sandokan
Orbán Nándor
2012-08-26 00:40:19
utolsó bejelentkezése
sandokan

113 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
731921342
Napi oldal:
114595
Jelenleg:
2875
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
sandokan hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 113 hozzászólás • 6 oldal
2011-03-29 16:05:57
Gyuri!
Ne is törődj Takibácsival, mert ö nem az a Taki akit a híres teleregényből megismertünk. A hasonlóság az igazság harcosaként biztosan nem, talán a hiszékenység a megvezethetőség tekintetében egy picit hasonló. Igen nektek, neked az volt a legnagyobb problémátok, hogy rendet akartatok tenni az MNASZ ben és nem gondoltatok olyanokra mint ez a vén kecske akinek most a vezére a nagy frank szervez olyat mit még senki sem látott.
http://www.nemzetisport.hu/egyeb_auto_motor/autosport-versenysorozat-csak-holgyeknek-a-hungaroringen-2070219?nocache
Még mondja valaki, hogy a vén kecske nem nyalja meg a sót. Csak nehogy a nyalogatás a rallynál fontosabb legyen, mert új fogalom jelenik meg a rallyceleb.
2011-03-28 13:43:40
Gizike!
Az a baj, hogy a jól megszokott szerepkörből kiöregedtél, és valljuk meg őszintén vénséged okán sajnos igen rosszul látsz és tévesen ítélsz meg dolgokat. Mint ahogy fogalmazásod is hűen tükrözi kevered a szavakat a jelzőket vagy ha a diktáló hibázott, mert nem találta a megfelelő jelzőt, neked illet volna önállóan kijavítanod kiigazítani azt, hogy értelmet nyerjen írásod. Értelmes és tanult (min 8 ált) ember egy írásmód és az abban néhol szitkozódó szavak használatára annak jelzőjeként az alpári kifejezést használja és nem a parlagit. Ha a Gyurma báb lett volna illetve lenne akkor talán még ma is vezetné az RSB -t és szemet hunyna a tisztességes versenyzők kijátszása, megalázása fölött egyszóval tettestársa lenne a csalóknak. Az RTE bajnokságban induló autók döntő többsége gépkönyvvel és műszaki vizsgával rendelkező versenyautó. Talán Gizike Te megvétózod az NKH szakértői véleményét azaz a műszaki vizsgák hitelességét? Innentől úgy hiszem nem lehet lepusztult autókról beszélni, de biztosan nem tudod, hogy minden versenyautót egy egy szezonkezdet előtt újjáépítenek csavarról csavarra. Nálad talán a versenyautó a Mitsubishinél kezdődik? Akkor javaslom nézzél szét és láss csodát, milyen autókkal versenyeznek Ny Európában egy ORB - al megegyező ottani nemzeti bajnokságban. Mert mint említetted ez a való világ! Cselényi Balázs esete pedig lerágott csont, akkor és most is ennek felemlegetése, az ezzel való támadás a Balázs kikészítésének az alappillére volt. Mint az akkori beosztásából adódóan akár még a futamgyőztes díját is átadhatta volna. Mennyivel másabb, hogy a különböző médiák képviselő (újságírók, riporterek) zavartalanul járkálhatnak a ring területén és ugyanezt a cselekedetet számon kérik egy sportszakmai vezetőtől. Ernővel kapcsolatosan pedig nem ártana bebizonyítani azokat az állításokat amiket írtál, bár írásodnak ellent mond, hogy érdekes módon mikor a frankék irányították az MNASZ-t akkor Ernő mindig lemondott.
2011-03-26 20:41:35
Az idézettel bitu szaktársra gondoltam. Rád illetve a te megjegyzésedre, hogy azok is megértsék akik másként gondolják nem értelmezik megfelelően Ernő írását a klinikai est utáni rész vonatkozik.
