Új utakon kocsizott a túramezõny
II. PM Peugeot Vác Rally
2011-09-05
beszámoló • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
737385468
Napi oldal:
103718
Jelenleg:
1948
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
69. • 2010-06-01 11:47:12
Bíróságosdi fõleg akkor van, ha nézõ sérül vagy káresemény történik (pl.: lebontják a kerítést).
68. • 2010-06-01 11:47:12
Szerintem az mnasz nek kellene képezni embereket, akik pl pályák után járnak, a másik csapat pedig profi módon csak a verseny rendezését készíti elõ, viszi véghez. Ebbõl éljenek, ne legyen az h nem érdekli, mert úgy is megvan a pénze... Egy gárda, de az a tól z is mindet megtenne a versenyért. Mert úgy érzem ezek a versenyek csak félig vannak kész. Nincs alternatív útvonal, nincs második terv,. Olyat sem láttam még, h ha etap van, akkor a gyorson viszik át a mezõnyt. Anszurd dolog. Szóval nevelni kellene, de lehetõleg fiatalokat, akik nem a rosszat tanulák eddig.
67. • 2010-06-01 11:44:18
Elõbb elfosta magát a rendszer, így a levelem a múlté...sajnos. még1x nem írom le, de itt sokan leírták már hasonlóan.
Etelefoto! Elágban Iván tájékoztatta a nézõket (Õ az rte "feje")

Kaptam levelet Kõházi Károlytól, Õ ment a sc golfal. taglalhatnám, de minek. Elhiszem, hogy nem lehetett ott megállni.
lassan 2 percenként fognak indulni, hogy legyen idõ mindenki után pályát takarítani.
idézet sok ezer rallypilótától: "EZ A RALLY"
Iván rádióban közölte a rajtnál mindenkinek mondják meg a lassítót, hogy óvatosabban.

és igen, azok nyertek sokat, akik tardoson lekûdték slickel, majd ahol nagyon kikaptak volna, etap.
Abban is biztos vagyok, voltak olyan csapatok akiknek sajnos nem volt esõre semmi...de ismerve a hozzáállást, minél jobban nincs pénzed annál jobban nem panaszkodsz....rajtuk nem múlt volna az biztos.
a leg felháborítóbb meg a nézõkre fogni mindent...lassan az esõ is miattuk lesz. Nézõk 95%-a jobban képben van mint a kiállított mellényesek fele, tudják nagyon jól mikor kell félre állni, azt meg ne várja el senki, hogy a nullások elõtt ne vándoroljanak, mert nem bábúkról van szó, meg nem sokan viselik el a sok késéseket, és pont ezek indítják el a nézõket, nem a folyamatosság.
66. • 2010-06-01 11:42:41
Azt nem tudom hogy ebbe bele kellene-e menni, de RTE-re is csak úgy kapok média akkreditációt, ha kitöltök 3 nyomtatványt.
Aminek az egyik lényege hogy ha versenyen történik velem valami, akkor semmiféle kártérítési igénnyel nem élek a rendezõk felé.
Tehát még egy médiás is csak a saját felelõsségére megy oda a pálya mellé.
Akkor a versenyzõ??

Szóval nem értem ezt a bíróságosdi dolgot!
A másik meg hogy tényleg nem láttam még külföldön etapot, most hogy belegondoltam…

65. • 2010-06-01 11:32:08
Mert a választ Te is tudod CZ. Gondolj arra, h hogyan fogadnak külföldön bennünket, h örülnek ha külföldi nézõk mennek, és kinyalják a seggünket is , és mosolyogva beszélnek. Nem nyûg a nézõ a rendezõ szemében....
64. • 2010-06-01 11:27:42
Én azt nem értem hogy ha kinn vagy külföldön miért nincs esõ miatt etap.Nálunk ha esik, ha köd van,ha mély a talaj,azonnal etap.Elgondolkodtató.
Miért nincs nálunk olyan rendezõ aki tud is rendezni autóversenyt.?
63. • 2010-06-01 11:13:39
igen, ez egy korrekt tett volt. Ha ezt tették volna a Salgón is...
62. • 2010-06-01 11:09:19
Nyilván mindennek két oldala van!
Valakinek kellett dönteni és döntött is, ezt lehet kritizálni, de már mind1, és mi nem is tudtunk minden tényezõt.
Nyilván vannak dolgok amiket én sem érek.
Pl.: ha már etap, akkor miért nem az esõ leszakadása után a 3. gyors közben???

