RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Új pályák, új helyszínek
A XII.GARMIN Rallye rendezője mesél a következő RTE futamról
2012-06-18
interjú • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
710498714
Napi oldal:
248975
Jelenleg:
2794
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1969. • 2013-10-09 00:40:28
Joghoz értő ember nem csak azt tudja, hogy egy adott jogszabály elején minden esetben tisztázni kell azt, hogy az adott jogszabálynak kik az alanyai ( ahogyan az a sport törvényben is az első paragrafusban történik), hanem azt is tudja, hogy Magyarországon kivétel nélkül minden tárgyalás nyilvános, - hacsak a bíróság azt kivételes esetben zárttá nem nyilvánítja - így semmi akadálya annak, hogy hallgatóként részt vegyél egy ilyen tárgyaláson.

Annak, hogy ilyen tárgyalás egyáltalán legyen azonban előfeltétele, hogy a 2014-ben sulytani kívánt, most arcul csapott versenyzőkben végre legyen annyi kurázsi, hogy pertársaságot alakítsanak.

A perköltség legrosszabb esetben kb 1.000.000 Ft, amit az MNASZ "rendelet"-tel érintett kb 1000 versenyzőnek kell összedobnia.

Ezzel szemben ha a PTK 6.§-a alá eső bíztatási kár összegét ezen versenyzők megépített versenyjárműveik értéke és csak egyetlen évi versenyköltségük alapján - nagyon szerényen - átlagosan 3millió Ft-ban határozzuk meg, akkor az MNASZ-nek egy minimálisan 3.000.000.000 Ft összértékű kártérítési perrel kell szembenéznie.

Én garantálom neked, hogy ennek a kárértéknek az utólagos 10%-ért ( 300.000.000Ft munkadíj!!!) az ország legjobb ügyvédjei fognak előleg nélkül tolongani a megbízásért, mivel ez annyira tuti nyerő per.

Nem hiszem, hogy a gyorsasági és többi szakág be fogja ezt a kockázatot vállalni néhány rally rendező miatt...

1968. • 2013-10-08 22:47:35
Szeretnék elmennni arra a tárgyalásra. Kérlek szólj mindenképpen ha lesz.

Kíváncsi vagyok melyik bíróság meri kijelenteni, hogy "a sport törvény minden rendelkezése V E R S E N Y Z ŐK -re vonatkozik".
1967. • 2013-10-08 22:12:29
Na már egy egyszerű szleng kifejezést sem lehet leírni?
Talán szóközökkel engedi:
F R A N K Ó T akartam írni.
1966. • 2013-10-08 22:09:11
highand2!
Vagy nem érted, vagy nem akarod érteni. Tök mindegy hogyan magyarázod, végeredmény ugyan az. Fogadd el, Brumi86 írta a F****ót.
1965. • 2013-10-08 22:00:13
Amit leírtál, az tökéletesen összefoglalja az MNASZ nézőpontját.

Ez fog ízekre robbanni a tárgyalóteremben, amikor a bíróság kioktatja majd az MNASZ képviselőjét arról, hogy a sport törvény minden rendelkezése V E R S E N Y Z ŐK -re vonatkozik.

Ha nem így lenne, akkor nem lehetne egyesületi lövészversenyt, görldeszka versenyt, emeló ernyő versenyt, heggesztő versenyt, kovács versenyt, stb rendezni.

Se szeri-se száma a veszélyes üzem alá tartozó olyan sportoknak, amelyek versenyeit nem fogja össze szövetség.


Még jó, hogy aki a bíróságon a pulpituson üldögél, az csak olyan ember lehet, aki mindig, minden iskolájában, mindenből 5-ös volt.
1963. • 2013-10-08 20:35:15
Egészen pontosan két fogalom van: sportoló és versenyszerűen sportoló (ezen belül van hivatásos és amatőr).

Autóversenyezni csak sportrendezvényen tudsz. Sportrendezvény szervezéséhez a szakszövetség, vagy az országos sportági szövetség előzetes írásbeli hozzájárulása kell, ha az veszéllyel járó tevékenység folytatásának minősül.

