TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
XI. GARMIN Rallye
RTE bajnokság 7.futam
2011-09-09
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701774439
Napi oldal:
130721
Jelenleg:
2731
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2129. • 2014-03-16 13:20:19
Sajnos még a megjelent technikai szabályzat alapján sem egyértelmű számomra (kövezzetek meg), hogy most akkor milyen gépkönyv kell hova,miként,merre,hogyan?

A forgalmi ok, Átalakítási ok.. Régi RTE gépkönyv van, MNASZ nincs és mivel régi(2008 -as építésű) autóról beszélünk nem is volt. ( akkor elég volt az RTE gépkönyv a műszakihoz meg mindenhez) Homológ lap alapján épített autó...
Most akkor lesz gépkönyv az Amtosz-nak is, amivel lehet műszakiztatni, vagy ugyan úgy mint tavaly, csináltassunk MNASZ est, teljesítménymérési jegyzőkönyvvel, meg mindenféle kiterjesztéssel,+ ha indulni akarunk túrába akkor AMTOSZ-ost is nemértem


íme az említett számomra nem egyértelmű rész:

(1) EK jelöléssel ellátott alkatrészekből épített ( típusbizonyítvánnyal rendelkező), illetve FIA
egységesítő lap ( homológizáció) alapján átépített gépkocsik, amelyek forgalmi engedélyük
szerint versenygépjárműnek bizonyulnak, amelyek AMTOSZ gépkönyvvel rendelkeznek.

(2) MNASZ gépkönyvvel rendelkező gépkocsik, vagy amelyeknek korábban MNASZ
gépkönyvük volt, amely az AMTOSZ gépkönyv kiállításának az alapja. nemértem
Ez esetben a
gépjárművek nem térhetnek el az MNASZ gépkönyvük szerinti állapottól.

(3) (ez ok) Olyan gépkocsik, amelyeket NKH átépítési engedély alapján építettek át, amelyek
megfelelőségét tanúsították és SP rendszámmal rendelkeznek.


Segítségeteket Köszönöm ! (értetlenségemért elnézést)
2128. • 2014-03-16 10:40:01
Köszi, már nagyon várom :)
2127. • 2014-03-16 07:56:28
AMTOSZ szabályok 2014

http://www.amtosz.hu/szabalyzatok/
2126. • 2014-03-16 07:55:47
[url=http://www.amtosz.hu/szabalyzatok/]AMTOSZ szabályok 2014 >>KATT
2125. • 2014-03-15 22:33:26
Lódoki küldte:
Eddig beérkezett nevezések
2123. • 2014-03-15 21:29:45
Szia Lódoki,

Felvilágosodtam:) Jogos a lista...nincs aranyból a kerítés az tény:)Így már tényleg kerek a történet. Köszi!

Egyszer bízom benne,hogy eljön a béke és mindenki a saját dolgával fog foglalkozni!

Jó versenyt nektek! nevetek
2122. • 2014-03-15 20:08:22
Sziasztok !

Nevezési listát elküldtem Duennek és az RVO - ra is Eddig 72 nevező van , de többen is jelezték , hogy jönnek , ha kész lesz a vas !Még van egy hét és az eddigi versenyekből tudom , hogy szerda-csütörtök körül szokott felbuzogni a hév a versenyzőkben akkor jönnek a telefonok és a nevezések , úgyhogy szerintem többen leszünk mosolygok !

A pálya iránya a tökszögben lefelé lesz, ezért a versenytáv kb 50 km lesz , ami szerintem tesztnek több , mint jó !
Több nevet is olvastam az orfűi sprint rajtlistán , akik hívtak , hogy jönnének , de azért neveztek oda , mert a feljelentésünkben szereplők úgy tájékoztatták őket , hogy ez a verseny nem lesz megrendezve , mert ők ezt elintézték ...
Ezért lesz a kártérítés !
Huolb !
A közút ennyi , de ennek a körnek , csak egy szelete a közút , a többi önkormányzati tulajdon és annak külön ára van , ami nem ennyi
sírok , de van itt még sok tétel , amiről Te is tudsz , csak nem jutott eszedbe :
- matricák , rajtszámok , időmérés , versenyiroda , adminisztratív és gépátvétel helyszínei és emberei, szalag , karó , gumi , gumihordás oda és vissza , pályaépítés és bontás , rendezvénybiztosítás , a versenyszemélyzet szállása , étkezése , itinerek , biztonsági tervek nyomtatása , ennek a tervezése , munkadíja , szervízpark , versenybírók , pályabírók , biztonságiak , rádió, telefon , benya , szemétszedés , a sportegyesület tagsagi díjai , könyvelője , rajtsátrak , tűzoltókészülékek , parc ferme stb, stb és csak ezen kívül vannak a hivatalos engedélyek !