Persze mi sem láttunk mindent át, én nem is tudunk minden részletet.
Szóval már felesleges vitázni.

Ami viszont nagy pozitívum volt (annak ellenére hogy vagy egy órát „zuhanyoztunk” ruhában), ahogy közölték a döntést.
Nem tudom ki volt a Bajóti elágazásnál aki közölte a döntést, de elnézést kért, és közölte hogy nem tudják vállalni a rizikót.
Mind a három oldalon elnézést kért, és szépen elmondta hogy miért is van ez a döntés, és még sokszor elnézést kért.
Erre csak azt tudom mondani, hogy nem ehhez vagyok szokva, és jólesett hogy emberi hangon beszéltek velünk.

Ezt innen is köszönöm!
61. • 2010-06-01 11:06:17
Kiskanyi!
"Senki nem akar a bíróságra járni".Persze hogy nem,de akkor nem kell versenyt rendezni annak aki ettõl fél mert ugye a baleset szárazon is meg van(sajnos).Lehet hogy Kikíny beletrafált???"""a mezõny eleje számít csak,többi le van....""".
Ugyan már a második kör nem volt etap,amikor szakadt az esõ a mezõny közepétõl és slickel mentek.A harmadik meg etap lett amikor már mindenki feltudott készülni gumival.Egy s***os amatõr versenyen mindegy hogy esik vagy,mindegy hogy mikor kezd el esni.Ott megy a verseny.Talán mert ott nincsenek "menõk".
60. • 2010-06-01 10:57:52
Persze mindezek mellett megértem a versenyzõket is. Nem ugyanazok a költségek vannak, mint régen...
59. • 2010-06-01 10:49:25
Ezek szerint nincs igazság. Ez sem jó, és az sem jó.
Én emlékszem olyan viharokra régen, h szorospatakon a vízmosásban nem kicsi víz folyt, és nem állították meg a versenyt, De pécsen is volt már nagy esõ, és máshol is régebben. Ment tovább. Emlékezzetek arra, mikor a salgón esett az esõ a hó, mikor elütötték a nézõket. Nem lett volna vége, ha nincs halálos baleset. Mindegy. Ez van. Elõbb vagy utóbb viszont nem lesz nézõ, akinek majd mutatványozni lehet. Jó lesz majd nép nélkül menni?? Annak jó aki ebbõl él, és most nem a túrára gondolok kifejezetten....
58. • 2010-06-01 10:37:54
Kikiny!
"de akkor könyörgöm, legyen 2 lassító, vagy amennyitõl nem veszélyes."-ha sok lassitó van az a baj.elég volt ennyi lassitó.és tudtommal a mezõny eleje nagyrészt esõgumin volt!
"Tudom hogy a mezõny 99%-nak egy törés sokat jelent, de akkor nem kell gyorsan menni."-csak ugye akkor meg megy a fikázás,hogy alibista.

Szerintem ebben a helyzetben nem volt jó megoldás,a versenyigazgató igy döntött,ez az õ jogköre,nem merte elengedni a mezõnyt.ebbe konkrétan sem Braunnak,sem pedig ha éppen Füredi akkor neki sincs beleszólása.legalábbis és igy tudom és látom.megértem a felháborodásotokat,hogy elautóztatok 200kmtert,de be kell látnunk,ha nagyobb baleset van,senki nem akar évekig a bíróságra járni,mint ahogy ez már többször elõfordult.más kérdés,hogyha indultam volna,biztos tajtékzok az idegtõl,mint tavaly gyöngyösön. vigyorgok
57. • 2010-06-01 08:33:18
Ezen okokból kifolyólag, inkább kevesebb versenyre megyek, de azt külföldre.... Örüljetek h a Braun rendezte a versenyt. MI lett volna, ha a Füredi lett volna a góré???
Ebbe gondoljatok bele.
56. • 2010-06-01 08:16:29
Azért van állandóan etap mert akkor nincs kockázat. Nagyon kevés versenyt tudok mondani ahol nem volt. Újabban már sprinten is divat. A rendezõ nem meri bevállalni mert az a célja hogy minnél hamarabb vége legyen. mindegy hogy hogyan. Minden hülyeségre ráfogják. Komlói RTE-n Kisvasz.aron pár éve azért volt etap mert szembe sütött a nap. Ez tök komoly. Utána meg mecsek rallyin mert sötét volt elõtte meg esett az esõ.
Meg ráfogják a nézõkre hogy randalíroznak.

