1968, Rába Kupa, aki szemben áll az autó mögött és kávézik, Kesjár János (Csaba édesapja), a jobb egynél valószínüleg a navigátora aki szintén Kesjár János, de a rokoni kapcsolatot nem tudom pontosan. (Eredménylistáról néztem a nevet.) Az õ fia meg a Kiskesó, rallyeból ismerheted. Ebben az évben bajnokok lettek az NSU TTS-el.
2011-11-08 13:52:15
Csõsz Lajos, Nádor Attila, Nádor István, Radányi Zoltán, Szabó Gergõ, Zsembery Barnabás. 1989 Walldürn. Jó volt! Majd keresek képet. Van, csak nincsenek szkennelve. Jól esik, hogy ismeretlenül is így emlékszel erre, már jó is a napom!
2011-11-08 13:44:15
Apicsába! Ki vagy Te???????????????????????????????
2011-11-07 18:03:11
"Lehet, hogy munkájukat a jó szándék vezérli, de nem biztos, hogy jelen helyzetben az FIA minden áron való követése lenne a fontos. Magyar MÛKÖDÕ Rallyesportra van szükség, ehhez pedig igenis hozzátartoznak a speciális magyar szabályok. "
Cselényi Balázs nyilatkozatában olvasható ez a nagyon értelmes gondolat!
Végre...
...hát persze hogy a Nagy Hugó!!! (Mármint aki vezet.) Sunnyog, nyivákol, lengeti a farkát az OSC-ben a nyújtón, zokni nélkül síel mert úgy a jó, de nem hajlandó elõtolni a Wareszt egy histo futam erejéig...hehehe
2011-10-27 10:04:26
Neon véleményéhez csatlakozva, valóban nem értem, hogy egyesek név nélkül hogyan és miért engedhetnek meg maguknak ilyen stílust egy nyilvános fórumon? Mi az hogy gerinctelen féreg, csõdtömeg, gennygombóc.,..és sorolhatnám! Mellesleg megjegyezve, egy fõnöknek mindig az a dolga hogy utasításokat adjon, akit pedig megbíztak, annak az a dolga, hogy ezeket végrehajtsa. Aztán jön majd egy másik csapat, de az is csak akkor fog mûködni akár jól vagy rosszul, ha lesz aki utasít és lesz aki végrehajtja.
Az sem teljesen világos, hogy miért lenne baj, ha végre a két oldal a cél, az autósport érdekében békét kötne? Éppen ez lenne az egyetlen járható út, hogy nem szekértáborok gyûlölködnének egymásra, hanem mindenki beletenné azt, amivel egy kicsit segítene ebben a helyzetben az autósporton.
Annyira szánalmas...
2011-10-27 10:04:26
Neon véleményéhez csatlakozva, valóban nem értem, hogy egyesek név nélkül hogyan és miért engedhetnek meg maguknak ilyen stílust egy nyilvános fórumon? Mi az hogy gerinctelen féreg, csõdtömeg, gennygombóc.,..és sorolhatnám! Mellesleg megjegyezve, egy fõnöknek mindig az a dolga hogy utasításokat adjon, akit pedig megbíztak, annak az a dolga, hogy ezeket végrehajtsa. Aztán jön majd egy másik csapat, de az is csak akkor fog mûködni akár jól vagy rosszul, ha lesz aki utasít és lesz aki végrehajtja.
Az sem teljesen világos, hogy miért lenne baj, ha végre a két oldal a cél, az autósport érdekében békét kötne? Éppen ez lenne az egyetlen járható út, hogy nem szekértáborok gyûlölködnének egymásra, hanem mindenki beletenné azt, amivel egy kicsit segítene ebben a helyzetben az autósporton.
Nektek fogalmatok sincs, milyen bátor gyerekek vagytok!!! (Nem viccelek!!!)
2011-10-26 12:48:55
Nektek fogalmatok sincs, milyen bátor gyerekek vagytok!!! (Nem viccelek!!!)
2011-10-21 11:30:03
Háááát, így sem vagyok teljesen biztos benne, de szerintem õ.
