kzsolt
Katona Zsolt
2015-02-26 09:54:28
utolsó bejelentkezése
kzsolt

44 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
730914800
Napi oldal:
46899
Jelenleg:
2603
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
kzsolt hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 44 hozzászólás • 3 oldal
2012-03-02 12:53:39
"Az MNASZ IB a gépkönyvezés megújult rendszerének részét képező bukóketrec ellenőrzés folyamatának elősegítése érdekében
2012. január 1-i hatállyal, visszamenőlegesen csökkenti az MNASZ díjtételek között szereplő bukóketrec certifikát egyedi típusvizsgálati díját (MNASZ díjtétel V. fejezet, 10. pont) 31.500.- Ft-ról, 10.000.- Ft-ra.
Az ezen időpont után kiállított egyedi típusvizsgálatért befizetett magasabb díjat már befizetett versenyzők részére, a különbözet visszafizetendő."
2012-03-01 08:16:20
Gyurma!

Nem szeretném ha itt is elkezdődne az "acsarkodás". Ezért figyelmen kívül hagyom a személyemre tett kritikádat.
Sok dolgot érzelmi alapon közelítesz meg. Pedig itt a szabályok mentén kéne haladni. Max. arról lehet vitázni, hogy jók e vagy nem.....

Ezt írtad:
"A szabályok eddig is jók voltak, elég lett volna finomítani. Egyszerűen be kellett volna tartani. Most indokolatlanul megdrágul, és bonyolódik majd a helyzet a Túrásoknak, és ennek nem más az oka, mint az, hogy néhány ember pénzt szeretne beszedni egy olyan bajnokságból, amihez semmi köze."
Igazad van!!
Ugyanis az eddigi szabályokat ha az eddigi felelős személyek betartatták volna, most sok kérdés nem merült volna fel.
Azt gondolom, hogy az Iván és a Zsolti is hosszú évek óta próbálja jól működtetni az RTE-t.
Viszont nem értem, hogy a felkínált lehetőségekkel miért nem akarnak élni....

A régi utat senki nem szüntette meg!!
Nyílt párhuzamosan egy új lehetőség de sajnos erről a versenyzők nem sokat tudnak. És ez sem emeli a költségeket!!!

Az RTE-ben rajthoz álló autókra is az MNASZ által meghatározott technikai szabályok vonatkoznak.
És ezt ideje lenne mindenkinek megértenie. Mert ezt jogszabályok rögzítik...

Változatlanul a személyes kommunikációban, tájékoztatásban hiszek!

Tehát akit, akiket érdekel milyen változások vannak és ezeknek kire milyen hatása van, szervezzen egy összejövetelt a versenyzőknek és ott vitassuk/vitassák meg a helyzetet!

2012-02-29 23:51:20
És egy kérdés!!

Ha az MNASZ ATB -az érvényes jogszabályban rögzítve- 1x kiad egy gépkönyvet melyet elfogadnak vizsgán, akkor miért kell azt az RTE vezetésének "felülírni" a versenyzők zsebére???

Kissé úgy tűnik, mintha valaki "államot játszana az államban" más zsebére, nem???
2012-02-29 23:43:55
Teljesen bele tudom képzelni magam a kis költségvetésbe! Már csak azért is mert a "költségvetés hiánya" miatt fejeztem be a versenyzést.
Viszont ÓRIÁSI TÉVEDÉS, hogy valamiért 2x kéne fizetni!!
Viszont ha igen, az nem az MNASZ sara.

Az elmúlt napokban 4 olyan versenyzővel beszéltem aki nem a zuhanyhíradóra volt kíváncsi.
Mindannyian el tudták fogadni és hasznosnak találták a "változásokat". Mindezt úgy, hogy csak tényekről beszélgettünk.................

Csak ismételni tudom magam!!
Szervezzen meg valaki egy összejövetelt és kellő tájékoztatásban részesül mindenki.

Meggyőződésem, hogy csak személyes kommunikáción keresztül lehet átadni az információkat érthető módon!
Minden egyéb csak kérdéseket vet fel és találgatásokra ad lehetőséget, ami elviszi a fókuszt a lényegről!!
2012-02-29 22:53:36
Kedves Túrások!

