historyfun!
Az a vizes rész, egy régi 8mm-es filmből lett bevágva. Nem tudod "véletlenül" a film címét? Arra emlékszem, '74-'76 körül láttuk egy studió-vetítésen, és a Who (?) együttes zenéje szólt alatta.
2011-03-27 23:42:16
Nagyon igaz megállapítás, bár vannak esetek, amikor már az egy ideges is sok.
2011-03-27 12:25:40
Juhi "Ragnotti"Zoli!
Szép ez a nagy létszám, de ismerd el, ha olyan követelmények és előírások lennének mint az Orb-ben, valoszinű az Rte mezőny sem lenne ekkora.
Ráadásul nem is a Tábori J. sulycsoportja
/ez sem elhanyagolható szempont /
2011-03-27 11:43:43
Lipi!
-Nem is olyan rég volt az az időszak, hogy VB. futamon, a naviga nevét, még az autóra sem írták ki. Hálátlan népség!
-A házi feladatban egyszerűbb lett volna azt kérdezni, kinek NEM navigált még Józsi úr?
Farki! Szokatlan ez az időterv.
Az első két gyorsasági után, kettő órás(!) szerviz, plussz fél óra gyűjtő. Ezután a harmadik gyors rajtjában állsz, amíg elmegy az Orb és a Historic. Az minimum még egy óra.
2011-03-24 21:59:55
Lesz dolga az egerszalóki IE személyzetének vasárnap délután, amikor az Orb első 20 autója után megjelenik az RTE előfutója. (úgy 13:20 körül)
2011-03-21 16:45:47
Miután minden érintett, tanubizonyságát adta, hogy milyen segítőkész-korrekt-alkalmazkodó-megértő-diplomatikus, reméljük, most már verseny is lesz.
2011-03-20 16:51:24
Sibera! Mit jelent az, hogy "Kálmáncziék osztják zsigulival...?" Három gyorsasági után, 13:24 az ideje, ez 12. helyre elég a tesztelők között. Turán, Hideg, Asi, Kazár, mind 11:35 és 11:50 között van. (és a teszt, csak nem éles...)
2011-03-20 16:51:24
Sibera! Mit jelent az, hogy "Kálmáncziék osztják zsigulival...?" Három gyorsasági után, 13:24 az ideje, ez 12. helyre elég a tesztelők között. Turán, Hideg, Asi, Kazár, mind 11:35 és 11:50 között van. (és a teszt, csak nem éles...)
Megkövetem rallyswen kollégát!
Tegnap kijavítottam, hogy NEVEZŐI LISTA van, ha pedig rajtszámmal együtt közlik, az már RAJTLISTA.
A Rendező megtalálta az arany középutat, és kiadta a:
RAJTSZÁMOS NEVEZŐI LISTÁT.
2011-03-17 17:40:56
Annyira reális, mint a sportgéza riportban az, hogy:
"több mint 100, R1.-es versenyzőt várunk"
ja! igaz, hogy nem R1-es hanem Orb, igaz, hogy nem 100 hanem 65. Ugyan ebben a cikkben "jön" Pech is. Bulvár....
2011-03-17 17:19:48
Szerintem ez egy "rendes" nev. lista. Igaz, lehetne rajtsorrend szerint is, csak akkor már rajtlistának hívják.
2011-03-17 16:20:25
Nem akarok vitázni, a sportgéza cikk, az .... .
A hivatalos nevezői listán nem szerepel Pech, és márc. 11.-én nevezési zárlat volt. Ennyi.
2011-03-17 16:02:58
Azt nem tudom, honnan veszed, hogy Pech az 1.rsz. , nade azt hogy magyarázod, hogy nincs rajta a nevezői listán?
historyfun!
Tudom, hogy nem nagy infó, de rémlik egy Vérteskozma-Várgesztes gyorsasági. ('78-ban és/vagy '79-ben). Rövid, poros, vályús szekérútra emlékszem, két kukoricatábla között....
Azután a '90-es évek elején Vérteskozma-Gánt????
2011-03-17 14:35:06
Az ilyen válaszokat szeretem, konkrét dátum, adatok, érthető infók. Ahogy mondani szokták:
" a tények makacs dolgok" !!!
(mi meg csak úgy vaktában találgattunk )
2011-03-17 00:02:57
historyfun!
Csak egy feltételezés.....
Ha olyan Tour d' Europe "szerű" versenyben gondolkodunk, ez a megoldás akkoriban megszokott dolog volt. Láttam Miskolc-Tapolcán valami hasonlót a 70-es évek végén. Sok száz km. etap (országúton, emelt átlaggal) és a végén, lezárt pályán, egy rövid sprint, utána éjszakai Parc Ferme.
Talán ilyesmivel magyarázható, az a fellegvári "zsákutca" gyorsasági.
Mondom, talán....
2011-03-16 21:45:05
historyfun!
Úgy emlékszem, a 70-es években nem volt folytatása a hegyi pályának. Vagyis, a Fellegvárhoz vezető út, "zsákutca" volt. Ez esetben nem lehetett rallye gyorsasági sem, hiszen a további etap...?
Bár az is lehet, hogy rosszul emlékszem, és/vagy hibás a következtetés.
Valaki kisegít?