis a butított WRC-k engedélyezésével. A dolog visszanyúlik az IRC sorozat kezdetére amikor az FIA összefosta magát amikor az IRC sorozatra kifejlesztett S2000-es autók és a sorozat népszerűségét meglátta. Közben a gyárak párhuzamosan fejlesztettek az IRC-re és a WRC-re egyaránt. Mire a gyárak észbe kaptak és az IRC-t is sikerült elsorvasztani kiderült nincs szükség a párhuzamos fejlesztésekre egy alapra építve is megoldható a WRC és a nemzeti bajnokságok. Az összetorlódott fejlesztések és próbálkozások végterméke lett az azonos márkán belüli ERC, RRC, R5, S2000. Az S2000 végóráit éli, az R5 drága, az RRC meg egy kakuktojás amit a nemzeti bajnokságok szájának a befogására dobtak össze, a WRC-ből. Az FIA ezzel a katyvasszal nem tudott mit kezdeni és nem is akart. és szépen berakta egy kategóriába azokat az autókat amelyek köszönő viszonyban sincsenek egymással. Úgy gondolták legyen a nemzeti bajnokságok dolga, és fájjon az ő fejük azon, hogy hogyan értékelik őket. Ugye azt már nagyapáink is tudták, hogy az almát az almával a körtét a körtével kell összehasonlítani. Ez a rally-ban nem fontos. És még egy érdekesség ami azt igazolja, hogy a gyárak igazából RRC-t csak akkor kezdtek kiadni amikor a gyár már hivatalosan nem vett részt a WRC sorozatban lásd Ford, Citroen, jelenlegi gyári WRC-nek egyiknek sincsen sem RRC sem R5 változata. Sajnálom, hogy a hazai bajnokságban nem a tudás hanem az autó fog dönteni remélem azért ennek ellenére érdekes lesz.
7. • 2014-06-05 09:04:23
vigyorgok
Az eredménylista is megzavart... nevetek
Kubica esett, kelt és még így is körbeautózta azokat, akik már sokadszor indultak azokon a pályákon...
6. • 2014-06-05 08:03:40
Igen, a hang hatás meg tud zavarni mindenkit :)
5. • 2014-06-05 00:27:02
én meg aztán teljesen nem értek a technikai dolgokhoz, de azért az sejtet valamit, szerintem, hogy az M-Sport honlapján egy ilyen felsorolás van ->

Azt írják az RRC-ről, h 30as szűkítő és 6 óra alatt WRC-t lehet építeni belőle...
Ha még drágább is, akkor csak jobb lehet, mint egy R5.
helyeslek
Hiteles nyomatéki adatokat nem találtam, de a Janneren láttam közlekedni Kubicát és a többi R5-öt... Szerintem jobb az RRC... Az már más kérdés, hogy miért van ugyanabban a kategóriában, mint az S2000 és az R5.
3. • 2014-06-04 20:45:50
még valami. az R5-nek kb.400nm a nyomatéka, ellenben az rrc-vel aminek 260nm...
2. • 2014-06-04 20:27:06
Fiesta RRC a S2000-s kategóriába készült. 30mm-es szűkítőnek kell benne lennie. R5-ben 32-es szűkítő van, igaz "csak" 5-ös váltó és kevésbé fésült motor, de a 32mm szűkítő minden gyengeségét fedi, és kb. 30kilóval nehezebb. Ha az M-Sport szerint az R5 pici előrelépés, akkor ezt a cikket nagyon nem értem. Egy biztos, ebben az országban minden fordítva működik :)
1. • 2014-06-04 17:15:13
Gondoltam elindítom, hátha érdekel valakit a fehérvári futam... helyeslek
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k