Az RTE vezetője, Mészáros Iván és Pénzes Zsolt már tavaly szeptember környékén tájékoztatást kapott az ez évtől érvényes "változásokról". (azért van idézőjelben mert ezek a változások igazából nem is azok. pusztán az évek óta létező jog- és sportszabályok betartása és betartatása lenne a cél ami eddig nem igazán sikerült.)
Ivánnal én is több ízben személyesen beszéltem még tavaly és kértem, hogy mielőbb szervezzen meg egy versenyzői ankétot ahol a az MNASZ illetékesei kielégítő módon és megnyugtatóan tájékoztatják a versenyzőket mind a sportrendszám, mind pedig a gépkönyvezést illetően.
Ő és Zsolti (Pénzes) is tudta, hogy milyen "változások" várhatóak.
Január elején az Előd -mint az RTE versenyzői liga vezetője- szintén meg lett kérve, hogy szervezzen meg egy fórumot a már említett okból kifolyólag. Senkitől semmilyen válasz, reakció nem érkezett.
De említést tehetnék Buna Zoliról is akivel én is és más is több ízben beszélt tavaly a várható "változásokról".

Egyébként az, hogy az ATB (MNASZ) milyen tipusú gépkönyvet ad ki egy autóhoz, nem határozza meg azt, hogy az RTE-ben milyen kategóriát irjanak ki rá vagy milyen kategóriába sorolják be.

Az MNASZ -mint ahogy korábban is- ÉRTÉKNEK TEKINTI az RTE-t és az RTE szervezésében versenyezni kívánó VERSENYZŐKET!!!!! (ezt alátámasztva az MNASZ vezetése hosszútávra az RTE vezetésére akarta rábízni a komplett honi rallye utánpótlás kezelését melyet nem fogadott el az RTE vezetése)

Sajnos tudomásul kell vennünk, hogy a jogszabályi változások miatt megváltozott, szűkebb lett a mozgástér és ezzel megnőtt az MNASZ felelőssége is igen nagy mértékben a versenyautókra kiállítandó dokumentumok tekintetében.....is!

Így most itt kérlek benneteket, RTE-ben versenyző sporttársak, hogy aki érez magában annyi motivációt, hogy megszervezzen egy összejövetelt, az jelezze és az MNASZ illetékesei örömmel tájékoztatnak benneteket minden kérdésben!
2012-02-28 18:56:28
Akik CSAK és KIZÁRÓLAG e miatt váltottak licencet, kérem jelezzék a koordinációs bizottság email címére írva!
skb@mnasz.hu
Ígérem, találunk rá megoldást!!!
2012-02-28 16:15:12
http://mnasz.hu/mnasz.php?id=802

-MNASZ általános előírásai
-20.oldal _ I Gépkönyv, gépkönyvezés

"MNASZ gépkönyvezési eljárás csak az eljárást kezdeményező jogi vagy magánszemélynek, valamint a jármű tulajdonosának - az azonosítására alkalmas - adataink rögzítése mellett indítható, illetve gépkönyv csak ezen adatok birtokában és a gépjármű MNASZ technikai előírásoknak való megfelelősége esetén adható ki."
2012-02-16 07:21:00
Fejtsd ki légy szíves, miért gondolod így?
2012-02-16 07:21:00
Fejtsd ki légy szíves, miért gondolod így?
2012-02-07 16:59:32
"A magyar raliversenyeken a jövőben nem szeretnénk külföldi - szlovák, olasz - rendszámú, bérelt autók tömegét látni"

A fenti idézet igen-igen el van ferdítve.

Itt megtalálható a komplett riport - 4.50.-től a lényeg.

http://www.digisport.hu/video/7630

2012-02-07 16:57:06

"A magyar raliversenyeken a jövőben nem szeretnénk külföldi - szlovák, olasz - rendszámú, bérelt autók tömegét látni"

A fenti idézet igen-igen el van ferdítve.

Itt megtalálható a komplett riport - 4.50.-től a lényeg.

http://www.digisport.hu/video/7630


2011-10-26 12:45:01
Tájékoztatásként!
Sem korábbi, sem távolabbi terveim között NEM szerepel, az rallye szakág vezetése!!!! Ebből kifolyólag semmilyen lépést ez irányba nem tettem!!!!
Így, bárki bármit mond ezzel kapcsolatban, egyszerű blődség!!!!!!
2011-04-14 21:29:09
Te! Hulk01
Hónapok óta még véletlenül sem nyilvánultam meg. Erre mos te kitalálsz magadnak. Gratulálok!
És még mindig név nélkül "vagánykodsz" egy olyan poszt révén amit egy hozzád hasonló névtelen "vagány" tett fel. Gratulálok!
Ígérem személyesen is elmondhatod nemsokára az esetleges gondodat.
Udvariasan foglak hallgatni!!!!
2010-12-17 22:15:07
u.i.:
Sajnos -ismét elolvasva Cselényi Balázs riportját- egy-két dolog mellett nem lehet elmenni.
Ajánlom figyelmetekbe! Különösen azoknak akik nem vettek részt a szerdai, hungaroringi tájékoztatáson.

