h i r d e t é s
Összes oldal:
732057878
Napi oldal:
41800
Jelenleg:
1717
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A kevésbé kecsegtető főpróbák után a 2010-es naptár újonc futamai közül több alatt is rezeg a léc.
Amikor David Richards, a Prodrive főnöke felhívta Morrie Chandlert, az FIA Rally Bizottságának elnökével cseppet sem volt boldog a hallottak után. Az elmúlt hónapokban a világszövetség három 2010-re jelölt világbajnoki újoncot tesztelt, és korántsem voltak megelégedve a látottakkal.
Az orosz, bulgár és indonéz jelentkezők közel sem ütötték meg az elvárt szintet. Egy FIA emberke szerint az indonéz futamon semmi sem volt rendben. Egy elfogadható bizonyítványt kapott Bulgária, de még így is maximum nemzeti futamként lehetne elkönyvelni a 2008-ban látottakat.
"Az FIA-nak még egyszer nagyon alaposan át kell gondolnia ezt a dolgot" - mondta Richards, aki elég hosszú időn át próbált változtatni a világbajnokság szabályain, kevés sikerrel. Richards akár csak a többi csapat nem titkolja, hogy a Max Mosley által kitalált rotációs rendszer senkinek nem lesz jó. Morrie Chandler a csapatok oldalán ál, és elmondta, hogy kicsit sem haragudna, ha a világszövetség egyszerűen a kukába dobná a jelenlegi 2010-es naptár terveit.
Párizsban azzal, hogy igen korán letették a voksukat bizonyos újoncok mellett saját maguk alatt vágták a fát. Mosleynak most két választása van vagy beismeri, hogy hibáztak és átgondolják a terveket vagy vállalja a kockázatot, hogy az újoncok 2009-ben sem lesznek képesek egy világbajnoki színvonalú futamot prezentálni. A gond az, hogy ha az FIA túl sokat vár és új jelölteket kell keresnie az újakon nagyon nagy lesz a nyomás, és rettentő kevés idejük marad arra, hogy összeállítsák a futamot és mindent elrendezzenek.
2010-es naptár (nem végleges)
01.20.-01.24. Monte Carlo 02.11.-02.14. Svédország 03.04.-03.07. Mexikó 04.08.-04.11. Jordánia 04.22.-04.25. Törökország 05.13.-05.16. Új-Zéland 06.17.-06.20. Indonézia 07.15.-07.18. Oroszország 08.05.-08.08. Bulgária 08.19.-08.22. Németország 09.09.-09.12. Japán 10.07.-10.10. Franciaország
Forrás: www.rallye-magazin.de
Ez a hír most jelenik meg 5076. alkalommal
|