2011-03-26 14:35:12
Nem is értem milyen emberek írogatnak itt. Skizofrénia, kivénhedt rockzenekar stb írásokat olvasva. Először is nem a Wikipédiából kimásolva kellene a gondolataidat megosztani, mert ezáltal nem nőttél nagyobbra senkinek a szemében sem, sőt igazából akinek nincs saját gondolata, na az aztán az igazi klinikai eset. Szerintem az Ernő amit papírra vetett nem szólt, szól másról mint,, hogy bebizonyosodott az egyes személyek kénye kedve szerinti intézkedések és érdekek érvényesülése. Legalább annyi tiszteletet megérdemel ez a vén rocker, mint amikor egyes adminisztratív átvételen sokan szinte vigyázzba állva keresik a 'kegyeit'. Most ott tartanak a dolgok, hogy a másik (rallys) fórumon már megkérdőjelezik a gyurma rövid ideig tartó "munkásságát". Nem is érdemes ilyen embereknek jót illetve érdekükben cselekedni, s***ni bele az egészbe, majd ha veletek velük fizettetik meg frank új játékát.
2011-03-25 10:27:11
Le a kalappal Endre előtt, mert hozzáállásával bebizonyította és egyben tanúbizonyságot tett arról, hogy egy független „hírportált” és annak működését nem egy két ember kénye kedve szerinti irányítás ergo befolyásolás, hanem több százezres társadalmi csoport, az autósportot kedvelők és szeretők, versenyzők és a rajongók csoportja élteti.
Endrének abban is igaza van, hogy a személyes ellenszenv kimutatására nem megoldás bárminemű fizikai atrocitást felvonultató bosszúhadjárat. Azoknak a nem becsületes „sporttársaknak” akik tisztességtelen eszközökkel jutnak bármilyen előnyhöz, azok büntetésének nem a pályán (gyorsokon) kell érvényt szerezni, hanem azon kívül sportdiplomáciai eszközökkel örökös eltiltás kilátásba helyezésével, valamint az addig elért eredményeik eltörlésével, mert amit tettek illetve tesznek az aljasabb bármelyik doppingszernél. Figyelembe véve, hogy az ilyenfajta tisztességtelen előnyszerzés a többi becsületesen küzdő, küzdeni akaró versenyzőre nézve egyenesen aljas és megalázó. Remélhetőleg a közeljövőben, talán a sporttörvényben is megfogalmazódik akként, hogy aki ilyen formán jut előnyhöz az büntetőjogilag is felelősségre vonható legyen, mert szerintem ezt az esetet csak egy hajszál választja el az elhíresült lefizetett focisták (bundaügy) esetétől. Tényleg a rallyra nem lehet fogadni?
Úgy hiszem, hogy Ernő levele feltette az í – re a pontot és már mindenki tudatában megvilágosodás fénye gyúlt, abban a tekintetben milyen munkák és mutyizások folynak az általunk nagyra becsült újra megválasztott szövetségben és eloszlatott minden rózsaszín felhőt azok feje felől is akik még hittek a kis magyar szegény legény meséjében és csodájában
2011-03-23 18:58:00
Igazad van! Hagyjuk az egészet a francba. Azonban ha ennyire kitört belőled az igazságérzet amikor a Cselényit megy a Nattánt alázták szégyenítették meg, akkor Te drága barátom merre jártál? Vagy csak most egy "versenyzőért" fáj a szíved?
2011-03-23 13:30:39
Na ne má! Most már a Rogán is?
2011-03-23 11:49:02
Ott a pont!
Anno a KF - ről is írogattak nem akármilyen dolgokat egy fórumon, de nem a fórumot cenzúrázták, hanem elkezdték ellenőrizni a vizsgabiztosokat.