Balázs! Idézek Tőled ha megengeded........aztán meg kérdezek.
A többi az olvasóra tartozik....

-"Az elmúlt négy év két vezetőnek a csatározásával zajlott, akik most hirtelen egymásra találtak, és már közösen képzelik el a jövőt.
Én biztos vagyok benne, mint a múltban már annyiszor, a jövőben ez az ingatag egység szétbomlásával veszélyeztetni fogja a magyar autósport jövőjét."
-Mióta veszélyezteti az bárminek a jövőjét ha a korábbi ellenlábasok összefognak valamiért???? Lehet azért, mert azok nem férnek majd bele az elképzelésbe akik önös érdekekre használták ki az általad említett csatározást??

-"A fentiek ismeretében ez eleve egy "kétes szövetség", de muszáj szót ejteni a beterjesztett alapszabály módosító javaslatról is":
-Ez nem túl merész kijelentés, ismerve a kandidáló elnökség összetételét???

-"Véleményem szerint itt az ideje, hogy a Szövetség vezetése kapcsán egy meglehetősen hosszú korszak lezáruljon, és itt is bekövetkezzen egy "rendszerváltás"."
-Nem gondolod, hogy ebbe a hosszú korszakba -aminek szerinted le kéne zárulnia- Te épp nyakig benne vagy???

-"Siker a Rendezői Liga létrejötte, még ha sokan ellenzik is ezt."
-Ez nem véletlenül a Tóth Imi "sikere"????

-"Szakágakkal kapcsolatos tervek:
Gokart:
- Szakág újbóli megalakítása"
-Vaj' nem Te voltál a Sportszakmai Alelnök mikor ez munkacsoporttá 'alakítódott'???

A többi szakágról most nem szólnék mert reggelig lehetne írni a kérdéseket..........
Viszont!
Ejtsünk pár szót az általad támogatott elnökség programjáról!

-"Szövetség gazdasági helyzetének átvilágítása és működésének optimalizálása. Működési költségek csökkentése és a központi kiadások alacsony szinten tartása mellett az Elnökség tagjai kapcsolati tőkéjükkel segítenék a bevételek növelését külső forrásból."
-Az elmúlt kettő évben ez miért nem kezdődött meg(átvilágítás, optimalizálás)?? Vagy jövőre magadat szeretnéd átvilágítani miközben ezért Te voltál a felelős az utóbbi két évben????
Szerdán Neked is feltűnt, hogy a kandidáló elnökség tagjai elég komoly kapcsolati tőkével rendelkeznek??

-"Növelni a szövetség társadalmi elismertségét"
-Ez is feltűnt Neked a szerdai bemutatkozáson, hogy ez IS a célja a jelölteknek???

-"Kormányzati szervekkel és hivatalokkal való kapcsolat szorosabbra fűzése és folyamatos együttműködés"
-Ezek szerint ez sem kerülte el a figyelmedet szerdán???

-"Székhely kérdésének gazdaságos, hosszú távra való megoldása"
-Ezek szerint erre is figyeltél mikor az Uniqa-s vezér ezt megemlítette???

-"Biztosítási rendszer teljes megújítása, kiemelve az extrém biztosítást"
-Véleményed szerint miért van egy nagy biztosító társaság vezetője a kandidáló elnökségben???

-"Központi üzemanyag és gumi szponzor felkutatása"
-És ezt hogy képzeled el?? Öt nappal a bajnokság rajtja előtt mint az idén az E85-öt???

-"Hosszabb távon használható szabályrendszer alapjainak kialakítása"
-Nem gondolod, hogy ehhez azért kell egy olyan VEZETŐ aki min. a leírtakat betartja és betartatja?? Nem gondolod, hogy ebbe nem fér bele egy VEZETŐ részéről a fizetett alkalmazotti szerelői munkavégzés???

