Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
WRC Face to face 2012
Bálint Richárd idén is elkészítette a hivatalos évkönyvet
2012-12-17
ajánló riport • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
722764374
Napi oldal:
211253
Jelenleg:
5349
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Akik szeretnének élni a lehetőséggel és a csökkentett árú könyv mellé egy exkluzív nyakbavalót is szeretnének kapni, azok írjanak a duen@duen.hu email címre egy megrendelőt (név, postázási cím, telefonszám). Minden megrendelés előtt telefonon egyeztetünk!

wrc_face_to_face_2012_2

Bálint Richárd nevét nem csak a magyar rallyongók ismerik, de a világ bármely pontján találkozhatnak vele azok, akik egy világbajnoki futamon a szervizparkban a hivatalos WRC cuccokat áruló stand előtt állnak... Ricsi fotói bejárják az egész világot. Idén is elkészült az évkönyv, ezt szeretnénk egy kicsit közelebb hozni az Olvasóinkhoz.

wrc_face_to_face_2012_11

Ricsi, tavaly ilyenkor arról beszéltünk, hogy a WRC promótere hivatalos évkönyvé tette a WRC Face to face 2011 könyvedet.
Hogy telt az évadod? Gondolom ott voltál minden futamon...
Ott voltam mindenhol, de nem mindenhol éreztem jól magam. Furcsa év volt. Hálás vagyok azért, mert ismét sok szép dolognak lehettem tanúja, de voltak olyan pillanatok és események, amiknek örültem volna ha kimaradnak a szezonból.

Mire gondolsz konkrétan? Mi nem tetszett??
A versenyekkel tulajdonképpen semmi baj nem volt. Volt amelyik jobban sikerül és volt amelyiken elszalasztottam pár szép pillanatot. De ez szinte mindig így van. A kellemetlenségeket inkább az emberek okozták. Azok az emberek, akik nehezen viselik ha valaki jobb, eredményesebb és sikeresebb náluk...

wrc_face_to_face_2012_4

Ezek szerint ez nem csak nálunk van így...
Ezek szerint nem... De szerintem most nem azért vagyunk itt, és az emberek sem azért kattintottak ránk, hogy a problémáimat soroljam nekik. Szerencsére van sok-sok olyan dolog a WRC-ben és körülöttem is ami ennél érdekesebb, izgalmasabb. Beszéljünk ezekről! Hm?

Beszéljünk! :)
Előbb beszéljünk a VB-ről!
Kicsit újraosztották a lapokat, de valójában a végeredmény ugyanaz lett, mint évek óta...
Mi a véleményed? Milyen volt a szezon belülről?
A szezon belülről és közelről sem mutatott mást mint távolról: Loeb erőlködés nélkül behúzta a sokadikat. Ami viszont most bosszantó volt, vagy inkább megszokhatatlan, hogy a többiek legalább annyit tettek ezért, mint Seb saját maga. Latvala és Solberg egymást múlta alul ebben a szezonban. Hirvonennek sajnos esélye sem volt. Finnország volt az egyetlen olyan verseny (és az első a szezonban), ahol szabadon kergethette a királyt. Ott sem érte utol... Ogier ott volt ugyan folyamatosan a mezőnyben, de neki csak annyi köze volt Loeb-höz, hogy a szakaszok között viccelődött vele. Novikovról és Ostbergről viszont meg kell említeni, hogy egy szinttel feljebb léptek. A csúcs még elérhetetlen volt a számukra, de már látótávolságba kerültek ami privát autóval szép teljesítmény. Jövőre szerintem egy csapatot alkothatnak.

Biztos figyelemmel kísérted a jövő évi lapjárásokat. Mit gondolsz, a tippelő bajnokságunkban nehezebb dolga lesz a játékosainknak?
Az attól függ Loeb hány futamon indul :)

wrc_face_to_face_2012_1

És a többiek?
Én úgy gondolom, hogy az első versenyen az első kanyarba kell állnia annak, aki mindenkit látni szeretne. Elképesztő nagy csatát várok számos maximálisan motivált versenyzővel. Ogier-t mindenki toronymagas favoritnak tartja és ez így is van rendjén, ha az új VW Polo R WRC az első pillanattól kezdve jó társa lesz a harcban.
Emellett szerintem a Citroen is baromi erős lesz Sordo-val és Hirvonennel. Talán ők ketten várnak a leghosszabb ideje arra, hogy Loeb árnyékából ki tudjanak lépni.
De a legnagyobb talány, hogy Loeb tartogat-e valami meglepetést a számunkra.