Ezen kívül ez több hónap rohangálás , intézkedés , idegeskedés, telefonálás , kilincselés , magyarul a benne lévő munkád ! Szerintem próbáld ki , úgx , hogy próféta és tsai végig ellened dolgoznak a háttérből ! Akik egyébként persze sunyi uszító net-huszárok , mert 2 napja regisztráltak és nevük az véletlenül sincs , mert tudják , hogy ők is egy per alanyai lennének !

Próféta Úr !

Kár , hogy Ön itt él közöttünk , a rossz súgóival együtt , mert gondolom Ön is ismeri a mondást , hogy senki sem lehet próféta a saját hazájában !

Ha Ön meri vállalni a nevét , akkor írja le ide , Önnel is találkozunk a tárgyalóteremben , hiszen Ön tanult jogtudor , ha nem akkor hagyjon már légyszíves békén !
Szerintem Önnek nem ez fáj , hanem egy ettől sokkal nagyobbat durranó dolog ...
Szerintem gyorsan tárgyaljon a feletteseivel , mert éppen egy megegyezés kezd körvonalazódni , egy Ön szerint magasabb szinten jegyzett verseny ügyében , de ha nem teszi fel a szájkosarat , lehet , hogy megsértődök !
Ennek a megállapodásnak része , az , hogy nincs itt semmilyen tiltás , ami amatőr jogállásnál , nem is lehet - ezt Önnek is tudnia kell ilyen jogi értesülések mellett- és jönnek is ORB nevezők és fordított a pályairány is , de ez megérne egy külön misét .
Én kompromisszum kész ember vagyok , valakinek telefonon ígértem egyezséget , bizonyos régi doldog rendezése esetén és ha nem b@sztatnak , akkor be is tartom . Ha újra rágalomhadjáratot kezdtek ellenem , akkor nincs egyezség !
Remélem érti magasabbrendű Úr !
Csókoltatom !

Többieknek üdv !
vigyorgok Lódoki
2121. • 2014-03-15 15:39:31
A tavalyival ellentétesen, azaz a tükszögben lefelé!
2120. • 2014-03-15 15:27:40
sportbírók díja 150-250e
TB járulékok
biztosítási díj 60e
serlegek 30e
forgalomterelési terv 80e
biztonsági terv 150e
személyzet útiköltsége 150-200e
stb.
2119. • 2014-03-15 15:13:21
A közút 300-600e között szokott lenni szakaszonként, ez most különösen olcsó.

mentő 160e
rescu 80-120e
rádió 120-250e
50 fő biztosítás 2nap 500e
szállások 250e
versenyigazgató
gyorsasági parancsnok
egyéb személyzet napidíja



kb. így számolj, alig marad Dokinál valami
2118. • 2014-03-15 13:44:10
Bocsánat Gabikám, hogy nem vagyok naprakész, de azért köszönöm az infót!
Ha a másik irányba mennek, akkor a tökszögnél felfele mennek igaz?
2117. • 2014-03-15 12:29:02
Nem mondjátok komolyan,hogy durván 300ezret kell a rendőrségnek fizetni,meg 50ezret a közútkezelőnek????

Én most megdöbbentem...kicsit laikus vagyok e téren,meg persze munkabért is kell fizetni emberkéknek,meg gondolom járulékos költségek(időmérés, rescue, kupák,oklevelek)...de átlagosan ilyen sprint meg amatőr versenyeken van azért 50autó minimálisan...az átlagos nevezési költséggel számolva 1,5 misi bevétel...

Akkor miért van az,hogy például szlovákiában meg a horvátoknál fele annyi a nevezési költség...én most megdöbbentem...mire kell még pénz? Ha az oroszlánrésze meg van 350ezerből? Valaki világosítson fel légyszi:) Ehhez nem értek...
2116. • 2014-03-15 12:19:08
Mint egyszerű néző, biztosan elkerülte a figyelmedet az a tény, miszerint 17-ig kitolták a nevezési határidőt ;)

Ráadásul egyébként a menetirányt is megváltoztatták, így nem a miskolci versenyen megrendezésre kerülő szakasszal megegyező irányban mennek majd.
2115. • 2014-03-15 10:39:11
Látom mennek itt a jogi dolgok.. Én mint egyszerű néző, csak egy nevezési listára lennék kíváncsi, hiszen csütörtökön lezárult a nevezés.
Ha már erre jártam, írok egy kis időjárást. Csapadékmentes napos idő várható, 12-15 fokkal. Bármi változik, írok kacsintok
2114. • 2014-03-15 10:26:54
Tisztelt Uram!

