RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Újabb képek Tatabányáról
Etele színes kis képeslapja az első túra versenyről
2012-04-24
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710469663
Napi oldal:
219924
Jelenleg:
3612
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1989. • 2013-10-09 21:12:01
Szerinted mit írhaz az, akit egy ilyen kényszerpályára ráküldenek?
Válaszolgasson mindenféléket "torkosborz" jeligére? Kivár....
Az idő sokmindent megold. kacsintok
1988. • 2013-10-09 20:22:59
keletipityuka
ebben biztos igazad van és elnézést érte ha valótlant állítottam de az egész balhé ne emiatt a baleset miatt robban ki többek szerint is !!!
ezek szerint Én is tudatlan voltam bocsánat érte bizonytalan
1987. • 2013-10-09 19:29:04
Óriásit tévedsz. Budapest rallyn ugyanis a 06-os számú Norbi Update-s Megane tényleg karambolozott közúton. Nem volt nagy történet, de hallottam amikor a vezető bíró mondta a rádióban, hogy a második körre nem jönnek mert rendőrségi helyszínelés van.....
1986. • 2013-10-09 19:20:48
Nagyon szépen összefoglaltad a lényeget! Csak azt nem értem, hogy az MNASZ mindig úgy lép fel mintha valami hatóság lenne de ha jól sejtem akkor nem hatóság hanem egy sportszövetség. Kicsit kisarkítva a dolgot, hol van az törvénybe foglalva, hogy csak az MNASZ által rendezett versenyeken indulhatnak ilyen meg olyan feltételeknek megfelelő versenyautók?
Ahogy írod mindig félremagyaráznak de ha logikusan végig gondoljuk a semmivel magyarázzák az akaratukat. Hivatkoznak valamire de azt nem bizonyítják. Sokáig terrorizálták a sprinteket is: ha nem MNASZ által regisztrált verseny akkor tiltott versenynek számít... igen csak ez is félremagyarázás mert tiltott verseny csak az MNASZ licenccel rendelkező versenyző számára... jól hangzó semmitmondó kifejezések.
1985. • 2013-10-09 18:42:44
Ki kellene mennie az MNASZ-nek- mondjuk egy Rallylegend-re és megnézni milyen autók vannak egy kategóriában, és egyáltalán milyem kategóriák vannak. Ahol egy kategóriába megy az Audi quattro S1, a Lancia Delta Hf Integrale, és a Ford Focus WRC.
1984. • 2013-10-09 18:02:37
Hát ez a "közlemény" alapján, inkább pause.
1983. • 2013-10-09 17:46:49
http://www.rvo.hu/2013/10/08/rali-tura-kozlemeny
1982. • 2013-10-09 17:41:17
emercio

egy közösségi portálon megosztott link szerint amiben Mészáros Iván nyilatkozott :miszerint " keresik a problémára a megoldást a megfelelő emberek bevonásával" így lehet remény sőt Iván igen belevaló és eddig mindig megoldotta a problémát ennek most is így kell lennie !!?? bizonytalan kacsintok
1981. • 2013-10-09 17:35:23
Figyi Highand2

Ha valamit nem tudsz akkor ne beszélj róla semmi köze nem volt a balesetnek a Budapest rallyhoz ez előtte történt kb 3 héttel kicsit nézz utána mert amit látod már az utánad szóló HU0olb is ezen agyal !! bizonytalan oszt csak megy a találgatás
1980. • 2013-10-09 17:10:44
Teljesen kívülálló (gyorsasági) és hozzá nem értő vagyok! Építünk egy autót egy éve, és most költenénk rá komolyabban, konkrétan most kész a váltó és sper a kocsihoz, új kasztni, fényezés, stb. Nem nagy pénz, de nekünk az. Az RTE versenyin indultunk volna.

