h i r d e t é s
Összes oldal:
722763908
Napi oldal:
210787
Jelenleg:
5321
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Még a hivatalos teszt előtt, a PIRELLI-seknek tartott szponzorautóztatáson beszélgettünk Janikával.
A szombathelyi futam előtt azt mondtad, hogy a tempós részeken még kicsit ideges az autó… Sikerült ezen javítani a futam alatt?
Javult a helyzet, hiszen olyan nagyon megijesztős hátsó kitörése már nem volt az autónak, mint korábban
Milyen volt az első nap? Sokat változott a pálya, gondolok itt a söptei füves részre.
Ott kicsúsztunk. Megállt a motor, újra kellett indítani. Nem gondoltam, hogy ott olyan nehezen fog megállni az autó. Ahogy visszagondolok, annyit láttam, hogy középen fű van, két oldalon pedig földút. Egészen olyan, mint amilyen addig is volt… Benéztem… Ennyi.
Azt lehetett sejteni előzetesen, hogy folyamatosan tisztulni fognak a pályák. A katlanban mindig körről körre tisztul a nyom. Amíg nem csúsztunk ki, tök jó tapadása volt az autónak, ott azon a részen valamiért nem.
Mennyi időt vesztettetek ott?
Hát azt nem tudom… Talán 10 másodpercet. De talán mindegy is.
Hogy álltál oda vasárnap?
Nagyon nehéz volt ott... Nem lehetett tudni és nem is tudtuk. Azt gondoltam, hogy az első kör nem lesz tiszta, viszont az öt gyorsaságin, ha van tiszta nyomunk, olyan, amin egy másik gumi működik. Sajnos nem volt nagy tapasztalatom ezzel a zárt gumival, sosem használtuk korábban versenykörülmények között. Csak egy feltevés volt, hogy ez működhet. Éppen úgy, ahogy nem jött be, akár be is jöhetett volna. Sokat tisztult a pálya, de ehhez a gumihoz nem eleget. Féktávokon jól működött, de a kanyarokban nem. Az utolsó két szakasz mindegyikén volt kalandunk, ahol időt vesztettem. Próbáltam egy kicsit gyorsabban menni ezzel az abronccsal, de nem lehetett, megbosszulta magát.
Az utolsó gyors nagyon izgalmasra sikeredett. Tizedmásodpercek döntöttek a végén.
Nagyon jó volt! Volt verseny, volt harc. volt nyomás a pilótákon. Mindenki próbálta kihozni magából a legtöbbet. Most nekünk ez nem annyira sült, lehet, hogy a következő versenyen majd jobban sikerült.
Teszttel készültetek a Veszprémre.
Igen. Sokat javult az autó, de még most is csináltunk ezen a teszten pár olyan dolgot, amitől egy picit még jobb lett. Szombathelyen sosem tudtam jól teljesíteni, a Veszprém talán jobban fekszik. Nyilván fogunk az ISEUM Rallye hibáiból tanulni, azokat nem elkövetni újra és készülünk.
Ez a hír most jelenik meg 2016. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|