Ön se nem próféta, se nem aggódó RTE versenyző.

Igen szekszerűen ír, és jogos kérdéseket feszeget, de nagyon kár hogy ezt ilyen a szánalmas álca személyiség mögül teszi.

Miért nem nyilt lapokkal tolja, hogy "szerintem az MNASZ égisze alatt kellene maradni, a hozzászólásaimmal az a célom hogy ezt elérjük, Ivánt beparáztassam, a rte versenyzőket pedig fellázítsam"?

Amennyiben valóban a független és jól működő RTE-ért aggódik, akkor tegyen érte, segítségét biztosan jó néven fogják venni az érintettek.
2113. • 2014-03-15 09:36:12
Próféta!!!!!!!!!!!
Ebből arra bátorkodom következtetni, hogy Lódoki a 11 éves helyi ismeretségét bevetve elszaladt a Putnoki Üzemmérnökségre és az Ózdi Rendőrkapitányságra, hogy meggyőző erejét és eddigi szavahihetőségét kihasználva intézze az engedélyeztetést. Pici városok ezek, mindenki mindenkinek komám-sógor-haver-barátja. Olajozottabban működnek még a dolgok egy ilyen viszonyban, hiszen a Lódoki az elmúlt 11 évben mindig itt intézte az engedélyeit. Persze akkor MNASZ tagként megjelenve, MNASZ engedéllyel. Így azért kíváncsi lennék, milyen AMTOSZ-os papír, hozzájárulás került becsatolásra a Lódokitól a rendőrségre és közúthoz… Szívesen megnézném, ha még a pontos nevet sem sikerült egyik hivatalban sem felvezetni az engedélyekre. És azt is, hogy ugyanezzel a papírral besétál a Lódoki mondjuk a szombathelyi rendőrségre és közúthoz engedélyt kérni, ahol nincsenek meg a személyes kapcsolatai…

Tudod te, hogy ezzel a mondókáddal az említett szerveknél dolgozó embereket HIVATALI BŰNCSELEKMÉNYEKKEL vádolsz ill. csak finoman sejteted az ostoba olvasóval.

Meddig kell még ezt az iszap birkózást itt hallgatni. Valamit is magára adó jogi személyek és természetes személyek nem ilyen módon és stílusban rendezik vitás kérdéseiket. Emberek a Magyar rally társadalom apraja, nagyja az utolsó fan-tól kezdve már széthányta magát ezektől a dumáktól. Kapjon már valaki a fejéhez addig amíg az egészet be nem takarítja a NAV vagy TEK vagy a KGB nemértem
2112. • 2014-03-15 08:43:41
Sziasztok,

engedjétek meg, hogy egy hozzászólásban reagáljak a nekem címzett bejegyzésekre.

Kedves Shrekinator:
Többször elolvastam a bejegyzésedet, de nem tudtam értelmezni azt, hogy pontosan mi lett volna a mondanivalód. Nem védem az MNASZ-t, mert semmi közöm hozzá, sőt… Én csak versenyezni szeretnék, mint eddig… Nem szeretném, ha a BAZ Sprint sorsára jutnánk.

Kedves Highand:
Köszönöm, hogy becsatoltad a Lódoki engedélyeit ide a másik rally-s oldalról. Sajnos továbbra is azt látom, hogy semmivel nem tudod a 2095. hsz-omban felvetett eszmefuttatásokat cáfolni. Így megpróbálom összefoglalni, hogy eddig milyen állításokkal bombáztad és hülyítetted az utóbbi időben a fórumozókat:

1. Az AMTOSZ JOGOSULT előzetes írásbeli hozzájárulást adni a versenyzés során fokozott veszéllyel járó tevékenységek folytatására (veszélyes üzem), és a versenyeik lebonyolítása esetén azok autóval végzendő sporttevékenységéhez az MNASZ engedélye és hathatós segítsége a különböző hivataloknál az engedélyeztetések ügyében nem szükséges ezután. Levezettem Neked, hogy a Sporttörvény szerint miért nem lehet az AMTOSZ jelenleg erre jogosult, miért nem jogosult a szakszövetség vagy az országos sportági szövetségi státuszra. Mindezt tagadod, de nem tudod semmivel megcáfolni.