Azt még nem tudjuk de azt én már igen, hogy Te tartogatsz nekünk valamit... Idén is megjelent az évkönyved...
Egyrészt az én könyvem, másrészt úgy gondolom, hogy az egész WRC család és minden rallyongó könyve. A csapatok, a versenyzők és remélem sok-sok szurkoló is nagyon várta már. Idén sem volt könnyű szülés, de ha a kezembe veszem, akkor már csak a szépet látom rajta és benne. Tavaly mindenki azt mondta, hogy nagyon magasra került a léc, de én úgy érzem, hogy a WRC Face to Face 2012-vel sikerült ugyanarra a szintre eljutnom. Ha nem, akkor azt hamarosan meg fogom tudni a visszajelzésekből.

wrc_face_to_face_2012_10

Idén is ez lett a hivatalos évkönyv, ami önmagában már egy nagy elismerés. Jean Todt írta az előszót...
"Az FIA Rally Világbajnokság hivatalos évkönyve, a WRC Face to Face segít újra átélni az elmúlt szezon legemlékezetesebb, legizgalmasabb pillanatait. Tudjuk jól, hogy minden egyes fotónak saját története van. Az arcokon visszatükröződnek a magasságok és mélységek, valamint azok a nyers érzelmek, melyek ezt a rendkívül dinamikus sportot jellemzik. Ebbôl a szempontból semmi sem változott azóta, hogy navigátorként és sport igazgatóként részese voltam ennek a világnak; ezekre az emlékekre mind a mai napig nagy örömmel tekintek vissza.
Egy hosszú és megerőltető szezon után a WRC Face to Face lehetőséget ad arra, hogy kényelmesen hátradőljünk, és újra végignézzük azokat a pillanatokat, drámákat, melyek a fotós szeme előtt zajlottak és bontakoztak ki. Bízom benne, hogy ugyanakkora élvezettel fogják ismét átélni a 2012-es szezon emlékeit, mint amilyen szenvedéllyel a WRC Face to Face elhozta azokat.
"
Ezt írta a Főnök...

wrc_face_to_face_2012_7

December első hétvégéjén Monte Carloban egy másik elismerésben volt része a könyvnek...
Hosszú-hosszú évek után végre egy olyan helyen és olyan körülmények között mutathattam be a könyvet, amilyenről eddig csak álmodoztam.
Monte-Carloban az új Volkswagen Polo R WRC bemutójára kellett elkészülnöm a kiadvánnyal. Nem lehetett csúszás, nem lehetett pardon. Ott kellett lennie. Hatalmas felelőség és nyomás volt rajtam az utolsó pillanatig, de amikor a média és a VIP vendégek kezébe került, akkor már minden rendben volt. Még most is alig hiszem el, hogy az én könyvemnek jutott a finálé ezen a rendezvényen. Őszintén kívánom mindenkinek, aki valamilyen célért vagy eredményért hosszabb ideje küzd, hogy végül olyan körülmények között érjen célba, mint ahogy én azon a hétvégén.

wrc_face_to_face_2012_8

thumb_wrc_face_to_face_2012_13Gondolom nem véletlen, hogy a könyved a Volkswagen nagy bulijában lett először bemutatva...
Nem volt véletlen. A Volkswagennek nagyon komoly a költségvetése van és mindennek megadják a módját. Szerénytelenség nélkül mondhatom, hogy azért ezt választották, mert nincs ellenfele a piacon. Sem terjedelemben sem pedig minőségben.

