sziasztok.
Az okos hozzászólásokat nem kivánom kommentálni, de személy szerint sokan hálásak vagyunk, Buna Zolinak még ha rövidebb is lett a verseny.
Ugyan is nem Mészáros Iván dönt ,mivel nem ő a versenyigazgató. Ezt az okoskodóknak.
Másról:
Tisztelt versenyrendező úr, tudom válság, van de azért a nevezési dij igy sem kevés. Azt tudom le van irva ha késöbb adod fel a nevezési dijjat akkor lehet bünti, de egy napért 15%plussz. amikor egyébként is oda ér apénz.
Hát akkor le kéne egy-két dolgot most már versenyzői szempontból is deklarálni, mit is várnánk el a pénzünkért.
1. Olyan helyre ahol az autónk kerekei eltünnek az aszfaltban nem ártana egy kis kátyuzás,1 m3 hideg aszfalt kb25-40ezrft mert ugyanis nem kátyu szlalom versenyre neveztünk, most kinek nyujtsam be a számlát kb 40.ezer a kár és nem csak nekem volt ilyen.
A dijkioszó helyszinéröl, ne beszéljünk mert egy 8.kerületi késdobálóba többen fértek volna be, sorolhatnám még, remélem a jövöévben nem ilyen esztergom rally lessz,
Szóval elég ebböl, a versenyzői vérszivásból.
Jó lenne ha jobban megbecsülnétek ezt a nem kis rallys társadalmat.
Ha a szendrö rally is ilyen katasztrofa akkor a rendezö ne csodálkozzon, ha le lessz pontozva a verseny rendezése.
Uff.
en mar kiskorom ota jarok apummal rallyra,anno o is ment amatorbe ladaval,nagyon szeretem a rallyt.igaz tavaly is alig voltunk mert hozzank kozel rally (tatabanya) nemsok van es melo minden miatt nem tudtunk eljutni sajna ide oda.
tegnap ismerosokkel voltam en is bajotnal,huh nemtudom pontosan elmondani hol alltunk de ott ahol a feher wfts az elso korben beesett.vagyis en par kocsi utan ugy dontottem elallok,nemtudom de most iszonyat feltem...ott a domb oldalon.(a lassitonal volt ez amikor jonnek lefele ,szembe volt a domb ahol satraztak)
igaz sokan ott is maradtak,en tuti nem mertem,pedig sosem szoktam felni rallyn de most nagyon!
szerintem itt nincs is igazan biztonsagos hely,mert oda is siman beeshetett volna vagyis inkabb ha megdobja,akamilyen magasra is feltud a kocsi repulni,ezert nem mertem ott allni.
ugyhogy atmentem a tuloldalra ahol kb 5en alltak:) a hegy tetejen,igaz nem lattam annyit de ott tutira biztonsagos volt:)
na meg az esöööö, az vmi iszonyat volt,de tetszett,minden:)
elolvastam a beszámolód, azt kell, hogy mondjam minden nézőpont kérdése. Sajnáltuk mi is az etapot, de mikor odaértük a csibegyári lassítóhoz, 40km/h-ról sem lehetett fékezni az intermedia gumikkal sem, mert mintha jégen mentél volna mankókerékkel, se fék se kormány nem volt a kocsin. Mikor leesett az eső a 3. gyorson 3szor estünk be, és 2 lassítót vittünk el a slickkel, de esély nem volt a korrigálásra, amennyire én tudom a H/1 ben mindenki vagy elvitte a lassítót vagy beforgott.
Nekem etalon. Úgy megy a ladával, ahogy télen a Micsuval a mátrába. Nagyon nagy kéz, és téli gumival indul a versenyeken, tehát nem időre akar menni...
Ez egy igen jóra sikerült video. Köszönjük.
Már pár verseny óta figyelem ezt a Márta nevű versenyzőt. Igen látványosan megy és nem időre. Mégis mindíg a középmezőnyben van. Aki nem megy időre annak lehetne egy etalon...
Van igazság abban, amit Sibera ír. Én fiatal korom ellenére jó 14-15 éve járok versenyekre, de például olyat még nem láttam, mint a mai versenyen, hogy egy sportbírónak nevezett srác részeg!! volt a verseny ideje alatt. Ez számomra elfogadhatatlan, nem hiszem el, hogy a környéken nincsenek normális, rallyhoz értő sportbírójelöltek, akik meg tudják állni azt, hogy verseny alatt ne alkoholizáljanak és vigyázzanak a nézőkre. És a másik. Minket is olyan helyről akartak elküldeni, ahova én még szintúgy nem láttam bemenni-felmenni autót, pedig azóta ott szoktunk állni, amióta Egomrally van. Szóval néha nehéz megérteni a vezetői döntéseket...:)
Hiiii Sziasztok, hát szerintem nagyon jo volt a verseny a Bajoti elágba!! Mi is sajnáltuk hogy törölték a 3GY-ott!! Mert ahogy mentünk haza Bajotrol kifele az a "szerpentin" is bizony nagyon mocskos volt!! Adig vártunk mi is mig rongyá nem áztunk, de ennyit meg ért NEM CUKORBOL VAGYUNK :P És azért bőven volt látvány !! Szegény suzuki mit kapot mikor az árokbol lett kitolva AGYIG GÁZZZZZZZZ !!
