TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
FeketeMisi
Fekete Mihály
2013-10-03 07:49:43
utolsó bejelentkezése
FeketeMisi

63 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
701787237
Napi oldal:
143519
Jelenleg:
2705
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
FeketeMisi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 63 hozzászólás • 4 oldal
2010-07-09 14:56:16
És lehet azt mondani, hogy hát Portugáliában erősebb mezőny volt, mert ott volt a csomó S2000-es menő. Henning Solberg aki nem kis név a mezőnyben, 20-30-akat kap Fricitől. Azt hiszem, hogy ezt tényleg nem lehet megmagyarázni király Frici jól megy, és ezt senki sem veheti el Tőle király
2010-07-09 12:14:38
Hol is vannak azok az emberek, akik a Portugál Rally után itt verték a mellüket, hogy Frici kiment lejáratni a magyar rallysportot, és a magyar versenyzőket? Szeretném Őket most is itt látni és várnék egy magyarázatot erre a két abszolút 9. helyre, és arra, hogy veri Wilsont és alig van lemaradva Andersson-tól...
2010-07-09 12:14:38
Hol is vannak azok az emberek, akik a Portugál Rally után itt verték a mellüket, hogy Frici kiment lejáratni a magyar rallysportot, és a magyar versenyzőket? Szeretném Őket most is itt látni és várnék egy magyarázatot erre a két abszolút 9. helyre, és arra, hogy veri Wilsont és alig van lemaradva Andersson-tól...
2010-05-29 22:10:13
Turánt nem kell összehasonlítani pl egy Janikával, aki itthon többszörös bajnok. Turánnak egyelőre egyetlen egy bajnoki címe sincs. Adódott egy ilyen lehetőség, élt vele. Megkövezni nem lehet, és ha azt mondtad cinikusan hogy "hát igen...merjünk kicsik lenni" akkor én azt mondom hogy tipikus magyar mentalitás. Nem azt nézzük hogy van egy magyar versenyző akiért lehet szorítani egy vb futamon, hanem azt nézzük hogy mi a francnak ment ki.
2010-05-29 21:12:26
Mivel magyar versenyzőről beszélünk, komoly eredményről nem is álmodhatunk. Úgyhogy marad a tisztes helytállás, illetve a bíztató részeredmények.

Továbbra is tartom azt, hogy magyar versenyző esetében nem jelent semmit a Super Rally. Egy Loeb simán mehet a Super Rally után minden mindegy alapon, mert neki kell az az 1-2 pont is, illetve ha összetöri a kocsit, akkor annyi dolga van hogy kiszálljon belőle, következő versenyen meg beüljön egy vadi újba. Viszont egy privát versenyzőnél, bérautó esetén azért röpködnek az euró jelek az ember szeme előtt egy 6.-os részen.


Autó kérdés: Szegény ember vízzel főz. Erre ezt tudom mondani. Amikor Turi Tomi vezette a versenyt az Eger Rally 1. napján, akkor szerintem senki sem mondta Tominak hogy hagyd már a p.csába ezt a vén sz.r technikát. Az ember azzal megy, ami van, amire van pénze. Szerintem ha valaki versenyezne, és meglenne a lehetősége arra, hogy a vb-n, vb-s pályákon versenyezzen, akkor az minden további nélkül elfogadná. Teljesen felesleges jönni itt az olyan dumákkal, hogy ha nekem lenne egy csomó pénzem akkor Turi Tomit versenyeztetném, meg hogy ha meg is lenne a pénzem egy vb-re, akkor se mennék ki mert mit gondolnának a magyar versenyzőkről...Akinek meglenne a lehetősége hogy menjen, az menne is.
2010-05-29 20:28:14
Egy magyar versenyzőnél a super rally semmit nem jelent. Ha összetöri a kocsit, akkor arra rámehet a szezonja.

A kocsit meg úgy értsd, hogy nemhiába mondta Grönholm hogy elegem van ebből a kocsiból. Meg arra is illene emlékezni hogy ezzel a kocsival egy épkézláb rally-t nem tudtak menni Marcus-ék. Finn Rally kivételével, de ott csak azért nyert ez a kocsi, mert egy finn vezette. És azt se felejtsük el, hogy ez egy 4-5 éves fejlesztés. Nem mondható éppen fiatalnak.


Ha nem lett volna super rally, meg technikai gondok, akkor a szakaszonkénti 1:00-1:10-ek simán jöhettek volna. Az nem gondolom hogy rossz lenne egy ilyen öreg és világ életében versenyképtelen kocsival. Amikor Janika és Benik mentek vb-n, akkor mindketten 1-2 éves technikákkal mentek. És véleményem szerint akkoriban még nem is volt ekkora különbség a gyári élcsapatok autói és a privátoknak eladott kocsik között.
2010-05-29 20:00:12
Azért az az itt-ott az igencsak olyan szakaszokat jelent, ahol gondjuk volt. Ugye itt beszélünk a 9. és 10. gyorsról. Utána szervíz, és mióta kijöttek a szervízből, egy 14. 13. és egy 16. helyet mutattak fel. UGYAN AZOKON A SZAKASZOKON AMIKEN AZ ELSŐ KÖRBEN MENTEK. Ne mondja nekem senki, hogy egy versenyző az egyik gyorson 2:57-et, majd 1:50-et javít.


Ez nem görbe tükör, hanem vak ablak. Tudod általában az emberek úgy szoktak véleményt alkotni, hogy először tájékozódnak, aztán beszélnek. Ha ez fordítva történik, akkor nagyon ritkán szokott igazság kisülni belőle. Nagyot akartál fingani, de besz.rtál....
2010-05-28 18:04:08
Hát ez ennyi volt sírok sírok sírok sírok sírok sírok
FeketeMisi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 63 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k