Balázs!!
Most, hogy -többé-kevésbé- a végére értem nekem az tűnik fel, hogy amit szerdán hallottál a hungaroringi tájékoztatón és olvastál a korábban megjelent "Program az autósport jövőjéért...." című programból, azt sikerült magadévá tenned és majdnem szóról szóra lenyilatkoznod........
Nem gondolod, hogy elég lett volna csak annyit mondanod a riporternek, hogy a fent említett programmal egyetértesz????

Tisztelt olvasó!
Lehet fölöslegesen koptatom ujjaimat mert Balázs is támogatja a már korábban megjelent programot és elnökségi jelölteket??
Csak valami fura módon ad neki hangot......Pl. úgy, hogy riportjában megismétli a már elhangzott, papírra vetett teendőket!

Mást nem tudok elképzelni mert volt rá két éve, hogy az általa leírtakból valami picit is elkezdjen megvalósítani.....
Na persze, az elmúlt két év alatt nem jelent meg olyan anyag amiből "szemelvényezni" lehetett volna..........

Jó éjt!




2010-12-17 20:25:45
Tisztelt olvasók, sporttársak!

Holnap közgyűlés! Reményeim szerint ennek most balhé mentesen, konstruktívan kéne végigmennie. De az elmúlt napok történései és az itt megjelent Dr. Tóth István és Cselényi Balázs riport arra enged következtetni, hogy vannak akiknek nem feltétlenül a békés, konstruktív megoldás lebeg a szemük előtt. Illetve az Ő általuk felvázolt elképzeléssel tudnak csak azonosulni.
Ezzel még nem is lenne baj, DE!
Úgy nyilatkozni, hogy abban még véletlenül sem írnak negatívot magukról, vagy ha volt ilyen akkor az csak és kizárólag rajtuk kivül álló személyek és események okán történhetett meg, enyhén szólva is vicces!!!! :-)
Lehetne mondani az olvasónak, hogy mit akar ez a Katona? Mindig csak vádaskodik.......kritizál...stb. Ezt lehet mondani! De akkor azon is gondolkodjunk el, hogy korábban egy oldalon húztuk az igát az említett személyekkel. És abba, hogy jelenleg betölthetik ezt a pozíciót -sajnos- nekem is részem van benne! Ismét a kérdés: akkor most miért írogatok?
Na pont ezért!!!!
Amint oda sikerült kerülniük elindítottak egy káoszhoz vezető állapotot! Dokinak -mint ügyvédnek- ez nagyon megy mert verbálisan igen képzett. Nem szeretnék vádaskodni inkább tájékoztatásként egy pár tény, személyre lebontva a teljesség igénye nélkül!
Dr. Tóth István:
-mint az elnökség oszlopos tagja, s így a szövetség szakágvezetőinek felettese, nem tartja ellentmondásosnak, hogy a rallye szakágvezető rallyracing újsággal folyó "fekete péter" perében Ő nem a szövetség tisztségviselőjét hanem az újságot védi mint ügyvéd......
-nyílt levélben elhatárolódik -2009- Ferjáncz Attila elnöktől olyan stílusban ami minden jóérzésű ember számára emészthetetlen....
-nyilvánosan -2008 KTM szalon- kijelenti, hogy Ő lesz az az ember akinek köszönhetően 20-30 ezer forinttal csökkenni fog a nevezési díj a rallye versenyeken (ott voltam, hallottam). majd ezek után egy olyan szerződést terjeszt az Elnökség elé aminek az aláírása -enyhén szólva is- komoly hűtlen kezelési szankciót vonhat maga után. és ezt teszi mint regnáló ügyvéd.....(aláírást követően 1/3-ad pénz jönne negyed éven belül de az aláírástól számítva már jogtulajdonossá válik a szerződő viszont semmi garanciát nem tartalmaz ha nincs fizetés. s ez 10 évre szól. de megsemmisül ha 180napon belül semmi pénz nem érkezik a jogért)
-nyílt vitára hívja azt a Frank Tamást aki tagi javaslatra Elnök jelölt (milyen státuszban szeretne nyílt vitázni)
-programja egy dologban merül ki, hogy többször több formában leírja Ő mennyire becsületes (amit nem szeretnék kétségbe vonni de miért kell folyamatosan kihangsúlyozni? ez -gondolom- természetes)

