TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Vizes kaland a versenypályán
Elek Pistiék végigküzdötték, de nem értek célba
2011-08-18
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701752959
Napi oldal:
109241
Jelenleg:
3214
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
224. • 2012-08-21 21:39:15
Nos akkor fejet hajtok kacsintok -respect
Konklúzió: ha valaki baleset részesévé válik egy verseny alatt, akkor bármi áron próbáljon megegyezni az esetleges másik féllel, hogy magára vállalja a felelősséget vigyorgok onnantól támadhatatlan az ügy. helyeslek
Igazából bármi is történt , én mindkét felet megértem. Az egyik oldalt azért, mert maradt a korábbi pontállás, a másikat meg azért, mert annó engem is arra tanítottak, hogy ha bármi gondot észlelek, úgy álljak meg a gyorson, hogy senki se bírjon mellettem elmenni, így nem kapok a nyakamba fényéveket egy félreérthető eset okán.
Kicsit régebbi sztori: a beíróban a hallgattam a rádióforgalmazást, mert vártam az embereimet a STOPban. x rajtszámú (D.Sándor) beestett azon a bizonyos gyorson, amit egy rádiós ténybíró közölt, hogy leadta a menetlevelét. Majd pár kocsira rá meglett a rumli, kivették etapnak azt a bizonyos gyorsot. Majd közvetlen az embereim előtt megérkezett a fent nevezett Úr? a kék Hondájában, és simán kiadta a beíróban a korábban leadott menetzsugát.
Egyből hívtam a versenyzői összekötőt, meg rögzíttetem a sporival is. Este folytatódott a versenyirodán, de az általam tényleg nagyra becsült Versenyigazgató sem tudott a helyzettel utólag mit kezdeni. Ez volt az utolsó előtti cseppek egyike nálam a pohárban... Ja mindez azért tünt fel, mert egy kategóriában mentünk.
De nem akarnám szétcsapni a topikot régi történetekkel.
kacsintok
223. • 2012-08-21 20:58:25
Szia!
Versenykiírás:
Itt található: http://www.mnasz.hu/letoltes/aradkiiras_final.pdf

22.oldal:
"A pályabejáráson vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon balesetet, vagy vagyoni kárt okozó, vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövető versenyzők rajtengedélyét a rendező köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy eltérés van (a 198.hsz-hoz képest), mégpedig, hogy a rendező köteles megvonni a rajtengedélyt (nem pedig az FT). De ez az előbbi gondolatmenetemet nem befolyásolja.

//Hallkan:egyetértek, ez a sport már nem az amibe beleszerettem. szontyoli //

Üdv.: Diamond
222. • 2012-08-21 20:02:47
Kedves Diamond!
A 198. as hsz, nem teljesen pontos, majd ha lesz egy kis időm, megpróbálom bemásolni pontosan. :-)
Jó pár éve, próbálom távol tartani magam ettől a sporttól, de hidd el elég sok mindent láttam már. megdöbbent
Nem ülök már fel a különböző pletykáknak, bár hallani megint ezt, azt. Mindenesetre beszédesek a tények mindkét oldalról, ha higgadtan elemzed a helyzetet pártatlanul. Itt az ok, okozat, ill. a kialakult helyzet más más szemszögből történő pro, és kontra megitélésének fényében vizsgálva. kacsintok
...valaki esetleg beszúrhatná a pontos szabályozást.
Ha nincs igazam, fejet hajok. :-)
221. • 2012-08-21 18:37:27
Szia!
Átgondolván a dolgot jómagam másként értelmezem a leírtakat.

Kiindulván ebből:

1,
Idézet innen: "Kazár Miklós levele"

"Történt, hogy egy keskeny összekötő szakaszon kifordult velem szemben egy román rendszámú autó amit próbáltam kikerülni, de az út annyira keskeny volt, hogy egyszerűen nem fértünk el egymás mellett és összeütköztünk..."
"...Az ütközés után a másik fél nagyon korrekten a helyszínen, írásban elismerte a felelősségét és ezzel le is záródott az ügy."

