h i r d e t é s
Összes oldal:
722832672
Napi oldal:
279551
Jelenleg:
4987
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A hazai murvás ORB futam után hétfőn hajnalban indult a Botka Rally Team párosa a soron következő ERC futamuk, a Rally Estonia helyszínére. A 22. Veszprém Rallye-n Szenner Zsolt navigált Botka Dávidnak, míg a csapat navigátora, Mihalik Péter szokásához és ígéretéhez híven most is Lovász Palinak diktálta az itinert. A páros a verseny után a pályabejáró autóval 1800 kilométert autózott, hogy aztán a szerdai és a csütörtöki napon az észt pályabejáráson feldolgozza a 9 különböző gyorsasági szakaszt.
’Nagyon jó teszt volt a veszprémi futam. Igaz, hogy az észt pályák jellege más, mint a lőtéri szakaszoknak, de azokat a gumikat próbáltam, amikkel majd az ERC futamon fogok menni.’ – mondta Botka Dudu.
Veszprémben a csapat slick gumikkal állt be a szombat esti parc fermébe, amiért másnap, az utolsó előtti szakasz után fél perc büntetést kapott. A pilóta úgy érezte, hogy a hibához képest túlzó volt a büntetés, amivel az abszolút negyedik helyen álló párost sújtották, így az utolsó gyorsaságin már nem álltak rajthoz, idő előtt összepakoltak.
’Az esti parc fermébe négy slick gumin tettük be a versenyautót, hogy másnapra felgumizhassuk a felnijeinket. 50 métert ment az autó a szervizből a parc fermébe, majd reggel ugyanennyit vissza. Úgy érzem, ez a hiba semmiképp sem befolyásolta a verseny állását. Reggel nem kaptunk büntetést, azt gondoltuk, majd a verseny végén pénzbírsággal büntetnek, de az utolsó szakasz előtt közölték, hogy 30 másodpercet kapunk. Nem éreztük, hogy ez ilyen súlyos vétség lett volna, így nem is fejeztük be a futamot.’
Észtországban másfél nap alatt kellett feldolgozni a pályákat.
A páros elfáradt, de mégis mosolyogva meséltek a gyorsasági szakaszokról:
’Eszméletlen gyorsak ezek az észt pályák! Sima egyes, kettes erősségű kanyarok vannak és kétszáz feletti tempóval autózunk! Remélem, hamar ráérzünk a gyorsasági szakaszokra ritmusára és nagyon várom már, hogy mehessünk versenytempóban, mert világ életemben ilyen pályákra vágytam, ahol ilyen gyorsan lehet menni.’
Nyolcan vannak a kategóriában Botka Dávidék. Az ellenfelek mindannyian helyi versenyzők, akik jól ismerik ezeket a pályákat, ezeket a viszonyokat.
’Kemény csata lesz, de az nem baj, hogy ilyen sokan vagyunk. Úgy elmenni versenyezni, hogy nincs ellenfél, annak nem sok értelme van. Küzdeni fogunk a pontokért. Minél több pontot szeretnénk hazavinni, hogy az éves bajnokságban vezető kategóriatársunkat minél jobban megközelítsük.’
A verseny hivatalos programja péntek délelőtt a kvalifikációval kezdődik.
Hivatalos honlap : http://rallyestonia.com
Ez a hír most jelenik meg 1596. alkalommal
Észtország • külföldi rally
European Rally Championship 2015
hírek • fotóalbumok • fórumok
|