Egyetlen reakciód annyi eddig, hogy belinkelted Lódoki versenyének rendőri és közutas engedélyét, ezzel alátámasztva, hogy az AMTOSZ-nak mégis van erre joga.
A link:
http://www.rvo.hu/2014/03/14/rendezoi-kozlemeny-ii-mafi-emlekverseny-2014-marcius-22-23/

Ha jól megnézzük a rendőri biztosítás engedélyét és a közutas hozzájárulást, akkor látszik, hogy azokon nem az AMTOSZ szerepel, hanem Országos Rally Túra Biatlon Bajnokság. Ennyire pontatlanok lennének a közhivatalok? Nem hiszem. Ebből arra bátorkodom következtetni, hogy Lódoki a 11 éves helyi ismeretségét bevetve elszaladt a Putnoki Üzemmérnökségre és az Ózdi Rendőrkapitányságra, hogy meggyőző erejét és eddigi szavahihetőségét kihasználva intézze az engedélyeztetést. Pici városok ezek, mindenki mindenkinek komám-sógor-haver-barátja. Olajozottabban működnek még a dolgok egy ilyen viszonyban, hiszen a Lódoki az elmúlt 11 évben mindig itt intézte az engedélyeit. Persze akkor MNASZ tagként megjelenve, MNASZ engedéllyel. Így azért kíváncsi lennék, milyen AMTOSZ-os papír, hozzájárulás került becsatolásra a Lódokitól a rendőrségre és közúthoz… Szívesen megnézném, ha még a pontos nevet sem sikerült egyik hivatalban sem felvezetni az engedélyekre. És azt is, hogy ugyanezzel a papírral besétál a Lódoki mondjuk a szombathelyi rendőrségre és közúthoz engedélyt kérni, ahol nincsenek meg a személyes kapcsolatai…

Akkor a Te eredeti felvetésed szerint ha holnap kitalálom, hogy azzal új sportágat hozok létre, ha úgy bonyolítom le a meccseimet, hogy az első 30 percben kézilabdázunk, a második 30 percben pedig ugyanazokkal a csapatokkal futsalozunk, és azt kézifutsalnak fogom hívni. Na ne nevettess. És úgy gondolod, hogy ezt nem fogja szóvá tenni nekem sem az MLSZ, sem a Magyar Kézilabda Szövetség, és nem fogja megtenni jogainak megvédésére a megfelelő jogi lépéseket? Azt gondolom, a rallövölde miatt lesz még gondotok (hiszen Te hangoztattad, hogy csakis neked köszönhető a létrehozása), és nem az MNASZ tollából. Létezik itt az országban egy Magyar Sportlövők Szövetsége is… Az AMTOSZ által szervezett új sportágban való lövészethez akkor elméleted szerint nincs szükség a sportlövő szövetség hozzájárulására, mert az AMTOSZ ahhoz is adhat hozzájárulást a hatósági engedélyek megszerzéséhez a verseny rendezőjének. Ugye a lövöldözés is ún. veszélyes üzem, ez nem lehet kérdés. Kíváncsi vagyok, mit fognak ehhez szólni a sportlövők…

2. AMTOSZ gépkönyvezés, NKH vizsgáztatás
Hónapok óta azt a port hinted a szemünkbe, hogy az AMTOSZ gépkönyvvel lehet majd az NKH-nál vizsgáztatni. Ennek alátámasztására bemutattátok referenciaként azt a műszaki vizsgáztatási jegyzőkönyvet, ahol egy MNASZ szabályok szerint régen megépített és már MNASZ gépkönyvvel és homológ lappal rendelkező autóhoz készítettetek AMTOSZ gépkönyvet. Majd ezzel vittétek vizsgára, ahol a vizsgabiztos véletlenül civilben egy RTE-ben versenyző navigátor volt… Aki természetesen a szabályokat felrúgva megcsinálta a vizsgát az autóra véletlenül. Meddig néztek minket hülyének? Akkor lesz hihető az állításotok, amennyiben egy újonnan, AMTOSZ technikai szabályok szerint (egyszer csak lesz) épített és csak AMTOSZ gépkönyvvel, MNASZ vagy más FIA ASN által kiadott homológlap NÉLKÜL vizsgáztattok le egy autót az NKH-nál egy ismeretlen vizsgabiztosnál. Addig minden szavatok csak parasztvakítás ebben a témában. Még egy apró kérdés. Mikor lesznek meg az AMTOSZ technikai szabályok, technikai bizottság, bajnokság kiírása stb.? Miért csúsznak a gépkönyvezések? Ugye nem ezek hiánya miatt szeretné Iván kibérelni a szemét, elnyomó MNASZ technikai bizottságát szaktudással, infrastruktúrával? Áááá, dehogy. Persze mindenetek megvan, csak nekünk nem mutatjátok meg. Ezt már ismerjük, olvastuk párszor…