Ez egy 2000cc-es szívó autó. Akkor most pause a project vajon? Ez most komoly kíváncsiskodás, nem látok bele a rallye sportba, nem látom át a politikai csatározásokat. Vélemény?
1979. • 2013-10-09 14:58:05
Igen, Üveges jó példa. Ha ő pert nyert akkor semmisem lehetetlen vigyorgok

Érdekes...én nem is hallottam a Budapest Rally-n történt balesetről....
1978. • 2013-10-09 14:11:30
Tegyük még hozzá, hogy a hírek szerint Üveges pert nyert ellenük első fokon - nagyon hasonló jogi vitában.

Tegyük hozzá, hogy ha már balesetről beszélünk, íme - hírek szerint - az MNASZ utolsó ORB futamán ütközött frontálisan becsövezett versenyautó, mégpedig hivatalosan nem lezárt útszakaszon.

Nekem ez az egész Sir Galahad történetére hasonlít, akinek olyan rettenetes vitéz híre volt, hogy egész életében senki nem mert ellene kiállni, egészen addig, amíg az erdőben lovon, páncélban szembe nem találkozott egy normann paraszttal, aki soha életében nem hallott még róla, következésképpen bénára verte a lovagot.
1977. • 2013-10-09 13:52:29
Abszolút van abban ráció amit írsz. Én is elég régóta annak adok hangot,hogy összefogás nélkül nem lehet változást hozni és továbbra is megy az ami már nagyon régóta.

Semmiképpen nem tesz ez jót a Magyar Rallynak...Próbálom mindig két oldalról megközelíteni a dolgot, azt is elfogadom,hogy kell legyen az MNASZ-nek jogköre,de nem mindenre! Ez olyan,mintha nekem kizárólagosan megmondanák,hogy csak a Kis Jóska pártjára szavazhatok a következő választásokon,ha nem ezt teszem akkor utána többet nem mehetek ki az utcára. Kicsit leegyszerűsített példa ez,de ha józan paraszti ésszel belegondolunk,nem hülyeség....

A dolog már onnan is fúj,hogy nem foglaltak állást a baleset következményeivel kapcsolatosan,de mégis erre hivatkozva hoztak egy teljesen abszurd és elfogadhatatlan valamit,aminek,ha jobban megvizsgálod semmi köze a balesethez. Az is tény,hogy akármilyen baleset is történt nem igazán lehet az autók hengerűrtartalmára fogni,ez egy kicsit pongyola fogalmazás,de azért látható,hogy ennek megint nincs párja,tehát semmi értelme. Jogi szemmel nézve ezek úgy gondolom számítanak. Ez olyan mintha tőlem megkérdeznék,hogy miért nem mentem be tegnap reggel dolgozni én meg azt válaszolom rá,hogy azért mert tegnap este 9kor kisütött a nap,megzavarodtam és elmentem biciklizni...Majd erre a munkahelyemtől kapnék egy olyan választ,hogy ezentúl csak busszal járhatok be dolgozni és mindig mellettem lesz egy felügyelő,hogy biztosan bemegyek-e...már a jogaiban korlátoznak,nem tehetik meg.

Az látható,hogy több sebből vérzik a dolog és én úgy gondolom,hogy az MNASZ nem akarhat magának mindent...plusz meló nekik,meg nyűg és azt sem tartom helyesnek,hogy apelláta nélkül bekellene mindenkinek hódolnia...demokráciában élünk....még.

És én is azt mondom,hogy most kellene valamit tenni,mert elfogadhatatlan az,hogy egy ilyen dologra hivatkozva egy teljesen abszurd valamit kreáltak. Még úgyis,hogy biztos vagyok benne,hogy az amatőr versenyeken történt hibák,balestek kapcsán is az MNASZ-nél pattan a labda...de hát engedélyt adnak ki a versenyekre...Nem lehet ujjal mutogatni...

Tényleg először a saját házunk táján nézzünk körbe,gondolkozzunk és lépjünk. Itt ez nem történt meg...egyszerűen önkényesen változtatni akarnak a dolgokon a nekik legkönnyebb módszerrel amit akárhonnan is közelítünk meg jogi ismeretek nélkül is, több sebből vérzik...
1976. • 2013-10-09 13:40:19
Na csak óvatosan azzal a többes számmal...
1975. • 2013-10-09 13:30:15
highand2!
Bizonyára mindent tudsz, mindent elintézel, és nem ismersz lehetetlent.
Mondhatjuk, hogy ISTEN vagy!!!

