h i r d e t é s
Összes oldal:
732033277
Napi oldal:
17199
Jelenleg:
1746
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Ollé Sasáék az elmúlt évekhez hasonlóan, idén is szeretnék új, fiatal pilótákkal bővíteni a csapatot. A Suzuki Team Hungary ezért várja olyan versenyezni vágyó ifjú tehetségek jelentkezését, akik szívesen kipróbálnák magukat a pénzdíjas Ignis Kupában, egy N/2-es Suzuki Ignis volánja mögött. Sasával beszélgettünk:
Hogyan értékelnéd az elmúlt évet? Sajnálatos, hogy a szerencse nem igazán akart - továbbra sem - mellénk állni. Eredményeink nem igazán tükrözték céljainkat, igaz voltak kiemelkedő rész sikereink, de ehhez a sporthoz egy nagy adag kell Fortuna segítségéből is. A Veszprém rali például nagyon jól indult: Kakusziékat és Bútorékat is magunk mögé utasítottuk, de akkor bekövetkezett a lehető legrosszabb, teljesen leégett az autó. Pécsen ezzel ellentétben egy Swifttel megfogyva, de törve nem, a régi Ignisszel csaptunk a lovak közé. Komoly eredményeink születtek, azonban a technika ördöge itt is "megviccelt" minket, idő előtt búcsúztunk a futamtól.
2008-as terveid? Ambícióban és kedvben továbbra sincs hiány, a csapat vezetése mellett, a versenyzésre is komoly hangsúlyt fektetek. Nagyon jó autókkal versenyezhettem, és előreláthatólag ez idén sem lesz másként… Emellett technikailag a szerviz csapat is egyre felkészültebb. Sokszor elmondtam már, de tényleg szeretnénk bajnokok lenni, és azt hiszem, sokat fejlődtünk, ahhoz, hogy ez végre teljesüljön. Minden negatív szériának egyszer vége szakad!
Milyen lesz a csapat felállása? Egyelőre még nem rajzolódott ki teljesen, mindenesetre továbbra is célunk a fiatal tehetségek felkutatása és kinevelése, így a Suzuki életben tartása a motorsportban. Azt hiszem, az elmúlt években sikerült felmutatnunk komolyabb eredményeket, Ifj. Ranga Laci méltón helyt áll a legnépesebb N/4-es kategóriában, abban az osztályban, ahol majd idén már Baksay-Szabó Ádámék is versenyeznek. Nagy tehetségnek tartottam, és mára be is bizonyította Gyarmati Ariel is, hogy méltó egy Super1600-as autóra. Az N/2-ben nem igazán talált legyőzőre, roppant gyors, emellett sosem hibázik, autóját minden futamon karcmentesen vitte át a céldobogón. Így nyugodtan rá merem bízni a Super1600-as Ignis irányítását. Terveinkben szerepel tehát, hogy a két Super1600-as autón felül, a három Kupás Ignis-szel a kategória dobogós helyezéseit is bezsebeljük, ahogy az elmúlt években!
A jelentkezéseket az alábbi email-címre várjuk: pappzsuzsa@ollesasa.hu
Ez a hír most jelenik meg 6891. alkalommal
|