Urak!
Érdről megyek Szendrőrally-ra,de engem is kezd érinteni a válság és egyedül nem megyek el kocsival.Ha valakinek lenne kedve netán összedobós alapon,vagy esetleg megy és utitársat keres akkor keressen meg.
Érdekel még Edelényi szálláshely is esetleg,ha a kocsi nem jön össze(mivel ingyen utazok vonaton).Borsod Kapu Vendégfogadót néztem ki.Van ez ?Jó ez?Esetleg más ha itt nincs hely?
Kis infót adjanak a környékbeliek.
THX
Aki ért egy kicsit hozzá az tudja hogy nem nem nagyon változatosak a pályák,soha nem ér meglepetés!Meszes,Viszló,meg az abodi szakaszok vannak mindíg,csak az irány változik!!!Elég unalmas már!!De az ózdi pályákat az elkövetkező 10 évre megtudnám tippelni hogy mindig ugyanazok a szakaszok vannak!!
Ellenkező esetben meg azért sír a "másik oldal", hogy miért nincs még kiírás, mikor lesz már pályarajz, hovamenjekfotózni'....stb.
Jót nem tudsz tenni, ez Magyarország.
Nem az a gond, hogy 2 héttel a futam előtt van részletes kiírás.
Az a paraszt a probléma forrása, aki holnap kimegy tiltott pályabejárni és arra sem hajlandó, hogy meghúzza magát ha már tilosban jár-kel...
Már fenn van a szendrői kiírás vele karöltve a gyorsok is,aztán meg siránkoznak a helyiek ha két héttel a verseny előtt ott zúgatják a kocsikat.
Miért nem lehet a az ítiner osztáson nyilvánosságra hozni a gyorsokat?
Elég lenne a pálya talaja és az össztáv,mindenki el tudná dönteni,hogy indul e vagy nem.
Telitalálat lehet...
Bár nem tudom pontosan hogy melyik autó az Infinity g36.
Remekül hangzik az 1600kg alapsúly.
Biztos sok alkatrész van hozzá ha kopik vagy törik.
Biztos sokan tudják passziválni vagy megváltoztatni a különféle menetstabilizáló elektronikákat.
stb...
Kissé elgondolkodtam azon, hogy vajon az Infinity G36-ból miért nem épített még senki versenyautót, holott már gyárilag annak építették.
Az 1600kg-val 6,3sec alatt van százon, a váltó kiosztása és a végáttétel tisztára A-s, öntanuló ABS, Intelligens speer, sőt elöl is vezérelt fékek, egy halom gyorsulás érzékelő, gyári rajtelektronika, 330-as fékek, 18-as kerekek, stb...
Lekönnyítve, finoman húzott motorral ( sűrítés) alkohollal simán lehet abszolútot menni vele, hiszen 80-160ig a gyorsulása már gyári állapotában is jobb 2 sec-el, mint egy A-s EVO IX-nek. Hát még lekönnyítve, tunningal, alkohollal akkor...
Szóval nem értem, miért nincsen ilyen kocsi a mezőnyben.
Azért az f***a volt,hogy előző délután letáboroztunk az idősek otthonával szemben egy idilli helyen,egész éjjel fent voltunk(sütögetés,sörözés,dumaparti)majd hajnalban (5:30)aludjunk egy kicsit "felkiáltással" a kocsiba hunytunk 1 órát.A biztonság érzete miszerint bent vagyunk a pályán szertefoszlott amikor arra ébredtünk,hogy jön egy autó(hangos)aki megállt és tőlük tudtuk meg,hogy tulajdonképpen nem is vagyunk a pályán!Gyorsan kocsiba minden behajigál,indulás felfelé a rajt előtt kb.300 méterre le kellett tenni az autót onnan séta Bajótig! De akkor is jól éreztük magunkat,jó verseny volt!
Szeretnénk ezúton köszönetet mondani minden kedves nézőnek, akik a hétvégén segítettek a 2. gyorson (Máriahalom-Szomor) talpra állítani autónkat, bennünket és akik segítségével az autó legalább lábon kitámolygott a gyorsaságiról.
Szeretnénk megköszönni a hétvégén nyújtott segítséget a 6. gyors végén a duennek (Endrének), Jobbágy Petinek és navigátorának, a többi sporttársunknak valamint a gyorsasági szakasz nézőinek, akik segítettek kivenni minket, hiszen ennek a segítségnek köszönhetően jutottunk be a parc ferme-be.
Az ott történtek utáni izgalom miatt, nem tudunk mindenkit névszerint említeni, ezért elnézést kérünk.
Sziasztok!
Képeket és videókat keresünk a képen szereplő piros rettenetről, ha valakinek van valami saját képe/videója küldje el nekem a flegi17@gmail.com címre, köszönöm! :)
Kedves
Fender sportfotó..
Köszönöm a jelzésed,a rajthellyel kapcsolatban.az engedély visszavonásával kapcsolatban el kell oszlassak pár dolgot.Egy dolog a versenyzők hozzáállása a tréninghez...persze hogy nem tett jót a nem helyénvaló edzésmód,de nem ez volt a fő ok...Sajnos helybéli vagyok,és tisztába vagyok az itteni viszonyokkal..érvek,pro,és kontraként működött az engedély visszavonása,és az érdek kontra ellen érdek vívott...az utóbbi nyert..ha vázolnám a valóságot,sokan sértődnének..maradjunk annyiban,hogy ha az öregek otthona tulajdonosának lett volna ott egy kis kocsmája,ment volna ott is a mezőny...És ez annyira magyar virtus....Igaz,hogy egy kultusz pálya mentén épűlt az épület,talán tíz éve,ahol régen komoly,első osztályú versenyeket szerveztek,most igazodni kell az új tulajdonos kénye-kedvéhez,és nagy befolyásához...Na ez is magyar virtus...elég csak a hobbiját megnézni,meg a falu első emberének a hobbiját,és elhiszed:együtt járnak ide-oda...és máris összeáll a kép..de ezek mostmár mindegy dolgok,a verseny lement,ugy,ahogy ezt eldöntötték..ezreknek maradt ki pár dolog az életükből a mai nap,azért,mert két három embernek más volt a kedve..és ez,az igazi magyar virtus...na mindegy..csakhogy tisztába légyetek a dolgokkal..
Az eredeti rajt rögtön az Őrisápra vezető út elején (főútról lekanyarodva) lett volna, de egyéb tényezők miatt a verseny előtt egy héttel visszavonták az engedélyt. (olvasd el a DUEN-es értesítést) Én arra gondolok, hogy az öregek otthona zavarhatott be, meg az olyan versenyzők akik egész héten a pályán eddzegetve elbaszták a többi versenyző versenyét... De ha kicsit belegondolva, ha az eredeti rajthelynél maradtak volna akkor 1 autó 5mp alatt elhúz előtte, így meg mindenki ott melegített előttük...