(de az miért van, hogy senki sem hisz neked?)
1974. • 2013-10-09 13:10:55
"A többi versenyzö meg mivel nem mnasz-es nem tud vele mit kezdeni,kvázi nincs szavazati joga hogy leváltsa őket nem tud perelni."


DE TUDNAK PERELNI, SŐT TUTI nyernek is!!!

Én nem szoktam ide írni minden cseprő dolog miatt, csakis akkor, amikor a rallys közösségnek információra van szüksége, olyanra amit mások gondosan elhallgatnak.

Nem vagyok képes titeket megérteni. 25 éven keresztül tűrtétek, hogy az átalakítási engedélyeket egy teljesen másra vonatkozó jogszabályra hivatkozással adja ki az MNASZ - Hatóság lobby és fizettétek érte a 3x-os díjat.

Aztán jöttem én, leírtam ide is ezerszer, hogy lehet az MNASZ nélkül is versenyautótok. Senki nem vette komolyan, mert amagyar az olyan, hogy annak hisz, aki bársonyszékben ül, vagy annak aki drága autóban.

Nem hittétek, hát bebizonyítottam és pont azon a vizsgabázison csináltam csak azért is, ahol a Lakkos dolgozott. Krupa Zoli a tanú rá, aki az összes nem MNASZ papíros autómat készítette fel a vizsgára, ( köszi Zoli utólag is), hogy egyetlen egyszer kellett egy A4-es lapra felírnos pár sort és átvetetni Szigetszentmiklon, de ezután ha csak meglátták a nevem utasítás volt kiadva, hogy nem szabad jogban ellenkezni vele. Bátran megkérdezhetitek tőle.

Persze, hogy ez volt az utasítás, mert ha perre került volna sor, akkor a fél ország lemásolta volta az én jogi hivatkozásaimat és akkor lőttek az MNASZ egyeduralkodásnak. Azért tudtatok ezt követően versenyautót nem MNASZ papírral vizsgáztatni, mert elolvastam a jogszabályokat.

Azután ott volt az MNASZ "narancs" határozata, amiben azt írták le, hogy ezután az MNASZ rendelkezik kizárólagosan a versenyen készült belső kamerás felvételekkel ( média jogok elvonása)

Erre is írtam néhány sort ide is, meg a másikra is és a nagy MNASZ azonnal hátraarcot csinált. Olvassatok vissza, így volt.

Tavaly ősszel egy belügyminiszteri és kormányrendelettel vissza akarták vonni az összes gumilövedékes gázpisztoly és történelmi fegyver addigi szabad tartási jogát a fegyvertartóktól. Elsőnek reagáltam le a fegyveres fórumukon, hogy ha ezt meglépik, akkor 20milliárd Ft PTK 6.§-alá eső bíztatási kártérítési perre számíthatnak. Lényegében, ha nem is szó szerint, de az én fogalmazványomat olvasták fel az őszi ülés szakban és a teljes kormány hátraarcot csinált és nem léptették hatályba a rendeletet, dacára annak, hogy korábban a közlönyben már megjelent, dacára annak, hogy a Pármai Egyezményre hivatkozva kívánták életbe léptetni a rendeletet.

Nektek mi szükséges ahhoz, hogy egyszer az életben rám hallgassatok? Most így 10 évvel az MNASZ versenyautó átalakítási bízniszének szétlövése után.

Értsétek már meg, hogy egyetlen politikus sem fogja kockáztatni a zsíros kis bevételeit az MNASZ rally szakága miatt. A telefont is csak addig veszik fel nekik, amig az MNASZ nem hibázik egy akkorát, ami miatt a politikus támogatóknak ellenzéki interpretációkra kell kell a parlamentben válaszolniuk.

Most EKKORÁT hibázott az MNASZ.