A rallye az mnasz alá tartozik. Innentől kezdve nem lehet kikerülni a szövetséget...

(A futás nem jó példa, mert az nem minősül veszéllyel járó tevékenység folytatásának).
1962. • 2013-10-08 20:30:45
Remélem nem lesz per, mert az már tényleg a legutolsó stáció lenne. (kb. olyan, mint a döglött kutyába belerúgni) szontyoli
1961. • 2013-10-08 20:26:10
Nem neked címeztem csak nem találtam "hozzászólok" linket így nem volt más választásom mint rákattintani valaki hsz.-e alatt a "Erre válaszolok..."-ra. Nem személyed ellen szántam!
Már jó 10 éve játsza az MNASZ a sportszakmaiságon keresztül a biztonságra hivatkozva azt a játékát, hogy ellehetetlenítsen mindent és mindenkit aki a rallyval kapcsolatba kerül és nem az ő hasznát gyarapítja. Ez régen is látszott de mégis működött és úgy ahogy működik most is még a romba döntött rally 1. osztály után is. Erre próbáltam célozni.
1960. • 2013-10-08 20:02:19
Meglátjuk, ha lesz ilyen per, hogy a bíróság az Mnasz felügyelete alatti versenyeknek fogja-e tekinteni az RTE-t és az amatőröket, kíváncsian várom az esetleges eredményt.
1959. • 2013-10-08 19:38:47
Én teljesen biztos vagyok egy ilyen perben. A sport törvény pont nem jó példa, ugyanis a sport törvény szerint csak az versenyző, aki sportszövetség által kiírt, vagy engedélyezett versenyen indul.

Innentől kezdve az egész sport törvény alól kiesnek mindazok, akik nem ilyen versenyen indulnak. Ezek mind sportolónak számítanak ugyan, de mégsem számítanak sem amatőr, sem hivatásos versenyzőnek.

Ez így természetes, így normális. ha nem így lenne akkor egy "futapest" futóversenyen csak sportorvosi lehetne rajthoz állni. Ha nem így lenne, akkor az esti kocogásodhoz is sportorvosi és licenc kellene, szintúgy a vasárnapi kerti pinpongozáshoz.

Sajnos azt kell mondanom, hogy akik a sport törvényt írták, azok értik, hanem azok akik azt sportvezetőként olvassák, azok nem értik.

Tehát nem két kategória van - hivatásos és amatőr versenyző, hanem három:

- hivatásos versenyző
- amatőr versenyző
- amatőr sportoló.

Senkit sem lehet kényszeríteni arra, hogy sport tevékenységét sportszövetség keretén belül végezze. Nem létezik ilyen jogszabály.

Ezért tökéletesen biztos az MNASZ veresége egy perben.
1958. • 2013-10-08 19:25:43
Hát vérciki, de tényleg Molnár Ferenc. Mentségemre szolgáljon, hogy én nem használok googlit.

Ha csak ennyi hibát találtál a postomban, az nagyon jó.
1957. • 2013-10-08 18:37:02
...keke most jó nagy butaságot írtál!