2011-03-22 21:56:43
Blg Te vagy a belső informátorunk, amit mi már régóta éreztünk illetve sejtettünk Aschenbrennerel kapcsolatban elképesztő és vérlázító. Remélem eljön az a nap amikor az ilyen csalókat büntetőjogilag is díjazni fogják. Ilyenért sőt apróbb dolgokért Németországban már rég a süllyesztőben lenne. Hol vagytok ASI fanok ilyenkor?
Érdekes az RSB újabb levele is az RTE - el kapcsolatosan - Meg kell vizsgálni a jövőbeni szorosabb együttműködés lehetőségét, erről további tárgyalásokat kezdeményezünk. - további és további... tárgyalások amit a Cselényi Balázs tavaly már régen elintézett, most csak a frankot kell győzködni, hogy még véletlenül se járjon úgy mint Henry Ford Iaccocaval kirúgta mielőtt a fejére nőtt volna.
2011-03-22 11:14:32
Az egész MNASZ választás nem szolt másról, mint arról, hogy frank hogyan veheti át a szövetség irányítását. Ne tévesszen meg senkit a mostani a Gyulai Zsolt, elnökhöz méltó határozottsággal íródott és annak tűnő levele az Egri versennyel kapcsolatosan, hiszen vehetjük úgy, hogy annak is csak egy, egyszemélyes cenzora a frank volt. De térjünk vissza arra az időre, amikor az elnöki székért korteskedett frank. Az első csatát elbukta, elbukták majd azt lehetett hallani, hogy szegény Ferjáncz Attilát hogy megalázta az akkori nyertes stáb, akik még a tiszteletbeli elnöki tisztséget sem hajlandóak megadni az örökös magyar bajnokunknak, persze ekkor főleg ez volt a legnagyobb probléma az éppen utolsó leheletéért küzdő magyar rallynak, de kifogásnak ez sem volt rossz. Erre sokan Attila tisztelői, mély felháborodásuknak hangot adva ezen a fórumon is, kérték számon a „nyertesektől” az akkor úgy és elnevezett ifjú titánoktól ezt az arcátlanságot. Pedig frank szemében Frejáncz akkor sem volt már más csak egy olyan ember, akit először maga mellé kell állítania számos támogatója és tisztelője miatt, majd eltaszítania, ha a teljes körű hatalmat magénak akarja tudni. Azzal azonban nem számolt, hogy a versenyzők és a sportág körében (egy két kivétel) nem örvend akkora népszerűségnek, hogy gond nélkül az elnöki székben találja magát. Így kellett egy olyan embert bedobni a rallysok köztudatába, aki tulajdonképpen rallys szemmel ismeretlen, de és talán lehet úgy fogalmazni, hogy országosan ismert elismert személy, sportoló a vezetői kvalitásait nem firtatnám. Megbántás nélkül kérdezem, ez csak itthon vált divattá és vagy csak az autósportban, hogy minden szövetségben és szövetséget olyan ember irányít, aki más területről érkezett? Például a bokszolókat egy gátfutó, a vívókat egy műlesikló és a vízilabdásokat pedig egy agyaggalamb lövő vagy öttusázó. Megjegyzem arra is van példa, hogy egy focicsapatot egy miniszterelnök, egy nagy hírű fociklubot pedig egy cserekapusnak is alkalmatlan volt pincér vásárol ki. Igazából már rég nem igaz az a mondás, hogy Amerika a lehetőségek hazája, csak körül kell nézni itthon. De térjünk vissza frankhoz, amikor Palik Laci állítólag lemondott (vagy talán közbeszólt a politika?) a Hungaroring vezetéséről frank elkeseredésében (mert nem tudta, hogy az új elnököt tudja e mozgatni) minden sajtóorgánumban közreadta, hogy kiáll és harcolni fog Palikért, azután néma csend lett. Fel lehet tenni a kérdést, hová tűnt Palik Laci és vajon mért oly nagy a csend, vagy Palik nélkül is maradt minden a régiben a ringen? És utoljára még egy kérdés, akik az első körben megmérettettek az ifjú titánokkal győztek majd szépen nap - nap után lemondtak tisztségükről, mert igazából a frank felé húzott a szívük vajon nekik mennyit és mit ígérhetett frank elvtárs bajtárs?
