Ez is egy hasonlat! Ha Te igy látod... Inkább nem irom le, azt amit szeretnék, de gondolj amit akarsz!
2012-12-18 22:41:08
Remélem a versenyrendezői "hatalomátvétel" után egyre kevesebb nevező lesz! Csak bele kell gondolni, a folytonos keresztbetevések után biztos van néhány versenyző, nézők akik hátat forditottak a tisztelt vezetőségnek!
2012-10-26 22:36:29
Kedves Hulk01!
Te úgy olvasom nagyon jól értesült vagy az amatőr és vagy profi szinten rendezett rallyk világában.
Most lehet, hogy beállitod Üveges Gábort itt a sötét lónak, aki szerinted, szerintetek csak árt a sportnak -nem védeni kivánom-, de azért azt el kell ismerni, hogy létrehozott az elmúlt 3 évben egy nagy nevező létszámmal működő Amatőr Rally Versenysorozatot!!!
Kérlek nevezd is meg mely biztonsági előirásoknak nem felel meg a rendezés és ebből mennyi az amely ellehetetlenitenés miatt nem kapott támogatást a szövetség részéről. (pl. tiltott versennyé nyilvánitás, sportbirói eltiltás stb.)
Gondolom egyik rendező sem azért végzi a munkáját, hogy itt a fórumba leirják egyszer-kétszer a nevét, valamilyen anyagi javak is illetik...
De itt már nem csak ÜG Úr "pofátlanságáról" kellene nyilatkozni, mert jól informált vagy ezügyben! - elnézést, most názem ez az MNASZ fórum.
Azt is számitásba kell venni, hogy ez már nem csak egy egyszemélyes sorozat, a versenyzőknek nem okozna gondot, ha megautóztathatnának beteg gyerekeket azért, hogy ők is azt tehetnék amitől boldogabbak lehetnének.
Részemről ennyi ebben a témában.
Tisztelt kovacspet!
"Egy országos sportszövetség nem tehet engedményt a biztonság tekintetében. Nem tekinthet el a versenyzőkre, rendezőkre vonatkozó biztonsági előírásoktól. Persze ezért valamivel drágább a versenyzés, a versenyrendezés, de kevesebb is az olyan baleset, ami nemrég szintén Miskolcon történt egy városi gyorsasági szakasz alkalmával. Természetesen az butaság, hogy a versenyző aláír egy papírt arról, hogy a saját felelőségére indul. Az mindig a rendező, és a rendező által alkalmazott technikai személyzet felelősége marad, hogy az autó megfelel-e a biztonsági standardoknak Veszprémben is Pécsett is és még San Marinóban is."
Ha már a miskolci baleset szóbakerült, ott licenszes pilóta gázolt nézőt (2009-ben), a biztonsági előirásoknak megfelelő autóval.
Általában a néző sérül és ne adj isten távozik is el, de itt jön képbe a rendező és sportbiró munkája, persze csak ha van rá hallgatóság!
Felelőtlenség a kanyar külső ivére állni, pláne olajos aszfalton.