TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Válasz Büki Ernő levelére
A Maximmun Racing Team válasza
2013-07-25
levél • Grátz Ferenc
h i r d e t é s
Összes oldal:
701719240
Napi oldal:
75522
Jelenleg:
2331
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Válasz!

Kedves Ernő!

Elöljáróban megjegyezném, hogy nem tartom a legalkalmasabb felületnek a legjobb és legolvasottabb magyar ralioldalt arra, hogy ezt a kérdést megvitassuk, de itt írtál, hát itt válaszolok.

Úgy gondolom attól, hogy nem értünk egyet bizonyos dolgokban még nem ülök háttal a moziban, nincs "rózsaszínpuleszem", sőt fényképes igazolványom is csak állami kiadású lapul a zsebemben, kézilabda meccsen pedig veled voltam utoljára.

A Maximmun Racing Team által beadott Felülvizsgálati Kérelmet nem óvásnak és főleg nem vitaindítónak szántuk. Legjobb tudomásom szerint a csapat senkinek nem adott felhatalmazást arra vonatkozóan, hogy ezt a Felülvizsgálati Kérelmet nyilvánosságra hozza, főleg nem úgy, hogy bizonyos mondatait kiemeled a saját szövegkörnyezetéből. Megbeszélhettük volna ezt egy kávé mellett is, ahogy az eddig is szokás volt! Nem igazán értem, hogy mire volt ez jó!

Mivel részleteiben Te már nyilvánosságra hoztad, így felteszem teljes egészében ide, hogy mindenki lássa, miről beszélünk!  >> klikk <<

thumb_valasz_buki_erno_levelere_1Azt írod csúsztatok! Feltettél egy ábrát - és többször hivatkozol is rá - ami szerinted az IE0 állomást és annak megközelítését ábrázolja! Szerintem meg nem! Ez az ábra valóban a 66. oldalon van, mindössze azzal az "apró" hibával, hogy mellé a következő van írva: IE/TC 1B.
Ez nem csúsztatás?

Az "itinerben megadott irány"-ról beszélsz az, IE0 állomásra! Az itinerben nincs megadott érkezési irány az IE0 állomásra, sőt az itinerben nincs IE0 állomás sem! Az itinerben az IE1B állomásra van megadva az érkezési irány, ergo az IE0 állomásra senki nem érkezhetett rossz irányból, hacsak nem a feloldó tábla felöl próbálkozott!

Azt írod, hogy még 3-4 páros érkezett ugyanabból az irányból mint Herczig. Azok miért nem mentek be saját idejük előtt az állomásra?

Az általunk kifogásolt esetben az IE0 állomásról beszélünk, aminek megközelítését - ezen a versenyen - semmi nem szabta meg és mivel nem szabályozta semmi, így bárhonnan érkezhettek a versenyzők az állomás bejáratához, mivel az a verseny kezdete, onnan indult az útvonal, az IE0 az origo! (RVSZ 16. oldal 2.16)
Mindketten tudjuk, hogy rossz volt az itiner, és a hozzád eljutott hírekkel ellentétben nem volt kijavítva, vagyis pontosítok nehogy csúsztatással vádolhass: nem volt kijavítva azoknak a versenyzőknek az itinerében a 66. oldalon szereplő 1. számú ábra, vagy annak szöveges része, akikkel ez ügyben a verseny óta beszéltem és persze az általunk használt 2 db itiner sem a javított fajtából való volt! Várom azok jelentkezését, akiknek van hivatalosan javított itinere a 20. Veszprém Rally-ról.

Azt írod: "Néhány kérdés felmerült bennem:
Miért nem volt arról jelentés, hogy a Herczig - Bacigál páros az "új" állomás miatt rossz irányból érkezett?"

Nagyon egyszerű a magyarázata! Azért, mert a szabály szerint nem érkezett rossz irányból úgy, ahogy a többiek sem (lásd feljebb). Az már más kérdés, hogy miért volt logikus egy jól láthatóan szalagokkal lezárt területen átvágva megérkezni az állomásra!