3. Lódokinak üzenem, hogy nem azért nincs ORB versenyző nevezve hozzá, mert az MNASZ tiltotta meg Nekik a részvételt vagy nyilvánította tagjainak tiltott versennyé. Csak esetleg a tavalyi anomáliából tanulva az ORB versenyzők is rájöttek, hogy a kiadott RVSZ szerint tiltott pályabejárásnak minősülne a Mafi emlékversenyen való részvételük, ha a Miskolc Rally-n szeretnének rajthoz állni. A tavalyi 8 páros, aki a Mafi versenyen és a Miskolc Rally-n is elindult, mindezt az MNASZ egyik képviselőjének előzetes írásos engedélyével tette meg. (Abba most ne menjünk bele, hogy jogosan megadható volt-e ez az engedély ezen párosoknak ettől a személytől). Lódokit komolyabb szakemberként ismerjük ahhoz, hogy ne lenne tisztában saját egyik szövetségének (hiszen mind a mai napig tagja az MNASZ-nek a HBRK ASE) szabályrendszerével, így némi torzításnak érzem a kijelentését, hogy az MNASZ tiltása miatt marad el cirka 40 nevező a versenyéről, mellyel 1.200.000Ft kára keletkezik. Talán a jövőben egy verseny megálmodásakor azt is alapul kellene venni, hogy a verseny útvonalát nem tervezem 1 héttel a magasabb szinten jegyzett sorozat versenye elé, annak útvonalát érintve. És akkor nem lenne tiltott pályabejárás a versenyen való részvétel, nem maradna el a 40 nevező… És még Lódokinak üzenem innen a távolból, hogy barátom mondása szerint nem s..unk oda, ahonnan eddig ettünk!

Összességében sok sebből vérzik ez az AMTOSZ-os történet fentiek szerint, mivel eddig semmilyen kérdésre nem kaptunk tényszerű választ Highand kartárstól vagy mástól, csak a ködösítés, csúsztatás, félrevezetés megy. Így egyre nehezebb benne hinni, hogy ez működhet. De most is megismétlem, mindenki előtt megkövetem Highand-et, ha végre előhúz valami tényszerű dolgot a cilinderből! Nem fog nehezemre esni bocsánatot kérni minden szóért és meghajolni nagysága előtt… De nehogy az legyen, hogy itt állunk elvakítva, aztán még júniusban sem lesz verseny…

Reméljük, Iván levonja a megfelelő konzekvenciákat, és felelős döntést hoz, ami a mi javunkat is szolgálja. Legyen itt szó versenyzőről vagy rajongóról. Highand barátunk pedig csak akkor szólal meg majd újra, ha tényeket tud felsorakoztatni elméletei mellett, és addig nem hülyít mindenkit. Fentieken ajánlott mindenkinek elgondolkodnia kicsit, ha bármilyen módon is érdekelt a témákban.

Ígérem, én is befejezem ezen hozzászólásommal az okfejtéseket (mert nem lételemem ez a fajta írogatás), csak akkor írok újra, ha adja Isten meg kell követnem Highand-et… Úgy legyen! Bár sok esélyt nem látok rá az eddigi tapasztalatok szerint.

Üdv mindenkinek!
2111. • 2014-03-14 23:09:27
Hát Próféta... védd a mundér becsületet.

Évek tömik a zsebüket ígérnek fűt fát az MNASZ vezetősége... de mint gondolom nem a pénz begyűjtéséről kellene beszélniük folyamatosan.(ezzel még friss téma a gumipályázatuk... megint egy nagy vicc volt)

Összehozni egy független egyesületet úgy, hogy az eddig működő csapat tagokat hátúlról zsarolják...itt értem azt, hogy verseny szervező aki OB és RTE versenyeket szervez le...stb. Nem szervez le Amtosz versenyt, mert az Mnasz-nél többé nem kell versenyt szerveznie. Gépkönyveztetés nehéz, az emberünk nem mondok nevet arra hivatkozi mert nem mondja a szemedbe nem jön el VIDÉKRE gépkönyveztetni. Na jó lehet rajta kívül is találni olyan embert aki csuklóból vágja az egész FIA rendszert és még műszaki végzetsége is van. Lehet, hogy meri vállani gépkönyveztetés 75%-ért is.(mondom, hogy csak a pénz)

Jah, nincs kiírás... lehet, de az MNASZ-nak arra sincs pénze, hogy levezényelje a díjkiosztót. megdöbbent
2110. • 2014-03-14 22:55:13
A "holnapi" gépkönyvezésről beszélj inkább a ködösítés helyett!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k