Boroznaki Tibi: "Autóban, csapatban, hangulatban nincs semmi változás. Most végeztünk a pályabejárással, és nagy különbség nincs tavalyhoz képest, kicsit talán más a vonalvezetés, de minőségre is ugyanolyan. Nekem bejönnek ezek a pályák, de a 27 kilométeres gyorstól tartok kicsit - hogy kibírja az autó és a gumik vagy sem... Ezt leszámítva tetszik minden. Télen sok dolgot nem kellett az autóval foglalkozni, hiszen év vége előtt került hozzám az autó. Pécsen kiestünk egy banális hiba miatt, mikor tönkrement az áramtalanító-kapcsolónk. Azóta nem sokat mentem vele, csak tesztelgettünk. Most Egerben biztos szoros lesz a küzdelem, hiszen jöttek új fiúk, és régi jókezűek - majd vívunk, és meglátjuk, mire elég. De megpróbáljuk beosztani az autót és nem hagyni magunkat - remélem, minden rendben lesz."
Csépe Gábor: "Végeztünk a pályabejárással, igyekeztünk minél pontosabban felírni a pályákat. A Szuha elég technikás, ez jelenti talán a legnagyobb kihívást, a többi pedig inkább tempós, de nagyon tetszik mindegyik. Az egri versenyek alapvetően tetszenek, tavaly meglepő eredménnyel végeztünk, másodikak tudtunk lenni - az volt az első ORB-s futamom. Most nem reménykedek, mert tavaly azért elég sok volt a sikertelenség, és most próbálunk kicsit lassabban és stabilabban menni. Az eredmény csak annyira motivál, hogy ezen a versenyen hogy végzünk, de főleg a célbaérés a fontos, mert egész évben csak két versenyt tervezünk - ezen kívül a Salgó Ralit. Sosem volt igazán támogatónk, és inkább saját zsebből megyünk - ez idén ennyit enged meg."
Födő Imre: "Nem indulunk az Eger Ralin, egész egyszerűen azért, mert elfogyott a pénzem, és nem úgy jön, ahogy szerettem volna. A tervek szerint az egész évet kihagyom, hogy egy kicsit rendbe szedjem magam anyagilag. Éppen ezért az autót is el kellett adnom, de ha mégis úgy alakul, hogy újra versenyezni fogok, az egészen biztos, hogy újra egy VFTS-sel megyek majd. Maximum építünk egy újat..."
Király Gábor: "A pályákat nagyon megszerettük tavaly, annak ellenére, hogy lefogazott itt a diffink. Idén bizakodva várjuk ezt a versenyt, a télen felújítottuk a kocsit: Niva híd került bele, ami szélesebb hátsó nyomtávot eredményez, és az úgynevezett vastag féltengelyt sikerült belerakni, mert tavaly két aszfaltos versenyen is ennek törése miatt estünk ki, de új színt is kapott, és úgy általában megszépült szerintem a VFTS. Eddig nem nagyon mutogattuk senkinek, ez az egri futam lesz a világpremier...:) Külön örülök egyébként, hogy olyan pályákon mehetünk, mint a Parádsasvár-Szuha, mert az nagyon régi, klasszikus pálya - ez lesz a kedvencem valószínűleg. Olyat viszont nem tudnék mondani, amelyiket nem szeretem, talán, mert ezek a szakaszok nagyban hasonlítanak a pécsi pályákhoz, talán. Mindig nyerni akarunk, most is, ebben az erős mezőnyben is, de ez a világválság a mi csapatunkat is érinti, sok helyen kellett meghúzni a nadrágszíjat. Gumikkal például elég rosszul állunk, meglehetősen használt abroncsokkal rajtolunk majd. Emiatt például az egész év sem biztos - a miskolci futam már most úgy tűnik, hogy kimarad. Nem tudom, de sokat beszélgettünk a többiekkel, és szerintem az MNASZ-től jogosan várnánk el, hogy nekik is legyen válságkezelő programjuk, nem hogy még plusz, felesleges dolgokat tesznek a nyakunkba, mint a GPS... Tudom, erre az a válasz, hogy nem kötelező autóversenyezni... Csak ezzel a hozzáállással nem biztos, hogy jó irányba haladunk. Úgyhogy nehéz, de megyünk ahol tudunk, és bízunk benne, hogy eredményesen tudunk idén versenyezni."
Kiscsatári Imre: "A pályák nagyon jók, főleg, ha minden így marad, és ilyen jó idő lesz - mondjuk az út minősége az eléggé gyalázatos, de meg kell oldani, ezen kell mennünk, és reméljük, hogy jó lesz. A pályabejárás jól sikerült - remélem, az autó bírja majd végig. A tavalyi pécsi verseny után felújítottuk - mondhatjuk, hogy szinte új lett a kocsi, és a navigátorom is új, így vágunk bele az évbe. Szilveszter óta nem ültünk autóba, és tegnap még dolgoztak rajta, de pár kilométert már tudtam vele menni. Az első benyomásom alapján úgy tűnik, hogy sikerült az összeépítés - de a célban okosabbak leszünk. A tavalyi évünk elég balszerencsés volt, és most elég erős a mezőny, de nagyon szeretnénk az első háromban végezni."
