RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Újult erővel A123 Teszt Rallye Sprint az RRC Kupáért
Előnevezői lista és további infók
2016-03-09
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
711828636
Napi oldal:
228232
Jelenleg:
4453
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 2.futam után
1. Suborits Péter
418
2. Kasza Kristóf
392
3.
Fónagy Kristóf
374
4. Tóth Richárd
342
5. Gönczi Dániel
339
6. Gách Bence
336
7. Bíró-Ambrus Roland
318
8. Petrovszki Máté
318
9. Kozsuk Péter
304
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 8.futam, Lett Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
145
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
117
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
101
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
65
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

 
Szűk két hét múlva kezdődik a szezon Orfűn. Fogy az idő, hogy áll a verseny szénája?
A verseny nőnap alkalmából – eddig egyedüliként - megkapta az ASN engedélyszámát és így most már teljesen hivatalosan a 2016-os év első MARB versenyévé avanzsált. Egyébként rendben vagyunk. 
 
Lassan előnevezési zárlat, az eddig beérkezett nevezések alapján sem a sprintes mezőnyre, sem a licences mezőnyre nem lehet majd panasz.
Bár a nevezések nagy részét az utolsó napokban adják le a versenyzők az már a múlt hét végéig beérkezett nevezésekből jól látható, hogy szép kis tűzijáték várható Orfűn! A több régióban is bajnokokat riogató, elverő élmezőnyünk és a „hazai” kemény mag most is itt lesz és külön öröm, hogy a régiónk számára új, távolabbról érkező, erősen vállalkozó szellemű párosok is jelezték érkezésüket. A licencesek között hasonló a helyzet, hiszen Orfűn indul aktuális Európa bajnokunk és jó néhány magyar bajnok riválisa. Szintén egyedül álló, hogy Orfűn a megszokott és közönség kedvenc sprintes típusok sorát „pár darab” R5-ös és WRC valamint S2000-es egészíti ki. A sprintesek érdeklődése mellet örülök a licencesek aktivitásának is, hiszen csak tovább emelik az orfűi évkezdet színvonalát! Hogy egy volt barátomat idézzem: „Ez pazar lesz!” 
 
Az ám! Ha már itt tartunk: mi az indoka a Teszt Rallye előtti tesztnek? Kissé furán hangzik…
A Teszt Rallye elnevezés akár megtévesztő is lehet, de ez alapvetően és elsősorban a sprintesek versenye (MARB), és nekik kőkemény bajnoki verseny. Az elmúlt 8 évben évről – évre egyre több licences versenyző látott fantáziát az orfűi év kezdetben, így a rendezvényt igyekeztünk olyanná formálni, hogy mind a sprintesek, mind a licences versenyzők számára megfelelő legyen. Az elmúlt években is rendeztünk több kisebb tesztet a verseny előtt, az idén pedig ezt a sok kicsit gyúrtuk össze egy naggyá. A Hankook forgalmazójával, az RTH Versenyabroncs Kft-vel kooperálva a verseny szombati napján kínálunk egy kilométer korlátozás nélküli (a teszt 6 órája alatt mindenki annyit megy, amennyit szeretne) profi tesztet. A teszt akkor ér valamit, ha a versenyző tud viszonytani, látja a változásokat ezért természetesen időmérés is lesz. A teszten bárki részt vehet, akinek a versenyautója rendelkezik rendszámmal és műszakival és aki előzetesen regisztrál a td@versenyabroncs.hu email címen. A részt vevők elég komoly 7végét rakhatnak össze: szombaton teszt – Hankook helyszíni asszisztenciával – és időméréssel, vasárnap pedig verseny. Ja! És a szokásos oktatás – vizsga – gépkönyvezés kombó-ról majdnem megfeledkeztem.
 
…ahogy azt már megszokhatták a versenyzők a Teszt Rallye-n…
Ezzel a versenyzők dolgát igyekszünk egyszerűsíteni. Idén sem lesz ez másként: pénteken a pécsi ATI-ban oktatás+vizsga, szombaton szintén ugyan ott gépkönyvezés. És tapasztaltam, hogy lelkes követőink is akadnak! :o)   …szerencsére ezzel is a versenyzők nyernek!
 
A verseny programjáról mit érdemes tudnia versenyzőknek, nézőknek?
A részleteket a hivatalos versenykiírás tartalmazza. Nagy vonalakban pénteken oktatás + vizsga (MNASZ licenceseknek), szombaton MNASZ gépkönyvezés, Hankook támogatott teszt, 11:30-tól átvételek Orfűn, este rajtszám osztás, majd vasárnap reggeltől estig verseny – reményeim szerint – erősen jó hangulatban. 
 
Ha jók az infóim, lesz online eredményközlés is…
Bizony, akár csak az elmúlt 3 évben, idén is lesz Rallylive eredményközlés, és versenyzői hangulatjelentés a STOP állomásokról.
 
További kérés, óhaj, sóhaj, kívánság?
Köztudott, hogy a verseny útvonala érint Natura2000 oltalom alá eső területet is. Idén sem spóroltuk el a terület használatának terheit, hiszen ezzel együtt tudunk igazán élvezetes versenyt kínálni a versenyzőknek. Azonban fontos, hogy a versenyre kilátogató nézők is tiszteljék ezt a lehetőséget és kérem, hogy senki ne felejtse el: „vendégek vagyunk” ezeken a területeken, az erdőkben ezért viselkedjünk is úgy. Amennyiben ebben a kérdésben a nézők is partnerek lesznek, még sokáig élvezhetjük az ilyen és ehhez hasonló lehetőségeket, helyszíneket a hazai autósportban. Rövidebben: Óvd a természetet, védd a ralit!
 
Meddig nevezhetnek az érdeklődők? 
Az előnevezési zárlat 2016. március 9. Majd 2-3 nappal később már látni fogjuk, hogy maradt-e, és ha igen, pontosan mennyi szabad hely, amire még szombaton, az adminisztratív átvételen lehet lecsapni. Addig is: Orfűn találkozunk!
 
Ott leszek! :)
...én is!
 
Majdnem elfelejtettem: nem a legszerencsésebb az egy hétvégén 2 versenyes megoldás, de ettől függetlenül minden, a ceredi versenyen rajtolni szándékozó versenyista kollégának „kéz-, és lábtörést”! Ti is vigyázzatok a magatokra!
 
 

 

Ez a hír most jelenik meg 4896. alkalommal
címkék: MARB, Markó
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
222324 25 262728
29 30 31 01020304
050607 08091011
121314 15 161718
2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k