A kérdésfeltevésed egyébként pontatlan! Az állomásra nem a Herczig - Bacigál páros érkezett, hanem Herczig Norbert és az autó, ugyanis ekkor Bacigál Igor már bent ácsorgott az állomás területén (kezében a menetlevéllel, rajta az IE0, látótávolságban az IE0 feliratú sárga táblától), hiszen Ő is előrement gyalog, hogy megnézze hol is kell bemenni!
Kérlek ne hidd el nekem, hívd fel inkább azokat, akik mindezt látták! Mondjuk a versenyzőket, akik ott álltak szépen sorban...persze csak azért mert nem tudta senki, hogy hol van az állomás!

Néhány szó a "Dél-Afrikai srác" teljesítményéről: zseniális keze van, őstehetség, ráadásul fiatal és végtelenül közvetlen, szimpatikus srác, övé lehet a jövő!  
Abban a körben mikor megnyerte a szőci gyorsaságit, Pirelli K6-os gumikkal ment ki a szervizparkból. Ez a gumi ezen a versenyen, az adott körülmények között kizárólag arra az egy pályára volt jó, de arra nagyon! Olyan hőmérsékleten és olyan talajon tipikusan "egy gyorsaságis" gumi! És a másik két gyorsaságin mi történt? Leírom, ha valaki nem tudná: Szőc előtt Kislődön egy 4. hely és a kör befejező gyorsaságiján egy 9. hely a teljesen elrongyolódott gumikon. A két gyorsaságin kapott 11,8 és 15,6 másodpercet az elsőtől (kifújták az orrát?), míg Szőcön adott 4,1-et (szerinted kifújta az orrukat!) a másodiknak, azaz abban a körben kapott 23,3 másodpercet. Megérte? Marketing szempontból biztosan! Úgy gondolom, hogy aki azért küzd, hogy a versenyen a lehető legjobb eredményt érje el, annak ez a gumiválasztás taktikai hiba lett volna!

No de visszatérve a "sportszakmára"... Mint, ahogy Te is láttad nem óvást adtunk be, hanem egy Felülvizsgálati Kérelmet. Amennyiben óvni akartunk volna, akkor azt megtesszük ott a helyszínen és hidd el tudom hogyan kell szabályos óvást beadni! A verseny után döntött úgy a csapat (tudatában annak, hogy nem szabályszerű a beadványunk) hogy kérünk egy felülvizsgálatot az MNASZ-től. Nem a nézőktől, nem a duen.hu olvasóitól, nem a nagy nyilvánosságtól, hanem a hazai ASN-től, annak is egy olyan sportszakmailag elismert vezetőjétől, mint Faluvégi Péter Főtitkár úr! Szeretnénk látni a sportszakmai indokokat pontról-pontra leírva. Természetesen azt is tudni szeretnénk, hogy amennyiben nem a versenyző hibázott, akkor ki, vagy kik hibáztak és ezért a hibáért nekik mi a büntetésük! Ugye jól tudom, hogy az MNASZ nem csak a versenyzőket büntetheti? Biztosan nagyon tanulságos lesz számunkra!
A Felülvizsgálati Kérelem utolsó mondatát is vállalom, szakmailag továbbra is megalapozatlannak és etikátlannak tartom az FT határozatát!

Szuper Rallye témakörben írt soraidra inkább nem reagálnék, nem ér annyit az egész.

Hogy melyik versenyen vettünk részt?
Azon amelyiknek az itinerében a 66. oldalon nincs jelölve, sem lerajzolva az IE0 állomás! Még akkor sem, ha ezt többször is leírod. Ébren vagyok!
Azon a versenyen, ahol az óra hátrébb volt, mint ahogy én állítottam, de még jobb is volt így legalább mindenki látta...kivéve egy valakit.
Azon a versenyen, ahol mindenki tudta hol van az IE0 állomás, kivéve egy valakit.
Azon a versenyen, ahol a pályaellenőrző funkciót is betöltő záró autó, előfutó autók, stb. egyike sem jelezte, hogy rossz helyen és rosszul van felépítve az IE0  állomás.

Hopp...és még volt egy tévedésem, amit voltál szíves kijavítani - kösz -: korai érkezéseket írtam, és ez nem igaz! Valójában csak egy versenyző ment be korán az IE0 állomásra! Tévedtem!(?)

A Maximmun Racing Team részéről a téma lezárva!


2013-07-24

Baráti üdvözlettel Grátz Ferenc

 

Ez a hír most jelenik meg 6254. alkalommal
Share |
2013.07.12-14.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Veszprém Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k