Ahogy elnézem erre minden esélyed megvan. Csak nehogy megkérdezzék hányan voltatok a kategóriában. (Rallyban sajnos már nagyon kevesen vagyunk Trabisok)
Csüt szept 6: gépátvétel, ünnepélyes rajt
Pén szept 7: első nap
Szo szept 8: második nap, céldobogó, ünnepélyes díjkiosztó
Lesznek új gyorsok is (Regeta, Gejzír) illetve a megszokottak (Borda) is.
A nevezési lista nincs lezárva , a rajtlista sem.
Kb. 30 magyar párosra számítanak. Csökkentették a nevezési díjakat is. 2 szervízpark lesz, egy a szlovák kupának (olyasmi mint nálunk a túra) egy pedig a megszokott laktanya a szlovák-lengyel-magyar "ORB" nek.
Mi, laikusok, ezt mindannyian tudjuk. Sőt, ha egy ember van Miskolcon, aki ezt a buszjárat dolgot nagyon ismerheti, az éppen Ü.G.. Miután az elmult években számtalan versenyt rendezett itt valószínű Ő találkozott legtöbbször ezzel a problémával.
És mégis????
Az egész buszos történet ott lett elbaltázva, hogy eleve fent kellett volna rajtoltatni a Blászlói elágban. Menetrend alapján számoljatok utána: óránként egy busz ment fel, menetideje 19 perc. Ebből kb 10 percet tölt a busz a gyors útvonalán. Ezt szorozzátok meg kettővel, mert lefelé is jön. Tehát óránként 20 perc veszteség csak a busz miatt. És akkor még nem volt baleset, mentő stb.
csak lekellett volna rakni egy összeget, hogy ritkítsák a járatokat.. ennyit kelett volna. máshol megoldják. itt nem! ez a baj. Voltál már olyan versenyen ahol 30 percenként áll a gyors 10-20 perceket mert a busz jön? még a tavaji sátai sprint is jobb volt busz ügyben..
egyébként nem hiszem h alapból tele lenne az a busz :)
annyi az egész h nem akartak perkálni az mvk-nak.. így több megy zsebre..
...a menetrendszerinti buszokat ne emlegessük már fel újra, és újra. Ilyenkor kételkedem, hogy voltatok e egyáltalán ,már versenyen.
A buszok, vonatok (Sáta) mindig is voltak, és lesznek. Amióta az eszem tudom, vagy megállítják a gyorsot, és felvezetéssel felmegy egy busz, vagy a 2 kör között. Nem kapsz máshogy engedélyt a szakasz zárására, csak ha biztosítod az elzárt részek tömegközlekedését.
szerintem....
Abban egyet értek, hogy Ü.G. túlvállalta a dolgot, mert ezt a rengeteg autót kezelni stb. hatalmas feladat. Èn sem kezdek el bevásárlóközpontot épiteni, ha addig lakókonténerek generálkivitelezésében serénykedtem. Egyedül legalábbis nem.
Sajnos a busz olyan mint a rendör: biztos. Jön és jön. ezt tényleg tudhatták volna. Az csak egy szösszenet, hogy egyik barátom most hivott, hogy a Lórántffyn igazoltató rendörbácsik éppen egy ismeröse (nem verseny) e30-as BMW-jét állitották meg, elöl nem volt rendszám, sparco kormány kagyló. Ott igazoltatgattak, ahol egyébként soha nem szoktak. Na mindegy, feljelentés, 100-200 között lesz valahol a jutalom. egyébként a versenyautókat piszklálni küldték oda öket. Nem szép dolog, ez is amolyan borsodias.
Jut eszembe, hogy Hillmann emlegette a szuperspeciált. Miért nem segitett senki szegény Prokopnak? Se Asi se Loeb nem álltak meg. Ott égett porrá a Zenepalota mögött a szegény Fiesta, mert kevés viz volt a Szinvában az oltáshoz.......