2,
viperanfs - 198.hozzászólás

Ez a szabály ugye:

"A pályabejáráson, vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon
balesetet,
nagy vagyoni kárt okozó,
vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövető
versenyzők rajtengedélyét a rendező jelentése alapján a Felügyelő Testület köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy közlekedési balesetnek általában - mint itt is - 2 résztvevője van. Az egyik a károkozó a másik a károsult. Jelen esetben a károkozó a "román rendszámú autó" ill. a károsult Kazár Miklós. Vagyis Kazár Miklós, mint károsult, nem lehetett okozója alábbiaknak:
-baleset
-nagy vagyoni kár
-vagy súlyos közlekedési szabálysértés
miáltal ő ennek a károsultja vagyis elszenvedője volt.

A fentieket figyelembe véve véleményem szerint a Felügyelő Testület jó döntést hozott (már amennyiben érkezett hozzá jelentés a rendező részéről, erről nincs információm)

Tisztelettel:
Diamond
220. • 2012-08-21 12:46:09
pont azt néztem én is, hogy már túrában is állandó vendégként megjelennek...
219. • 2012-08-21 11:50:55
Gyerekek! Reszelitek it a f.ngot, tök feleslegesen!!!
A 198. as hsz. bem le van írva a szabály, azért nem is írom le még egyszer. Ennyi, és no comment.
El se rajtolhatott volna, és kész. A 2. kizárás már okafogyott,mint ahogy a fellebbezése is. ENNYI.
Jöhet itt az egyik szimpatikus autóversenyző ujjal mutogatása a másik szimpatikus autóversenyzőre, semmin sem változtat, ha a szabályosság oldaláról közelítünk.
Ez az egész megmutatja, mennyire felkészült szakmailag egy egy rendező brigád, meg egy egy versenyzőpáros, hogy észre sem veszik, és észre sem vetetik a turpisságokat.
Na ezektől a dolgoktól olyan nívós az egész bajnokság.
Ezeken felül 1 nagy probléma van, hogy egyre több űberbecsületes versenyző "szivárog" át más bajnokságokba, mint itthon, mint külföldön. Ezzel szépen lassan, de mérgezve az addig ott uralkodó viszonyokat, jó hangulatot, miáltal az MNASZ fertőjéhez hasonlatossá tesz mindent.
A kevés kivétel előtt persze mély tisztelettel fejet hajtok!
Összegezve ezt a sztorit, csak egy rövidke mondat jut eszbme:
Néha visszanyal a fagyi.
218. • 2012-08-21 11:49:02
Az, hogy miért tette, azt csak ő tudja, de az TÉNY, hogy megtette. TÉNY, hogy akadályozta a gyorsaságit szándékosan, és nem győződött meg róla, hogy szabad-e az út. TÉNY, hogy szabad volt az út, és TÉNY, hogy erről kapott tájékoztatást. TÉNY, hogy kisebb lázadás volt, hogy álljon el. TÉNY, hogy nem tette.

Az, hogy miért tette, azt csak ő tudja, de megtette.
217. • 2012-08-21 10:53:35
Miki miért tette volna azt amivel vádolják? Ezt magyarázza már meg valaki. Nem az lett volna a legcélszerűbb számára, hogy azonnal továbbmegy mikor szabad lett az út, beér 2. helyen, és annyival csökkenti a hátrányát az előtte lévőkkel szemben a bajnokságért folyó hrcban, amennyivel csak tudja?? Kérdem én?? Mi haszna lett volna, ha törlik a szakaszt?
216. • 2012-08-21 10:49:09
Még mielőtt egy videó alapján döntenétek, amit a "vádlott" tesz közzé, azért azt nem árt tudni, hogy itt a vita azon volt, hogy MIUTÁN Kazár tudomást szerzett arról, hogy az út járható újra, miért nem volt hajlandó továbbhaladni, vagy legalább a többieket tovább engedni 13 percig!

Gyorsasági szakasz szándékos akadályozása, ezért zárták ki, erről semmit nem ír ebben a szivhezszóló írásban. Ha a többiek üvöltenek, hogy takarodj már onnan, akkor az a minimum, hogy megnézem, hogy nincs-e esetleg igazuk, nem? Az út járhatóságáról szóló infó pedig az akadályt jelentő Botka-autó navigátorától jött, tehát elég hiteles...

