h i r d e t é s
Összes oldal:
732104123
Napi oldal:
88045
Jelenleg:
1837
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Bálint Zoli, a Honvéd Dream Team tagja múlt hétvégén nem tereprali futamon vett részt: előfutóként indult a Veszprém Rallye-n. A Nissan-ban pedig nem a megszokott társa, Honfi Barnabás ült a jobbján, hanem dr. Isaszegi János tábornok úr.
- Milyen volt Veszprémben indulni? - Szeretném először is nagyon megköszönni mindenkinek, aki lehetővé tette, hogy elinduljunk, hiszen nekem a rali a szívem csücske. Egyébként egy nagyszerű hétvégén vagyunk túl. A csapat felkérte Dr. Isaszegi János tábornok urat, a szentendrei kiképzőbázis parancsnokát, hogy mint navigátor vegyen részt a versenyen. Ő a felkérést elfogadta, úgyhogy hatalmas élmény volt egyrészt nekem, hogy a tábornok úr navigált, másrészt úgy gondolom, neki is egy maradandó emlék lesz a hétvége.
- Mit mondott: félt melletted? - Nem, abszolút nem. Azt mondta, hogy annyira koncentrált a feladatra, hogy nem is volt ideje félni. Teljesen pozitívnak értékelte, és maximálisan hajtotta végre a feladatát.
- Valóságosan diktált, tehát volt pályabejárásotok is? - Igen, a verseny előtti héten írtuk fel a pályát együtt. A tereprallyval ellentétben az általunk készített itiner alapján versenyeztünk. Hatalmas meglepetés volt, hogy a Tábornok úr elsőre ilyen jól tudott alkalmazkodni és remekül meg tudta oldani a feladatot.
- A nézők raliautókat vártak, és megérkeztetek ti, ezzel a 280 lóerős Nissannal: hogy fogadtak benneteket a raliversenyen? - Úgy láttam, hogy érdeklődve fogadtak minket: a szervizparkban is sokan megnézték a kocsit. Szerintem kellemes meglepetés volt nekik is az autó és a csapat, mint ahogy nekünk is az volt, hogy ilyen népes mezőnyben indulhattunk.
- A terepviszonyok gyakran jobban feküdtek nektek, mint a raliautóknak: ez most inkább gyakorlás volt, vagy inkább csak szórakozás? - Versenykilométerből sosem elég, ilyen szempontból nagyon jó gyakorlási lehetőség volt ez, és mivel a tábornok úr ült mellettem, így az élmény is pozitív volt.
- Veszprém előtt Romániában is rajthoz álltatok az eredeti felállással, tehát Barnabás navigálásával. Az hogy ment? - Az volt az eddigi utolsó tereprali bajnoki futamunk, ahol abszolút 8. helyen végeztünk. Bár voltak technikai problémáink, azért nagyon élveztem azt a versenyt is. Nehéz volt, mert nagyon technikás volt: hegyi utakon, sziklákkal tűzdelve, sokszor saras, agyagos helyeken kellett menni. De nagyon élveztem, és szerintem az eredménnyel is elégedettek lehetünk, hiszen pontot hoztunk haza, ráadásul másfélszer annyit, ugyanis szorzós verseny volt.
- A csapat is elégedett? - Igen, teljesen, hiszen folyamatosan hozzuk a pontokat. A legfontosabb cél mindig az volt, hogy célba érjünk, és ezt eddig minden versenyen meg tudtuk valósítani. Vannak bíztató részeredményeink is, amihez sokat kell vállalni ebben a komoly mezőnyben, de azon vagyunk, hogy minden versenyen maximálisan oda tudjuk tenni magunkat.
- Műszakilag hogy bírja az autó? - Az autóval nincs probléma, hiszen ez alapvetően egy nagyon jó kocsi, és nagyon sok tapasztalatot szerzett már a szervizcsapat vele. Nem mellesleg a Sandlandertől nagyon sok szakmai segítséget kapunk - többek között az ő műhelyükben készítjük fel a Nissant - úgyhogy az ő szakértelmükkel mi hatan szereljük és szervizeljük, hiszen a Sandlander a Honvéd Dream Team, csak úgy, mint a Palik Racing Team kizárólagos versenytechnikai partnere. Az autó építésétől a versenyre való felkészítésig, mindenben ők adják a hátteret, így mint a komplett versenyszerviz szolgáltatást is. Természetesen, mint minden technikai sportban, ezzel az autóval is előfordulnak meghibásodások, de a csapat tapasztalatának köszönhetően még nem fordult elő olyan hiba, ami a versenyek végkimenetelét veszélyeztették volna.
- Mi lesz a következő futam, ami előttetek áll? - Ezen a hétvégén Gyulára megyünk versenyezni. Ugyanúgy készülünk rá, mint eddig, az autót átnézzük, felkészítjük, és teljes erőbedobással vágunk bele: szeretnénk onnan is pontokat hozni. Nem tudok sokat a környékről, csak annyit, hogy meglehetősen vegyes pályáink lesznek: gyorsabbak és technikásabbak is. Úgyhogy csak annyit tehetünk, hogy amikor oda kell állni a rajthoz és meglesz az itinerünk, akkor a maximális tudásunkkal indulunk majd útnak.
Ez a hír most jelenik meg 2609. alkalommal
|