De 2013-ban még szorosabb lesz a kapcsolatod a VW-vel...
Ne kerülgessük tovább a témát, amit Te már tudsz, és itt most próbálsz belőlem szép óvatosan kiszedni, de én valahogy még nem akarom sem elhinni sem kimondani ami már kész tényként kezelhető: 2013-ban Bálint Richárd lesz a Volkswagen World Rally Team hivatalos fotósa... :)

wrc_face_to_face_2012_9

Ehhez és a könyvhöz is őszintén gratulálok!
Tehát 2013-ban is az összes VB futamon ott leszel és remélhetőleg láthatunk a munkáidból. Ezt talán segíti az újonnan elkészült honlapod, ahol nem csak a könyveidet lehet megrendelni, de minden versenyről háttérképekkel ajándékozod meg a látogatóidat
Furcsa, de szép is ezt kimondani: nincs más választásom. Jövőre egészen egyszerűen mennem kell! Ott kell lennem mindenhol, ahol olyan képeket készíthetek, amit a világ egyik legnagyobb autógyára elvár tőlem. Ez persze óriás felelősség, de én ebből semmit sem érzek az ő irányukból. Két német fotóssal fogok együtt dolgozni, akik a szervizképeket és minden kötelező helyszínt lefotóznak a csapatnak, nekem viszont teljesen szabad kezet adtak. Tőlem csupán annyit kértek, hogy csináljak mindent úgy ahogy eddig. Nem várnak tőlem ilyen vagy olyan képeket. Nem kell senkihez és semmihez igazodnom. Maximálisan a magam ura lehetek. Egyetlen dolog van amiben viszont fel kell fejlődnöm az igényekhez: minden egyes autó után ami elment előttem öt perccel az interneten kell hogy legyen az a fotó amit készítettem. Hoppááá :)

wrc_face_to_face_2012_3

Azt gondolom ez egy újabb kihívás... Ami szinte már csak technikai kérdés... Látod már a megoldást?
Dolgozunk rajta. Szerencsére az egykori Suzuki Europe WRT tagjai között volt egy ismerősöm (Schafer Zoli), aki egy igazi specialista, és hozzásegíthet a ma technikailag elérhető legjobb megoldáshoz.

A facebook-on már több, mint 25ezer követőd van. Jó így megosztani a képeid, gondolataid, nem?
25.000 rajongó a Facebookon... Az én kedves kis seregem, vagyis a WRC Face to Face Armada a világ számos távoli helyéről verbuválódott össze, de a lényeg, hogy itt ezen a felületen mindannyian csak egy dologért vagyunk jelen: szeretjük a ralit és nap, mint nap értékelik azt amit csinálok.
Reményeim szerint napokon belül egy olyan új weboldallal (www.wrcfacetoface.com) is megörvendeztethetem őket és mindenki mást, amiben még több örömet és értéket találnak a rallyongók.

Áruljuk el: együtt is készülünk egy kis meglepetésre!
Azon túl, hogy a könyved minden VB futamon megvásárolható, a magyar megrendelőknek nem csak egy magyar nyelvű szövegkönyvet adsz, de egy exkluzív WRC Face to face - www.duen.hu nyakbavalóval is kedveskedünk.
Igen, nagyon sokat gondolkodtam / gondolkodtunk azon, hogyan tehetném itthon is vonzóvá és elérhetővé a könyvem. Nincs könnyű dolgom, mert nagyon magasak a gyártási költségek, ezért a könyv ára a világszerte 50 Euro. Ez itthon messze túl van a könyvekért elkérhető legmagasabb összegért, ezért kialakítottam egy teljesen egyedi árat a hazai piacra, amihez neked köszönhetően egy kis ajándékot is adhatunk a vásárlóknak. Az itthoni árat a lélektani 10.000 Forint alá csökkentettem, ami mellé Te még adsz ajándékba nagyon népszerű pass-tartót is a VB képeivel.

wrc_face_to_face_2012_6

Ez az árcsökkentés fontos döntés volt a számomra, mert komoly tárgyalások és egyeztetések előzték meg a WRC licenc tulajdonosával vagyis az FIA-val. Ennél többet azonban nem tehettem az ügyért. Bízom benne, hogy akik szeretik azt amit csinálok, értékelni fogják, hogy csak itt Magyarországon 5000 Forinttal kevesebbet kell kiadni a WRC Hivatalos Évkönyvért (magyar nyelvű melléklettel) csupán azért, mert a szerző én vagyok.

wrc_face_to_face_2012_5

Akik szeretnének élni a lehetőséggel és a csökkentett árú könyv mellé egy exkluzív nyakbavalót is szeretnének kapni, azok írjanak a
duen@duen.hu email címre egy megrendelőt (név, postázási cím, telefonszám). Minden megrendelés előtt telefonon egyeztetünk!

A postázásban a DHL a partner
wrc_face_to_face_2012_12

Ez a hír most jelenik meg 5701. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k