tomilevi!
Vasárnap Szentkirályszabadját ajánlom, az aszfaltos rész nagyon látványos volt tavaly. Szombaton talán sólyi erdõt nézzük meg. A végén volt egy pocsolyás kanyar, két éve voltunk ott, akkor jó volt.
Sibera! Nem értem, mi abban a szomorú, hogy nem lehet a Borsod rally útvonalát elsõ olvasatra beazonosítani. Talán a Rendezõ próbál így védekezni....! Akiket komolyan érdekelt, azok kb. 2 nap alatt kisakkozták. A másik, amire fölfigyeltem, hogy a Salgó versenykiírásban hasonló megoldással éltek. Ott nem fantázianevek voltak, csak A B C D E gyorsok. Ott is kiszámolták, de nem nagyon reklamáltak. Érdekes, ami másutt elmegy, az borsodban már bûn?
Hozzáértõk szerint a kúton kapható E85 azt tudja mint az elf, picit jobb, ami tizedekben mérhetõ kilométerenként, nem másodpercekben (többi az ellenörzésen múlik)
S2000-ek... Janikát most veszprémben láttam úgy menni, mint barumon. Tolta ami kifért. Herczig is elég jól nyomta.
Ne feledjük az élmenõk között Herczignek, és Turinak van a legkevesebb tapasztalata autójukról.
Asi nagyon jó, kedvencem Õ is, és ha tiszta, amit csak õk tudnak, akkor igenis a S2000-es autóinknál kell keresni a hibát. Azt ne feledjük, szinte csak Asi jobb náluk. Az, hogy egy-két gyorson mások is, attól még összetettben nem. Ami számomra felejtõs, az a N-es pálya....nem, egy szombathelyen is a s2000jobb amit Herczig nagy meglepetésre majdnem be is bizonyított. Janika a másik. Szerintem! hiába ment IRC-n nincs benne km. alig vezette a pözsót, és azokat a tapasztalatokat amiket kint szerzett alig tudja kamatoztatni, mert itthon csukott szemmel is sokan végigmennének a pályákon, így hiába tud valaki, valakik itinerbõl menni, semmire nem mennek vele sajnos. Most kezd beindulni, és ha hozza a formát fog Õ még idén is újra nyerni futamot. De mind egy, majd idõvel beindulnak. Asi már ezer éve mitsuzik, várható volt, hogy behúzza ezt az évet, és úgy néz ki meg is csinálta.
Nekem az a szomorú, hogy a borsod ralinál direkt nem írták ki a gyorsokat, de már sokan tudják, és már készülnek rá, ahogy mindig is ez volt...de ha egy N2-es odamenne edzeni, tutira kizáratnák...... és ez az a pont ahonnan már az egész nem ér semmit.
Persze sokaknak igen, Én meg inkább megyek irc-re ott az N-es pályákon megnézem a 25-30 S2000-t meg a Cseh Asit Pech-et aki elvileg befér majd a 10-be, a mögötte levõk meg az N-es pályára panaszkodnak:),viszont az elsõtõl kap 2-3 percet.
Itt agyalhatunk, meg boncolgathatunk interjúkat, riportokat, megutálhatunk mindenkit, attól még jobb nem lesz semmi.
Viszont szerintem is izgalmasabb lett a bajnokság, még ha nem is látszik, mert az elsõ három szinte mindig u.az, de szorosabbnak látom, és ha hibázik valaki, nem a harmadik helyre esik vissza, hanem 5-10. megvan az elsõ csapat3-4 autó, majd szorosan rajta a második csapat, és utánuk ott van a harmadik is...van kb. 10 páros akik tudnak elöl lenni, van akik csak egy gyorsra, van akik többre is, de keveredés van, és ez jobb mint nézni 3 autót majd hatalmas szakadék.
..és a végére a holnapi IRC-re, ha már az esti parádét behúzta Meeke Hajrá Skoda!
:D
Csatákat lehet nyerni, több kajakkal is, de háborút nem!
Persze nálunk ez is megdõlt!
A szükséges plusz most hiányzott, az amúgy is nagyon jó eredményhez, csak elkéstek vele.
Második helyezett õszintén gratulálhatott, mert murvabajnok lett, és ezzel a második hellyel megvan a bajnokság is. Engem se érdekelne ha második lennék, miért nem lettem elsõ, ha van két futam ahol pár pontot kell gyûjtsek.
4 tréningbõl nem jött össze a tuti itiner.
Egyetértek, hogy élvezni kellene inkább a versenyzést Norbinak, de sajnos sem õ sem még jó pár éllovas ezt nem tudja!
Nehéz lehet úgy küzdeni, hogy csak a 2. hely jöhet szóba számukra , akármit tesznek meg a pályán. Ha kajak versenyzõ lennék, nekem sem lenne kedvem versenyezni egy olyan futamon, ahol a kategóriámba egy 1000ccm-es Jet-ski is rajthoz áll. Sajnos itt már nem lehet csak a versenyzéssel foglalkozni. Fokozott figyelemre van szükség, amely az utóbbi versenyen meg is volt. Meg is látszott az eredménye. A "Jet-ski"-s nem tudott legalább még vitorlát is bontani!
Üdv.:
Fajd