Nekem nem áll össze Miki verziója.
215. • 2012-08-21 09:20:57
És az eset érdekessége, hogy a bajnokság egyik esélyesének Botka Dávid apukája vezette RSB fog majd dönteni.

Pártatlanul?

214. • 2012-08-20 21:37:28
Bocs azt akartam írni, hogy

(hogy hogynem, de NEM Delecour akart ütni)
213. • 2012-08-20 19:16:07
Nem lenne korrektebb "csak" simán gyorsan menni, és a gyorsaságin megverni Mikit?Nem ilyen tróger megoldásokat taléálni? Kajtó: Szerintem senki nem veri meg Őt. Vagy ha nem lesz másd, akkor kizáratják Őt is.
212. • 2012-08-20 17:23:19
Igy kell tenni mert az időjóváirással mindig az jár a legsz@rabbul aki megáll mivel mindig aránytalanul keveset irnak jóvá.idén pécsen én is és sokan a kiskategóriákból beszivtuk a megállapitott időket (bár nekem nem ezen ment el a versenyem).Én is ezt tettem volna a helyükben !és utána lépésben le a gyorsaságiról.Amugy félő hogy ha egyszer egy igazi balesetnél kell megállni már senki nem fog megállni és ez lesz az igazi gáz !
211. • 2012-08-20 14:37:03
Szerintem Búrorék jobban megérdemelnék az első helyet. Na nem azért, mert eddig idén nem volt szerencséjük, csak azért, mert a Robi körül nem nagyon vannak ilyen kétes ügyek. Milyen érdekes nem? Szóval, szerintem nekik kellett volna nyerniük.
210. • 2012-08-20 14:11:33
Arról miért nem ír a szimpatikus magyar versenyző, hogy a szervízparkban majdnem tetlegességig fajuló veszekedésben (hogy hogynem, de Delecour akart ütni) hazaküldte a sokszoros vb futam győztes versenyzőt Franciaországba, hogy tanuljon meg autót vezetni.
Ugyanott XXXXXXXXXXL-es mellény nagy tételben kapható.

Egy kérdés marad ,még megválaszolatlanul:
Miért maradt ott a versenyző 15 percen keresztül? Ott akarta tölteni az egész napját, ahelyett, hogy megnézte volna mi történt, tud-e segíteni, abban, hogy félretolják az autót, és tovább tudjon menni a mezőny. Miért maradt látótávolságon kívül?
209. • 2012-08-20 09:20:08
szerintem Mikiék egy dologban hibáztak. Nem mentek autóval botkáékig. Ez az eset is bizonyítja, senkiben nem lehet bízni...Mikiéknek a megállással előnyük nem lett, viszont ha direkt lettek megállítva, tudván, hogy ezért kizárhatják...........
Botka belsője a megoldás..... de az is csak abban, hogy direkt lettek megállítva, vagy tényleg keresztben álltak az úton...
208. • 2012-08-20 09:00:08
ezt nevezik szívatásnak .... a cél érdekében...
207. • 2012-08-20 02:15:19
Jah ez különben jót tesz a MAGYAR RALLY nem igen jó HÍRNEVÉNEK.........
206. • 2012-08-20 02:14:07
Az első 10 mondattol könnybe lábadt a szivem ezért,tart a MAGYAR RALLY ott ahol........
205. • 2012-08-19 18:11:17
A hivatalos indoklás szerint a Maximmun Racing Team kettőse akadályozta a verseny lebonyolítását. Fellebbezésnek azonban helye van, így az ügy az MNASZ-ben folytatódik majd. Az Osváth, Farnadi kettőst akadályozták, ezért 20 másodperc jóváírást kaptak, így egy helyet előreléptek az abszolút értékelésben. A 4. Arad Rally győztese ennek értelmében a Bútor Róbert, Tóth Imre páros lett, megelőzve a Balogh, Holczer és a Matics, Viczena egységet.
Arad Rally
oldalanként | növekvő
összesen: 244 hozzászólás • 13 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k