Az edzésekrõl.Néha elmentem Apámékkal éjszaka edzésekre. A gyors kezdetén megálltunk, és Apám végigtapogatta a rajtnál lévõ fákat, erdõgazdasági utaknál a felnyitott sorompó oszlopait. Az volt a szokás, ha valaki bent volt a pályán, akkor hagyott egy üzenetet, hogy pl. edzünk 23-02-ig XY. Így lehetett tudni, van-e bent valaki, jöhet-e szembe, stb. Egyébként akkoriban az edzéseken voltak a legnagyobb sztorik. Jugóban pl. megdumáltak egy hegyi birkapásztort, hogy tréningeznek a környéken pár órát, süssön már meg egy bárányt, mire visszaérnek. Hát az meg egy üveg pálinkáért meg is sütötte. Egy hétig azt ették. Volt olyan Alpenfahrt, ahol a gyors méteres hófalak között ment. Volt náluk egy üveg pezsgõ, hát az egyik kanyarban beledugták a hófalba, hadd hûljön. A kpl Gordini csapat ott pezsgõzött egy óra múlva. Vagy a bekamuzott idõk...mennyit mentél? Tizenhat harminc! - húúúvazzz... na, rögtön dobtak is pár totálkárt a próbálkozás közben! Hát ilyenekre emlékszem...
2011-10-20 13:32:01
Emmeghogy??? >
Nem vagyok teljességgel biztos, de azt hiszem, aki az autót vezeti, Kapronczay György, aki akkortájt a Volán túra csapatának edzõje volt. Kapi bá' korábban a Honvédban endurózott (túrázott, ahogy akkor hívták)
2011-10-18 13:13:11
...és ehhez még csak annyit tennék hozzá, hogy a Visegrádi Misi meg a Gombos Kálmi konkrétan úgy lettek versenyzõk, hogy Apám járt be a Révészbe a ki tudja hanyadik Moszkvicsával, és ott összehaverkodtak. Így kerültek a Volánba is!
A 74-es évrõl én csak azt tudom, hogy az autóbeszerzésnél Attila és Apám erõsen szembekerültek egymással. Apám azt szorgalmazta, hogy a pénzbõl két tuningos R12-est vegyenek alkatrészekkel, Attila pedig az egy Alpine mellett voksolt. Nagyjából így volt arányban a két elképzelés. Az Alpine nyilván csábítóbb volt, de se a vezetésben, sem a szerelésben nem volt rutin, a 12-est pedig mindkettõben vágták. A nehéz feltételû versenyeken a gyári, hegyes autók általában kiestek (Wartburg, Rajd Polski, bulgár Eb..) és ott a 12-essel lett volna keresnivalójuk. Apám a kivárással érvelt, Attila a gyõzelem esélyével. Kettejük közt volt 16 év korkülönbség, ez pont megmagyaráz mindent. Attila elképzelése nyert, de a bulgár verseny eredményét tudva, máig is kérdés kinek volt igaza...
2011-10-17 18:31:10
...így cibiékkel, szélesítve, tényleg, szerintem ütõsebbnek néz ki, mint amilyen volt. Amennyire emlékszem, akkoriban azt modták, semmi sem volt homológ rajta, azért is lenne nehéz reprodukálni.
Által-Siska - nekem ez rémlik, de nem biztos.
Satu visszaemlékezése megható! Az biztos, hogy ha õk nem itt élnek, minimum Eb-t nyerhettek volna, ami tudjuk, hogy akkoriban azért mást jelentett! Külföldre alig-alig jutottak, alkatrész soha nem volt, az autóra mindig nagyon kellett vigyázni. Azért baromi nehéz úgy gyorsan menni, hogy ha elesnek, akkor vége, semmi nincs itthon az autóhoz. Paradox helyzet, hogy pont ennek a nincstelenségnek köszönhetik viszont az Eb futam-gyõzelmet! Az Alpine félre volt tolva a Jugó bukás miatt, ezért mentek az R12-vel Bulgáriába, ahol viszont nagyon rossz terep miatt az Alpine biztos elvérzett volna.
2011-10-17 18:31:10
...így cibiékkel, szélesítve, tényleg, szerintem ütõsebbnek néz ki, mint amilyen volt. Amennyire emlékszem, akkoriban azt modták, semmi sem volt homológ rajta, azért is lenne nehéz reprodukálni.
Által-Siska - nekem ez rémlik, de nem biztos.
Satu visszaemlékezése megható! Az biztos, hogy ha õk nem itt élnek, minimum Eb-t nyerhettek volna, ami tudjuk, hogy akkoriban azért mást jelentett! Külföldre alig-alig jutottak, alkatrész soha nem volt, az autóra mindig nagyon kellett vigyázni. Azért baromi nehéz úgy gyorsan menni, hogy ha elesnek, akkor vége, semmi nincs itthon az autóhoz. Paradox helyzet, hogy pont ennek a nincstelenségnek köszönhetik viszont az Eb futam-gyõzelmet! Az Alpine félre volt tolva a Jugó bukás miatt, ezért mentek az R12-vel Bulgáriába, ahol viszont nagyon rossz terep miatt az Alpine biztos elvérzett volna.
