VFTS parádé
Eger előtt a vilniusiak...
2009-04-02
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732087813
Napi oldal:
71735
Jelenleg:
2206
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Boroznaki Tibi: "Autóban, csapatban, hangulatban nincs semmi változás. Most végeztünk a pályabejárással, és nagy különbség nincs tavalyhoz képest, kicsit talán más a vonalvezetés, de minőségre is ugyanolyan. Nekem bejönnek ezek a pályák, de a 27 kilométeres gyorstól tartok kicsit - hogy kibírja az autó és a gumik vagy sem... Ezt leszámítva tetszik minden. Télen sok dolgot nem kellett az autóval foglalkozni, hiszen év vége előtt került hozzám az autó. Pécsen kiestünk egy banális hiba miatt, mikor tönkrement az áramtalanító-kapcsolónk. Azóta nem sokat mentem vele, csak tesztelgettünk. Most Egerben biztos szoros lesz a küzdelem, hiszen jöttek új fiúk, és régi jókezűek - majd vívunk, és meglátjuk, mire elég. De megpróbáljuk beosztani az autót és nem hagyni magunkat - remélem, minden rendben lesz."

Csépe Gábor: "Végeztünk a pályabejárással, igyekeztünk minél pontosabban felírni a pályákat. A Szuha elég technikás, ez jelenti talán a legnagyobb kihívást, a többi pedig inkább tempós, de nagyon tetszik mindegyik. Az egri versenyek alapvetően tetszenek, tavaly meglepő eredménnyel végeztünk, másodikak tudtunk lenni - az volt az első ORB-s futamom. Most nem reménykedek, mert tavaly azért elég sok volt a sikertelenség, és most próbálunk kicsit lassabban és stabilabban menni. Az eredmény csak annyira motivál, hogy ezen a versenyen hogy végzünk, de főleg a célbaérés a fontos, mert egész évben csak két versenyt tervezünk - ezen kívül a Salgó Ralit. Sosem volt igazán támogatónk, és inkább saját zsebből megyünk - ez idén ennyit enged meg."

Födő Imre: "Nem indulunk az Eger Ralin, egész egyszerűen azért, mert elfogyott a pénzem, és nem úgy jön, ahogy szerettem volna. A tervek szerint az egész évet kihagyom, hogy egy kicsit rendbe szedjem magam anyagilag. Éppen ezért az autót is el kellett adnom, de ha mégis úgy alakul, hogy újra versenyezni fogok, az egészen biztos, hogy újra egy VFTS-sel megyek majd. Maximum építünk egy újat..."

Király Gábor: "A pályákat nagyon megszerettük tavaly, annak ellenére, hogy lefogazott itt a diffink. Idén bizakodva várjuk ezt a versenyt, a télen felújítottuk a kocsit: Niva híd került bele, ami szélesebb hátsó nyomtávot eredményez, és az úgynevezett vastag féltengelyt sikerült belerakni, mert tavaly két aszfaltos versenyen is ennek törése miatt estünk ki, de új színt is kapott, és úgy általában megszépült szerintem a VFTS. Eddig nem nagyon mutogattuk senkinek, ez az egri futam lesz a világpremier...:) Külön örülök egyébként, hogy olyan pályákon mehetünk, mint a Parádsasvár-Szuha, mert az nagyon régi, klasszikus pálya - ez lesz a kedvencem valószínűleg. Olyat viszont nem tudnék mondani, amelyiket nem szeretem, talán, mert ezek a szakaszok nagyban hasonlítanak a pécsi pályákhoz, talán. Mindig nyerni akarunk, most is, ebben az erős mezőnyben is, de ez a világválság a mi csapatunkat is érinti, sok helyen kellett meghúzni a nadrágszíjat. Gumikkal például elég rosszul állunk, meglehetősen használt abroncsokkal rajtolunk majd. Emiatt például az egész év sem biztos - a miskolci futam már most úgy tűnik, hogy kimarad. Nem tudom, de sokat beszélgettünk a többiekkel, és szerintem az MNASZ-től jogosan várnánk el, hogy nekik is legyen válságkezelő programjuk, nem hogy még plusz, felesleges dolgokat tesznek a nyakunkba, mint a GPS... Tudom, erre az a válasz, hogy nem kötelező autóversenyezni... Csak ezzel a hozzáállással nem biztos, hogy jó irányba haladunk. Úgyhogy nehéz, de megyünk ahol tudunk, és bízunk benne, hogy eredményesen tudunk idén versenyezni."

Kiscsatári Imre: "A pályák nagyon jók, főleg, ha minden így marad, és ilyen jó idő lesz - mondjuk az út minősége az eléggé gyalázatos, de meg kell oldani, ezen kell mennünk, és reméljük, hogy jó lesz. A pályabejárás jól sikerült - remélem, az autó bírja majd végig. A tavalyi pécsi verseny után felújítottuk - mondhatjuk, hogy szinte új lett a kocsi, és a navigátorom is új, így vágunk bele az évbe. Szilveszter óta nem ültünk autóba, és tegnap még dolgoztak rajta, de pár kilométert már tudtam vele menni. Az első benyomásom alapján úgy tűnik, hogy sikerült az összeépítés - de a célban okosabbak leszünk. A tavalyi évünk elég balszerencsés volt, és most elég erős a mezőny, de nagyon szeretnénk az első háromban végezni."