És így aztán kevesebb a nézõ is ami megint csak kevesebb kockázattal jár. Én pl évek óta nem járok már RI re pont ezért. Nem fogok elutazni 400 km-t 2 gyorsért meg 2 etapért.
55. • 2010-06-01 07:09:51
Csirkegyárnál szárazon is veszélyes a cucc, nem kell esõ, de akkor könyörgöm, legyen 2 lassító, vagy amennyitõl nem veszélyes. Ja, hogy esetleg érteni kéne hozzá annyira, mint pár embernek sikerült is a 2. körben, h talán nem a felgumizott féktávon akarsz lassítani hanem az út kevésbé gumis oldalán? Mert ott érdekes páran slickel is meg tudtak állni. Nem sokan, de aki ott fékezett az meg tudott. Amúgy meg ha veszélyes valami sakkozni kell menni. Mikor nem volt veszélyes a rally? Tudom hogy a mezõny 99%-nak egy törés sokat jelent, de akkor nem kell gyorsan menni. És lehet jobban is jár mint ha sietne. Versenyezni mentek oda az emberek? Akkor menni kell. És mivan akkor ha a mindjárt az elsõ lábatlan 30.kocsijánál leesik az esõ? Mert már akkor is fel volt gumizva rendesen az út, mert szárazon is addigra 15 ember minimum elvitte a lassitót. Akkor egész napra etap?
Amúgy a mezõny eleje számit csak, a közepe meg le van s***va? Mert tudtommal mikor 2. körben eleredt az esõ, jópáran kérték a rendezõt h NE inditsa el õket. Jogosan. Mégis rá lettek küldve slickel. Az nem volt veszélyes...

Jerry, ti milyen gumival mentetek ki oda? Tartalékba vittetek valamit? Csak érdekelne
54. • 2010-06-01 00:42:30
:( Elnézést,még sincs rajta .
53. • 2010-06-01 00:24:43
http://www.youtube.com/watch?v=000jxaak3M4&feature=player_embedded

Csináltam egy videót a "konkurenciának" oda nem kellett :)
Ezen a Trabi rajta van
52. • 2010-05-31 23:25:40
Akinek megvan videón a 92-es rajtszámú Trabant megpördulése a 4. gyorson, légyszi küldje el e-mailbe! bankiadam@freemail.hu, Köszönöm!
51. • 2010-05-31 22:09:58
Sziasztok!
Azért mielõtt letépnétek a rendezõk fejét, gondoljátok végig a döntésük okát. Nyilván alaposan átgondolták, mielõtt etappá nyilvánították. Nekik a biztonság az elsõdleges szempont ilyenkor, mind a versenyzõké, mind a nézõké. Az, hogy a 2. vagy a 3. kör volt a veszélyesebb? A mezõny elejének? A közepének? A végének? Mert ugye nem ugyanakkor és nem ugyanazon információk alapján kellett dönteniük a gumiválasztással kapcsolatban (már ha volt választási lehetõség). Az idõjárás pedig igen gyors fordulatokat vett. Az is igaz, hogy a rally errõl szól, de Lábatlanon a dobálós vizes kátrányon slickkel helyenként közel 200km/h-val.... hogy is mondjam... És mindezért a rendezõknek kellett vállalni a felelõsséget. Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy ne ítélkezzetek elhamarkodottan. Így döntöttek, ennyi!
További szép estét!
50. • 2010-05-31 21:08:03
Sziasztok!
GYALÁZAT!Kb ennyi amivel jellemezném a verseny rendezését,pedig jónak ígérkezett.Az hogy esõ miatt ETAP lett,ez a szervezõket minõsíti.Tökéletesen egyetértek Kikinnyel,miért nem a 2. körböl lett etap ami valóban "veszélyes" volt???(Bár hallottam olyan pletykát,miszerint az elsõ pár versenyzõnek jócskán köze van az etaphoz).Egyszerûen nem akarom elhinni hogy idáig süllyedt már ez a sport.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvõ
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k