2011-10-17 18:31:10
...így cibiékkel, szélesítve, tényleg, szerintem ütõsebbnek néz ki, mint amilyen volt. Amennyire emlékszem, akkoriban azt modták, semmi sem volt homológ rajta, azért is lenne nehéz reprodukálni.
Által-Siska - nekem ez rémlik, de nem biztos.
Satu visszaemlékezése megható! Az biztos, hogy ha õk nem itt élnek, minimum Eb-t nyerhettek volna, ami tudjuk, hogy akkoriban azért mást jelentett! Külföldre alig-alig jutottak, alkatrész soha nem volt, az autóra mindig nagyon kellett vigyázni. Azért baromi nehéz úgy gyorsan menni, hogy ha elesnek, akkor vége, semmi nincs itthon az autóhoz. Paradox helyzet, hogy pont ennek a nincstelenségnek köszönhetik viszont az Eb futam-gyõzelmet! Az Alpine félre volt tolva a Jugó bukás miatt, ezért mentek az R12-vel Bulgáriába, ahol viszont nagyon rossz terep miatt az Alpine biztos elvérzett volna.
2011-10-17 15:10:49
Napoletana: Ez akkora durranás volt, hogy nekem pl. volt egy gimista haverom, aki azért spórolt, hogy minden vasárnap elmehessen oda és tudjon enni egy olasz kaját!!!
Moszkvics: Na szegény Apám boldog lenne ha olvashatná, miket írsz! Neki külön ideológiája volt a a moszkvával kapcsolatban. Az elnyûhetetlen, elpusztíthatatlan szinonímája volt nála a Moszkvics. 407-es, 408-as, és asszem 4 db 412-est nyûtt el. A 412-es már pogácsákkal szélesített, hátul Barkas gátlókkal, NDK Wartburg versenyüléssel tuningolt gép volt. De errõl bégyé tudna többet mondani, õ volt az AFIT III. egyik betyárja...Által Pista, Visegrádi Misi ott (vagy onnan) építették a 412-eseket!
2011-10-17 15:10:49
Napoletana: Ez akkora durranás volt, hogy nekem pl. volt egy gimista haverom, aki azért spórolt, hogy minden vasárnap elmehessen oda és tudjon enni egy olasz kaját!!!
Moszkvics: Na szegény Apám boldog lenne ha olvashatná, miket írsz! Neki külön ideológiája volt a a moszkvával kapcsolatban. Az elnyûhetetlen, elpusztíthatatlan szinonímája volt nála a Moszkvics. 407-es, 408-as, és asszem 4 db 412-est nyûtt el. A 412-es már pogácsákkal szélesített, hátul Barkas gátlókkal, NDK Wartburg versenyüléssel tuningolt gép volt. De errõl bégyé tudna többet mondani, õ volt az AFIT III. egyik betyárja...Által Pista, Visegrádi Misi ott (vagy onnan) építették a 412-eseket!
2011-10-17 15:10:49
Napoletana: Ez akkora durranás volt, hogy nekem pl. volt egy gimista haverom, aki azért spórolt, hogy minden vasárnap elmehessen oda és tudjon enni egy olasz kaját!!!
Moszkvics: Na szegény Apám boldog lenne ha olvashatná, miket írsz! Neki külön ideológiája volt a a moszkvával kapcsolatban. Az elnyûhetetlen, elpusztíthatatlan szinonímája volt nála a Moszkvics. 407-es, 408-as, és asszem 4 db 412-est nyûtt el. A 412-es már pogácsákkal szélesített, hátul Barkas gátlókkal, NDK Wartburg versenyüléssel tuningolt gép volt. De errõl bégyé tudna többet mondani, õ volt az AFIT III. egyik betyárja...Által Pista, Visegrádi Misi ott (vagy onnan) építették a 412-eseket!
2011-10-17 09:54:23
Azért ezek a Moszkvicsok nagyon komolyan néztek ki, nekem nagyon tetszenek még mai is! Igen, ez a Duna Inter Continentál háta mögött volt, és lent a garázsban álltak éjszakára az autók. Ott voltam én is, ez akkoriban nagy élmény volt!