Kovács Lóri: "Elég hirtelen jött az egész gondolat, hogy induljunk ezen a versenyen: két hete szombaton dőlt csak el, hogy tudunk indulni. A kocsival ez idő alatt elég sokat kellett foglalkozni, mert úgy volt, ahogy év végén hagytuk. A pályabejárás jól sikerült, és mivel tavaly is mentünk rajtuk, nagyjából képben voltunk, és a tarneszentmáriai gyors minősége már akkor sem nagyon tetszett... Egy új pálya lesz, az egerszalóki, azon picit többet mentünk, de már korábban is nagyon tetszettek ezek a tempós szakaszok, talán, mert hasonlítanak a salgótarjániakhoz. A meteorológia szerint jó időnk is lesz, és bár szeretek esőben menni, azért ennek most örülök. 2008-ban egyébként nyerni tudtuk Rallye2-ben az F csoportot, úgyhogy nagyon szép emlékek fűznek az Eger Ralihoz, mindig szívesen jövök ide. Idén úgy tűnik, hogy az aszfaltos futamokon elindulunk, a tavalyi Nyirád Rali után nem hiszem, hogy bevállalnánk a murvásakat..."

Szabó Laci: "Még ugyan nem végeztünk a pályabejárással, de remélem, hogy jó kis versenynek nézünk elébe. A szuhai gyorsasági nekem mindig is az egyik kedvencem volt, és most is jónak tűnik, holott fordítva lesz. Valahogy ez a pálya jellegében másmilyennek tűnik, mondhatni ez a kakukktojás a többi között számomra. Egyébként egy változás van a csapatban: újra Kaluzsa Tomi diktál majd nekem. Az autót újjáépítettük a télen: új futóművet, újfajta váltót és differenciálművet kapott - reméljük mindent sikerült megtennünk a győzelem érdekében. Bár kalandosan kezdődött ez a nap: leesett a trélerről az autó, úgyhogy az eleje összetört kicsit - csak azért mondom, hogy a nézők ne gondolják, hogy eleve ilyen szedett-vedett autóval jöttünk, de kénytelenek voltunk megfoltozni, hogy el tudjunk rajtolni... Elég erős mezőny gyűlt össze - bízom benne, hogy jó versenynek nézünk elébe."

Szolyka Miklós: "Tavaly óta kicsit felújítottuk a kocsit, és ezt a verseny főleg tesztnek szánjuk. Ha végigmegy az autó, mi is végig indulunk. Tetszenek a pályák, mondjuk a szuhai egy picit szoros lesz, de ez talán nem lesz probléma, és a Tarnaszentmáriának az eleje kicsit huncut... Kicsit autógyilkosnak tűnik, mert elég rossz a minősége: tavaly ugyanezen a szakaszon törtük el a féltengelyünket, és azóta csak rosszabb lett. Reméljük most sikerül átevickélnünk rajta, és az autó is egyben marad... De alapvetően nagyon tetszik a verseny, és szeretem az egri pályákat. A hosszú gyorssal kapcsolatban én is csak reménykedni tudok, hogy végig bírja majd az autó - tavaly ötből négyszer estünk ki... Jó lenne célba érni, és még jobb lenne, ha a dobogó közelében végezhetnénk."

Zsíros Imre: "Nem indulunk, mert új vállalkozást indítottam be, aminek az eredményét megnézheti mindenki a www.mecsekparkett.hu oldalon. Igazából ez az oka, hogy nem megyek Egerbe - a Construmán kiállítok. Eddig is vállalkoztam, de ez a bővítés sokat kivett belőlünk. Szóval Eger nem, és a Miskolc is úgy tűnik, hogy kimarad, de utána mindenképpen szeretnénk újra jönni. És csak azért, mert imádom a VFTS-t! Mikor először megláttam 1989-ben a Lajtait menni ezzel, rögtön felállt a szőr a hátamon és mindenhol, és azt mondtam, addig nem halok meg, míg nem lesz egy ilyenem - hát lett. És idestova 19 éve megyek ezzel - és minden nap hepi vagyok vele. Nagyon bánom, hogy pont az Eger Ralit kell kihagynunk - a Miskolcért talán nem is fáj ennyire a szívem... Egyébként nagyon jó lett most a kategória - szinte mindenkit én hülyítettem be, hogy jöjjön H-ba...:) Talán éppen ezért valahogy mindenki csatázni akar velem - le is tudnak győzni, mert olyan ügyes kezű gyerekek vannak itt, hogy az hihetetlen! És az is nagyon fontos, hogy nagyon jó barátok is vagyunk a kategória nagy részével, sokat beszélünk hétköznapokon is, nem fúrjuk egymást, segítünk egymásnak - nagyon jó csapat ez és én szeretek itt versenyezni."

Ez a hír most jelenik meg 7773. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k