Ha egy szervezetet nem tudsz megkerülni akkor a versenyzés lehetőségét más irányban folytatod.
Olvasd végig a kommenteket és látod majd az egységet ami a rallyról szól.
Hidd el ha lenne vagy lesz más megoldás nem fogja senki majd szidni az MNASZ-t.
1955. • 2013-10-08 18:16:46
Tolt a bánatos f.szom, én olyan mérhetetlenül utálom az Mnasz-t, hogy 12 éve nem versenyzek náluk, csak néha RTE-ben vagy amatörökön indulok, részben az aljas, undorító lehúzásaik, meg a pitiáner játszmáik miatt. Úgyhogy ezt címezd másnak, légszives, köszi.
1954. • 2013-10-08 18:08:28
Azt birom ebben az országban, hogy amikor páran látnak valamit, hogy rossz irányba megy és ezt szóvá teszik: akkor ők rohadt vészmadarak és bomlasztani akarnak a többség szerint.
Amikor lehúznak az emberekről újabb bőrt akkor mindenki siránkozik egy darabig aztán a többség alkalmazkodik és minden megy tovább.
Már réges régóta látszott, hogy ami ezzel a sportággal folyik az egy s*** de mégis toltátok tovább a szekeret hosszú éveken át...
1953. • 2013-10-08 17:38:06
Nem vagyok biztos annyira egy ilyen per kimenetelében, mint amit említesz, ott a sporttörvény, ami kizárólagos jogokat ad a sportági szövetségeknek.. Mondjuk én már láttam jópár meglepő-mulataságos-felháborító-elképesztő ítéletet, tehát emiatt is mondom ezt.
1952. • 2013-10-08 17:28:52
Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer még vissza sírom a KOKO korszakot, azt hittem hogy attól már nincs lejjebb, de mint kiderült van. nemértem
1951. • 2013-10-08 17:02:52
Sziasztok!

...highand2 véleménye mindenképp elgondolkodtató. Másoknak is el kellene gondolkodni, hogy benyelik-e azt aminek a másik végén szeretünk mi férfiak állni!
Pénzes Zsoltinkról csak annyit, hogy nem ezt az irányt ígérte, ahogy nagyon sokan az MNASZ-ben és az RSB-ben.
Abban minden hozzá szólónak igaza van, hogy a magyar autósport rally szagága mind a versenyzők, mind a nézők részéről a hanyatlás útján robog ötödik teli gázzal lefelé!
Hogy hol vannak többen az ugye senkinek nem kérdés???
Az, hogy egy ORB versenyen limitálni keljen a nevezők számát, az már csak történelem. Éppen ezért ne a múltba, hanem a jövőbe tekintsünk már előre. A rendkívüli közgyűlés abszolút aktuális, bár a tisztelt vezetőség nem fog oda állni az érintettek elé, egy ilyen pattanásig feszült légkörben. Felháborító, hogy úgy döntünk érdekekről, pénzről, érték tárgyakról, hogy nem foglalkozunk a következményekkel!!!!
Ha az MNASZ állna a túl oldalon ugyebár felháborodna?!!

A legvitatottabb kérdés a baleset. Kár rajta vitatkozni! A és B pont között egy versenyző megpróbál a lehetőségekhez képest a leggyorsabban végig érni! Ezért nem lassúsági versenynek nevezik!
Egyébként egy 1.3-as gti Suzukival is agyon lehet ütni egy néző csoportot, ha nem a megfelelő helyen állnak. Voltam néző, voltam navigátor, és pilóta is. Ha mindenki teszi a dolgát minimális a kockázat, de mivel az autósport veszélyes üzem mindenki sérülhet. Szigorodjanak a biztonsági szabályok, ne a lehetőséget szüntessük meg.
Engem nem érint még az 1.6-os szabályozás, de nem szándékozom a világ pénzét belelocsolni az MNASZ-es zsebekbe ha szeretné erősebb autóval menni.

Szeretném ha lennének olyan versenyző társak akik hajlandóak oda állni és megoldást találni a jelenlegi helyzetre. Még akkor is ha ez a tisztelt vezetőségnek nem is tetszik.

Aki erős autóval akar menni miért is ne tehetné?
Jaaaa, mert nagyon sok ORB versenyzőnek kéne kisebb kategóriákban menni.
Figyelem!! Nem zavar hogy milyen autóval mennek.
Az is nyílt titok hogy az anyagi kereteket számlagyárak biztosítják! Ha van pénz mindent lehet??
Minden véget ér egyszer, de a rally örök!!

NEM FOGOK FOCIT NÉZNI!
1950. • 2013-10-08 16:26:04
highand2!
Khmmmm!
/csak nem Molnár Ferencre gondoltál?/ kacsintok
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k