Vagy most pereltek pertársaságban, vagy soha többé ilyen lehetőségetek nem lesz.
1973. • 2013-10-09 12:44:17

Ahogy Zoli írta, az Mnasz versenyzőit nem érinti a dolog. Orb, R2, historic, ugyan úgy marad. A kis túraversenyek előtt két út áll: vagy beolvadnak az ARK-ba és nyelik a költségeket, a szabályokat, mindent, vagy illegalitásba vonulnak.
(ez sem új, már az idén is így üzemelt)
A legjobban az Rte esetében rezeg a léc. Nem a versenyzői oldalról, hiszen aki bírja anyagilag, az ezután is fizet és versenyzik. A kérdés Mészáros Iván lesz. Hajlandó-e alávetni magát, a -papírforma szerinti- "felsőbb szerv"-nek? Vajon lehetséges zökkenőmentesen átadni, a hosszú évek alatt felépített, és jól működő "birodalmat"? Hiszen valamikor azért szakadt el az Mnasz-től, mert mást akart, és most éppen azok a dolgok mennének most ki az ablakon, amiért -anno- harcolt.
/kisebb költségek, szelídebb szabályok, stb./ nemértem
Nem egyszerű....
1972. • 2013-10-09 11:56:51
Cigó mindig megmondja:)

Igen,azt a kiskaput meg kellene keresni,hogy ezt jogi úton le lehessen védeni.

Az MNASZ-nek is be kell tartania a jogot,ezt tiszta sor...de nem hinném,hogy az amatőr versenyzőket korlátozhatják a jogaikban. És ebben a tekintetben véve ezen kiírások alapján nem lehet csak úgy leradírozni egy komplett RTE futamsoroztat, még ha szükség is van változásra. Szerintem elmúlt már a túrában is a Pénzes időszak,hogy minden sz.rra adtak papírt....Nagyon kevés autó van aki nem felel meg az előírásoknak,akár MNASZ-es előírásoknak is, Véleményem szerint.

Kell változás,nincs ezzel baj,de szét kell nézni előbb a saját házunk táján és utána meglódulni.

Hosszú távon kellene gondolkozni és ezt az egészet semmiképpen sem kell azzal egyenértékűvé tenni,hogy az amatőr és túrás versenyzők max. 1600ccm-es autóba ülhetnek bele,mert akkor nem ütnek el senkit...ez nonszensz!

Amúgy az lenne a legjobb,ha mindenki kommunikálni egymással, produktív munkavégzés lenne...na ez az amit itthon én el sem tudok képzelni....sajnos
1971. • 2013-10-09 06:47:04
Egyetlen szépséghiba van a dologban fiuk. Bár nem szoktam itt sem olvasgatni sem irni. Megprobálok segiteni olvasni a sorok között. Ez a s z a r amit le akarnak tolni megint a torkunkon az mnasz versenyzöket nem nagyon érinti, a többi versenyzö meg mivel nem mnasz-es nem tud vele mit kezdeni,kvázi nincs szavazati joga hogy leváltsa őket nem tud perelni. Ezért marad minden a ugyan ugy akár mennyit irogatok it napestig.
1970. • 2013-10-09 06:39:22
Kérlek szólj, ha lesz tárgyalás.

A sporttörvény első szakasza egészen pontosan így szól:
"1.§ (1) Sportoló az a természetes személy, aki sporttevékenységet végez.

(2) Sporttevékenységnek minősül a meghatározott szabályok szerint, a szabadidő eltöltéseként kötetlenül vagy szervezett formában, illetve versenyszerűen végzett testedzés vagy szellemi sportágban kifejtett tevékenység, amely a fizikai erőnlét és a szellemi teljesítőképesség megtartását, fejlesztését szolgálja.

(3) Versenyszerűen sportoló (a továbbiakban: versenyző) az a természetes személy, aki a sportszövetség által kiírt, szervezett vagy engedélyezett versenyeken, vagy versenyrendszerben vesz részt. A versenyző vagy amatőr, vagy hivatásos sportoló.

(4) Hivatásos sportoló az a versenyző, aki jövedelemszerzési céllal foglalkozásszerűen folytat sporttevékenységet. Minden más versenyző amatőr sportolónak minősül."

Tehát a törvény nem csak a versenyszerűen sportolókra vonatkozik.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k