2011-03-22 08:25:06
Úgy látszik beigazolódni látszik, hogy Aschenbrenner György megérdemelten lett magyar bajnok. Érdemei között szerepel többek között a versenypályák mérnöki precizitással történő megtervezése (saját szája íze szerint). Lehet, hogy már google vagy a NASA is alkalmazza? Az MNASZ vezető tisztségviselőivel fenntartott személyes jó viszony révén eltudta érni azt, hogy egy magyar bajnokságot kénye kedve szerint irányítson. Így már azon sem csodálkoznék, ha kiderülne becsületes sporttársunkról, hogy az ő kérésére, befolyásolására tiltották ki a WRC - ket a magyar bajnokságból. Most végre, hogy minden zavaró tényezőt kiiktatott maga mellől és minden úgy alakul ahogy azt eltervezte, most 100% - ban magáénak tudhatja, betudhatja ezt az évet is. Most már csak egy feladat maradt, honfitársainak, potenciális ellenfeleinek autóit valamilyen okkal, indokkal kizáratni, valamint a szlovák versenyzőket távol tartani, hiszen most már csak ők az egyetlen komoly ellenfelek. Gondolom az ATB sem jelent már komoly problémát számára, mert az egyik nagy ellenségét Cselényi Balázst már kiiktatta. Ezek után javaslom a szövetség MNASIZ névre változtatását amely név hűen tükrözi azt, ha egy szegény legény Zircről elindul a nagyvárosba mi mindent el tud érni ha nagyon akar. Mert merjünk nagyokat álmodni.
2011-03-21 15:35:12
Szerintem érzitek és tudjátok Ti is, hogy Iván mért tette meg ezt az egyébként korrektnek mondható lépést.
2011-03-21 15:29:34
Látom innen is indulni akar valaki a humorfesztiválon csak most nem Kató hanem Gizinéninek hívják. Te nem valami driftes okostojás vagy véletlenül? Pár hónapja hasonló irománnyal jött elő egy drift guru és ugyan így adta elő magát, apátok (Koháry) nem fegyelmez benneteket?
2011-03-19 13:02:43
Jó ötlet is lehetne, azonban sajnos most jelenlegi állapotában csöbörből vödörbe effektus. Ha valakit érdekel bővebben is kifejthetem de egyenlőre legyen elég ennyi. Inkább az MNASZ-t kell megmenteni ezektől.
2011-03-19 12:57:31
Arra lennék kíváncsi, hogy miként működik az MNASZ háza táján a telefonos szavazás, így is lehet szakágvezetőt választani? Hol van ilyenkor az alapszabály hivatalos alkalmazása? Újra előkerülnek a piros telefonok?
Még egy kérdés. Miért nekünk kellene más szövetséget alapítani, hiszen a jelenlegi alapkövét mi tettük le, a szövetséget mi tartottuk, tartjuk el. Ezeket kell elzavarni de nagyon messzire az MNASZ - től. És végül mi az, hogy egy Koháry belepofázik egy rally verseny lebonyolításába.
2011-03-18 18:50:46
Urak!
Tudomásul kell venni, bár megjegyezném az elnökség választása előtt is ezt kommunikálták azok az emberek akik tenni akartak az autósportért, hogy bárki jöhet csak frankék ne. Erre tessék megkaptuk azt a pénzéhes társaságot akik nem, hogy nem értenek az autósporthoz még s***nak is rá. Várható volt, hogy frank a Gyulai elnök urat is csak bábként alkalmazza, hogy alantas terveit megvalósítsa. Most legalább állami pénzt is magához tud édesgetni az autósport mögé bújva, mint ahogy megtette ezt a Baumgartner idejében.
ELÉG VOLT!!

