h i r d e t é s
Összes oldal:
732104563
Napi oldal:
88485
Jelenleg:
1851
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Tisztelt Kocsis György!
Döbbenten olvastam nyilatkozatod, amelyet a nagy publikum előtt tettél. Nem hagyhatom szó nélkül, hiszen a csapatomról van szó… Tényként küldöm el a bérleti szerződést, amely csak számodra lehet szokatlan, hiszen ennél sokkal komolyabb szerződéseket kellett nekem, vagy versenyzőtársaimnak aláírni, egy nagy értékű versenyautó bérlésekor. Tettük ezt pont azért, mert a 2008-as évben igaz kifizettétek a törést, de azt csak 2008. decemberéig több apró részletben, sok-sok telefonálgatás után sikerült! A bérlés nektek másfél millióba került, ha valaki kicsit is ért a Super1600-as autókhoz, melyet 3,5-6 millió forint körül lehet bérelni, úgy gondolom nevetséges az összeg, hiszen a többi pénzt mi szereztük mellé szponzoraink által. Az elmúlt évben ti ezt egy millió forintért tettétek, teljes gumi, benzin és szervizháttérrel, a Suzuki és a mi támogatóink jóvoltából.
A technika, amelyet becsmérelsz, a mai napig a mezőny egyik legjobb Super1600-as Ignis versenyautója. Ugyanezzel az autóval, ugyanezzel a motorral, váltóval a Mikulás ralin abszolútban egy nagyon komoly eredményt értünk el. Mindig gyári alkatrészek kerültek ebbe az autóba, a motort egy gyári mérnök felügyeli, hiszen Suzuki csapatként nem is engedhetjük meg magunknak, hogy mi applikáljuk bele motort. Nevetségesek a feltételezések! A program le van kódolva, csak a gyári mérnök férhet hozzá, nem tudunk turbót állítani, hiszen az autón nincs turbó. Továbbá az autón nem lehet rossz futómű, hiszen ehhez a típushoz, csak egyetlen egy futómű tartozik, illetve egy Reiger gátló. A beállításokat viszont csak javasolni tudjuk, amit egy mérnök a pilótával tesztel, mi ezt átadtuk, teszteltetek a mérnökkel. Ti ezt általában a Manageretekkel, Grátz Ferivel - a cikk írójának édesapja - megvitatva, az ő javaslatára felülbíráltátok. A problémák itt kezdődtek, hiszen Feri sosem ült ilyen autóban, nem mérnök, mégis felülírta a gyári mérnök adta paramétereket, emiatt nagyon sokszor vezethetetlenné vált az autótok, rossz guminyomással, nem megfelelő gumival mentetek, de ez a csapaton belül, mindig a versenyző döntése.
A Veszprémben leégett autóból, mindenki tudja, hogy semmi sem maradt… A karosszéria a mai napig ki van állítva demo autóként, playstationként használjuk, amit a nagy közönség egyes versenyeken láthatott is. A megmaradt alkatrészeket pedig, vizsgálatra elküldtük a Suzukinak, nem hiszem, hogy azokat adták vissza egy másik cseremotor kapcsán, ebbe a Suzuki gyár által összeszerelt motor került. A szombathelyi futamon, kitéptétek a kihangosítást a egyik gyorsaságin és a belsőfelvételen is látszik, hogy Arielnek te mutogatod az itinert. Így versenyeztetek, ami egy eséshez is vezetett, nem a fék a bűnös. Kár, mindig a technikára fogni, a tévedéseket. Mindenki hibázhat, nem állítottuk soha, hogy a mi szervizünk hibátlan, de azt gondolom, hogy nagyon nagy rutinnal rendelkeznek, és az autó mindig hibátlanul működik.
A salgói verseny bérleti szerződését a mellékletben csatoljuk, mindenki eldöntheti, hogy mennyire korrekt, illetve nem. Ott is hibátlan autót kaptatok, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az egyik szakaszon, ahol Ariel elmondása szerint félt 35 másodpercet, míg a következőn, csak 6 másodpercet kapott. Az autó nem egyszer rossz, máskor jó! A váltó tökéletes, a mai napig azzal versenyzek, mert áttettük az én autómba. A kormány akadása pedig, csak kifogás, mert elektromos szervó van benne, ami kis fordulatnál, alátekert kormánynál elveszi a gyújtást és megnehezedik a kormány. Igaz, a nap végére a kormánymű meglett ütve, ami nem feltétlen a mi bűnünk… Fényképpel is igazolni tudjuk, hogy a kormányműn nincs sérülés.
Kedves Gyuri, nagyon sajnáljuk, hogy ennyi sérelem ért ebben a csapatban: pedig mi mindent megtettünk az overállt, a ruhákat, a kabátot, a táskát, a vacsorákat, az italokat mind ingyen kaptad, térítésmentesen! Ja, és egy nagy lehetőséget!...
Sajnálom Gyarmati Arielt, hogy egy ilyen kínos helyzetbe lett hozva. Egy nagyon tehetséges versenyzőnek tartom, csak rossz kezekben van, és el fog veszni ebben a "becsületes", öntudatos rali társadalomban!
Elnézést kérünk, ha valamit hibáztunk veled szemben, de hidd el, hogy azért, hogy versenyezhess, húsz ember kemény munkája! Voltak hibáink és biztosan lesznek is, mint ahogy a Forma1-en is, most például nem húztak meg egy kerékcsavart…
Mindent megteszünk azért, hogy a versenyzőink, jó hangulatban, jó versenyautóval versenyezhessenek! Ezek után el fogunk azon gondolkozni, hogy hány autó induljon, hiszen ezek a kritikák nem építik a csapatszellemet!
2009-07-28.
Tisztelettel: Ollé Sándor
Ez a hír most jelenik meg 11402. alkalommal
|