Visszont voltak nagyon szép megpörgések HÁLA Anyagi sérülés nélkül!!!!!! Szoval nekünk tetszett jo verseny volt !!
Gratula a szervezőknek azért szerintem maximálisan kitetek magukért amit lehetett !!!
Üdv.
Jónak indult a verseny.
Egy óra alvás után épphogy kiérve Véghék egyből meghozták az alaphangulatot. Nagyjából ismert túra mezőnyből hozták is a látványt-tempót akikre számítottam. Második körre megérkezett a túra vezére, és elkezdődött a kavarás. Bajóti elágban olyan helyről elzavarta a fotósokat, nézőket, ahol, közel húsz éve járok abba a kanyarba, az alatt, még ebből az irányból, SOHA nem ment fel senki, még a már legendásnak mondható kilencvenes évek elején sem. Természetesen ez miatt is csúszás lett. Nagy nehezen elkezdődött a verseny, és a licenszesek után Dávid megint hozta a "beteg" szintet:D, majd a mezőny közepe fele elkezdődött esni, és parádé lett a slick gumikkal. Nem fostak, próbáltak sietni. Rongyá áztunk, de most közel volt az otthon, így belefért az ebéd, meg a ruhacsere. Újult erővel nekiindultam a harmadik körre.....nah ez tuti lesz, gondoltam magamba, és a tegnapi kijelentésem után ( (Hevesi)"Pisti, ezen a futamon lesz esélyetek nyerni") reménykedve vártam a rajtot. Kiderült Tardoson nem esett, Matyiék slickel jöttek, nyerték is, Hevesi megverte Lovászt, mindketten esőre készülve, és itt jött az Én gondolatom....Ebben az esőben Pisti meg fogja verni őket, és utána ing gatya leszakadva megy egy tardost, picit kap, és elég lesz!
Ennyit a gondolataimról, és jött a jó magyar valóság(show) eső szakadt...majd elállt, és abban a pillanatban sc ment még egy kört...Iván úgy látszott akarja a gyors lebonyolítását, erre a drága sc kitalálja két helyen rossz az út, nem lehet megállni (mindezt zárójelben megjegyezném egy abs-es autóval..és itt aki tudja mit művel az abs ha picit is csúszik, főleg ha egyenletlen vízben álló felület van, az tisztában van vele ilyenkor az abs egyenesen hátrány, mert felenged mindenre)
Erre iván miután megkapta a jelentést meg telefon meg minden, bocsánat kéréssel etapot hirdet..hát a ............! s***rá ázva, és a mezőny nagy része intermédiával állt a rajtban, etap.......
Jó 5 perc káromkodás közepette átmentünk Bikolra, ahol még jött a második kör vége igen látványosan, majd megnéztük az utolsó gyorsot a Hidasban. Jó volt, csúszkáltak, tempó is volt. Egy dologra nagyon felkaptam a fejem. Jött egy lada, elfosta magát, szegények begurultak a célig, majd a beíróig tolták, és segített nekik más is....Rádiós pontnál álltunk így mindent hallottunk amiről beszélnek...a reakció: idegen segítséget vettek igénybe, jegyzőkönyvezzétek!!!!! ezek a fontos dolgok, de az hogy ne legyen 2-3-4-5-6 óra csúszás azzal nem foglalkoznak.
Ha jól tudom, bár utoljára Bontáson volt az autó, de ebben az A-s cucc a szűkítő mérete, más nem nagyon, Másodikok lettek Pistiék! Nagy gratuláció, mert a mezőny leggyengébb mitsujával (280Le) ez dicsőség!
érdekesség: Figyeltem az eva6-os mitsukat, és szemmel láthatóan a Szíjjéké a legkomolyabb, az ott van az úton. Nagyon jó, és jól beállított futómű. Volt még pár ami szinte hasonló, de itt mintha a motorerő lenne a lényeg..inkább jó erős autókat láttam. Hevesiékén meg vagy elvannak durranva megint a gátlók, vagy nagyon puhák, de kitűnt a mitsukból,nagyon billegett. Nob! Lőd be:)
Ismerős arcok: Tavaly Barumon beszélgettünk ha jól emlékszem talán Kecskeméti párral. Bajóti elágban a második kör közepe fele megérkeztek motorral....... láttak egy fél mezőnyt, majd vártak sokat a szakadó esőben, és a végén kiderült etap.....megérte eljönni.
Verseny tényleg jó volt, ha leszámítom a sok-sok csúszást, meg az etapot...de miért számítsam le? Jó lenne már megtanulni lebonyolítani, mert nálunk valahogy ez nem megy, persze vannak olyan amatőrnek nevezett bajnokságok, ahol megy...de sajnos ők a kivételek.
Nagyon nagyon jó verseny lett volna HA nem lett volna az az etap. Azt még megértettem volna, hogy a gy3 második fele etap, mert arra tényleg nem készülhettek fel a versenyzők, viszont a gy5re igen. A verseny végén Bajóttól lementünk a célig, de nem tűnt annyira veszélyesnek.
Még egy apró megjegyzés: néhány pályabíró beszélhetett volna normálisan is, és nem tapló paraszt módjára...