A versenyzőket pedig akik manipulálnak örökre ki kell zárni, ki kell közösíteni.
A neveket kérjük felsorolni, hogy tisztán lássunk.

2011-03-18 15:49:25
Nem veszitek észre, arra megy ki a játék, hogy tönkretegyék a rallyt és csak azokat a szakosztályokat tartsák meg, amelyekben sógor koma no meg a Palik indulnak. Kész tényeket vázolnak a tönkretétellel kapcsolatosan, ha rajtuk múlna még az újonnan induló R csoportos autókat is betiltanák.
Sürgősen lépni kell az ügyben!!!
2011-03-18 15:27:17
Kedves sporttársak és rajongók!
Egy megoldás van Az Eger rally helyett egy nagyszabású megmozdulást kell tartani az autósport megmentéséért.
Nem hiszem, hogy ilyen helyzetben elsődleges lenne a verseny megtartása. Idáig jutottunk, hogy már a szlovák versenyzőket is kikóstolják. Mi lesz akkor a közös IRC futammal?
Pusztuljon a frank féle vezetés!!!
2011-03-18 15:08:11
Erről írtam a korábbiakban. Előre megjósolható volt, hogy frank csak bábunak használja a megválasztott elnököt és a többi alárendeltjét. Azoknak az "élsportolóknak" a nevére lennék kíváncsi akik bármikor csak úgy változtatásokat eszközölhetnek kapcsolataik útján egy egy verseny összeállításának vonatkozásában. Egy egész életre eltiltanám őket a versenyzéstől, nem lenne szegényebb nélkülük a rally és mi sem. Igazából sajnálom Gyurma, hogy így alakult, de tudtam Te leszel az aki borítani fogja a bilit, mert a frank féle kinyúlásos rendszert elfogadni csak az fogadja el aki vagy akik nem veszi (k) észre és nem is akarnak tenni az autósportért igazán. Másodsorban arról is írtam, hogy most a kisebb versenyeknek is befellegzett (konkurencia) ennek alapján kezdődik az RTE vel és folytatva a kicsikkel azok eltiprásával. Csak ne legyen igazam, de amit még a választások előtt írtam erről annak jó része most érik be. Az Eger rallyval kapcsolatosan pedig, ha így állnak a tisztelt vezető urak a szlovák versenyzőkhöz ennek így nem lesz jó vége, jön még kutyára dér. Az Eger rally helyett pedig egy nagyszabású megmozdulást kellene tartani az autósport megmentéséért versenyzők és rajongók közösen.
2011-01-30 11:37:39
Nézegetve a díjkiosztón készült fotókat az a gondolatom támadt, hogy Havassy Péter tanár úr lenne a megfelelő ember az MNASZ elnöki székébe. Tisztességes üzletember, nemzetközileg elismert szaktekintély, a magyar autósport meghatározó tagja a kezdetektől. A fiatalok tisztelik, példaképként tekintenek rá, az idősebb korosztály körében is méltán vívta ki ismertségét, elismertségét. FEL KELL KÉRNI!!! Hogy legyen olyan vezetője a magyar autósportnak aki ténylegesen kiérdemelte ezt a megtisztelő poziciót, márpedig Havassy tanár úr az a személy.
Személyéről még a legfiatalabbaknak sem kell a wikipédiát fellapozni, mert minimum hallomásból ismerik autósportban betöltött szerepét, munkásságát. Ami természetesen nem arról szól, hogy hogyan mutyizott a Medgyessy kormány idején és mennyi embert kell megalázzon és sárba típorjon az elnöki székért, ahogy ezt a nagy manager úr teszi. Remélem, hogy a szavazati joggal rendelkező tagok jól megfontolják kire teszik voksukat, mert az autósport jövője a tét, a tisztességes munka és a mutyizás a pénz elherdálása között lehet választani.
sandokan hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 113 hozzászólás • 6 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k