Kovács Lóri: "Elég hirtelen jött az egész gondolat, hogy induljunk ezen a versenyen: két hete szombaton dőlt csak el, hogy tudunk indulni. A kocsival ez idő alatt elég sokat kellett foglalkozni, mert úgy volt, ahogy év végén hagytuk. A pályabejárás jól sikerült, és mivel tavaly is mentünk rajtuk, nagyjából képben voltunk, és a tarneszentmáriai gyors minősége már akkor sem nagyon tetszett... Egy új pálya lesz, az egerszalóki, azon picit többet mentünk, de már korábban is nagyon tetszettek ezek a tempós szakaszok, talán, mert hasonlítanak a salgótarjániakhoz. A meteorológia szerint jó időnk is lesz, és bár szeretek esőben menni, azért ennek most örülök. 2008-ban egyébként nyerni tudtuk Rallye2-ben az F csoportot, úgyhogy nagyon szép emlékek fűznek az Eger Ralihoz, mindig szívesen jövök ide. Idén úgy tűnik, hogy az aszfaltos futamokon elindulunk, a tavalyi Nyirád Rali után nem hiszem, hogy bevállalnánk a murvásakat..."
Szabó Laci: "Még ugyan nem végeztünk a pályabejárással, de remélem, hogy jó kis versenynek nézünk elébe. A szuhai gyorsasági nekem mindig is az egyik kedvencem volt, és most is jónak tűnik, holott fordítva lesz. Valahogy ez a pálya jellegében másmilyennek tűnik, mondhatni ez a kakukktojás a többi között számomra. Egyébként egy változás van a csapatban: újra Kaluzsa Tomi diktál majd nekem. Az autót újjáépítettük a télen: új futóművet, újfajta váltót és differenciálművet kapott - reméljük mindent sikerült megtennünk a győzelem érdekében. Bár kalandosan kezdődött ez a nap: leesett a trélerről az autó, úgyhogy az eleje összetört kicsit - csak azért mondom, hogy a nézők ne gondolják, hogy eleve ilyen szedett-vedett autóval jöttünk, de kénytelenek voltunk megfoltozni, hogy el tudjunk rajtolni... Elég erős mezőny gyűlt össze - bízom benne, hogy jó versenynek nézünk elébe."
Szolyka Miklós: "Tavaly óta kicsit felújítottuk a kocsit, és ezt a verseny főleg tesztnek szánjuk. Ha végigmegy az autó, mi is végig indulunk. Tetszenek a pályák, mondjuk a szuhai egy picit szoros lesz, de ez talán nem lesz probléma, és a Tarnaszentmáriának az eleje kicsit huncut... Kicsit autógyilkosnak tűnik, mert elég rossz a minősége: tavaly ugyanezen a szakaszon törtük el a féltengelyünket, és azóta csak rosszabb lett. Reméljük most sikerül átevickélnünk rajta, és az autó is egyben marad... De alapvetően nagyon tetszik a verseny, és szeretem az egri pályákat. A hosszú gyorssal kapcsolatban én is csak reménykedni tudok, hogy végig bírja majd az autó - tavaly ötből négyszer estünk ki... Jó lenne célba érni, és még jobb lenne, ha a dobogó közelében végezhetnénk."
Zsíros Imre: "Nem indulunk, mert új vállalkozást indítottam be, aminek az eredményét megnézheti mindenki a www.mecsekparkett.hu oldalon. Igazából ez az oka, hogy nem megyek Egerbe - a Construmán kiállítok. Eddig is vállalkoztam, de ez a bővítés sokat kivett belőlünk. Szóval Eger nem, és a Miskolc is úgy tűnik, hogy kimarad, de utána mindenképpen szeretnénk újra jönni. És csak azért, mert imádom a VFTS-t! Mikor először megláttam 1989-ben a Lajtait menni ezzel, rögtön felállt a szőr a hátamon és mindenhol, és azt mondtam, addig nem halok meg, míg nem lesz egy ilyenem - hát lett. És idestova 19 éve megyek ezzel - és minden nap hepi vagyok vele. Nagyon bánom, hogy pont az Eger Ralit kell kihagynunk - a Miskolcért talán nem is fáj ennyire a szívem... Egyébként nagyon jó lett most a kategória - szinte mindenkit én hülyítettem be, hogy jöjjön H-ba...:) Talán éppen ezért valahogy mindenki csatázni akar velem - le is tudnak győzni, mert olyan ügyes kezű gyerekek vannak itt, hogy az hihetetlen! És az is nagyon fontos, hogy nagyon jó barátok is vagyunk a kategória nagy részével, sokat beszélünk hétköznapokon is, nem fúrjuk egymást, segítünk egymásnak - nagyon jó csapat ez és én szeretek itt versenyezni."