Cselényi Balázs:
-mint a Szövetség első számú sportszakmai felelőse, gyerekes csínyként elveszi egy sportbíró mellényét amivel felmegy a Forma 1 rajtrácsra a ringen...... (remélem az illetékesek, miután ez kiderült, nem értesültek róla, hogy Ő egyébként milyen tisztséget visel a honi szövetségben)
-mint Sportszakmai Alelnök s így IB vezető, az ATB vezető -Lakos László- betegsége miatt saját maga látja el az ATB vezetését melyről nem szavaztatja meg az elnökséget _aki kinevezi az ATB vezetőt- hanem küld egy emailt, hogy Ő vezeti az ATB-is és kész..... (mint IB vezető és Alelnök ellenőrzi saját magát is......)
-változatlanul csak és kizárólag Ő tudja kinek milyen gépkönyvet állít ki.....
-s ha már itt tartunk, olyan gépkönyvek látnak napvilágot az önhatalmú ATB regnálása alatt amikben szereplő autók meg sem felelnek az adott homologizációnak... (mivel ezek gépkönyves autók voltak, versenyen indultak, utána lehet nézni....)
-kiad egy olyan programot ami egy 2héttel korábbi anyagból lett kiollózva...
És nem utolsó sorban meg kell említeni Tóth Imrét akivel hosszú évek óta jó kapcsolatot ápolok. És kimerem jelenteni, hogy számára mindig is az jelent örömet ha az Ő irányítása alatt kisebbfajta káosz keletkezik. S mint ilyen, tisztán látom, hogy említett urak úgy néznek rá mint istenre és falják szavait, tanácsait. Imi iránt érzett tiszteletük és nem utolsó sorban érdekeik (baráti) fontossá teszi Őket bizonyos körökben és erre még olyan áron is szükség van ha éppen folyamatos csúsztatás minden megnyilatkozásuk.

Folytathatnám a sort de az már személyeskedésnek tűnne és -tőlem szokatlan módon- ezt nem szeretném a jelenlegi helyzetben!!!

Viszont egy dologra érdemes lenne odafigyelni!!!

Ferjáncz Attila kezdeményezésére elindult egy jövő építő folyamat!!!
És Ő ezt úgy is felvállalta, hogy korábban több személlyel is ellentétben volt!!
Ha már az említett urak miatt nem tud nyugodtan dolgozni és a harcba belefáradt, akkor legyen utána valami teljesen új, ami eddig -emlékeim szerint- nem volt a honi autósportban!
Jelesül!
Legyen egy olyan elnökség akik társadalmilag vannak abban a pozícióban (gazdasági élet, kormányzati beosztás), hogy előre tudják lendíteni a versenyzők, sportot szeretők szekerét megfelelő szabályzás és szigorú keretek között!
S amint látjuk ez összeállt, le lett egyeztetve, fel lettek osztva a feladatok.
Ne tévedjünk el! Ezeket az embereket nem a szél fújta össze!!!!!!!!!!!
Komoly háttérmunkával, egyeztetésekkel, felelősséggel vállalták és nem azért mert egyébként unatkoznak!!!
És számtalanszor kijelentették, aláírásukkal deklarálták, hogy csak együtt kívánnak dolgozni, tenni az MNASZ-ért!!!!
S mindezt úgy, hogy csak Frank Tamást fogadják el elnöknek. Vajon miért??? Lehet Ők jobban tisztában vannak a kapcsolataival, erényeivel mint mi (és ide magamat is besorolom), nem???
Az említett urak nem káosz teremtésből diplomáztak! Egy komoly követelmi rendszerben dolgoznak, élik hétköznapjaikat. És nem utolsó sorban olyan lehetőségeket ajánlanak fel nekünk a személyükkel amiért más sportágak kapva kapnának!!
Egy viszont tény!!!
RENDNEK kell lennie! Szigorú szabályok szerint kell működnünk!!!
És én azt látom, hogy a szigorú szabályok sok ajtót be fognak zárni ami egy maroknyi rétegnek nem tetszik..... És ők csak és kizárólag dezinformálva tudnak teret kapni!

Holnap közgyűlés!!!!
Lehet későn ültem le írni de az is lehet nem kellett volna!!!

Én viszont arra kérek mindenkit aki ezt olvassa (ha hall róla olvassa el!!!) mikor emeli a kezét, azt tartsa a szeme előtt, hogy a Szövetség élete könnyebb legyen mert az által rövid időn belül az Ő helyzete is könnyebb lesz!!!!

Persze csak akkor ha nem a holnapban hanem a holnaputánban és az az utánban gondolkodik.........................


Katona Zsolt

kzsolt hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 44 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k